✨﷽✨
▫️ وسط شرایط جنگی نماز جمعه گذاشته و به همه جهان مخابره میکنه من چه ساعتی کجا هستم...
حتی خودشان اقدام به خواندن نماز عصر کردند
این مرد اهل خالی کردن میدان نیست
بعد از نماز ماندن سرسجاده و شروع به خواندن تسبیحات مادرشان کردند باصبر و ارامش و باصلابت و....
▫️و پیام امروز این رزمایش و لشگرکشی حضرت آقا تماما تحقیر رژیم منحوس صهیونیستی بود
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
🔘رهبر انقلاب: رژیم صهیونی، بیریشه و ناپایدار است و هرگز بر حماس و حزبالله پیروز نخواهد شد
▪️امام خامنهای:این رژیم خبیث، بیریشه و مصنوعی و ناپایدار است و صرفاً با تزریق حمایتهای آمریکا خود را بِزحمت بر سر پا نگه داشته است؛ و این هم دیری نخواهد پایید؛ باذن اللّه...
▪️امروز بتدریج خود باند جنایتکار صهیونیست هم به این نتیجه رسیدهاند که بر حماس و حزباللّه هرگز پیروز نخواهند شد.
#جمعه_نصر
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
🔘گزیده بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳
#جمعه_نصر
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘شبکه 12رژیم:موفقیت اطلاعاتی اسرائیل در نفوذ به حزب الله
▪️باز هم تلفن همراه
و باز هم فضای مجازی...
▪️ افشاء اطلاعات حزب الله از 2011 شروع شده و اوج درگیری ها در سال 1394 در محور مقاومت و عملایت محرم بود، متاسفانه سربازی عکس دوست شهیدش را منتشر می کرد که در آن سه فرمانده دیگر هم حضور داشتند و بسیاری از این اطلاعات بصورت خرد خرد لو می رفت و رژیم این اطلاعات را نگه می داشت
و همچنین با شنود تلفن های همراه و رصد تلفن های هوشمندشان باعث شدند بانک اطلاعاتی خوبی را به دست بیاورند...
▪️ یکی از ابعاد مهم سواد رسانهای توجه به این حقیقت است که:
تلفن همراه و فضای مجازی برای همه، خصوصاً نیروهای نظامی و امنیتی در حکم یک جاسوس همراه است و در استفاده از این ابزار جاسوسی حتماً باید احتیاط شود ...
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
48.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘تکنیکهای لو رفته استعمار برای غارت دنیا
▫️مامور سابق کا گ ب مسول پروژهی براندازی ایران:
▪️«باید کاری کنیم که افکار عمومی کشور ها خودشان کشور را در اختیار ما قرار دهند و ما را دشمن نبینند»
▪️«هنر جنگیدن این است که اصلا مبارزه ای انجام ندهید و بجای آن همهی ارزش های کشور دشمن را تغییر دهید»
▪️چهار مرحله ی بر اندازی هر کشور به روایت مسئول پروژه ی براندازی ایران در کا گ ب بعد از پیوستن به غرب
1️⃣ تضعیف روحیه یک نسل از کودکان و نوجوانان با ترویج خود کم پنداری
2️⃣ بی ثبات سازی روابط نهادهای حاکمیتی و بی اعتمادی اجتماعی
3️⃣ ایجاد بحران
4️⃣ جنگ داخلی و بعد اشغال نظامی
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ببینید:
🔘سارقان سایبری چگونه به واسطه باجافزار، بدافزار و روبوکال اقدام به کلاهبرداری اینترنتی میکنند؟
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
💢شکوه نماز جمعه نصر و شکست رسانه ملی در جنگ روایتها
✍️زهرا راد
✅این تصویر جمعه نصر است که در رسانههای ایرانی منتشر شده است.
آن همه شکوه و وحدت و حضور در قابهای حقیر رسانه ملی اینچنین کوچک نمایش داده شد.
✅تمام مدتی که از رسانه ملی مشغول تماشای این بزرگترین حماسه ایرانی_شیعی برای حمایت از ایده مقاومت بودم، دریغ از یک تصویر غرور آفرین از این قدرتنمایی بیمثال.
✅رسانههای معاند حتی ایده حمله اسرائیل به مصلی را هم مطرح کرده بودند، گویی ملت ایران با پای خود به قتلگاه رفته بود و بزرگترین صحنه شهادت طلبانه تاریخ معاصر را مقابل چشم جهانیان به تصویر کشیده بود.
