سوادرسانهای.ج۸.ص۵.ogg
1.18M
۷: تکرار و بازگویی
۸: شعار
۹: طنز و شوخی
۱۰: تازگی و جدید بودن
@savad_res 📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مرتبط با صوت۴
✅ ادعای مستند در تیزر تبلیغاتی بالا مشهود است . برای تبلیغ و فروش نان ، مراحل آماده سازی گندم و آرد و پخت را برای شما به نمایش میگذارد تا شما با دلیل و سند بدانید این محصول با کیفیت و اصیل است . البته از زیبایی بصریِ نقاشیِ زنده با آرد نیز در این فیلم استفاده شده .
@savad_res 📲
عکس مرتبط با صوت۶
💥استفاده از تکنیک حس نوستالژیک برای اقناع مخاطب . البته در این تصویر از تکنیک مقایسه هم استفاده شده است.
@savad_res 📲
سوادرسانهای.ج۸.ص۶.ogg
1.35M
۱۱: حس نوستالژیک
۱۲: شواهد علمی
۱۳: پرسش و پاسخ
۱۴: مقایسه کردن
@savad_res 📲
عکس مرتبط با صوت۶
🌀 استفاده از تکنیک مقایسه برای اقناع کردن مخاطب در راستای پر سود بودن حجاب .
@savad_res 📲
عکس مرتبط با صوت۵
📣 پایه ی ثابت تمام کاریکاتور ها تکنیک طنز است .
📍نکته : تکنیک طنز از مهمترین تکنیکهای اقناع است .
@savad_res 📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مرتبط با صوت۵
😅 تبلیغ پنیر با تکنیک طنز
@savad_res 📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مرتبط با صوت۷
🔶 تکنیک اغراق و بزرگنمایی گاهی به تکنیک دروغ بزرگ ارتقاء پیدا میکند . این تبلیغ دروغ محض است . اتومبیل باید چندین برابر قدرت و سرعت داشته باشد که بتواند بر نیروی جاذبه غلبه کند و در حرکت دورانی در تونل سقوط نکند .
@savad_res 📲
سوادرسانهای.ج۸.ص۷.ogg
1.58M
۱۵: بزرگنماییواغراق(دروغ بزرگ)
۱۶: استفاده از نمادها
۱۷: کاریزما
۱۸: تداعی یک حس خاص
۱۹: ترس و انذار
@savad_res 📲
5.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم مرتبط با صوت۷
😱 در این تیزر تبلیغاتی تکنیک ترس و انذار با طنز و گواهی دادن و استفاده از زیبایی و شعار و تکرار و بازگویی در آمیخته .
⛔️ جمله ی زیر شعار برند پنیر پاندا است که بارها در فیلم تکرار میشود :
never say no to panda
😅 هیچوقت به(پنیر)پاندا نه نگو .
@savad_res 📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ و اما تکلیف شما در این جلسه:
☝️ تکنیک های اقناعی که در این تیزر تبلیغاتی را تشخیص دهید و برای بنده ارسال کنید :
⭕️ تذکر : در این تیزر حداقل ۹ تکنیک اقناعی به کار رفته است که قبلا به تکنیک گواهی دادن اشاره شد . شما باید از ۸ تکنیک اقناعی دیگر ، حداقل به ۵ مورد اشاره بفرمایید .
پاسخ هاتون رو برای بنده ارسال بفرمایید لطفا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مرتبط با صوت۷
♨️ در این تیزر تبلیغاتی از بهترین فوتبالیست های دنیا دعوت شده تا برای شما تداعی یک حس را انجام بدهند و از ایجاد حس هیجان برای شما استفاده کنند تا محصول خود را به شما بفروشند . (البته اصل فیلم ۴ دقیقه بوده و بسیار زیبا و هیجانی است که به دلایل اخلاقی فقط یک دقیقه از آن را برای شما بارگذاری کردیم)
⚠️ نکته : در این فیلم از تکنیک گواهی دادن و استفاده از زیبایی هم استفاده شده است .
@savad_res 📲