7.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺به کسی که از سختیها و مشکلات مهاجرت میگه نگید اگه ناراحتی برگرد!
@Farang_nevesht
۲۲ دی
16.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر٣شهیدکه دربیمارستان زیرتیغ جراحی دوام نیاورد وبیش از٢ساعت ازمرگش گذشته بود باصحبت هایی که درآن عالم با سه فرزند شهیدش داشت مجددروح به بدنش بازگشت 🌹 لطفا"سعی کنید این فیلم را ببینید ودر اختیاردیگران قرار بدهید وبدین وسیله مهمان سفره با کرامت شهدا شوید.وهدیه به ارواح مطهر شهدا صلوات بفرستید :اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌹
یاد شهدا باصلوات 🌹
#بصیرتحسینی
۲۲ دی
🔰 با «وفاق» کدام گره باز میشود؟ (۱)
👤 #سید_محمدعماد_اعرابی
🔸بهار ۱۳۸۸ هرچه به روزهای پایانیاش نزدیک میشد؛ هوای سیاست در ایران داغتر میشد. دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ داغترین روز آن بود. روزی که مردم با مشارکت خیرهکننده حدود ۸۵ درصدی در انتخابات، حد نصاب جدیدی را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند. این تاریخسازی اما خیلی زود به کام مردم تلخ شد.
🔸غربگرایان مدعی اصلاحطلبی به عنوان بازنده انتخابات با ادعای تقلب دست به اردوکشی خیابانی زدند و نتیجه را بدون ارائه مستندات تقلب ادعاییشان زیر سؤال بردند. آنها حدود ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و بانی تحریمهای فلجکننده آمریکا علیه ایران شدند. «باراک اوباما» رئیسجمهور وقت آمریکا در خاطرات خود از آن روزها مینویسد: «در شرایطی که این کشور [ایران] وارد چرخه هرجومرج و سرکوبگری بیشتر میشد ما راهبردمان را به سمت دومین گام راهبرد منع اشاعهای تغییر دادیم: یعنی بسیج کردن جامعه بینالمللی برای اعمال تحریمهای اقتصادی سخت» قطعنامه تحریمی ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران با همین هدف و در آستانه اولین سالگرد آن آشوبها در ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ صادر شد. این قطعنامه با قوانین تحریمی یکجانبهای که آمریکا پس از آن اعمال کرد تکمیل شد و حلقه محاصره اقتصادی ایران را محکم کرد. «قانون جامع تحريمها، مسئوليتپذيري و محروميت»(CISSADA) اصليترين و پايهايترين قانون تحريمي ايران بود که دو هفته پس از قطعنامه ۱۹۲۹ در مجلس سناي آمريكا به تصويب رسيد و اول جولاي همان سال با امضاي اوباما رسمیت پيدا كرد. قانونی که در آن بارها به آشوبهای سال ۱۳۸۸ اشاره شده و در مقدمهاش خواستار تخصیص بودجه اضافی برای حمایت از عوامل آن شده بود.
🔸یک سال بعد وقتی مردم طعم خیانت غربگرایان مدعی اصلاحطلبی را با اعمال تحریمهای اقتصادی آمریکا آهستهآهسته میچشیدند؛ غائله آشوبها کاملا خوابیده بود و چیزی جز بدنامی برای آشوبگران به همراه نداشت. آنها حالا دیگر نه یک جریان سیاسی در چارچوب قانون اساسی که «براندازان ناکام نظام جمهوری اسلامی» به حساب میآمدند. سیاست «با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن» تقریبا از همان زمان توسط آنها راه افتاد. آنها انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۳۹۰ را در حالی تحریم کردند که نامزدهای مورد نظرشان به طمع قدرت برای ثبتنام در این انتخابات صف کشیدند؛ و محمد خاتمی به عنوان یکی از سرکردگان این جریان در حالی پای صندوق رأی در شهرستان دماوند حاضر شد که تمایل داشت این خبر چندان رسانهای نشود.
🔸سال ۱۳۹۲ آنها بار دیگر به طمع کسب قدرت وارد رقابتهای انتخاباتی شدند و اینبار با علم به شکست نامزد مورد حمایتشان او را وادار به کنارهگیری به نفع چهرهای دور از خود اما تقریبا همسو کردند. غربگرایان مدعی اصلاحطلبی بعد از آن همه آشوبآفرینی باز هم پای صندوق رأی جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند تا مهر ابطال دیگری بر تمامی ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات بزنند.
🔸وقتی آقای حسن روحانی در انتخابات ۱۳۹۲ پیروز شد، نوبت به سهمخواهی مدعیان اصلاحات از دولت او رسید. آن روزها اصلیترین مانع برای آنها در تکیه زدن بر صندلیهای مدیریتی، ننگ آشوبهای ۱۳۸۸ بر پیشانیشان بود. کلیدواژه «آشتی ملی» در چنین شرایطی ساخته و در رسانههای زنجیرهای وابسته به غربگرایان اصلاحطلب ترویج شد تا راه سهیم شدن در قدرت را برای آنها هموار کند. آنها با تحریف واقعیتها، جامعه ایران را بحرانی و از همگسیخته جا میزدند و تجویزشان برای رفع این بحران خودخوانده بهکارگیری عناصر بدنام آشوبهای ۱۳۸۸ در مدیریت کشور تحت شعار «آشتی ملی» بود.
اتفاقی که با واکنش رهبر انقلاب در ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ مواجه شد: «ملّت ایران ایستادهاند، مجتمع هستند. حالا یک عدّهای یاد گرفتهاند تعبیرات «آشتی ملّی، آشتی ملّی» [را گفتن]؛ این حرفها به نظر من معنی ندارد؛ مردم مجتمعند، با هم متّحدند؛ آنجایی که پای اسلام در میان است، پای ایران در میان است،
پای استقلال در میان است، پای ایستادگی در مقابل دشمن در میان است، مردم با همه وجودشان ایستادهاند. ممکن است در فلان مسئله سیاسی دو نفر با هم اختلاف نظر داشته باشند [امّا] تأثیری نمیگذارد. چرا میگویید آشتی؟ مگر قهرند که بیایند با هم آشتی کنند؟ این تعبیرات را روزنامهها پَر و بال میدهند، متوجّه نیستند که اشکال ایجاد میکند. وقتی شما میگویید آشتی، مثل این است که یک قهری وجود دارد؛ [درحالیکه] قهری وجود ندارد. بله، مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند. ملّت با آنهائی که روز عاشورا، با قساوت، با لودگی، با بیحیایی آمدند جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر است. با اینها آشتی هم نمیکنیم.»
🔻ادامه دارد...
@Kayhan_online
۲۴ دی
🔰 با «وفاق» کدام گره باز میشود؟ (۲)
👤 #سید_محمدعماد_اعرابی
🔸تحلیل دقیق و درست رهبر انقلاب کمتر از سه سال بعد به وضوح آشکار شد؛ وقتی ملت ایران علیرغم سوءتدبیرهای دولت وقت و پس از ناآرامیهای دیماه ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸ برای تشییع سردار پرافتخارشان، شهید قاسم سلیمانی تصاویری باشکوه در خیابانهای اهواز، تهران، قم، مشهد و کرمان خلق کردند و در گوشه و کنار کشور به یاد او مراسم یادبود گرفتند. حاج قاسم نمادی از جمهوری اسلامی ایران و آرمانهایش بود و ملت با همه گلایههایش از مدیریت برخی امور اجرائی، پای این نظام ایستاده بود.
🔸یک سال بعد در ۲۶ آذر ۱۳۹۹ رهبر انقلاب باز هم بر اتحاد ملت ایران تأکید کردند و البته برای حفظ آن به مسئولان کشور هشدار دادند:
«ملّت ایران در خیلی از امور صدایشان صدای واحد است، خواستشان خواست واحد است، [امّا] مسئولان میتوانند این را از بین ببرند. هنر مسئولان ما این است که این اتّحاد را، این همصدایی را تکّهتکّه کنند، ملّت را تکّهِتکّه کنند، اینها را از بین ببرند! مسئولین کشور مراقب باشند که این اتّحاد را زیاد کنند.» مخاطب بخش قابل توجهی از این هشدار رهبر انقلاب همان جریان غربگرای مدعی اصلاحطلبی بود که اینبار در قامت برخی مسئولان اجرائی وقت کشور از هیچ تلاشی برای دوقطبیسازیهای کاذبی مثل «میدان - دیپلماسی»، «تندرو-معتدل»، «جنگطلبی - تعامل با دنیا»، «کاسبان تحریم-حامیان مذاکره» و... در میان مردم دریغ نمیکرد!
🔸پاییز ۱۴۰۱ این جریان بدنام و بدسابقه یکبار دیگر در خیانت به منافع ملی کشور کم نگذاشت و اینبار به بهانه حقوق زنان همدوش با مقامات آمریکایی در مقابل نظام ایستاد و مشوق آشوب و ناامنی شد. مردم اما باز هم علیرغم مشکلاتشان، آشوبگران را ناکام گذاشتند و در حمایت از آنها به خیابان نیامدند.
سال ۱۴۰۳ با برگزاری انتخابات زودتر از موعد ریاستجمهوری آنها باز هم در سودای کسب قدرت دست بهکار شدند. در حالی که طبق نظرسنجیهای انجام شده ۵۵ تا ۵۷ درصد از مردم علت عدم مشارکت در انتخابات را نارضایتی از مسائل معیشتی و اقتصادی بیان کرده بودند؛ غربگرایان مدعی اصلاحطلبی اما با تحریف واقعیت در رسانههای زنجیرهایشان عدم مشارکت را به عدم حضور فعال خودشان در انتخابات و در نتیجه مدیریت کشور تفسیر کردند و از این طریق برای تأیید نامزدهای مورد نظرشان فضاسازی کردند. با پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در رویدادی مشابه با سال ۱۳۹۲ آنها اینبار کلیدواژه «وفاق ملی» را جایگزین «آشتی ملی» کردند تا مسیر دستیابی خود به مناصب مدیریتی کشور را علیرغم سابقه سیاهشان هموار کنند. اکنون به نظر میرسد شعار «وفاق ملی» از سوی این جریان تبدیل به اسم رمزی برای تحمیل عناصر زاویهدار و بدسابقه به آقای پزشکیان شده است. شعاری که در تبلیغات انتخاباتی آقای پزشکیان نمود خاصی نداشت و دستپخت حلقهای خاص پس از ریاستجمهوری ایشان است.
🔸آنها برای این شعار حتی همایش هم برگزار کردند اما جالب آنجا بود که «مسعود پزشکیان» در سخنرانی خود در این همایش بیش از آنکه از «وفاق ملی» صحبت کند از «حق و عدالت» به عنوان اصول کاریاش نام برد و با اشاره به متنی که اطرافیانش برای سخنرانی او آماده کرده بودند، گفت: «متونی که عزیزان تهیه کردهاند، بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است، اما آنچه به باورم از اهمیت بیشتری برخوردار است، بیان آن چیزی است که از دل برمیآید و در متون از پیش آماده شده، یافت نمیشود... آنچه که باور دارم و پیشتر در جریان انتخابات نیز بر آن تأکید کردم، اصولی است که حول محور حق و عدالت شکل میگیرد.»
🔸ناهمگونی شعار «وفاق» با واقعیات ملموس کشور به حدی بود که «علی لاریجانی» نیز به عنوان یکی از چهرههای همسو با دولت چهاردهم به آن واکنش نشان داد و گفت:
🔻«امروز مشکلات گرانی و قیمت ارز وجود دارد اما ناگهان مسئله «وفاق» مطرح میشود که این ارتباط با زندگی مردم ندارد.» او درست میگفت؛ شعار «وفاق» ارتباطی با مسائل جامعه ایران ندارد و گرهی از کار مردم باز نخواهد کرد اما این شعار برای غربگرایان مدعی اصلاحطلبی بهشدت گرهگشاست! آنها که تا دیروز پیشتاز چند پاره کردن جامعه با اردوکشیهای خیابانی و دوقطبیسازیهای واهی بودند، امروز سنگ «وفاق ملی» را به سینه میزنند تا چهرههای بدسابقه خود را در مناصب مدیریتی کشور جانمایی کنند. در صورت موفقیت این پروژه، آنها اینبار اتاق آشوب خود را به جای خیابان در ادارات دولتی تشکیل خواهند داد.
#یادداشت_روز
@Kayhan_online
۲۴ دی
۲۴ دی
۱۰۰۱ داستان از زندگانی امیر المومنین علیه السلام - محمد رضا رمزی اوحدی.pdf
9.18M
🔸کتاب « ۱۰۰۱ داستان از زندگانی امیرالمؤمنین علی (ع)»
#PDF
🔹 محمدرضا رمزی اوحدی
♦️(نشر فایل توسط مؤلف و ناشر)
🔴 کتاب شامل 1001 داستان کوتاه پیرامون زندگی امام علی(ع) است.
💐🔻 *فهرست ۵ فصل کتاب* 🔻💐
1️⃣ فصل ١، داستانها از تولد امام علی (ع) تا بعثت رسول خدا (ص)
2️⃣ فصل ٢، داستانها از بعثت تا رحلت رسول(ص)
3️⃣ فصل ٣، داستانها از دوران خانه نشینی حضرت علی (ع)
4️⃣ فصل ۴، داستانهای دروان حکومت حضرت علی (ع)
📖این کتاب قابل استفاده برای دانشجویان واساتید مدارس و دانشگاه و طلاب میباشد
🟣ثواب نشر این اثر زیبا با جنابعالی
🔵سال چاپ ۱۳۷۹
۲۵ دی
ایران کشوری است که تاکنون موثرترین و خطرناک ترین پروژه های جنگ شناختی -به معنای دقیق کلمه- در آن اجرا شده است. تا جایی که من دریافته ام در واقع ایران آزمایشگاه فناوری های مرتبط با cognitive warfare است.
جنگ شناختی در ایران مفهومی بسیار دستکاری شده است.بسیاری آن را -برغم تفاوت های جدی- با انواع دیگر جنگ های اطلاعات پایه مانند عملیات روانی خلط می کنند. مهم ترین تفاوت این است کمپین های جنگ های شناختی فقط ذهن ها را کنترل نمی کند بلکه تلاش می کند از طریق کنترل فکر رفتار را کنترل کند.
نخستین کمپین پیشرفته جنگ شناختی در ایران سال ۱۴۰۱ اجرا شد. همانطور که در کتاب ‘سراب سایه ها’ تفصیلا نشان داده ام هدف آن پروژه ‘ممکن، آسان و نزدیک’ نشان دادن براندازی برای یک اقلیت و سپس ‘اکثریت نمایی آن اقلیت’ بود. کمپین دوم بلافاصله پس از ناآرامی های ۱۴۰۱ و در جریان پروژه ‘مسمومیت ها’ اجرا شد. در یک پژوهش برای پژوهشکده علوم شناختی بحث کرده ام که پروژه مسمومیت ها یک ورژن بسیار پیشرفته جنگ شناختی بود که دانش مرتبط با ‘هیستری جمعی’ در علوم شناختی را مبنا قرار داده بود.
راز پیشرفته بودن مسئله مسمومیت ها این بود که از طریق مفهوم ‘انتقال هیجان’ و انتشار اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی کسانی واقعا احساس مسمومیت می کردند بی آنکه هیچ عامل مسموم کننده ای در میان باشد. ایجاد عارضه فیزیکی بدون محرک فیزیکی، این پروژه را بسیار خاص کرد.
اکنون و با سقوط دولت اسد در سوریه وارد سومین کمپین جنگ شناختی در ایران شده ایم. این بار هدف این است که با موفق جلوه دادن تجربه سوریه، براندازی یک اقدام ‘مقرون به صرفه’ جلوه داده شود.
