eitaa logo
♡«سرباز انقلاب»♡
104 دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
5.8هزار ویدیو
182 فایل
برای آگاهی، بصیرت افزایی و دانایی بیشتر در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی ارتباط با مدیر کانال(نظر، پیشنهاد، انتقاد): 👇👇👇 @sarbaz_enghlab لینک عضویت گروه "سربازان انقلاب" در ایتا :⁦ 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/575471644C93798be525
مشاهده در ایتا
دانلود
. ♦️محمد علی ابطحی (معاون و رئیس دفتر خاتمی در دولت اصلاحات) گفته : "وقتی جامعه مدنی ضعیف شود، سیاست به کف خیابان می‌آید". 🔹شاید هم وقتی فلان سیاستمدار، سطح درگیری و دغده اش، ارتباط نامتعارف با خبرنگار زن باشد و موجب آزار شود، اوباش و اشرار هم خیال برشان می دارد که کف خیابان برای همان سبک زندگی مبتذل و بی چهارچوب، نظریه و نسخه سیاسی بپیچند. @IMANI_mohammad
. 💢 عقده ! 🔹۱۲ سال همکار بی‌بی‌سی بوده و چهار سال هم هست که برای سعودی نشنال کار می کند. با کوله باری از تجربه (!) دو هفته قبل توییت زد و ضمن انکار ضرورت همراهی اکثریت برای "انقلاب" خواندن یک حرکت، مدعی شد اگر فقط سه درصد مردم به خیابان بیایند، پیروزی برانداز ها تضمین است. ♦️تنش داغ بود و هشتگ سازی های رباتیک را جدی گرفته بود. اما چند روز بعد، با شرمندگی توییت را حذف کرد؛ نه خانی آمده و نه خانی رفته! 🔹نه اینکه 97 درصد مردم بی محلی کردند و حتی سه درصد هم همراه نشدند، بلکه آورده اشرار اجاره ای+ همه ظرفیت اپوزیسیون روی هم، چند دهم درصد بیشتر نبود. ♦️ببینید چه سرخوردگی پر دامنه ای است که شبکه i24 رژیم صهیونیستی، ضمن بی‌نتیجه خواندن اغتشاشات گفته: "تعداد معترضین کم است و به جایی نخواهد رسید". 🔹بله با عملیات مجازی شاید بشود به هم ریختگی و تشویش ذهنی به راه انداخت، اما نمی شود جای مردم را پر کرد. @IMANI_mohammad
بی محلی ۸/۰۰۰/۰۰۰ و ۵۰۰ هزار نفری ♦️امروز در تهران ۸/۵۰۰/۰۰۰ نفری، ۸ یا ۴ هزار نفر هم برای فراخوان اپوزیسیون خارج نشین و دعوت به اغتشاش در میادین شهر تره خورد نکردند. 🔹یعنی از هر ۲۰۰۰ شهروند تهرانی، یک نفر هم محل سگ به BBC، V0A، سعودی نشنال، منوتو، رادیوفردا، سلطنت طلبان، منافقین، کومله، و لشکر رباتیک نگذاشت. ♦️گردانندگان این محافل، اگر دروغ های خود را باور کرده باشند، حتما با افسردگی حاد و روان پریشی غیر قابل درمان مواجه خواهند شد. بیچاره آنها که عقل شان را به این کلاهبرداران حرفه ای سپرده اند. @IMANI_mohammad
ایران اینترنشنال که عربستان سعودی همه پول و امکاناتش را می دهد، با ذوق و شوق استوری شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس را دارد پوشش می دهد. دقت کردید؟ رسانه ای که تاسیس شده تا ریشه شیعه را قطع کند دارد از دعای فرج شایان مصلح حرف می زند! ناخودآگاه یاد این بخش از سخنرانی امام خمینی افتادم: «انگلیسی ها که آمده بودند عراق را گرفته بودند، شنیدم که آن سردارشان دیده بود که یک کسی دارد بالای مأذنه یک چیزی می‌گوید ـ اذان می‌گفتند. گفته بود این چیست؟ گفته بودند اذان می‌گوید. گفته بود که  این کار برای امپراتوری انگلستان هم ضرر دارد؟ گفته بودند نه. گفت پس بگوید، هرچه می‌خواهد بگوید!» ۱۳۵۸/۰۳/۰۸ عضو شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
