eitaa logo
سنگر مجازی شهید مهدی طاووسی (ره)
138 دنبال‌کننده
604 عکس
390 ویدیو
24 فایل
با هدف بهره‌گیری از فرصت‌‌های فضای مجازی و گسترش اطلاع رسانی ها و نیز ترویج معارف قرآنی و مکتب اهل بیت علیهم السلام ، کانال رسمی #پایگاه_مقاومت_بسیج_شهید_مهدی_طاووسی را در نرم‌افزار ایتا راه‌اندازی کرده ایم. آدرس:شهرضا_خیابان ابوذر_فرعی ۱۵
مشاهده در ایتا
دانلود
مراسم اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام به کلام :حجه الاسلام کریم ضیائی مداح :حاج صادق رهایی شنبه ۱۳ دیماه ۱۳۹۹ساعت ۱۹:۳۰ مکان : خیابان ابوذر/مصلی امام خمینی (ره) مزار شهدای گمنام مجلس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد. حضور با ماسک الزامی است "جمعی از جوانان انقلابی شهرضا" ✅ با ما همراه شوید... 🔗 ایتا: eitaa.com/sangar_majazi_tavoosi
هدایت شده از محتوای ثامن استان اصفهان
🏴 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی 🔰 بسم الله الرّحمن الرّحیم با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی را دریافت کردم. این، خسارتی برای حوزه‌ی علمیه و حوزه‌ی معارف اسلامی است. ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ی دینی و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار، و در حضور انقلابي در همه‌ میدانهایی که احساس نیاز به حضور ایشان می شد، حقاً و انصافاً کم‌نظیر است. پارسائی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهد بلند مدت است. اینجانب که خود سوگوار این برادر قدیمی و عزیز می باشم، به خاندان گرامی و فرزندان صالح و دیگر بازماندگان ایشان و نیز به شاگردان و ارادتمندان این معلّم بزرگ و به حوزه‌ی علمیه تسلیت عرض می کنم و علّو درجات ایشان و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسألت مینمایم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹
هدایت شده از KHAMENEI_IR
🔰 لوح | در دنیای اسلام هر جایی که بنای مقاومت در مقابل زورگویی استکبار را داشته باشند، اسم رمزشان شهید سلیمانی است. ۹۹/۹/۲۶ 📌http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
هدایت شده از مطیع
❤️ ۴۶ 📌 خداوندا روزی می‌خواهم كه از همه چیز خبری هست الا شهادت... ۱۹ دی ماه | سالروز شهادت 🌿 @motigraphic | @delbede
هدایت شده از KHAMENEI_IR
15.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | بومرنگ آشوب 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «آمریکا نفع خودش را، در شرایط کنونی در بی‌ثباتی این منطقه میبیند ... اینجا میخواستند ایجاد آشوب بکنند، میخواستند جنگ داخلی راه بیندازند، خداوند متعال موفّقشان نکرد. آنها سال ۸۸ در فکر [آشوب در] اینجا بودند، حالا در سال ۹۹ خدای متعال به سر خودشان آورد.» ۹۹/۱۰/۱۹ 🔻پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «بومرنگ آشوب» را منتشر میکند. 📌http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
9.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ قبح شکنی از رقص و مسائل جنسی و... در 🎬 انتروپومورفیسم چیست؟ 🎙 💡 فراپرده؛ 🔰 متفاوت‌ترین کانال ایتا👇🏻 http://eitaa.com/joinchat/2861891584C0542466c77
7.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نابغهٔ اطلاعات جنگ! به مناسبت سالروز شهادت شهید حسن باقری♥️ @fa_mahdy_nojavan
هدایت شده از پلاک
25.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مُزد جهاد میشه شهادت... 🎙 به روایت: حاج حسین یکتا @Pelak_channel instagram.com/pelak.page
هدایت شده از دیار سرداران
🇮🇷🍁 🍁 🌀 یادداشت 💠 موضوع: ماجرای رمزارز‌ها! ✍️نویسنده:علی قاسمی 🔹🌺🔸 🔻«محمدرضا مانی‌یکتا» معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی می‌گوید: «بر اساس قانون شورای عالی مبارزه با پول‌شویی و مصوبه هیئت دولت در سال ۹۸، مبادله رمز ارز‌ها در کشور ممنوع است و مردم بدانند خطر‌های این رمزارز‌ها بسیار زیاد است و پرونده‌های بسیاری در زمینه کلاه‌برداری، سرقت از کیف پول و مسدود شدن کیف پول رمزارز‌ها تشکیل شده است». ازآنجاکه موضوع رمزارزها یک پدیده جهانی است و هیچ پشتوانه دولتی و حاکمیتی در دنیا برای رمزارز‌ها وجود ندارد. مهم‌تر از همه این‌ها حدود سه‌و‌نیم درصد از کل قدرت پردازش شبکه بیت کوین جهانی در کشور صورت می‌گیرد، جا دارد نکاتی در این حوزه بیان گردد تا از سردرگمی‌ها کاسته شود. ✅نکات تحلیلی: 🔹 ۱- شش هزار رمز ارز در دنیا وجود دارد که 60 درصد سهم این بازار در اختیار بیت کوین است. معمولاً در رمزارز‌ها نوسانات بالایی در حد 15 تا 20 درصد در روز وجود دارد و این نوسانات افراد نابلد را متحمل ضررهای زیادی خواهد کرد. این اتفاق در چند مرحله از سال 2016 اتفاق افتاده است. 🔸۲- با اینکه هیئت‌وزیران در خصوص غیرمجاز بودن مبادلات رمزارز‌ها اصلاحاتی انجام داده و قرار شد کسانی که رسمی رمز‌ارز استخراج می‌کنند، بتوانند برای واردات از آن استفاده کنند و مبادله رمز‌ارز‌ها در داخل مجاز نیست، اما در سیر تصویب نهایی بنا به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، موضوع رمزارز‌ها در مجلس یازدهم هم در دستور کار قرار گرفته است. مجلس تصمیم دارد دستگاه‌ها با بستر شفاف و ضابطه‌مند کردن، رمزارز‌ها را در اختیار اقتصاد ملی قرار دهند. 💢نکته پایانی: 🔺 هرچند برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در شرایط جنگ سخت اقتصادی، رمزارزها برای رفع محدودیت‌های تحریمی و ارزآوری برای کشور می‌توانند کمک‌کار خوبی باشند، مردمی که در این حوزه ورود پیدا می‌کنند باید دقت و مراقبت لازم را داشته باشند تا مثل سایر حوزه‌هایی که با ورودهای غیرکارشناسی در چند سال گذشته متضرر شده‌اند، مجدداً در دام جدیدی نیفتند؛ چون هنوز علاوه بر غیرقانونی بودن آن در نزد بانک مرکزی کشورها، فقدان وجود نهاد ناظر، عرضه گسترده و روشن نبودن جوانب این موضوع، می‌تواند تبعات سنگینی برای سرمایه‌گذاران در پی داشته باشد. بااین‌حال، جا دارد مجلس شورای اسلامی تحقیقات و مطالعات کارشناسی را هر چه سریع‌تر نهایی نماید تا آن‌هایی که در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند از سردرگمی دربیایند. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🇮🇷🍁
هدایت شده از دیار سرداران
12.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🍁 🍁 💠قطب نما ۱۷۳ ❇️ موضوع: دشمنان انتخابات 🔹🌺🔸 🔸امروز بدون شک ائتلافی از بیگانگان و نیروهای داخلی شان که از حضور مردم در پای صندوق رای و برگزاری شایسته در خردادماه 1400 دلِ خوشی ندارند، تلاش خواهند کرد که نگذارند سرنوشت کشور در پای صندوق رای رقم بخورد! 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🇮🇷🍁
هدایت شده از دیار سرداران
🔴 ساسی مانکن، نگاه تکنوفیلی و حاد ابتذال 🔻 #|ساسی مانکن که با شوی جدیدش همراه با یک پورن استار معروف، وارد شبکه های اجتماعی شد و بخش بزرگی از اذهان نوجوانان و جوانان میهن را جلب نمود از نگاه جامعه شناسی رسانه نیز قابل تحلیل و بررسی است و بدون تعارف عرض می کنم که با پرداخت ساده و سطحی به این پدیده نمی توان برای آینده، دکترین عمل طراحی نمود و امیدوارم تا انتهای بحث همراه ما باشید. 🔻 فناوری بدون اخلاق در یک نگاه فلسفی 🔹برای ورود به بحث از واژه تکنوپولی بهره می بریم که به تسلط تکنولوژی بر فرهنگ نیز ترجمه شده و اولین بار نیز نیل پستمن این اصطلاح را به کار برد که در معنای دقیق تر، "فناوری بدون اخلاق" نیز نامیده می شود. 🔹این نوع نگاه به فناوری که در نسبت جامعه و فرهنگ، از یک نگاه ابزاری صرف، فراتر رفته و یک بینش هستی شناختی و جهت دار در را همراهی می کند، در اندیشه فیلسوفان و اندیشمندان دیگر نیز ظهور و بروز دارد. 🔹جورج دانیلز در ارتباط فناوری و جامعه، مدعی است که جهت گیری جامعه، ماهیت نوآوری های تکنولوژیک را تعیین می کند. توماس هیوز نیز در پژوهش خود از تأثیر اقتصاد، سیاست و ساختار اجتماعی در فناوری سخن می گوید. این مدل دیدگاه ها به نسبت تکنولوژی و جامعه، به این معناست که فناوری در نگاه بخشی از فیلسوفان و جامعه شناسان اساساً یک امر خنثی نیست و عاری از جهان بینی و جهت نمی باشد. 🔹 مارتین هایدگر فیلسوف آلمانی با یک رهیافت انتقادی در نسبت با تکنولوژی قائل است که فناوری یک وسیله صرف نیست. فناوری نحوی انکشاف است. چنانچه به این امر توجه کنیم قلمرو کاملاً متفاوتی در مورد ماهیت فناوری به روی ما گشوده خواهد شد. این قلمرو، ساحت انکشاف است و حقیقت. 🔹این دیدگاه هایدگر نشان می دهد که فناوری در ذات خود با یک جهان بینی آمیخته است و نگاه انسان به محیط و اشیاء و جهان و فرهنگ را کانالیزه می کند و زاویه می دهد. 🔻سایبردمکراسی و حادابتذال 🔹فارغ از معرفت شناسی و میزان مطابقت این دیدگاه با واقعیت، پدیده ای مثل ساسی مانکن در بستر اینستاگرام نشان داد که فناوری در جهان ما به معنای واقعی از اخلاق بریده شده است. زمانی که تکنیک از معنا عاری شود اباحه گرایی مشروعیت پیدا می کند و با پدیده ای بنام مواجه خواهیم شد. 🔹حاد ابتذال یعنی ولنگاری مشروع که عین آب خوردن به مصرف اپیدمیک برسد و همراهی بخش بزرگی از تینیجرهای جامعه را در غفلت ساختارهای مسئول و خانواده های مشغول رقم بزند. 🔹ذهنیت های بکری که زیرلوای و شعار آزادی در فضای مجازی، با پورنوگرافی آشنا می شوند و اختلال در سن بلوغ و ، کمترین اتفاقی است که بلحاظ روانشناختی برای بدنه کودک و نوجوان جامعه اتفاق می افتد. 🔹چالش هایی مثل ساسی مانکن که دعوت به دابسمش می کنند و مرزهای یک فرهنگ را به چالش می کشند علاوه بر تضعیف نظام اجتماعی و کمرنگ نمودن حساسیت های هویتی چند رخداد نامیمون دیگر را نیز باعث می شوند. 🔻نتایج جامعه شناختی تکنوپولی: 1⃣ ترویج و عاری از معنا که به مرور افسردگی اجتماعی و ترس از دیده نشدن و لایک نگرفتن و هراس از فقدان تایید اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 2⃣ نهادینه کردن و خلق رفتار جامعه ستیز و خلاف قاعده که به کجروی ها و خشونت های اجتماعی و آنرمال خواهد انجامید و میزان جرایم اجتماعی را بالا خواهد برد. 3⃣ تولید نیازهای کاذب در قشر نوجوان و جوان که به و اختلالات و جرایم جنسی منجر خواهد شد و استیصال شخص و خانواده اش را همراه خواهد داشت. 4⃣نظام نیاز و ارضای جامعه را بیمار کرده و شخصیت های به بلوغ رسیده ی کم مهارت و کم بینش عصبی و تکانشی را تحویل جامعه خواهد داد. 5⃣ ذهنیت مبتذل به عادات مبتذل تبدیل خواهد شد و و بحران شخصیتی، فضای فرهنگ را پر خواهد کرد و یک انسان مصرف کننده، منفعل و وابسته ظهور خواهد کرد. 🔹 برآیند چنین فرایندی انسانی خواهد بود که تبدیل به شده و به کالاشدگی مبتلا می شود و تمام هویت و فرهنگ و تاریخش را بر بادرفته خواهد دید. 🌱 این اتفاق ناشی از یک به فرهنگ و فضای مجازی است که به تعبیر پستمن، مانند یک عاشق به تکنیک نظاره می کنند، بدون اینکه به نقاب پشت پرده آن توجه کنند و به عواقب آن و ویرانی‌های فناوری بیندیشند. از نظر وی این انسان ها خطرناکند و باید با احتیاط با آن روبرو شد که در ساحت مسئولان جهان مجازی، کم نداریم.