eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
93 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
🎓 دورۀ تخصصی آموزش سواد رسانه و مبانی امنیت سایبری 1⃣ خانم و آقا، بدون محدودیت سنی و با هر سطح تحصیلی می‌توانند در دوره شرکت کنند. ⏬ 2⃣ از تدریس فوق‌العادۀ استاد برجستۀ کشوری و کارشناس صداوسیما آقای سید علیرضا استفاده کنید. ⏬ 3⃣ بعد از پایان دوره گواهی رسمی دانشگاه امام حسین(ع) به‌صورت چاپی صادر شده و جهت استفاده از فرصت‌های شغلی در ادارات، مدارس، منابر و… به نشانی شما پست می‌شود. ⏬ 4⃣ این دوره محدودیت زمانی ندارد؛ پس از ثبت‌نام، هر وقت خواستید شروع کنید و هر وقت توانستید، تمام کنید. ⏬ 5⃣⚡️با ۴۸٪ تخفیف عمومی… 🔻🔻🔻 ℹ️ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، این‌جا👇🏻را کلیک کنید: ⏩ https://24on.ir/g/14/9 ℹ️ صفحۀ اختصاصی خانواده و آشنایان نیروهای مسلح بازنشسته و شاغل، بدون پرداخت نقدی حتی یک﷼👇 👉 https://khobregan.tbao.ir/Product?pSpId=66440 🔺🔺🔺 #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬شیوه نفوذ سینما در کشورها 🎥گوشه از کلاس استاد عرب سالاری در اولین دوره «دین و سینما» مؤسسه رسانه‌ای استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️چرا سریال «بی‌نشان» نمی‌تواند تصویر دقیقی از رسانه و مبارزه با فساد ارائه کند؟ 💢با شعار، بی اثر •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
◾️آیین گنوسی در یهودیت ▫️زیست بوم یهودیان از نظر جغرافیایی، در منطقه « لولای سه قاره» آسیا و آفریقا و اروپا بوده است و لذا تأثیر پذیری آن‌ها از تمدن مصری، هلنی، رومی و ایرانی، لامحاله بوده است. ▫️اندیشه‌های گنوسی، از قرن سوم پیش از میلاد که یهودیان با فرهنگی هلنیستی آشنا شدند، در میان آن‌ها رواج یافت و تفکرات گنوسی در اندیشه‌های معنوی علمای دوره تلمودی تداوم یافت و سپس در قرون پنج تا دهم میلادی در عرفان مركبه مؤثر افتاد و بعدها در عرفان قبالا و حسیدی نیز با تغییراتی مؤثر واقع شد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۵۷، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️دسته بندی عرفان های یهودی ▫️ عرفان یهودی را در یک دسته بندی کلی، به ترتیب تاریخی به سه مرحله اصلی مرکابا (مِرکَبه یا مرکاوا یا عرفان عرشی) قبالا (قباله/ کابالا با عرفان زوهری) و حسیدی (حسیدیم)دسته بندی می‌کنند. ▫️ پیش از اطلاق نام قبالا برای عرفان یهودی در قرن چهاردهم، سنت‌های رازوَرانه ضعیف و پنهانی «گنوسی» و «مرکابایی/مرکاوایی» در میان یهودیان، به صورت محدودی وجود داشته است و سنت عرفان حسیدی متقدم، نیز در کنار این جریانات، در میان یهودیان بوده است. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۵۸، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️نگاهی به تاریخچه و معنای کلمه قبالا ▫️گفته شد که عرفان یهود، به سه مرحله اصلی مرکابا، قبالا و حسیدی تقسیم‌بندی می‌شود. اما در یک اصطلاح خا‌ص‌تر، عرفان یهودی، به دلیل غلبه و اکثریت یافت آئین قباله، به کل این سه مکتب اطلاق می‌شود. طبق برخی اقوال، کلمه «قبالا» از ریشه «قبل»، به معنای «دریافت کردن» و «پذیرفتن» است که به معنای دریافت و قبول سنت راز آلود و عرفانی گذشتگان می‌باشد. ▫️این کلمه در ابتدا برای دلالت بر سنت عرفانی رازورانه یهودی به کار نمی‌رفت و در ادبیات تلمودی پسینی، قبالا به مفهوم قانون (شریعت) شفاهی به کار می‌رفته است. در نوشته‌های العاذار در نخستین دهه سده سیزدهم، سنت های رازورانه برای اشاره به ایزدان و فرشتگان، مفهوم قبالا را در بر گرفته‌اند. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۵۹، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴«قدم»و «اقدام» اول ✍️احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هیچ کسی یکباره قسی القلب نمی‌شود؛ هیچ کسی یکباره معتاد نمی‌شود؛ هیچ انسانی یکباره جنایتکار نمی‌شود؛ هیچ کسی یکباره در ته صف جای نمی‌گیرد. «قدم» و «اقدام» اول است که سرنوشت‌ها را رقم می‌زند، مواظب نخستین قدم‌ها و اقدام‌های خود باشیم. 🔻قرآن کریم چهار نوبت به همگان هشدار داده است که: «يَا أَيُّهَا النَّاسُ ... لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ(بقره، ۱۶۸) اى مردم ... از گامهاى شيطان پيروى مكنيد كه او دشمن آشكار شماست» 🆔eitaa.com/ahmadhoseinsharifi 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سندرم پرستش سلبریتی (انگلیسی: Celebrity worship syndrome) به عنوان یک اختلال وسواسی اعتیاد آور توصیف شده‌است، که در آن فرد به‌طور کامل درگیر و علاقه‌مند به جزئیات زندگی شخصی، و کاری، یک شخص مشهور است. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️نمی‌شود با رسانه قهر کرد اما باید رژیم مصرف رسانه را یاد بگیریم. 💢اگر تمدنی شکل گرفته از رسانه و ارتباطات شکل گرفته است. رسانه نظرش بر تسهیل زندگی انسان و بهتر زندگی کردن بوده است. 💢فضای مجازی هم خطرات زیادی دارد که باید به آن توجه شود. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️باید رژیم مصرف رسانه را یاد بگیریم. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️باید رژیم مصرف رسانه را یاد بگیریم. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️باید رژیم مصرف رسانه را یاد بگیریم. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔔 دومین سوگواره رسانه ای اربعین به همت کمیته‌ رسانه‌ ستاد اربعین‌ استان قم‌ برگزار می‌‌شود جزئیات شرکت در سوگواره:👇 https://hawzahnews.com/xbSv3 @HawzahNews | خبرگزاری‌حوزه
💢 مهلت ارسال مقاله به نخستین کنفرانس ملی فضای سایبر تا ۱ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد. برای دریافت اطلاعیه‌های این رویداد، در کانال کنفرانس عضو شوید: https://eitaa.com/joinchat/3452829881Cbd0fc42858 🌐 http://cysp2022.ut.ac.ir 🆔 @cysp_conf
⭕️روایت خبرنگار روزنامه فرانسوی «فیگارو» از فاجعه ۱۷ شهریور ۱۳۵۷: 💢یک کشتار دسته جمعی بود؛ خیابانی که تا دقایقی قبل، از انبوه جمعیت سیاهی میزد، اکنون پر از اجساد، کفش های خونین، پلامارهای پاره شده و زخمی هایی شده بود که کشان کشان خود را به طرف دیگر می رساندند. در آن طرف پیاده رو و خیابان، فریادها شدید تر و شدید تر می شد، فریاد هایی از دردِ ناشی از کشتار و ذکر خدا... منبع: روز‌شمار انقلاب اسلامی، ص۲۸۲ •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️ ابلق، روایت گر خشونت، آزار و ستم 💢 با اینکه از دید سینمایی و فرمی‌ شاهد پختگی آبیار در این چند فیلم تا به امروز بوده‌ایم اما مشکلی که گریبانگیر تمام فیلم‌های آبیار بوده است و یقه فیلم ابلق را هم می‌گیرد، این است که شخصیت‌های زنِ سینمای او که همگی از یک درد مشترک اجتماعی رنج می‌برند، در مقابله با این رنج، هیچ قوه‌ای را به فعل تبدیل نمی‌کنند و هیچکدامشان تبدیل به یک قهرمان کنشگر نمی‌شوند. 💢اصرار بر نشان دادن زنانِ قربانیِ خشونت و ظلم به‌تنهایی کافی نیست. 💢ترسیم یک الگوی زن با شخصیتی ستم دیده و مظلوم اما بدون کنشِ اجتماعیِ لازم، بزرگ‌ترین ایرادِ تامل بر انگیز آثار نرگس آبیاربه عنوان یک کارگردان مؤلف است. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️ ابلق، روایت گرخشونت، آزار و ستم •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️ ابلق، روایت گرخشونت، آزار و ستم •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
⭕️ ابلق، روایت گرخشونت، آزار و ستم •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh