eitaa logo
سرباز انقلاب
109 دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
6هزار ویدیو
188 فایل
برای آگاهی، بصیرت افزایی و دانایی بیشتر در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی ارتباط با مدیر کانال(نظر، پیشنهاد، انتقاد): 👇👇👇 @sarbaz_enghlab لینک عضویت گروه "سربازان انقلاب" در ایتا :⁦ 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/575471644C93798be525
مشاهده در ایتا
دانلود
در بین لاشخورهای ضدانقلاب که روی فوت مهسا امینی اسکی سواری میکنند، ایران اینترنشنال وضع مضحک تری دارد. شبکه ای که منبع مالی اش آل سعود است. رژیمی که پول داد تا خاشقچی را در ترکیه بدزدند، بکشند و بعد اره اره کنند! اما برای این شبکه سکته مهسا امینی مهمتر از تکه تکه شدن خاشقچی است. @Sabeti
سالهاست که میگویند اگر جمهوری اسلامی ایران مثل خیلی از کشورهای دیگر مانند ترکیه حجاب و مشروب و... را آزاد بگذارد مردم هم دیندار تر میشوند! این گزارش را بخوانید که بر اساس فکت های دقیق و نظرسنجی های معتبر در داخل ترکیه نشان داده که در ده سال گذشته جامعه ترکیه با دین فاصله بیشتری گرفته. جامعه ای که در آن نه حجاب الزامی است و نه منعی برای خرید و فروش مسکرات وجود دارد و  تقریبا در آن همه چیز آزاد است. اگر میخواهید زیرآب اجرای احکام الهی را بزنید، بهانه های جدید تری پیدا کنید. بهانه دلسوزی برای دین و دیندارتر شدن مردم، نخ نما شده. اگر قرار بود ول کردن حجاب و مشروب و... جامعه را دین دار تر کند امروز ترکیه باید بعد از این همه سال، جامعه دینی تری می شد نه اینکه در تمام مولفه های دینی پسرفت کند. اینکه بگویید با مدل گشت ارشاد یا فلان بخش از اجرای قانون مخالفم و اشکالات آن باید اصلاح شود اشکالی ندارد اما اگر منطق حرف تان رها کردن اجرای حکم الهی است، اول در کیفیت دینداری خود و سپس در فهم تان از تحولات اجتماعی تردید کنید. https://zaya.io/دینداری_ترکیه @Sabeti
‏از اینکه ‎گلشیفته فراهانی پرچم تجزیه طلبان کردستان را منتشر کرده تعجب نکنید، او همان عنصر بدنامی است که قبل از آنکه کشورش را بفروشد تنش را فروخته بود و هویت و حیا را از بدن خودش تجزیه کرده بود. کسی که دلش برای بدن خودش نسوخت، دلسوز وطنش هم نیست. @Sabeti
❇️ جمهوری اسلامی با پرونده مهسا امینی پس از اضافه شدن تحرکات ضدامنیتی چه خواهد کرد؟! 🔻جریان ضدانقلاب، گروه‌های تروریستی و منافقین داخلی یکبار دیگر همه توانشان را پای کار صحنه آورده‌اند که رذیلانه از فرصت مرگ غم انگیز مهسا امینی نهایت سواستفاده را بکنند. 🔹بررسی محتوای برخی تجمعات اعتراضی کم جمعیت که در تهران و برخی شهرهای دیگر به صورت پراکنده برگزار شد، به خوبی نشان می‌دهد که تجمع‌کنندگان به دنبال روشن شدن حقایق درباره علت مرگ مهسا امینی نیستند و اغتشاش و ناامنی و سر دادن شعارهای ساختارشکن علیه اسلام و حاکمیت را دنبال می‌کنند. 🔹شعارهای رادیکال معترضان نشان می‌دهد که هسته‌های مشوق تجمع جریان مردمی نیستند بلکه افراطیونی هستند که به دنبال عقده گشایی علیه اسلام و حاکمیت هستند و اساسا غیر موضوع مهسا امینی هم اگر بهانه‌ای پیدا کنند همین روند را دنبال می‌کنند. 