eitaa logo
مخاطب خاص 🇮🇷1403🇵🇸
388 دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
28هزار ویدیو
35 فایل
هر آنچه که از فضای مجازی انتظار دارید را برایتان فراهم خواهیم ساخت. مطالب شامل سیاست،اقتصاد داخلی و بین الملل اهل بیت ، قرآن حدیث عترت واعظین و منبری ها غذایی و کشاورزی تعلیم و تربیت خانواده همیار کانال👇 @mojtabarahimi69 https://eitaa.com/savabaemal
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ من یک دهه هشتادی ام! همون نسلی که رها شده .. رها شده و انتظار دارن انقلابی بار بیاد! از اون دسته دهه هشتادی های انقلابی ام ... به لطف حق! همونایی که این چند روز از زمین و زمان شنیدن!😄 دوست و دشمن بهمون حرف زدن چپ و راست گفتن آره اینا که ریختن تو خیابون هم نسلی های شما هستن ... نسل شما فلانه ... انگار رجوی و سالومه و بغدادی و علینژاد و ... از نسل همینا نیستن🚶🏻‍♂ 💠ماها انقلاب ندیدیم، امام ره ندیدیم، دفاع مقدس ندیدیم، حتی داعش هم یادمون نیست! امامِ زمان ندیدیم! ماها یه سید علی می شناسیم(♥) ، که بهمون بها داد، مارو آدم حساب کرد، کردمون افسر جنگ نرم! بر پایه وظیفه شرعیمون تا تونستیم پای اسلام و انقلابمون بودیم! و می‌مونیم! ماها تو مدرسه مظلومیم، یه تنه یک کلاس غرب زده رو ساکت می‌کنیم ... ماها با جمع کردن پول توجیبی هامون کتابای جهاد تبیینی می خریم و می خونیم!😄 ما از ترس انحراف در زمان نبود امامِ زمان، هر سخنرانی رهبری رو چند بار با دقت گوش میدیم! با ما از جهاد تو جبهه حرف نزنید! جهاد علمی و جهاد تبیین رو باهم داریم:) سنمون کم و تجربمون کمتر .. شدیم افسر جنگ نرم! تو دوره ای که هرکسی هرچیزی رو باور می کنه، برای تک تک عقایدمون ساعت ها مطالعه کردیم! کسی جواب سوالامون رو نداد! با بدبختی به جواب رسیدیم ... تو مجازی با خیلی بزرگ تر از خودمون مناظره کردیم! سنامون رو لو ندادیم چون بهمون میگن "بچه"! ولی ما ، آره ما بچه ها ... زود بزرگ شدیم! زود وارد مسائل جامعه شدیم! خیلی زود ... رهبر که فرمان میدن زمین و زمان رو به هم می دوزیم تا قدمی باشیم برای به تحقق رسیدن آرمان ها! به وقتش با انواع اقسام روش ها هرکی رو می شناختیم کشوندیم پای صندوق رأی درحالی که خودمون حق رأی نداشتیم:) ما تو شبهات مجازی قد کشیدیم🍃 هرکدوممون قد یه عالم برای شبهات جواب داریم! ما بزرگ شدیم و ساخته شدیم و شدیم نسلی که به گفته امام خامنه ای ظهور رو به تماشا می نشینه ان شاءالله:)) خدایی حق نیست این داعشی های دهه هشتادی کف خیابون رو به پای ما می نویسید و با ما یک گروه می دونیدا😄🚶🏻‍♂ ⭕️ما دهه هشتادی های محصول انقلابِ امام ره، اعتراض داریم انتقاد داریم مطالبه داریم و پیگیر هم هستیم:) انقلابیِ منتقدِ معتقدیم!🇮🇷 با وجود فحش خوری های مدام .. بر عهدمان با انقلاب پایبندیم ان شاءالله ✨ 💠یا الله یا رَحمنُ یا رحیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثبِّت قَلبِی عَلی دِینکَ💠. 👈ای خدا، ای بخشنده، ای بخشایشگر، ای کسی که قلب ها را دگرگون می سازی! قلب مرا بر دینت پایدار فرما. ✍ سرباز ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 ⇩⇩⇩ 🔴 @savabaemal
دلانہ✨ +اَللھُمَّ‌ عَرِّفْنٖـے حُجَّتَڪَ فَإِنَّکَ‌ إِنْ‌ لَمْ‌ تُعَرِّفْنٖۍ حُجَّتَکَ، ضَلَلْتُ‌ عَنْ‌ دینـے . • • آخُدا بشناسون به من امام‌زمانم رو‌، که اگه امامم رو نشناسم گمراه میشم ..! @savabaemal
با یک دست دنیا را تکان می دهد👊 @beitrahbar
📷شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر😭
🔴 غفلت 43 ساله صداوسیما و حوزه‌های علمیه درباره حجاب 🔴 وضع برخی از نوامیس در کوچه و خیابان طوری شده که گویا قرار است به تدریج حجاب و حیا داشتن، نادر و انگشت‌نما شود. دل هر مرد غیرتمند ایرانی و هر زن محجوب ایرانی برای این وضعیت به درد می‌آید و از خود می‌پرسد این مردم را چه شده است؟ وقتی در ظاهر و به شکل علنی، و بعد قانون را اینچنین به بازی می‌گیرند، چه آینده‌ای به میراث خواهند گذاشت. چه بسا بتوان در شناخت علت و ریشه‌های این وضعیت، ده‌ها دلیل ردیف کرد: 🔰 اول، مسلما شروع پروژه و بی‌حجابی، درست مثل تبار تاریخی آن، برنامه‌ریزی شده و بخشی از یک پروژه استعماری است. دست‌های نجسی، میلیون‌ها دلار مواجب می‌گیرند تا زنان شیعه را از بانوان پاک و عفیف دهه شصت به «آزادی‌های یواشکی» و «روسری بر نیزه کردن» دهه نود بکشانند و با ماشین رسانه‌ای سنگین خود نام‌های خوشگل «شهامت» و «شجاعت» و «شیرزن»‼️ بر «عریانی» و «هرزگی» و «تن‌فروشی مجانی» بگذارند. 🔰دوم، دستگاه‌های متولی تعطیلند. شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌های علمیه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مهم‌تر از همه ، گویی در خوابند. تابوهای فرهنگی اصیل ایرانی و اسلامی، از حجاب گرفته تا رقص و آواز و اختلاط زن و مرد، خصوصا در فضای مجازی و محافل مختلف، قبح‌زدایی شده؛ بدون اینکه این دستگاه‌ها که برای حفظ و حراست از فرهنگ ایران و اسلام، بودجه می‌گیرند، به جز برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه‌ها و صدور بیانیه و بخشنامه، اقدام موثری داشته باشند. 🔰سوم، ممکن است تقصیر را بر گردن دختران و زنان جوانی بیندازیم که بی‌توجه به عواقب بی‌حجابی، بی‌اعتنا به آنکه بدانند سرنوشت زنان غربی و Me Too ‌ها و خشونت‌ها و تجاوزهای افسارگسیخته در انتظار خود و همجنسان آنهاست، پا به باتلاق عریانی می‌گذارند. آنها که به ولع خودنمایی نمی‌خواهند از قافله تبرج جا بمانند و گمان می‌کنند هرچه عریان‌تر شوند، زیباتر می‌شوند، بیش‌تر در کانون توجه قرار می‌گیرند، مدرن‌تر و امروزی‌تر می‌شوند! 🔰چهارم، شاید بخشی از این گناه را بر گردن متدینین و مردم نجیبی ببینیم که غیرت و حمیت دینی‌شان ته کشیده، تذکرات اجتماعی را فراموش کرده‌اند، یا امر به معروف و نهی از منکر را تنها به شکل خشن و غیظ‌آلود آن بلد شده‌اند، (نه برای تاثیرگذاری و تغییر دل‌ها) حتی ممکن است عده‌ای از سر نشناختن ریشه ماجرا، «حکومت اسلامی» را مقصر بدانند که با «طالبانیسم» و رفتارهای افراطی و بگیر و ببند، عامل دین‌گریزی و حجاب‌گریزی شده است. 💢 اما معتقدم بی‌شک، ریشه بی‌حجابی و هر نوع معضل فرهنگی را ابتدا و انتها باید در «رسانه» سراغ گرفت. نه تنها از بدو انقلاب که از عصر پهلوی، میهن ما همچون بقیه جهان اسلام، با یک «جنگ رسانه‌ای» سهمگین مواجه شد که هر نوع رفتار و حرکتی صرفا یک «واکنش» به این جنگ رسانه‌ای بوده است. اگر جمهوری اسلامی، قانون ممنوعیت ویدئو و ماهواره تصویب کرده، اگر مسلمانی در گوشه خیابان غیرتش به جوش آمده و به زن بی‌حجابی تذکر داده، اگر گشت ارشادی تشکیل شده، اگر برای حفظ ناموس ایرانی در نیمه‌های شب، مرد غیرتمندی شهید شده، اگر عدم نمایش ناخن کاشته شده یک زن در صداوسیما سوژه شده و توسط «شبکه خوراک‌سازی برای سلبریتی‌ها و شاخ‌های مجازی»، مهر «طالبانیسم» خورده، همه و همه ناشی از همین دستگاه رسانه‌ای مریضی است که با برنامه و هدف دقیق مشغول است. بدون یک روز اتلاف وقت. جبهه شیطان در باطل خود، متحد و پیوسته در کار است. اما در مقابل، صداوسیمای جمهوری اسلامی پس از ۴۳ سال حتی یک فیلم، حتی یک فیلم نساخته که به شیوه هنرمندانه به مخاطب تشنه سریال ایرانی بگوید چرا حجاب مفید است؟ چرا باید باحجاب ماند یا باحجاب شد؟ حوزه‌های علمیه ما، ائمه جماعات ما در همه شهرها، یک بار آمار نداده‌اند که تابه‌حال اعتقادات چند جوان دین‌گریز یک محله را سامان داده‌اند و چند دختر و پسر جوان را به هم رسانده‌اند تا مجبور نشوند برای جلب توجه، روسری‌شان را شل‌تر کنند؟! ستاد امر به معروف که تنها یک شکل را از امر به معروف بلد است: «تذکر لسانی»! روی اتوبوس‌ها! از این جهت به صراحت می‌توان گفت، تنها راه موثر درمان بی‌حجابی، و فرهنگ‌سازی تبلیغاتی است. مرض را باید از جایی درمان کرد که از آنجا می‌آید. تنها با رسانه می‌توان جلوی این نبرد سهمگین فرهنگی ایستاد و بی‌حجابی را یک ضدارزش، یک خودارزان‌فروشی و پله اول «می تو» فرهنگ‌سازی کرد. آقای ! قبلی‌ها که خواب بودند، حداقل شما بیدار باشید. دلم می‌سوزد از نسلی که می‌سوزد. ✍️ متن کامل یادداشت در خبرگزاری فارس: http://fna.ir/1q033c ☑️ @abdollahy_moh
سایه ها را رها کنید، زنگه زور را دریابید محمد عبدالهی هندی ها بازی ای دارند به اسم بازی سایه ها. سایه ها را به حرکت در می آورند، بازی میدهند و وقتی همه غرق تماشای سایه ها شده اند، تو گویی جادو شده اند.. آن وقت دیگر نمیتوانند دستی که سایه ها را بازی میدهد ببینند. درست وقتی جامعه درگیر مرگ یک دختر شده، در شمال غربی ایران، توطئه ای هولناک علیه وطن مان در جریان است. شما میدانید رضاخان، به دستور انگلیسیها، قره سو را به بخشید و این خیانت او مسیر نزدیک ایران به ایروان را قطع و ترکیه را به نخجوان وصل کرد. نخجوان نیز بخشی از جمهوری باکو است و قره باغ (با جمعیت اکثرا ارمنی) که سالهاست محل مناقشه جمهوری و ارمنستان بود، پس از جنگ 40 روزه سال 2020 و توافق آتش بس به صورت تقریبا رسمی از قلمرو ارمنستان خارج شده و جزء خاک جمهوری آذربایجان شد. در این میان، ارتباط بین ترکیه و نخجوان با جمهوری آذربایجان از طریق کریدور که جزء خاک ارمنستان است از مفاد توافق آتش بس بود. حالا 2 سال پس از شکست غیررسمی ارمنستان، جمهوری آذربایجان به تحریک ترکیه و دقیقتر بگوییم: اسرائیل، به دنبال تصرف کریدور زنگه زور است. منطقه ای که در صورت غفلت ایران و سستی ارمنستان، اگر اشغال شود، مرز ایران و ارمنستان را قطع کرده و راه زمینی ایران به کل اروپا قطع شده و رسما به دست ترکیه و اسرائیل میفتد. از سوی دیگر، خوی جهانخواری نوعثمانی های ترکیه را حریص تر میکند و احتمالا در آینده نزدیک طبق آنچه رسانه های ترکیه صریحا میگویند باید شاهد امپراتوری ترکیه در شمال ایران باشید. و طمع بیشتر به تصاحب شهرهای ترک نشین ایران. (دقت کنید به بهانه مرگ مهسا امینی گروههای تجزیه طلب کرد و ترک به اتحاد با یکدیگر پرداخته اند) ایران باید تمامی ابزارهای دیپلماتیک و امنیتی خود را به کار گیرد تا جلو از دست رفتن زنگه زور را بگیرد. خصوصا که در روزهای اخیر آمریکا از درگیری روسیه در اوکراین استفاده کرده و با فرستادن نانسی پلوسی تلاش کرده ارمنستان را از حوزه نفوذ روسیه خارج کرده و به غرب نزدیک کند. هرچند اهداف آمریکا و اسرائیل در تضعیف ایران در منطقه یکسو است و دور نیست روزی که ارمنستان را برای بخشیدن زنگه زور تحت فشار بگذارند. سایه های جنگ روانی، جادوهای رسانه ای را رها کنید، زنگه زور را دریابید. mshrgh.ir/1420456 @abdollahy_moh
🔷 الان که سرود در دنیا پخش شده شاید برای یه عده عجیب باشه! 🔹 ولی واقعیت اسلامی همینقدر جذابه! اگر تا الان سرودی اینطور پخش نشده بود کم کاری ما بود که کار جذاب و با اخلاص زیاد انجام نداده بودیم! ❗️ بخشی از خاطره شیخ محمدرضا نعمانی شاگرد شهید صدر رو از ایام انقلاب بخونید که در زمانی که رسانه‌ها هم انقدر فراگیر نبودند، چطور سرودهای انقلابی در بین ها همه گیر شده بود و از ترس همین نفوذ انقلاب، صدام شهید صدر رو به شهادت می‌رسونه! 🇮🇷 @savabaemal
دیپلماسی فعال رهبری و رییس جمهور در جبران کوتاهی دولت قبل 🔸رییس جمهور سوریه دفعه قبل با استعفای وزیر خارجه 🔹سفر رئیس‌جمهور تاجیکستان به ایران بعد از ۹ سال 🔸رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران بعد از ۶ سال 🔸رئیس جمهور ونزوئلا به ایران پس از ۶ سال 🔹رئیس جمهور ایران به قطر بعد از ۱۰ سال 🔸رئیس جمهور ایران به عمان پس از ۶ سال 🇮🇷 @savabaemal
13.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 درود خداوند و ملائک بر حافظان امنیت که در راه تامین آرامش هموطنان خود ایثار می کنند 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
امام جمعۀ قم: 🔴 باید فوری جلو فضای مجازی رها و بی‌حساب و کتاب که منشأ فساد و فتنۀ بسیار است، گرفته شود؛ چون ضدانقلاب آشوب‌گران از طریق فضای مجازی با سوءاستفاده از ماجرای اخیر و با تحریک احساسات در پی آشوب و تخریب اموال عمومی هستند. شبکه امامت ✍ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @savabaemal
💠 وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ ۗ » ❌ …در این حادثۀ دردناک جسارتی بزرگ صورت گرفت و آن ظلم نابخشودنی به قرآن کریم است، که عده‌ای مزدور در فضای یله و رهای مجازی به قرآن جسارت کردند؛ ضمن تأکید بر لزوم اقدام عاجل مسئولان در سالم‌سازی فضای مسموم مجازی، این اقدام سخیف و زشت را به شدت محکوم نموده و با عذر خواهی از محضر خداوند متعال عرض می‌کنیم آن‌ها فکر می‌کنند با آتش‌زدن قرآن می‌توانند نور آن را خاموش سازند! ولی همان‌گونه که ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها نتوانستند از نورانیت قرآن بکاهند، این تفاله‌های استکبار نیز به حکم آیۀ «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» نخواهند توانست ذره‌ای از عظمت قرآن کم کنند. 🔺ما با تمام وجود اعلام می کنیم تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت «علیهم‌السلام» و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه‌دهندۀ راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻
🌗 ایران فرزند اسرائیل!؟! ۱. جایگاه فضای مجازی در سخن رهبر فضای مجازی «حیاتی» است و ارزش آن به اندازه ارزش انقلاب اسلامی است و بخش بزرگی از زندگی مردم را دربرگرفته است و اصل در فضای مجازی، «مدیریت و اختیارداری» آن است؛ یعنی اکنون امام و ولیّ امر در فضای مجازی ایران، صهیونیزم است! که نام و نشان قاسم سلیمانی و پویش پرچم ایران را می‌ستُرَد و آن را «قتلگاه نوجوانان و جوانان» کرده است. ۲. معنای فرزند در زبان فارسی «زفتن» یعنی مدیریت کردن و چیزها را در جای خود گذاشتن. زاد آن «زَب» است و زب+ان» هوا را در جاهای ویژه دهان، آوا می‌کند و در هنگام جویدن، غذا را به خوبی جابجا می‌کند. «زَن» زاد دیگر زَفتن و به معنای مدیریت خانه و زندگی است. «زَن+ده» یعنی مدیریت شده و در جای خود نهاده شده و «فر+زند» یعنی به نیکی مدیریت و پروریده شده. ب: «ابرفقه زبان فارسی» ۳. معنای «ابن» و «بِنت» در زبان عربی «اَب» یعنی هر کس که سبب «آفرینش» یا «بهسازی» یا «جلوه» کسی باشد: «کُلُّ من كان سبباً فی إیجاد شَی‏ءٍ أو صَلاحِه أو ظهوره» راغب، مفردات: ۵۷؛ اینستاگرام! اما «ابن»، از ریشه «بنی» به معنای کسی است که آوریده، پروریده، باوریده یا باروریده دیگری است. بنابراین اگر چیزی کارایی ویژه بر کسی دارد، او را «ابن» آن چیز می‌دانند: «یُقال لكُلّ ما یُحصل مِن جهة شی‏ء أو مِن تربیته أو بِتَفقُّده أو كَثرة خدمته له أو قیامه بأمره: هو ابْنُهُ‏؛ نحو: فلان‏ ابْنُ‏ الحرب؛ و ابْنُ‏ السبیل للمسافر» مفردات، ۱۴۷. 👈 کاربرد «ابن زاکربرگ» بر فرد دچار قتلگاه فضای مجازی، کاربرد حقیقی است؛ نه مجازی: «اطلاق ابنِ العلم، ابن الدنیا و ابن السبیل على الحقیقة». التحقیق، ۱: ۳۴۲. ۴. سلب نسبت فرزندی پسر نوح(ع) پیامبر خدا (ص) می‌فرماید «أَنا و عَلیٌّ أَبَوا هذه‏ الأُمَّة» و اکنون باید گفت که «مارک زاکربرگ» و مریم رجوی لعنة الله علیمها، ابو هذه الامة»! و کاربرد لفظ «اب» در اینجا حقیقت است نه مجاز یا ناسزاگویی و چون پسر نوح، تربیت نوح را نپذیرفت، با این که ولد او بود، ام «ابن» او نبود و خدا در پاسخ به ادعای نوح (إنَّ ابنی مِن أهلی) فرمود: «إِنَّهُ لَیسَ مِن أَهلِکَ» هود: ۴۶. «هو ابْنُهُ و لکنَّ اللَّهَ نَفاهُ عنهُ حینَ خالَفَهُ‏ فی‏ دینِهِ‏» صدوق، علل: ۳۱. آری کسی که پروریده مادرش خائنش باشد (زن نوح یا مریم رجوی)، نمی‌تواند فرزند پدر نیکش باشد و اکنون خیلی‌ها پسر زاکربِرگ صهیونیست هستند: ۵. سخن تماشایی امیرالمؤمنین(ع) «النّاسُ بِزَمانِهم أَشبَهُ مِنهُم بِآبائهم» رضی، خصائص: ۱۱۵؛ مردم به زمانه خودشان همانندترند تا به پدرانشان. یعنی بیش از این که خانواده، پرورنده مردم باشند، پرورنده و پروردگار برخی، اینستاگرام است. براستی اکنون که فضای مجازی زندگی را در نوردیده است و دشمنان ایران، این فضای حیاتی را قتلگاه جوانان و نوجوانان کرده اند، بخشی از نسل آینده ایران، بیشتر فرزندان صهیونیزم هستد تا پدران شان و اگر کوتاهی بنیادی بشود، در آینده، «ایران، ابن اسرائیل» خواهد شد! مانند «اندلس بن ابلیس». ❌ «تبّت یدا ابی لهب و تبّ» باید دست ابولهب (دیکتاتوری مجازی صهیونیزم) را از تاراج کشور برید! خدا مهرش را بِبُرد از آنان که فرزندان قرآن و امام زمان را حقیقتاً، نه مجازاً، در قتلگاه فضای مجازی، به نام مریم رجوی و مارک زاکربرگ و علینژاد، شناسنامه می‌زنند. بریده باد دست مسؤولیت آنانی که خروش رهبری بر قطع دست دشمن از فضای مجازی را می‌شنوند و به همدیگر نگاه می‌کنند! و زینهار بر آنان که دچار «نفوذ محاسباتی» شده‌اند! کی «متنبّه» می‌شوند!؟! ✅ رهبری: «البته دفاع باید بکنیم ... اما همیشه نمی‌شود در موضع دفاعی ماند؛ دشمن تهاجم می‌کند، ما هم باید تهاجم داشته باشیم.» ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ 🌹 ایام هفته ی وحدت فرخنده باد 📚 ا. امامی؛ جهاد تبیین #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی @savabaemal
✅ پیامبر اسلام (ص) "كفى بنصر الله لك أن ترى عدوك يعمل بمعاصي الله فيك" در همراهی خدا با تو همین بس که ببینی دشمنت در دشمنی با تو معصیت خدا می کند بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۱۳۶ @savabaemal