من گمان می کنم فاز چهارم هم عن قریب آغاز خواهد شد. در فاز چهارم ما با نسخه اصلاح شده کمپین های پیشین مواجه خواهیم بود که سعی خواهد کرد از ایده ‘تمام کردن کار’ جرد کوشنر الهام بگیرد.
قلب همه این پروژه مقابل قرار دادن مردم و نظام و تبدیل کردن افکار عمومی به اسلحه علیه نظم سیاسی و اجتماعی است. هیچ خیانتی در این روزها و هفته ها بالاتر از ملتهب کردن جامعه و هیچ خدمتی بالاتر از افزایش آرامش، رضایت و امید در جامعه نیست.
ما وارد اولین گام از آخرین رویارویی سرنوشت ساز خود شده ایم.
@mohammadi61
۲۵ دی
۲۶ دی
🇮🇷🇵🇸
🔰مقاومت فلسطین کدام اهداف اسرائیل را ناکام گذاشت؟
🍃🌹🍃
🔹اشغال مجدد نوار غزه
🔹آزادی اسرای صهیونیست با توسل به زور
🔹کوچاندن ساکنان نوار #غزه
🔹پایان بخشیدن به حاکمیت #حماس
🔹بستن کامل و قطعی گذرگاه رفح
🔹اخراج فرماندهان حماس از #فلسطین
🔹اشغال محورهای نتساریم و فیلادلفیا
🔹احداث مجدد شهرکهای صهیونیستنشین در نوار غزه
🔹اجرای طرح موسوم به «ژنرالها»
🔹تداوم محاصره غزه
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
۲۹ دی
26.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 انتشار برای نخستین بار
⭕️ آشنایی با افتخارزاده، سرکردهٔ فعلیِ انجمن حجتیه؛ از لجنپراکنی علیه انقلاب و امام در حساسترین شرایط کشور تا کجفهمی و تحریفِ تاریخِ اسلام و عاشورا
➕همراه با تصاویر دیده نشده از برخی سران انجمن حجتیه
http://eitaa.com/Dr_khatibzadeh
۲۹ دی
✅ ساعت ۱۰ صبح امروز قاضی مقیسه و حجت الاسلام رازینی به ضرب گلوله یک نیروی خدماتی( آبدارچی) در محل دیوان عالی کشور به شهادت رسیدند
🔻ضارب نیز خودکشی کرد/ علت در حال بررسی است.
🔻رازینی قاضی دادگاه ویژه روحانیت است که اول انقلاب حکم اعدام مهدی هاشمی را صادر کرده بودند
این دو قاضی از قضات قاطع در اجرای احکام علیه گروهک تروریستی منافقین بودند.
http://eitaa.com/Dr_khatibzadeh
۲۹ دی
یکشنبه برای #غسل_واجب هم به حمام عمومی نروید! در خانه غسل کنید!
شیخ محمود حلبی موسس انجمن حجتیه در زمان مبارزه، طلاب را از فعالیت سیاسی منع می کرد. این فکر در انجمن توسعه یافت که پیش از ظهور شیعه نباید حکومت تشکیل دهد!
اما خود شیخ در انتخابات مجلس زمان شاه شرکت کرد. مردم مشهد به او رای ندادند سرخورده شد. ده یازده سال به نشانه قهر از مشهد به تهران رفت و حتی برای زیارت بازنگشت. در حمایت از مصدق برای مشهدی ها سخنرانی کرد که شنبه نان و مایحتاج را تهیه کنید، یکشنبه اعتراض عمومی است و همه باید در خانه بمانند! حتی مردم برای غسل واجب به حمام عمومی نروند و در خانه هاغسل کنند.
پس از شکست تا نزدیک پیروزی انقلاب از سیاست فاصله گرفت اما با پیروزی انقلاب دوباره به سیاست بازگشت و نامزد مجلس خبرگان قانون اساسی شد.
در این گفتگو مفصل به او پرداخته ایم.
او و انجمن حجتیه، حتما ببینید.
لینک مشاهده گفتگو از آپارات:
https://www.aparat.com/v/DyGjL
#علیرضا_زادبر
https://eitaa.com/Politicalhistory
۲۹ دی