🔹اساسا وقتی همه سران قوا و دستگاه‌های نظارتی و مرتبط با تمام توان برای روشن شدن واقعیت فوت مهسا امینی ورود کرده‌اند و شاید به لحاظ شدت پیگیری با یک روند حتی کم سابقه نیز رو به رو هستیم، فراخوان تجمعات اعتراضی و اغتشاس نمی‌تواند با نیت کمک به روشن شدن بیشتر حقایق درباره پرونده مهسا امینی، صادر شده باشد. ⁉️اما یک سوال مهم این است که جمهوری اسلامی با پرونده مهسا امینی بعد از اغتشاشات اخیر و اضافه شدن لایه‌های آشکار ضدامنیتی و ورود علنی ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی چه خواهد کرد و مسیر این پرونده چگونه خواهد بود؟! 🔸تجربه حوادث مشابه گذشته نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی با وجودی که برهم زدن امنیت جامعه را تحمل نمی‌کند ولی در حین حال در جستجوی و نشان دادن حقیقت تحت تاثیر اغتشاش یا ناامنی‌ها نخواهد بود. 🔸بزرگترین مثال در اینباره رفتار حاکمیت درباره فتنه 88 است، جمهوری اسلامی با بدترین اغتشاشات و ناامنی‌ها در کف خیابان رو به رو بود ولی برای روشن شدن حقایق انتخابات 88 ذره‌ای کوتاه نیامد و با وجودی که سران فتنه رسما وارد فاز ضد امنیتی شده بودند ولی روشن کردن حقایق نه تنها برای مردم عادی فریب‌خورده را که حتی برای خود موسوی و کروبی نیز رها نکرد. 🔸امروز نیز همین جمهوری اسلامی هم با اقتدار اجازه سواستفاده ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی را از وفات غم انگیز مهسا امینی نخواهد داد و هم بر اساس ذات دینی و انسانی خود روشن‌کردن پرونده مهسا امینی را دنبال خواهد کرد که عمق و شدت این پیگیری‌ها در مواضع سران قوا کاملا متبلور هست و اگر خطای در بخشی از مجموعه اجرایی باشد جبران خواهد کرد و اگر نیاز به اصلاحی در مسیر باشد اصلاح خواهد کرد و اگر غیر از این هم باشد، به روشنی به مردمش خواهد گفت. 🔸بنابراین حق این جمهوری اسلامی اینهمه دروغ پراکنی نیست. این روزها تکلیف مغرضان و ضدانقلاب معلوم است ولی خودی‌ها نیز باید حواس‌شان باشد تا از مواضعی که بر شبهات می‌افزاید، پرهیز کنند و اگر برخی خودی‌ها کار مفیدی نمی‌کنند یا به هر دلیلی این روزها نمی‌خواهند در این حادثه کنار جمهوری اسلامی بیاستند، حداقل بر مظلومیت نظام بیشتر از این نیفزایند! [ : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند ] ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔺اگر تحلیل راهبردے میخوانید 🔻اگر سرخط تحلیلے میخواهید 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd 🆔 | http://t.me/joinchat/AAAAAEOsJgWAqXvCnsxz-w 🆔 | https://chat.whatsapp.com/GcQucTH3sYE8vhPt3e4E6F 🆔 | @zamanehh
⁉️اصلاح طلبان از جان «مهسا امینی» چه می‌خواهند؟ 1⃣تحلیل محتوای توییت‌های برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و محورهای رسانه‌ای آنان که همسو با اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی شده نشان می‌دهد در وهله اول، نظام متهم به قتل شده و در گام دوم، همچون فساد، ظلم و قتل نیز به عنوان رویه‌ای سیستماتیک، طرح و القا شده است. 2⃣ در این زمینه کافی است توجه داشته باشیم طرح کلیدواژه‌ها و انگاره‌هایی همچون، جنایت، هراس، خشم، نفرت، بی‌اعتمادی، تحقیر، بی‌عدالتی، اعتصاب، اعتراض و... به‌وضوح نشان می‌دهد ماجرا از قرار دیگری است و اصلاح‌طلبان چگونه به دنبال تبدیل پروژه مزبور به موجی سیاسی هستند. 3⃣تاکید بر جوان بودن، زن بودن، کُرد بودن و...مرحومه بیانگر آن است که جریان اصلاحات به دنبال فعال‌سازی چه چیزی بوده و تلاش دارند از خلال این پروژه به تعبیر خود چه «ناجبنشی» را در این پرونده، سوژه کنش سیاسی مشترک کنند. 4⃣ تصریح اصلاح‌طلبان بر این است که سوگ و اعتراض شکل گرفته را یک اقدام رنگین کمانی و متاثر از کنشگری‌های محجبه تا بی‌حجاب، مذهبی سنتی تا نواندیش دینی و معنویت‌گرای غیرمذهبی و خداناباور و...تعریف کرده و عملا در اردوگاه خود، سخن از تشکیل یک جبهه اعتراضی سخن به میان بیاورند آن‌هم با قرائت فاتحه اما نه برای مرحومه که برای آنچه «سیستم» می‌خوانند. 5⃣ تلاش اصلاح‌طلبان برای گسترده کردن ساحت اعتراضات، تکثر بخشیدن به معترضان با وجود برخی مشکلات کشور و گشودن مسائل جدید و تبدیل آن به پروژه‌ای سیاسی با ردیف کردن نام‌ها و یادهای اتفاقات گذشته، نشان می‌دهد در پس ذهن این جریان، تحلیلی مبتنی بر شرایط خاص و در حال گذار به دوران ویژه تصمیم‌گیری و...شکل گرفته است، لذا بیراه نیست اگر گفته شود ادامه کنش‌های آنان نه اعتراض و نه مطالبه که حرکت در مسیر بی‌ثباتی ارزیابی شود تا طی یک «ناجنبش»، پیشروی آرام خود را شتاب داده و با تولید فشار اجتماعی به زعم خود، مناسباتی را تغییر دهند. 6⃣پر بیراه نیست اگر بگوییم رادیکال‌های اصلاح‌طلب طی رونوشتی پنهان، در حال نفرت‌سازی هستند و آن را هم «سازنده» تعریف و تفسیر می‌کنند؛ نفرتی که به گمان آنان تولید انرژی و سوختِ کُنش می‌کند بی‌آن‌که بدانند، تخریب می‌کند و چرخه‌ای معویب می‌سازد رفتارشان و چه بسا برای آنان و هر آنچه از این مسیر صید می‌کنند، عاقبت «یوم التّناد» بسازد برایشان. [ : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند ] ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔺اگر تحلیل راهبردے میخوانید 🔻اگر سرخط تحلیلے میخواهید 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd 🆔 | http://t.me/joinchat/AAAAAEOsJgWAqXvCnsxz-w 🆔 | https://chat.whatsapp.com/GcQucTH3sYE8vhPt3e4E6F 🆔 | @zamanehh
درنگی بر درگذشت مهسا امینی؛ مرزبندی‌ و مطالبه‌گری 🔹ماجرای درگذشت خانم مهسا امینی باعث تاثر هم‌وطنانمان شده است؛ درباره این موضوع در ۲ سطح می‌توان تأمل کرد؛ نخست: «مصداق» خانم مهسا امینی است و دوم: مسائلی که حول و حوش آن شکل گرفته است. درباره بخش نخست،‌ یعنی این مصداق، نه باید مرعوب بود و نه اصطلاحاً ماله‌به‌دست. 🔹ارزش‌های جمهوری اسلامی آنقدر عظیم است که نیازی به پنهان‌کاری و محافظه‌کاری در این باره ندارد. به هر حال یک «انسان» بدون آنکه اسلحه‌ای به دست داشته باشد، در یک مرکز مربوط به نیروی انتظامی فوت کرده و ابهاماتی راجع به آن در افکار عمومی به وجود آمده است؛ جمهوری اسلامی که صدها نفر از بهترین جوانانش به عنوان مدافعان حرم در منطقه جنگیدند تا زنان و کودکان از مذاهب و قومیت‌های مختلف، از اهل سنت گرفته تا شیعه و حتی ایزدی‌هایی که به حجاب و اسلام قائل نیستند، اسیر و رنج‌کش آدم‌کش‌های به ظاهر‌مسلمان داعشی و طرفداران آمریکایی و سعودی‌اش نشوند، قاعدتاً جلودار مطالبه بررسی دقیق فوت خانم امینی است و در این بین هیچ عبارت و اصطلاحی از بدحجاب تا شل‌حجاب و هنجارشکن و ریاکاری رسانه داعشی اینترنشنال و امثالهم نمی‌تواند مانعی از رسیدگی به این مسئله انسانی باشد. که اگر بود، جوان واقعاً حزب‌اللهی، جان خود را سپر ایزدی‌ها و مسیحی‌ها نمی‌کرد؛ ولی کرد. 🔹بنابراین آنها که تصور می‌کنند با عباراتی مثل بدحجاب، می‌توان چنین وظیفه‌ ذاتی و قطعی را جارو کرد و زیر فرش برد، هرچه باشند و هر ظاهری داشته باشند، انقلابی نیستند. 