eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
4.9هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
96 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
13.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️مهمترین فرستنده پیام کیست؟ 💢فرستنده مایل است مفهوم پیام را همانگونه که خود می‌خواهد، گیرنده پیام نیز آنرا همانطور معنی نماید. 💢از طرف دیگر نباید این حقیقت علمی را نیزفراموش کرد که «معنی پیام را گیرنده پیام می‌دهد» لذا اینجاست که هنر فرستنده پیام این است که بتواند فیلترهای ارتباطاتی مخاطب را به گونه ای از فعالیت بیاندازد و به گونه ای در استخدام خود بگیرد که گیرنده پیام، همان مفهومی را به پیام بدهد که فرستنده پیام می‌خواهد و این مهم انجام نمی‌شود مگر اینکه فرستنده پیام با روشها و تکنیکهای برتر ارتباط مؤثر در مخاطب خود نفوذ نماید، این جاست که گیرنده همان مفهومی را که فرستنده خواستار است به پیام می‌دهد. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
🛑 رونمایی از گریم بابک حمیدیان در نقش شهید بروجردی 🔹از گریم بابک حمیدیان که در پروژه سینمایی «غریب» ایفاگر نقش شهید محمد بروجردی است، رونمایی شد. 🔹این فیلم به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمد حسین لطیفی تولید می شود. 🔹فیلم، پرتره شهید بروجردی نیست بلکه احوالات باطنی، سبک زندگی ، شیوه فرماندهی و تلاش او برای ایجاد اتحاد در غرب کشور را روایت می کند.
🔻هم اندیشی بین المللی چیستی اربعین و کارکردهای فرهنگی- اجتماعی 📒ارائه دهندگان: 👤حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک زایی|رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 👤دکتر محمد لگنهاوزن |استاد موسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره) 👤دکتر جمعة العطوانی| رئیس مرکز افق للدراسات والتحلیل السیاسی (عراق) 👤دکتر سید محمد صادق الهاشمی |رئیس مرکز العراق للدراسات (عراق) 👤دکتر حیدر زایر عبوسی العامری |عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه کوفه (عراق) 👤حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله الدقاق |رئیس حوزه های علمیه بحرینی های مقیم قم (بحرین) 👤دکتر کریم مهری| استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه (ارومیه) 👤دکتر برکت الله |پژوهشگر علوم اسلامی (پاکستان) 👤حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب الله بابائی |دانشیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 👤دکتر مختار شیخ حسینی| استاد یار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 💠لینک حضور 🌐 dte.bz/cptconf ⬅️آدرس: قم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، سالن شهید سلیمانی ⏰زمان: سه شنبه ۱/۰۶/۱۵ -۱۴ ، ساعت ۱۰ الی 13 ⬅️مجری:اندیشکده اربعین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🔔 | پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🌐 Tablighnews.Dte.ir 🆔 @tablighnews
🎓 دورۀ تخصصی آموزش سواد رسانه و مبانی امنیت سایبری 1⃣ خانم و آقا، بدون محدودیت سنی و با هر سطح تحصیلی می‌توانند در دوره شرکت کنند. ⏬ 2⃣ از تدریس فوق‌العادۀ استاد برجستۀ کشوری و کارشناس صداوسیما آقای سید علیرضا استفاده کنید. ⏬ 3⃣ بعد از پایان دوره گواهی رسمی دانشگاه امام حسین(ع) به‌صورت چاپی صادر شده و جهت استفاده از فرصت‌های شغلی در ادارات، مدارس، منابر و… به نشانی شما پست می‌شود. ⏬ 4⃣ این دوره محدودیت زمانی ندارد؛ پس از ثبت‌نام، هر وقت خواستید شروع کنید و هر وقت توانستید، تمام کنید. ⏬ 5⃣⚡️با ۴۸٪ تخفیف عمومی… 🔻🔻🔻 ℹ️ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، این‌جا👇🏻را کلیک کنید: ⏩ https://24on.ir/g/14/9 ℹ️ صفحۀ اختصاصی خانواده و آشنایان نیروهای مسلح بازنشسته و شاغل، بدون پرداخت نقدی حتی یک﷼👇 👉 https://khobregan.tbao.ir/Product?pSpId=66440 🔺🔺🔺 #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
11.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬شیوه نفوذ سینما در کشورها 🎥گوشه از کلاس استاد عرب سالاری در اولین دوره «دین و سینما» مؤسسه رسانه‌ای استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
◾️آیین گنوسی در یهودیت ▫️زیست بوم یهودیان از نظر جغرافیایی، در منطقه « لولای سه قاره» آسیا و آفریقا و اروپا بوده است و لذا تأثیر پذیری آن‌ها از تمدن مصری، هلنی، رومی و ایرانی، لامحاله بوده است. ▫️اندیشه‌های گنوسی، از قرن سوم پیش از میلاد که یهودیان با فرهنگی هلنیستی آشنا شدند، در میان آن‌ها رواج یافت و تفکرات گنوسی در اندیشه‌های معنوی علمای دوره تلمودی تداوم یافت و سپس در قرون پنج تا دهم میلادی در عرفان مركبه مؤثر افتاد و بعدها در عرفان قبالا و حسیدی نیز با تغییراتی مؤثر واقع شد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۵۷، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️دسته بندی عرفان های یهودی ▫️ عرفان یهودی را در یک دسته بندی کلی، به ترتیب تاریخی به سه مرحله اصلی مرکابا (مِرکَبه یا مرکاوا یا عرفان عرشی) قبالا (قباله/ کابالا با عرفان زوهری) و حسیدی (حسیدیم)دسته بندی می‌کنند. ▫️ پیش از اطلاق نام قبالا برای عرفان یهودی در قرن چهاردهم، سنت‌های رازوَرانه ضعیف و پنهانی «گنوسی» و «مرکابایی/مرکاوایی» در میان یهودیان، به صورت محدودی وجود داشته است و سنت عرفان حسیدی متقدم، نیز در کنار این جریانات، در میان یهودیان بوده است. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۵۸، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️نگاهی به تاریخچه و معنای کلمه قبالا ▫️گفته شد که عرفان یهود، به سه مرحله اصلی مرکابا، قبالا و حسیدی تقسیم‌بندی می‌شود. اما در یک اصطلاح خا‌ص‌تر، عرفان یهودی، به دلیل غلبه و اکثریت یافت آئین قباله، به کل این سه مکتب اطلاق می‌شود. طبق برخی اقوال، کلمه «قبالا» از ریشه «قبل»، به معنای «دریافت کردن» و «پذیرفتن» است که به معنای دریافت و قبول سنت راز آلود و عرفانی گذشتگان می‌باشد. ▫️این کلمه در ابتدا برای دلالت بر سنت عرفانی رازورانه یهودی به کار نمی‌رفت و در ادبیات تلمودی پسینی، قبالا به مفهوم قانون (شریعت) شفاهی به کار می‌رفته است. در نوشته‌های العاذار در نخستین دهه سده سیزدهم، سنت های رازورانه برای اشاره به ایزدان و فرشتگان، مفهوم قبالا را در بر گرفته‌اند. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۵۹، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad