فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 "حسینیه معلی" در سیبل حملات شبکه بهایی منوتو؛ توهین و تمسخر باورهای مردم ایران توسط این شبکه لندنی!
@sardaredelhaoyaranash
اگه هیئتها شام ندن کسی نمیره
هیئتهایی که شام نمیدن :
@sardaredelhaoyaranash
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌انقدر انتشار دهید تا پلمپ شود
😏کار از کشف حجاب گذشته و داره میره به سمت برهنگی....
و اما مردم
برید اینجا.... انقدر امر به معروف لسانی کنید که طرف مجبور به رعایت بشه
آدرس
کلینیک زیبایی شاینی.... نازی اباد... خیابان مدائن بالای بانک دی طبقه دو
📌اونجا آقاهم تو کلینیک تردد داره وووووووو خانم اپراتور بااین وضیعت میچرخه.....
#پایان_مدارا
@sardaredelhaoyaranash
حالا رباب مانده و شش ماه خاطره
حالا رباب مانده و یک عمر آرزو
#القلب_لدیڪ_یا_علی_اصغر💔
#شب_هفتم #محرم💔🥀
@sardaredelhaoyaranash
♦️این چهرهها را به خاطر بسپارید
🔹اینها همان #زمینه_سازان_ظهور امام مهدی(عج) هستند که پشت سر ایشان در #قدس نماز خواهند خواند انشاءالله
🔹شک نداشته باشین که دشمن هم برای دور کردن این جوانها از این راه و هدف از هیچ تلاشی دریغ نمیکنه...
#معلی
@sardaredelhaoyaranash
مارکتینگ نوین یعنی وقتی بهت گفتند حکومتی و فروشت افت کرد، عکس بیحجاب کارمندات رو منتشر کن تا حکومت مجبور شه پلمبت کنه. اونوقت خبرش که پیچید، جریمهای کمتر از هزینه تبلیغات تلوزیونی پرداخت کن و بعدش هم به عنوان قهرمان ادامه بده.
دیگه کسی هم نمیگه وابسته به سپاه و حکومت هستی
جریمه دیجی کالا باید 50_100میلیارد میبود تا شاید یکم ادب میشدن و یکم براشون سنگین میبود. با اون ترنور مالی، این میزان جریمه از اون ١.۵ میلیون جریمه سلبریتی ها هم کمتره
@sardaredelhaoyaranash
🔴 دیجیکالا و #بازدارندگی جریمه یک تصویر
گفتهاند دیجیکالا به کارمندانش تذکر حجاب داده است. خب طبیعی است میتوان گفت موضوع تمام شد و ...
اما در عصر حاضر این جنس مواجهه با تصاویر، با خبرها، با توییتها و ... یک نوع سادهانگاری است.
شرکتهای بزرگ تیم حقوقی دارند، روابط عمومی دارند، تیم بازاریابی دارند و ...
این یک سادهانگاری است که فکر کنیم برای انتشار این جنس تصاویر، طراحی از قبل وجود نداشته است. این یک جنس از بازاریابی کثیف (Dirty marketing) است که بسیار هم هوشمندانه طراحی شده. چرا؟! چون در ایران تا پیش از این بسیار کمهزینه بوده!
دیجیکالا بعد از شهریور ۱۴۰۱ نیاز به یک بازسازی برند داشت و چه کاری بهتر از انتشار یک تصویر که نهایتاً میتواند یک جریمه چند ده/صد میلیونی داشته باشد، در حالی که برای چنین تبلیغی باید حداقل چند ده میلیارد تومان هزینه کرد و البته مهمتر از آن بازسازی برندی است که عایدی میانمدت برای شرکت خواهد داشت.
هر جریمهای که بوی نقره داغ ندهد، بازدارندگی لازم را ندارد و طبیعی است چنین راهکاری از سوی هر شرکتی میتواند تکرار شود.
@sardaredelhaoyaranash
#امام_زمان
مینویسم که شب تار سحر میگردد
یک نفر مانده از این قوم که برمیگردد
#السݪامعلیڪیابقیةاللہ
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج