eitaa logo
سرباز۵۷(حسن فاضل)
1.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
2هزار ویدیو
9 فایل
@mosafer88888 در خدمتم
مشاهده در ایتا
دانلود
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هزینه های من را حساب کنید بپردازم ! پول صبحانه و ناهار و شامهایش را هم پرداخت و رفت!
4⃣ آقای ✅ کارنامه: با توجه به سن عالی انصافا توانمند و با عرضه و دانش و تجربه در موضوعات متنوع منتهی🤔؛ در چه کردند؟!! ✅ برنامه: بعید ه نداشته باشه پلکانی داره میاد بالا/ برخلاف بعضی ها( آسانسوریها) ✅ انضباط(تقوا): نمیدانم منتهی فرزند شهید هستند. لکن گیریم پدرت فاضل... مدیر مسئول وطن امروز ه/ این روزنامه خصوصا در گذشته خیلی سیاست زده و جناحی عمل می‌کرد/ شاید اقتضای ایام جوانتریش بوده نقطه نگران کننده؛ قبیله گرایی، دار و دسته ، نیمچه حزب جریان و بعضی پدر خوانده های پشت سرش و...ست. و واقعا هم جای نگرانی داره
به راستی از هر که قرار ست به نمایندگی ما مسئول شود، باید پرسید اون روزی که جوان و نوجوان ما ذهنش مشوش بود و ملتهب و نگران بود و چه بسا هست شما کجا بودی و چه کردی؟ دقیقا در مقابل امر آقا شمای نامزد امر مردم برای مردم چه کردین؟
مثلا آقای جهرمی سخنگوی دولت فحش میخورد ولی دانشگاه به دانشگاه می‌رفت و جوونهارو تحمل میکرد و باهاشون سخن می‌گفت. مثلا آقای مهرداد یا آقای و خصوصا آقای چه کردند؟
5⃣ آقای ✅ کارنامه: با توجه به سن تجربه مسئولیت های کلان داشته اند و به عنوان شهروند و حقیقتا با نگاه منصفانه برایم اثر مثبتش محسوس نیست. علت شهرتش بیشتر مهارت در ارتباط گیری با مردم در قالب صفحه ی شخصی اش در اینستا و توییتر است. و شخصی امنیتی با پوشش اجتماعی ست. ✅ برنامه: باهوش تر از آن است که خود را خالی از برنامه ارائه دهد. ✅ انضباط(تقوا): ایشان را در مواضعش منصف و حقیقت طلب ندیدم. منافع حزبی و قبیله ای بر حق و منافع مردم غلبه دارد.
336.2K
دو جمله با داداشهای مجردم💐
واقعی برای چندمین بار در اتفاق افتاد، اینبار در ! 😭
دنیا گریست
کماکان ساکته، عزیز باوجدان و حسین دوست هم کماکان متعصبانه ایشون رو توجیه می‌کنه!😔
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید سر بالا ایستاده سینه سپر باشیم و گرنه بدا(به کسر باء) حاصل میشها
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. 🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می‌گردد. 🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است. 🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌گردد) 🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می‌باشد. 🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی می‌باشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است) 🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. یادآوری می‌گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
836.5K
👆 در جایی که نشانه ای نداریم❤️