eitaa logo
سرداران ورزمندگان عاشورایی
218 دنبال‌کننده
23هزار عکس
14.6هزار ویدیو
102 فایل
(درحسرت روزهای جنگ)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سالها گذشت تا فهمیدم ؛ تندرستی با ارزش ترین داراییست ...! آسایش و آرامش بهترین نعمت است ...! خداوند بهترین دوست است ...! غرور بدترین دشمن انسان است ...! بی تفاوتی دردناک ترین انتقام است ...! هرکسی می خندد بدون دردو غم نیست ...! هرکسی زبانش نرم است دلش گرم نیست ...! هرکسی با توست لزوما دوست تو نیست ...! خانواده بزرگترین شانسه . ‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌🌸🍃
7.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💕به هر دم از زبان عشق بر ما سلامست و سلامست و سلامست🌸 🌸جمعه تون شاد و عالی ✨آدینتون پر از خبرهای خوش ✨پر از اتفاق های خوب ✨پر از لحظه های شیرین ✨پر از یهوی های قشنگ 🌸و پر از خوشبختی ‎‌‌‎‌‌‍‌‍🌸🍃
🌻‍ چند دقیقه با امام علی علیه السلام🌻‍ -برکت مال به زکات دادن است، -برکت عمر در کار نیک است، -ورود دستهای زیاد در سفره برکت است، -هوشیاری و زیرکی خود را در ترک گناه قرار ده، -فروتنی انسان به کرم اوست، -رخنۀ دین به مرگ علماء است، -جمال انسان به حلم است، -زیبایی سخن به کوتاهی و اختصار است، -همنشین نیک غنیمت است، -نقل حدیث موجب نسبت پیدا کردن با پیغمبر (صلی الله علیه و آله و سلم) است، -عیب علم، خودپسندی است، -شفای قلب به قرآئت قرآن است، -صلاح دین به تقواست، و فسادش به طمع، -روشنی دل از خوردن حلال است، -اطاعت خدا غنیمت است، -افتخار به فضیلت به از فخر به نژاد است، -حرص، قاتل حریص است، -طراوت و خرمی چهره در راستگویی است، 📚‍ کتاب نصایح، مؤلف: حضرت آیت الله مشکینی، مترجم: آیت الله احمد جنتی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگوی خدا با فرشتگان: خداوند فرمود: ببرینش جهنم او برگشت و نگاهی به خداوند کرد خداوند فرمود: نبرینش،او را به بهشت ببرین! فرشتگان سوال کردند چرا؟ خدا گفت: چون اون هنوز به من امید دارد...❤️🍃
مردمانی که در زمان غیبت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه) به سر می برند و معتقد به امامت او و منتظر ظهور وی هستند، از مردمان همه زمان ها برترند، زیرا خدایی که یادش بزرگ است به آنان خرد و فهم و شناختی ارزانی داشته است که غیبت امام برای آنان مانند حضور امام است. 📚 بحارالانوار، جلد ۵۲ ، صفحه ۱۲۲