✅آنگاه رسانه ملی در غیرحرفه ای ترین وضع ممکن در چند قاب و نمای تکراری و نافرم با چند دوربین محدود دست و پا میزد و مخاطب هیچ تصویری از خیابانهای اطراف و حضور بیبدیل امت نداشت.
✅این یک شکست رسانهای برای جمهوری اسلامی در تصویرسازی همبستگی ملت ایران در حمایت از جبهه مقاومت بود.
✅رسانه ملی دچار تخیل تصویربرداری از یک نماز جمعه معمولی بود، گویا توجهی به عزم مردم برای حضور نداشت؛ پس خبری از تصاویر هوایی، خیابانهای اطراف و حتی تصاویر حماسی از خود مصلی نبود.
✅شکی نیست که جدال جبهه مقاومت با دشمن در دو سطح میدانی و رسانهای در جریان است و شکست روایت درست و قدرتمند باعث تفوق بازنمایی دشمن از وضع موجود خواهد بود.
✅رسانه ملی حتی نتوانست تصویر مطابق با واقع از این اجتماع عظیم برای هموطنان مخالف یا موافق چون من بیتوفیق ارائه دهد و این به معنای ناتوانی ما در تصویر سازی و شکست در جنگ روایتهاست.
@banooytamaddonsaz
📲 ایتا | آپارات
1402-08-23-event_ai_philosophy1.mp3
39.11M
#صوت
🔘 نشست علمی:
«چیستی و تاریخچه هوش مصنوعی»
▪️ با ارائهی «دکتر کاظم فولادی قلعه»
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
سرپرست آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#پارا_کتاب|#باز_نشر 🔘بررسی رویکردهای رسانه و دین 🔳بخش اول ▪️درباره تکنولوژی و نسبت آن با فرهنگ و
#پارا_کتاب|#باز_نشر
🔘بررسی رویکردهای رسانه و دین
🔳بخش دوم
▪️درباره تکنولوژی و نسبت آن با فرهنگ و دین و یا به تعبیر دقیق در حوزه مطالعات رسانه و دین سه رویکرد نظری مهم وجود دارد:
2️⃣ رویکرد دوم: ذات گرایی یا جبر تکنولوژیک
▫️این رویکرد، دنیای سنت و مدرن را در تقابل و تضاد توصیف می کند و بر پایه آن در نسبت میان مفاهیم سنتی دین و ارزشهای دنیای متجدد جدایی و ناسازگاریهای ذاتی بر قرار است. از این رو پیوند و اتصال میان دو حوزه که ذاتاً درتقابل با یکدیگر قرار دارند کاری بیهوده و حتی خطرناک خواهد بود. لذا جریانها و مشربهای فکری که از روح حاکم بر تکنولوژی مدرن غفلت می ورزند، ساده انگار و سطحی نگر هستند.
▫️البته از این حقیقت نباید دور رفت و فاصله گرفت که ذات گرایان طیف های مختلف و متفاوتی را شامل میشوند برخی ذات تکنولوژی را به شکلی عام و رسانه ها را به طور خاص دارای اقتضائاتی تاریخی و هویت فرهنگی ویژه ای که خود را تعین بخشیده میدانند و برخی دیگر رسانه ها را نه صاحب اقتضای ویژه ای بلکه دارای ذات ،معینی میدانند که با هر غایت و هدفی ساز نمی آید.
▫️شاید مهم ترین نحله های فکری که از رسانه ها به منزله ابزاری در اختیار بهره می بردند، متفکران اردوی چپ باشند. آنان معتقد بودند رسانه ها وسیله و ابزار قدرت و عامل سازگاری و مدافع وضع موجود هستند.
📚کتاب دین و رسانه صفحه ۹۲
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
🔘 اینفوگرافیک | گوهر درخشان لبنان
▪️مروری بر ویژگیهای شخصیتی و مکتب ماندگار شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل مومن و مجاهد حزبالله لبنان در خطبههای روز گذشته نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی.
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
#عکس_نوشته|#اختصاصی
🔘نگاهی به جهان موازی در انیمههای مشهور
▫️قسمت اول
▪️جهان موازی معانی مختلفی دارد. دو خط موازی را فرض کنید که به جلو حرکت میکنند و ربطی هم با هم ندارند. هر کدوم از این خطوط جهانی مستقل هستند و البته بعضی از قسمت های این دو خط با خطی دیگر به هم وصل میشوند و دریچه هایی بین این دو جهان ساخته میشود.
