♨️دولت پنجم خاتمی؟!
📍ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیهای صادر کرد در بخشی از این اطلاعیه اینگونه آمده است:
ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیتها و گلایهها میتوان حماسهای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد.
⁉️ آقای مهر علیزاده
به نظر میرسد کمی اشتباه میکنید. شما اگر قصد دارید امتداد دولت خاتمی باشید، باید دولت پنجم خاتمی را تشکیل دهید؛ چراکه دولت سوم و چهارم خاتمی با دستور خود او توسط روحانی تشکیل شد و روزهای پایانی خود را با خفت سپری میکند.
✍️#سید_امیر_حسینی
#سرطان_اصلاحات
12.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📩بیا یه پیامک بده❗️
🔸به کی؟!
▫️ هر کی دوس داری
🔹چی بگم؟!
🔻پیام های مردم شنیدنیه😁🤭
📍مشاهده فیلم در آپاراتــ:
https://www.aparat.com/v/a8yvz
📍کانال مَکثیـ⏸شو:
https://eitaa.com/joinchat/1136525434C8c84f322ff
#رسانه_باشید
🔸️چند روش برای رسیدن به انتخاب درست در انتخابات
۱️⃣ تفاوت شعار و برنامه را تشخیص دهید
#برنامه مبتنی بر مسائل اصلی کشور و مردم است، راهکار دارد و جزئیتر مطرح میشود. اما #شعار اکثرا کلی، پر ابهام و با استفاده از واژگان فریبنده مطرح میشود.
۲️⃣ آیا وعدههای کاندیدا در حیطه اختیارات رئیسجمهور است
گاهی کاندیداها قولهایی میدهند که طبق قانون اساسی در حیطه اختیارات رئیسجمهور نیست. مثلا در حیطه اختیارات مجلس یا ستاد کل نیروهای مسلح یا سایر بخشهاست. مهم است بدانیم فرد قانونا توانایی اجرای وعدهاش را دارد یا فقط بنا دارد با ذکر برخی مسائل، از این مرحله عبور کند.
۳️⃣ به کلیدواژهها دقت کنید
واژگان بیعلت انتخاب نشدهاند و به شما کمک خواهند کرد میزان دغدغه فرد در قبال مسائل کشور را ارزیابی کنید. مثلا کاندیدایی که از هشتگ یار کمکی یا نامزدپوششی بسیار زیاد بهره میبرد مسأله اصلی کشور را پوششی بودن نامزدها میداند یا موضوعات اقتصادی. کلیدواژههای پرتکرار یک کاندیدا اگر ناظر بر مسائل اصلی کشور نبوده و مربوط به حواشی باشد، یکی از روشهای است که به شما در انتخاب بهتر کمک کند.
۴️⃣ فقط تیتر اخبار را نخوانید
در هفتههای گذشته بهوفور اخباری را دیدهایم که تیترشان به نکتهای جنجالی اشاره کرده که اساسا آن جملات و کلمات به شکلی دیگر در متن اظهارات فرد بوده است. دقت کنید تیترها میتوانند شما را گمراه کنند.
۵️⃣برچسب است یا واقعیت؟
در انتخابات رقبا برای بیاثر کردن تبلیغات یکدیگر اقدام به برچسبزنی و انگ زدن میکنند. لزوما برچسبها با واقعیت یکی نیستند و گاهی حتی در تضاد با واقعیت هستند اما در زرورق واژگان جذاب پیچیده میشوند و شما را از مسیر اصلی دور میکنند.
✍️معصومه نصیری_مدرس سواد رسانهای
#سواد_انتخاباتی
#انتخابات_۱۴۰۰