🌐 آموزش مهم
🔻 چگونه بفهمیم باتری گوشی ما احتیاج به تعویض دارد؟؟
در مطلب زیر آموزش اطلاع از سلامت باتری را شرح می دهیم:
1- وارد Setting شوید
2- به گزینه باتری بروید
3- گزینه سلامت باتری یا Battery Health را بزنید
4- در این قسمت، حداکثر ظرفیت یا Maximum Capacity را بصورت یک درصد مشاهده میکنید
5-دقیقا زیر قسمت حداکثر ظرفیت، گزینه قابلیت حداکثر عملکرد یا Peak Performance Capability را میبینید
6-اگر در این قسمت با پیام “Your battery is currently supporting normal peak performance” مواجه شدید به این معنی است که در حال حاضر باتری شما بهترین عملکرد را داشته و در سلامت کامل قرار دارد.
7-اما اگر با پیام “Your Battery’s health is significantly degraded. An Apple Authorized Service Provider can replace the battery to restore full performance and capacity” مواجه شدید به این معنی است که باتری شما به میزان زیادی تضعیف شده و به پیشنهاد اپل باید به یکی از تعمیرگاههای مجاز این شرکت مراجعه کنید( مخصوص به گوشی های: آیفون XS، XS Max و XR
با ما همراه باشید:
🆔 @tmohtava
soft_drink_lemon_flavor_contained_green_metal_can_cut_lemon_elements.zip
17.68M
دانلود پوستر بسیار زیبا 🤩🤩🤩🤩
با ما همراه باشید:
🆔 @tmohtava
26.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانلود اموزش ماندلا 🤩🤩
با ما همراه باشید:
🆔 @tmohtava
38.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با ما همراه باشید:
🆔 @tmohtava
10.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با ما همراه باشید:
🆔 @tmohtava
#ترفند
✅علت خاموش بودن چراغ ADSL مودم
یکی از مطرحترین مشکلات مشترکین خاموش بودن چراغ ADSL میباشد که برای بررسی مشکل میتوانید از طریق راههای زیر اقدام نمایید
🔸از روشن بودن مودم(روشن بودن چراغ Power)اطمینان حاصل نمایید
🔸از اتصال صحیح کابل تلفن به پشت مودم(طبق بند مربوطه در دفترچه) مطمئن شوید و بررسی نمایید که کابل متصل شده به پشت مودم، به خط تلفنی که رانژه شده است نیز متصل باشد
🔸از وجود بوق بر روی خطی که رانژه شده است مطمئن شوید
🔸از اتصالات صحیح اسپلیتر اطمینان حاصل نمایید.در نظر داشته باشید معیوب بودن اسپلیتر نیز می تواند موجب خاموش شدن چراغ ADSL بر روی مودم گردد.برای اطمینان می توانید مودم خود را به تنهایی و بدون اسپلیتر به خط تلفن متصل نمایید و سایر دستگاه های موجود بر روی خط تلفن رانژه را از روی خط بردارید.نظیر(Fax و....)
🔸تمامی دستگاه ها از جمله صفر بند،Caller ID،دو شاخه ضد برق و... را از روی خط برداشته و مودم را بدون اسپلیتر و وسایل جانبی به خط تلفن متصل نمایید.(پریز یا دوشاخه ضد برق برای جلوگیری از سوختن تلفن در هنگام اتصال اشتباه آن به پریز برق استفاده می گردد که خود می تواند موجب خاموش شدن چراغ ADSL گردد)
🔸کابل تلفن متصل به مودم را تعویض نموده و مودم را به پریز تلفن دیگری که مربوط به خط ADSL تان می باشد متصل نمایید
📍در صورت بررسی تمامی موارد فوق و در صورت ادامه مشکل می توانید با پشتیبانی فنی اینترنت خود تماس حاصل فرمایید.
با ما همراه باشید:
🆔 @tmohtava