✍️مسیح عرفان
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#عکس_نوشته|#اختصاصی
🔘نگاهی به جهان موازی در انیمههای مشهور
▫️قسمت اول
▪️جهان موازی معانی مختلفی دارد. دو خط موازی را فرض کنید که به جلو حرکت میکنند و ربطی هم با هم ندارند. هر کدوم از این خطوط جهانی مستقل هستند و البته بعضی از قسمت های این دو خط با خطی دیگر به هم وصل میشوند و دریچه هایی بین این دو جهان ساخته میشود.
▪️جهان موازی با تعابیر متنوعی که دارد، بیانگر جهان هایی مستقل اما مرتبط است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا است. گاهی به وجوه و ابعاد باطنی همین جهان نیز جهان موازی و غیبی میگویند که افراد عادی معمولا از دیدن آن عاجزند. پس جهان موازی یعنی لایههای باطنی همین عالم یا جهانی جدید و مستقل.
▪️در نگاه قرآنی، بهشت و جهنم، زندگی برزخی و ریشههای همه چیز در جهان های دیگری قرار دارند و همین الآن موجود هستند. معاد یا بازگشت به خدا هم درواقع سیر انسان در عوالم مختلف است تا وقتی که به لقاء الهی نائل شود.
▪️در انیمه (انیمیشن با سبک ژاپنی) و مانگا (داستان تصویری به سبک ژاپنی) یک ساب-ژانر مستقلا مربوط به همین مضمون است؛ میشود گفت Isekai زیرژانر جهان موازی است که البته انواع و اقسامی دارد. از جهان درون بازیها تا جهان های ماورائی و فانتزی.
▪️در موضوع انیمه و جهان موازی خیلی میشود نوشت، اما چند اثر مهم و بسیار پر طرفدار هستند که میشود محور بحث قرار گیرد. در قسمتهای بعدی به بررسی اجمالی مضمون جهان موازی در انیمههای اَتَک آن تایتان، کیمیاگر تمام فلزی و سورد آرت آنلاین خواهیم پرداخت.
✍️مسیح عرفان
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
▪️انجمن سواد رسانه طلاب با همکاری بسیجدانشجوییدانشگاهبینالمللیقم برگزار میکند:
🔘نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی قلب رقه
👤باحضور:
◾️تحلیلگران و ناقدان سینما
▪️ویژه دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه بین المللی قم
⏰ دوشنبه ۱۶ مهر ماه ساعت ۲۰
📍 جنب تالار شیخ مفید، ساختمان معاونت فرهنگی، سالن جلسات معاونت فرهنگی
▫️جهت شرکت در نشست تحلیل و بررسی فیلم قلب رقه وارد پیوند زیر شوید:
🔗https://digiform.ir/wf367b92b
▫️جهت کسب اطلاعات بیشتر @Qombasij
02532857900
🆔 @QomBasij
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#پارا_کتاب|#باز_نشر 🔘بررسی رویکردهای رسانه و دین 🔳بخش دوم ▪️درباره تکنولوژی و نسبت آن با فرهنگ و
#پارا_کتاب|#باز_نشر
🔘بررسی رویکردهای رسانه و دین
🔳بخش سوم
▪️درباره تکنولوژی و نسبت آن با فرهنگ و دین و یا به تعبیر دقیق در حوزه مطالعات رسانه و دین سه رویکرد نظری مهم وجود دارد:
3️⃣ رویکرد سوم :دیدگاه های متعامل و سه وجهی
▫️نظریه تعامل گرا یا سه وجهی رسانه دین و فرهنگ به دلیل آن که درمحیط زیست دین عمل میکند و در محیط زیست فرهنگ تنفس می کند، بر تعاملی میان آن سه تأکید می کند و معتقد است روشهای حذفی زمانش گذشته است.
▫️نه دین می تواند بدون رسانه در دنیای کنونی عمل کند و نه رسانه بدون دین و فرهنگ میتواند توفیق پیدا نماید بنابراین رسانه میتواند به دین و فرهنگ خدمت کنند و پیامش را انتقال بدهد و دین و فرهنگ هم می توانند به رسانه وجاهت و مشروعیت بدهد. رسانه ها تأکید زیادی دارند که شبیه جامعه شوند. مثلاً روی زبان تأکید میکنند و خود را با فرهنگ هم ساز می کنند؛ پس آنها در جامعه در تعامل هستند.