🔹اما در عین حال نباید «مرعوب» بود؛ مرعوب شدن می‌تواند دو جنس داشته باشد، نخست اینکه به شیوه رادیکال‌های آن سو، بدون بررسی کامل و دقیق، از همین ابتدا حکم کامل و قطعی صادر کنیم و دوم اینکه به خاطر غمِ مصداق، ارزش‌ها را منکر شویم. 🔹این موضوع امّا در سطح «مسئله»، همچون مصداقهای مختلف، میان جمهوری اسلامی و طرفدارانش با منتقدان و معاندانش مناقشات ومباحثاتی را پدید آورده است؛ مباحثاتی که از ۱- اصل گشت ارشاد، تا ۲- ورود انتظامی حکومت به حفظ ارزشها، تا ۳- اساسِ وظیفه حکومت‌ها در قبال ارزشها، تا ۴- مطلوب یا نامطلوب بودن جمهوری اسلامی، و حتی ۵- خود اسلام را می‌تواند شامل شود. در اینجا دو نوع مواجهه وجود دارد؛ در سطح تئوریک می‌توان درباره همه‌ی این ۵ موضوع و حتی اساساً اصل وجود خدا هم نشست و بحث کرد و چیز عجیبی نیست، اما آنگاه که به سطح «عمل» می‌رسد، قاعدتاً طرفداران جمهوری اسلامی با دیگران مرزبندی‌هایی دارند و این قابل کتمان و عدول نیست. 🔹طرفداران اصولی جمهوری اسلامی‌ به استدلال‌‌های متعدد می‌دانند و ابایی از گفتن آن ندارند که حکومت‌ها در قبال حفظ ارزشها و نرم‌های اجتماعی وظایف روشنی به عهده‌ دارند و در کنار همه کارهای فرهنگی، همچون همه‌جای دنیا ورود انتظامی به حفظ ارزشها بدیهی است؛ حتی حکومت‌های لیبرال و سکولار که ظاهراً عنوان می‌کنند طرفیتی در ارزشها ندارند-که در واقع دارند- باز هم از «حدود»ی مخافظت می‌کنند و برای این موضوع می‌توان مصداق‌های بسیاری ذکر کرد. 🔹بنابراین مرزگذاری عملی در این مسئله را نباید با محافظه‌کاری یکی دانست. با این حال، اینکه ورود انتظامی به حفظ ارزشها دقیقاً چه مصداقی دارد می‌تواند محل گفتگو باشد. آیا برخی رفتارها در گشت ارشاد مصداق درستی از عمل به این مسئله است؟ حتما‌ً باید در این باره باب گفتگوی اجتماعی و نخبگانی باز باشد. اینکه همه‌ی آن‌چیز که الان به عنوان «گشت ارشاد» مطرح است را آیه‌ی نازل درباره نحوه ورود انتظامی به حفظ نرم‌ها بگیریم، قاعدتاً نمی‌تواند درست باشد. 🔹در این باره گارد پلیس باید باز باشد؛ همچنانکه اصلِ مخالفت با وظیفه دولت‌ها در حفظ نرم‌ها، رویکردی رادیکال است و باید بر اساس آن مرزبندی کرد، عدم «روزآمدی» و «دقت‌نظر» در شیوه‌های مواجهه هم می‌تواند بی‌نتیجه باشد. نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر، غیر از بررسی جدی و شفاف مصداق پیش آمده، باید رویکرد مثبتی در قبال گفتگوهای نخبگانی و اجتماعی در این باره داشته باشند و اگر برخی شیوه‌ها پاسخ مناسبی نداده، آن را تغییر دهد. [ : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند ] ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔺اگر تحلیل راهبردے میخوانید 🔻اگر سرخط تحلیلے میخواهید 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd 🆔 | http://t.me/joinchat/AAAAAEOsJgWAqXvCnsxz-w 🆔 | https://chat.whatsapp.com/GcQucTH3sYE8vhPt3e4E6F 🆔 | @zamanehh
منطقی به نظر می رسه عده ای به بهانه ضد خشنوت، با خشونت«وحشیانه!» به یک شهروند حمله کنند😑 @Revvagh
1.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰حمله اغتشاشگران به یک بسیجی در رشت 🔻این چند نفر با هم 10 نفر هم نمی شوند.. اینقدر هم بی وجودن که ماسک به دهان هستن.. 📎فقط دلم می خواست به عنوان یک شهروند از علی کریمی پاشاکی بپرسم اینم یک آدمه..باور کن سکته هم نکرده وسط خیابان تنها گیر آوردنش... وجودت نلرزید، که یک توییت بزنی😐 @Revvagh
4.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰خشونت وحشیانه داعشی اغتشاشگران در رشت فقط یک جمله به فیلمبردار اگر این بچه بسیجی ها نبودند.. توی بی وجود در حال دست به دست شدن بین داعشی ها بودی.. @Revvagh
6.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فهمیدن اینکه مرگ یک دختر بهانه این جماعت است، کار سختی نیست. خدا را شکر که دشمنی با این انقلاب را در هر دوره‌ای، جماعتی احمق به عهده دارند. 🔺صفحات مجازی حمید رسایی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee
کدام بهانه و کدام نشانه است؟ -۱ 🔹قبلا ها چند ماه زمان لازم بود تا آشوبگران نیابتی، هدف اصلی را لو بدهند و بکویند"انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است". حالا همان شب اول، سراغ آتش زدن قرآن و فحاشی به نظام می روند. بلکه حتی پرچم ایران را آتش می زنند ♦️دقت کنید! اختلاف فهم در مسائل مختلف اجتماعی، طبیعی است. همچنین ممکن است ذهن بخشی از مردم نسبت به مثلا گشت ارشاد مسئله دار شود. یا مثلا کسانی، در موضوع انتخابات 1388 دچار تردید شوند و دروغ ناممکن "11 میلیون تقلب در آرا" را جدی بگیرند؛ 🔹(تاج زاده بعدها که کار از کار گذشته بود، به صفايي فراهاني و رمضان‌زاده گفت "براي بنده كه تجربه انتخابات رو دارم، مي‌دونم كه در انتخابات تقلب نشده، ممكنه يكي دو ميليون عقب جلو بشه، ولي ما انتخابات رو باختيم. حالا به جاي 25 ميليون و 13 ميليون، شده باشد 14 ميليون و 24 ميليون مثلا". ♦️اما فراتر از مسئله دار شدن ذهن بخشی از مردم - که می تواند در اثر شدت بمباران منفی تبلیغاتی، و غفلت یا قصور و تقصیر برخی مدیران اتفاق بیفتد- پروژه معارضه جویانه خارجی وجود دارد که بارها دچار هزیمت سنگین شده، ولی با این وجود، نمی تواند از چالش ایران در برابر سلطه جهانی اش صرف نظر کند. 🔹آشوبگران نیابتی در انتخابات 88، شعار "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" سر دادند. نظام به یک معنا، مسئله اصلی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سعودی بود و به یک معنا نبود. مسئله بود چون همین جمهوری اسلامی، مسیر یاغیگری آنها را سد کرد. و مسئله اول نبود، چون مسئله مهم تری در میان بود. ♦️فتنه‌گرانی که هشت ماه بعد، حرمت عاشورای سید الشهدا (ع) را شکست، همان هایی بودند که در ابتدا شعار «یا حسین، میرحسین» و تاکید بر سیادت برخی سران فتنه، سعی در مشتبه کردن امر بر مردم داشتند. 🔹اما «مجید محمدی» از اعضای موثر حلقه کیان (یکی از چند حلقه اصلی سازمان دهنده آشوب‌های نیابتی 78 و 88، با حضور برخی اصلاح‌طلبان، و گروهک ملی- مذهبی) مهرماه 1388 در وبسایت رادیو فردا نوشت: ♦️«اعضای جنبش سبز اهل ریاضت نیستند. می‌‌خواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند. می‌خواهند سینه بزنند و اگر هوس کردند، لیوان شرابی بنوشند... آنها در ملأ عام روزه‌خواری می‌‌کنند و نصرمن الله و فتح قریب سر می‌دهند. در نماز جمعه با کفش و به صورتی مختلط پشت سر‌ هاشمی نماز می‌‌خوانند و جای صلوات، سوت و کف می‌زنند»! (مقارن همین ایام، برخی آشوبگران در خیابان شعار می‌دادند «مجتهد واقعی/ منتظری، صانعی»!) 💢ادامه دارد💢 @IMANI_mohammad