10.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بخش از سخنان دکتر کچویان که هفته قبل ایراد شد، بسیار مهم و مبنایی بود. البته من انتظار ندارم آن جوان 15 ساله ای که از روی احساساتش این روزها کف خیابان آمده این بحث را متوجه شود اما آن به اصطلاح نخبه ای که فکر می کند چند شورش کور اسمش «انقلاب» است عجیب است که این بدیهیات تاریخ یک قرن اخیر ایران را نمی داند. عجیب است که برخی به اصطلاح نخبگان هم هنوز نفهمیده اند قوی تر از نهاد دین در تاریخ این کشور وجود نداشته و هرآنچه در تقابل با آن باشد به لحاظ اجتماعی نیز شکست خواهد خورد، چه برسد به اینکه انقلابی علیه آن صورت بگیرد... ممنون از @m_ladani بابت ساخت کلیپ عضو شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
اگر در اینستاگرام فعالیت داشته اید، حتما با صفحه بصیرت عمار آشنا هستید. بصیرت عمار در اینستاگرام بیش از ۸۰۰ هزار دنبال کننده داشت و حالا فعالیتش را در پیامرسان ایرانی ایتا ادامه میدهد. پیشنهاد میکنم دنبال کنید: https://eitaa.com/joinchat/1026490371C5ac3ad124f
🔻تاملی در نوع موضع گیری رهبر انقلاب پیرامون ناآرامی های اخیر چند هفته قبل که تازه ناآرامی ها داشت اوج می گرفت، نوشتم که «برای کسانی که فتنه 88 را از نزدیک دیدند، اتفاقات چند روز گذشته شوخی است.» و حالا که زمان بیشتری می گذرد، قرائن بیشتری برای آن ادعا دارم. از جمله مقایسه روند موضع گیری های کمرنگ رهبر معظم انقلاب نسبت به ناآرامی های اخیر در مقایسه با موضع گیری های پررنگ ایشان در فتنه سال 88. فتنه سال 88 که از خرداد ماه آغاز و تا دی ماه (مجموعا 8 ماه) ادامه داشت فتنه سنگین، فراگیر و پیچیده ای بود. به قدری که از همان فردای انتخابات تا 8 ماه بعد از آن رهبر معظم انقلاب بارها و بارها درباره آن صحبت کردند. تقریبا در هر دیداری و به هر مناسبتی ایشان چند دقیقه ای را به صحبت درباره اتفاقات آن سال و حواشی بعد از انتخابات اختصاص می دادند و از ابعاد مختلف آن فتنه صحبت می کردند به طوری که بعدا مجموعه بیانات ایشان فقط در سال 88 درباره فتنه تبدیل به یک کتاب جداگانه شد. اما درباره ناآرامی های اخیر تا به امروز ایشان چگونه موضع گیری کردند؟ اولین سخنرانی ایشان بعد از شروع ناآرامی ها در 30 شهریور 1401 در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس بود. جایی که خیلی ها انتظار داشتند رهبر انقلاب مفصل یا حداقل به صورت جزیی اشاره ای به آشوبها داشته باشند اما ایشان حتی یک کلمه در این باره صحبت نکردند. چرا؟ چون هرچقدر صدای این اتفاقات در رسانه های خارجی و ماهواره ای بلند بود در بین توده های مردم ضریب کمتری داشت. تقریبا دو هفته بعد نیز  (11 مهر 1401 ) در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری، رهبر انقلاب به سخنرانی پرداختند و تنها در بخشهایی از سخنانشان به این غائله اشاره کرده و ضمن اشاره به نقشه های خارجی برای ایجاد ناامنی در کشور تاکید کردند که مواضع  «برخی چهره‌های ورزشی و هنری هیچ اهمّیّت ندارد؛ روی این نباید حسّاسیّت به خرج داد.» امروز هم که ایشان با اعضای دوره جدید مجمع تشخیص دیدار کردند، ضمن بیان نکاتی درباره جایگاه و وظایف مجمع تشخیص جمله ای مهم را خطاب به مسئولان یادآورد شدند: «مراقب باشید این مسائل حواس شما را پرت نکند و از کارهای اصلی و اساسی باز نمانید.» آنالیز سخنان رهبر انقلاب درباره ناآرامی های اخیر در سه دیدار اخیرشان نشان میدهد که در مجموع  نوع موضع گیری و جملاتی که ایشان درباره این اتفاقات بیان کرده اند، کاملا متفاوت با فضای سال 88 است. تفاوت اصلی نیز در اینجاست که در اتفاقات سال 88 بخش زیادی از مردم دچار شبهه شده بودند و به همین خاطر حداقل در روزهای اول پس از برگزاری انتخابات، یک جریان قابل توجه هم در خیابان حضور داشت اما در جریان اغتشاشات اخیر هرچقدر جنگ رسانه ای جهانی قوی و محکمی علیه جمهوری اسلامی وجود دارد اما جریان اجتماعی قابل توجهی با افراد حاضر در کف خیابان همراهی نمی کند و به جز هسته های آشوب چند ده نفره پراکنده، اثری از همراهی مردم با آنها وجود ندارد. این شاید مهمترین تفاوت آشوبهای اخیر با حوادث سال 88 است که هم مشاهدات عینی و خیابانی آن را تایید می کند و هم نوع موضع گیری رهبر انقلاب درباره آن. رهبر انقلاب درباره آشوب های سال 88 همان ابتدا از لفظ «فتنه» استفاده کردند چون حق و باطل به شدت به هم ممزوج بود و افراد زیادی از توده های مردم دچار سوال بودند اما در ناآرامی های اخیر ایشان از لفظ «اغتشاش» استفاده کردند چرا که از همان ابتدا مرز بین حق و باطل مشخص بود و به همین خاطر هیچ بخش قابل توجهی از مردم دچار شبهه نبودند. به همین خاطر با گذشت 20 روز از شروع ناآرامی ها علیرغم اینکه مردم از موضوعات مختلف اقتصادی و معیشتی گلایه دارند اما روی خوشی به این مدل تجمعات نشان نمی دهند زیرا می دانند شورش های بی سر و بی هدف، نه تنها امکان بهتر کردن اوضاع را ندارد بلکه سرنوشت قطعی آن از بین بردن محسنات فعلی است. عضو کانال شوید 🔻 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
4_5922417502096199950.mp3
37.95M
صوت کامل گفتگو با حجه الاسلام رسایی در برنامه جهان آرا در ابتدای این برنامه نیز با آقای روح الله نوبخت معاون فرهنگی سپاه تهران گفتگویی کوتاه درباره شهدای امنیت انجام شد. ۱۸ مهر ۱۴۰۱ عضو کانال شوید 🔻 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
🔻در دفاع از استاد کچویان: فرهیخته‌ستیزیِ نافرهیختگان 🖋 مهدی جمشیدی ۱. سردبیر روزنامۀ «فرهیختگان»، آقای مسعود فروغی، در یادداشتی با عنوان «جناب کچویان! اقناع پیشکش، آتش را زیاد نکنید» مدّعی شده است که استاد کچویان در گفتگوی خویش با شبکۀ افق، همۀ کسانی را که شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند به «هرزگی» و «فحشا» متهم کرده است؛ چون ایشان گفته است که از شعار «زن، زندگی، آزادی»، «زن، هرزگی، فحشا» را می‌خواهند. به‌نظرم چنانچه «پیش‌داوری‌های غیرمعرفتی» و «سوگیری‌های لجوجانه» را کنار بگذاریم و صادقانه به سخن ایشان بنگریم، به‌روشنی درخواهیم یافت که مقصود ایشان، بیان خواستِ «تک‌تک» کسانی‌که این شعار را در خیابان سرمی‌دهند نیست، بلکه این «خواست»، به طرّاحان این شعار و همچنین آن عدّه‌ای که در خیابان در پی هرزگی و فحشا هستند بازمی‌گردد، نه «همگان». بسیارند کسانی که فهم سیاسی و درک اجتماعی ندارند و از خاستگاه این شعار و زنجیرۀ فرهنگیِ تعریف‌شده در پشت آن بی‌خبرند و فقط یک «هیجانِ ناگهانی»، آنها را به صحنه کشانده است. چنین کسانی، اهل هرزگی و فحشا نیستند. این تفسیر، آن‌قدر «بدیهی» است که تفسیر دیگری جز آن را فقط با «جوزدگی» یا «غرض‌ورزی» می‌توان توجیه کرد. ۲. استاد کچویان با مطرح‌کردن این «مفاهیمِ جایگزین»، به دنبال آن است که «واقعیّتِ نهفته» را برای مخاطب، آشکار سازد و به او تفهیم کند که الفاظ «زندگی» و «آزادی»، پوشش‌ها و لعاب‌هایی هستند برای «هوس‌بازی» و «لذّت‌پرستی»، و چنانچه این زنجیره ادامه یابد، پرده از این واقعیّت‌ها برداشته خواهد شد. ایشان در همین «نقطۀ آغاز»، سرنوشت و فرجام را بیان می‌کند تا مخاطب جوان، آگاه شود که این «راه»، به کدام «مقصد» می‌رسد. طرّاحان این شعار، با زیرکی دریافته‌اند که باید در مراحل آغازین، مفاهیم «خنثی» و «چندپهلو» بیافرینند تا بتوانند یک «چتر کلّی» ایجاد کنند که بسیاری از جوانان با «ذهنیّت‌های خویش»، و نه بر اساس «دلالت واقعیِ این مفاهیم»، خویش را در زیر آن تعریف کنند و با آن هم‌صدا شوند. امّا پس از این‌که بدنۀ اجتماعی در راستای این شعار بسیج شد و حرکت و جریان به راه افتاد، به‌تدریج، خویشتنِ واقعی‌شان را عیان می‌کنند. «متفکّرِ عاقبت‌اندیش»، می‌کوشد شعارها و نمادها و گفته‌ها را در همین مرحلۀ ابتدایی، «واسازی» کند و مخاطب را با واقعیّت‌هایی که چندی بعد آشکار خواهند شد، روبرو نماید. روشن است که این منطق، مخاطب جوان را دچار «تردید» می‌کند و به وادی «پرسش» و «تأمّل» می‌افکند و احساسش را مهار می‌کند. ۳. دو بند پیشین، بر اساس خوش‌بینی نگاشته نشده است و چه‌بسا مخاطب از غلظت و شدّت آن تعجب کند. این برداشت، درست است و دلیلش نیز این است که «روزنامۀ فرهیختگان»، در مسیری غلتیده است که من آن را «شبه‌انقلابی‌گریِ متمایل به لیبرالیسم» می‌خوانم. مواضع این روزنامه نشان می‌دهد که پای یک «خطّ» در میان است و بناست با پرچم جبهه و جریان «انقلاب»، همان استدلال‌های فسیل‌شدۀ «جریان روشنفکریِ شبه‌دینی»، تکرار شود. انقلابی که اینها از آن سخن می‌گویند، بیشتر به «اصلاح» شبیه است تا «انقلاب». در ماجرای طرح تنظیم‌گری فضای مجازی، هرچه که در توان داشتند را برای تخریب این طرح و مسدود کردن باب «نفوذ غرب» به‌کار بستند و شعله‌ها افروختند. من این جریان را «خطرناک» قلمداد می‌کنم و معتقدم روایت اینان از انقلاب و انقلابی‌گری، آغشته به «تحریف» و «ناراستی» است. رندانه می‌خواهند «چهرۀ روشنفکرانه» از خویش بسازند. اگر جریان چپ‌، سال‌ها کوشش کرد که از امام خمینی، تصویرسازیِ لیبرالی کند، اینان نیز ارائۀ «روایت لیبرالی از آیت‌الله خامنه‌ای» را در دستورکار خویش قرار داده‌اند. چیزهایی که این روزها می‌نویسند، «تحریف نظرات رهبر انقلاب» است. «مواجهۀ گزینشی» می‌کنند تا خویش را اثبات کنند و حقیقت را در چاه کج‌روایت حبس کنند. سردبیر که این اندازه بی‌ربط و معوج بنویسد، حساب باقی روشن است. به «مهدی فضائلی» استناد کرده‌اند تا نظر «رهبر انقلاب»، آشکار شود! عجبا! چه زبانی «گویاتر» و «رساتر» از زبان رهبر انقلاب؟! ایشان محتاج «سخنگو» و «زبان مکمّل» نیست. هرچه لازم بوده و هست را خود گفته و تصریح کرده است که حکومت اسلامی باید از «حرام اجتماعی»، از جمله کشف حجاب، جلوگیری کند! امّا روزنامۀ فرهیختگان، این پاره از تفکّر ایشان را «حذف» می‌کند تا از آب گل‌آلود، ماهی خویش را صید کند. این بازیِ غیراخلاقی با تفکّر رهبر انقلاب، روا نیست. اعتبارزدایی از متفکّری همچون استاد کچویان که در تمام ایران، نظیر ندارد و کارنامه‌اش، سرشار از خدمات و حسنات به انقلاب است، جفای ناجوانمردانه‌ای است. می‌خواهند «صدای دشمن» را در جبهۀ انقلاب، طنین‌انداز کنند و با «مسأله‌سازی‌های دروغین»، توان ما را بفرسایند. جنگ روایت‌ها، این اندازه «درونی» و «نزدیک» شده است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
توجه❌ توجه❌ 👈پیج به پیامرسان پیوست، همه حمایت کنید تا مثل اینستاگرام به بهترین صورت و کنیم👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1661927634C936743030d 👌
علاوه بر مطالعه این مطلب، پیشنهاد میکنم کانال نویسنده آن دکتر مهدی جمشیدی را دنبال کرده و از نوشته های دقیق و عمیق ایشان استفاده کنید: @sedgh_mahdijamshidi
سلام‌ ما به‌ شما🌹 نکات مهم دربارهٔ «دورهٔ آموزشی جنگ شناختی و عملیات روانی» 🗣 🎙اساتید دوره: استاد حسن عباسی استاد علیرضا آل‌داوود حجت الاسلام مهدی طائب استاد مرحوم محمد حسین فرج‌نژاد و اساتید دیگر. 1️⃣🔸برخی از سرفصل‌ها: ▫️عملیات روانی در اسلام ▫️جریان‌شناسی عملیات‌روانی ▫️عملیات روانیِ اقتصادی ▫️بررسی تئوری عملیات روانی ▫️تاریخچهٔ شکل‌گیری عملیات‌روانی ▫️عملیات روانی‌های دشمن در ایران ▫️تکنیک‌های عملیات روانی در حوزهٔ خبر و رسانه ▫️ارائهٔ سخنرانی چند‌رسانه‌ای ترورآنلاین برای تدریس 🎁 به همراهِ هدیهٔ پاورپوینت و درسنامهٔ «ترور آنلاین» برای تدریس 3️⃣🔸زمان برگزاری دوره: این دوره به‌صورت آفلاین برگزار می‌شود و بلافاصله بعد از واریز وجه می‌توانید به محتواهای دوره دسترسی داشته باشید. 🔖 صدورِ گواهیِ معتبر مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی 4️⃣🔸هزینه ثبت نام دوره چقدر است؟ هزینهٔ این دوره ۲۰۰ هزار تومان است ▫️ به اندازهٔ هزینهٔ قاب و گلس گوشیِ موبایل‌تان برای آموزش‌های رسانه‌ای هزینه کنید. -------------------------------------------- ▫️برای ثبت‌نام مبلغ ۱۶۰ هزار تومان از طریق لینک زیر واریز کنید و بلافاصله بعد از واریز به محتواها دسترسی پیدا کنید 👇 💳 لینک پرداخت آنلاین 👇 https://idpay.ir/bidarimelat/file/274285 📲 شناسهٔ پشتیبان👇 🆔 @P_Basirat_R