▫️این نظریه ریشه در سنت جامعه شناختی تعامل گرایی «نمادین» دارد که برخاسته از مکتب شیکاگو است. تعامل گرایی نمادین که به تعبیر هربرت بلومر همان «کنش متقابل نمادین» است در جست و جوی شیوه ها و تمهیداتی است که عاملان اجتماعی توانا به وسیله آنها جهان اجتماعی ای را که در آن اقامت دارند خود میسازند و میکوشند تا آن را بفهمند. کنش متقابل نمادین مولد« معنا» و سازنده دنیای ماست و ما با معنا دادن به دنیای خود آن را خلق می کنیم .
📚کتاب دین و رسانه صفحه ۹۹
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
🛑گروه دکوپاژ
محلی برای تبادل مباحث سینمایی و اطلاعات اهل هنر و رسانهای
🔻با حضور اساتید و تحلیلگران سینما
لینک گروه:
https://eitaa.com/joinchat/193462645C745c7f70f3
هوش مصنوعی قوی.mp3
28.69M
#صوت
🔘صوت کامل کرسی علمی- ترویجی نظریه اعتباریات و هوش مصنوعی قوی
▪️با حضور آقایان:
علیرضا قائمی نیا
ابوالفضل کیاشمشکی
مهدی عباس زاده
محمدمهدی حکمت مهر
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
هدایت شده از استاد محمدحسین فرجنژاد
«به روایت سینما»
با موضوع: «نگرش راهبردی و جریان شناسانه به سینمای غرب»
📌با ارائه دکتر محمد حسنی
📌زمان برگزاری:
هر هفته، سهشنبهها
_ پخش فیلم ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۱۵
_ شروع جلسه و نقد و تحلیل ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰
📌مکان برگزاری:
پردیسان، موسسه شناخت، طبقه اول، واحد۲، سالن آموزش
📌فیلم این هفته:
Seven Days in May
✍ جهت حضور در این برنامه تا پایان روز دوشنبه به آیدی @Kargaranebrahim اطلاع داده شود.
#موسسه_استاد_فرج_نژاد
#موسسه_شناخت
#انجمن_سواد_رسانه_طلاب
#فکرت
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔘 نقش رسانهها در انتشار گفتمان انقلاب اسلامی
▪️ امروزه رسانهها به ویژه رسانههای دیداری، شنیداری و نوشتاری در فرهنگسازی نقش مهمی دارند. دسترسی آسان به رسانهها، تنوع بسیار برنامهها و جذابیت آنها سبب شده است بسیاری از این رسانهها بهرهمند شوند.
▪️ رسانهها زمینه انتقال فرهنگهای گوناگون را فراهم میسازند و به یکی از کارآمدترین ابزارهای فرهنگسازی بدل شدهاند. از این رو، رسانهها میتوانند به خوبی باورهای دینی و روحیه مسؤولیتپذیری را در جامعه تقویت کنند.
▪️ رسانهها زمینه درونی شدن تکلیفمداری را فراهم سازند. گاهی اثر یک فیلم و یا یک سریال در عمق بخشیدن به روحیه تکلیفمحوری بسیار بیشتر از هزاران ساعت سخنرانی است.
✍️ محمدرضا انواری
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
#عکس_نوشته|#اختصاصی
🔘گردن زنی یا ادابازی
▪️وقتی سه قسمت اول سریال «گردن¬زنی» را پشت سرم نگاه کردم، بیش از همه چیز از بازیهای بد بازیگرانش متعجب شدم.
▪️این حجم از بازی غیرسینمایی یا همان ادا بازی به چه جهت در این سریال شکل گرفته بود.
▪️هیچگونه شخصیتپردازی در فیلمنامه نبود و سبب شده بود تا هر بازیگر از نقشهای مشابه خودش در گذشته تصویری بسازد و به بازی درآورد (نقش بازی کردنهای کلیشهای و تکراری و بیربط) و یا بازیگرهای جدیدتر ادای نقشهای مشابهی که در فیلمها دیده بودند را درمیآوردند.
✍️صدیقه سادات رجایی
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام