eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️سوال: چرا دکتر احمدی‌نژاد که همین الآن عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هست، در انتخابات ریاست جمهوریْ صلاحیتش احراز نشد؟!
⭕️ برنامه کامل کاندیداهای ریاست جمهوری در شبکه های صداوسیما 🔹جمعه ۳/۷: ساعت ۱:۰۰ زاکانی شبکه جام جم ساعت ۱۹:۱۵ قاضی‌زاده شبکه یک 🔹شنبه ۳/۸: ساعت ۱۹:۱۵ همتی شبکه یک 🔹یکشنبه ۳/۹: ساعت ۱:۰۰ قاضی زاده جام‌جم ساعت ۱۹:۱۵ رضایی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ همتی شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ همتی شبکه دو 🔹دوشنبه ۳/۱۰: ساعت ۱۹:۱۵ جلیلی شبکه یک ساعت ۲۰:۰۰ قاضی زاده شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ رضایی شبکه دو ساعت ۲۱:۳۰ مهرعلیزاده شبکه خبر ساعت ۲۲:۴۵ رضایی شبکه دو 🔹سه شنبه ۳/۱۱ : ساعت ۱:۰۰ همتی شبکه جام جم ساعت ۱۹:۱۵ رئیسی شبکه یک ساعت ۲۰:۰۰ همتی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ جلیلی شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ جلیلی شبکه سه 🔹چهارشنبه ۳/۱۲: ساعت ۱:۰۰ جلیلی شبکه جام جم ساعت ۱۹:۱۵ مهرعلیزاده شبکه یک ساعت ۲۰:۰۰ رضایی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ رئیسی شبکه دو ساعت ۲۱:۳۰ زاکانی شبکه خبر ساعت ۲۲:۴۵ رئیسی شبکه دو 🔹پنجشنبه ۳/۱۳: ساعت ۱:۰۰ رئیسی شبکه جام جم ساعت ۱۹:۱۵ زاکانی شبکه یک ساعت ۸:۰۰ جلیلی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ مهرعلیزاده شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ مهرعلیزاده شبکه دو 🔹جمعه ۳/۱۴: ساعت۱:۰۰ مهرعلیزاده شبکه جامه جم ساعت ۲۰:۰۰ رئیسی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ زاکانی شبکه دو ساعت ۲۱:۳۰ قاضی زاده شبکه خبر ساعت ۲۲:۴۵ رییسی شبکه دو 🔹شنبه ۳/۱۵ : ساعت ۱ بامداد زاکانی شبکه جام جم ساعت ۱۸:۰۰ جلیلی شبکه سه ساعت ۱۹:۰۰ رییسی شبکه پنج ساعت ۲۰:۰۰ مهرعلیزاده شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ قاضی زاده شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ قاضی زاده شبکه دو 🔹یکشنبه ۳/۱۶ : ساعت ۱ بامداد قاضی زاده جام جم ساعت ۱۷ رییسی شبکه چهار ساعت ۱۹ مهرعلیزاده شبکه پنج ساعت ۲۰ زاکانی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ همتی شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ همتی شبکه دو 🔹سه شنبه ۳/۱۸ : ساعت ۱ بامداد همتی جام جم ساعت ۱۷ مهرعلیزاده شبکه چهار ساعت ۱۸ رییسی شبکه سه ساعت ۱۹ زاکانی شبکه پنج ساعت ۲۰ قاضی زاده شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ رضایی شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ رضایی شبکه دو 🔹چهارشنبه۳/۱۹ : ساعت ۱ بامداد رضایی شبکه جام جم ساعت ۲۰ همتی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ جلیلی شبکه دو ساعت ۲۲:۳۵ شبکه دو 🔹پنجشنبه ۳/۲۰ : ساعت ۱ بامداد جلیلی شبکه جام جم ساعت ۱۷ زاکانی شبکه چهار ساعت ۱۸ رییسی شبکه سه ساعت ۱۹ قاضی زاده شبکه پنج ساعت ۲۰ رضایی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ رییسی شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ رییسی شبکه دو جمعه ۳/۲۱ : مناظره ۲ 🔹شنبه ۳/۲۲ : ساعت ۱۸ زاکانی شبکه سه ساعت ۱۹ همتی شبکه پنج ساعت ۲۰ جلیلی شبکه یک ساعت ۲۱:۳۰ رضایی شبکه خبر 🔹یکشنبه ۳/۲۳: ساعت ۱۷ قاضی زاده شبکه چهار ساعت ۲۰ رییسی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ مهرعلیزاده شبکه دو ساعت ۲۲:۴۵ مهرعلیزاده شبکه دو 🔹دوشنبه ۳/۲۴ : ساعت ۱ بامداد رییسی جام جم ساعت ۱۷ همتی شبکه چهار ساعت ۱۸ قاضی‌زاده شبکه سه ساعت ۱۹ رضایی شبکه پنج ساعت ۲۰ مهرعلیزاده شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ زاکانی شبکه دو ساعت ۲۱:۳۰ جلیلی شبکه خبر ساعت ۲۲:۴۵ زاکانی شبکه دو 🔹سه شنبه ۳/۲۵ : مناظره ۳ 🔹چهارشنبه ۳/۲۶: ساعت ۱ بامداد مهر علیزاده شبکه جام جم ساعت ۱۷ رضایی شبکه چهار ساعت ۱۸ همتی شبکه سه ساعت ۱۹ جلیلی شبکه پنج ساعت ۲۰ زاکانی شبکه یک ساعت ۲۰:۳۰ قاضی زاده شبکه دو ساعت ۲۱:۳۰ رییسی شبکه خبر ساعت ۲۲:۴۵ قاضی زاده شبکه دو
🛑سخنگوی ستاد انتخابات کشور: 🔹در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه که در برنامه تلویزیون به عنوان روزهای مناظره پیش بینی شده است؛ در همان روزها پخش مسابقات فوتبال را هم داریم. 🔹 بر این اساس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظره‌ها به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد ، منتقل شود.
🔴 راهبردهای رسانه ای جریان تحریف در انتخابات 1400 ✍️ 🔹 در آستانه انتخابات بسیار مهم و حساس 28 خرداد 1400 قرار داریم. این انتخابات از جهات بسیاری برای ایران اسلامی مهم است و شاهد صف آرایی و اتحاد تمام مخالفان، معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی در آن هستیم. 🔸 اما این جریان که هنرش در بهره گیری های ناصواب از فضای مجازی و رسانه است چند راهبرد رسانه ای-شناختی را همزمان و بصورت ترکیبی مورد استفاده قرار داده است که به اختصار به آنها اشاره میکنم: 1️⃣ دروغ بزرگ معروفترین مورد استفاده‌ای که از این راهبرد شده، در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.» ✅ در انتخابات سال88 شاهد استفاده از این راهبرد رسانه ای(دروغ بزرگ تقلب) بودیم که منتج به فتنه88 شد. در انتخابات 96 هم با دروغ بزرگ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد روبرو شدیم که البته بعدها با شهادت سردار دلها همگان نقش میدان در دور کردن سایه جنگ از کشور را دیدند که البته با رسوایی جریان تحریف که با دیپلماسی انفعالی و برجام به کشور آسیب های بسیاری رسانده بود همزمان شد. 2️⃣ دو قطبی سازی آزادی - فیلترینگ، وین - معیشت، برق- مذاکره با کدخدا دومین راهبرد رسانه ای جریان تحریف در انتخابات پیش رو استفاده از این راهبرد است. این جریان با پروپاگاندای سیاه و بهره گیری از فضای مجازی رها در کشور و با دروغ خود را طرفدار آزادی نشان داده و رقیب را دشمن آزادی و حامی بستن اینترنت! جالب اینجاست که این جریان حتی از کدخدای خود یعنی آمریکا هم خود را لیبرال تر نشان می‌دهند! در قدم بعدی خود را با مذاکرات وین ناجی مردم نشان داده و با تبلیغات بسیار رقیب را مخالف مذاکره و معیشت مردم معرفی می‌کند. 3️⃣ اهریمن سازی جریان تحریف با طراحی راهبردهایی نظیر" اگر طرف مقابل رای بیاورد در پیاده رو دیوار می کشد" که پوچ بودن این حرف مفت! توضیح نمیخواهد با سو استفاده از فقر سواد رسانه ای مردم و با اهریمن سازی دنبال تخریب رقیب خود است که البته نتیجه 8 سال توسل به تخریب و دروغ را این روزها در ناکارآمدی شدید سران این جریان و کوچک شدن سفره مردم می‌بینیم. 4️⃣ تکنیک پاره حقیقت‌گوئی در این راهبرد رسانه ای یک خبر به‌صورت آگاهانه و مغرضانه‌ای، ناقص مطرح شود؛ به عبارت دیگر تمام عناصر خبری که عبارتند از چگونه؟ کجا؟ کی؟ چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ در خبر بیان نشوند؛ این روش درباره نقل قول مطبوعات و رسانه‌ها از سخنان افراد و شخصیت های مهم فراوان به کار می‌رود. 💢 در انتخابات 96 شاهد بودیم با تقطیع سخنان کاندیداهای انقلابی در خصوص قیمت دلار چگونه با این راهبرد رسانه ای برخی از جامعه را فریب دادند.