🔴 پاسخ قاطع جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، به معاون اول رئیس جمهور
🗳 جهش ایران |
@jahesheiran
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
⚠️۲۰ روز است قرائت و تعیین تکلیف گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تخلف انتصاب ظریف کرارا توسط هیات رئیسه مجلس به تعویق می افتد.
➖چه کسی پاسخگوی هزینه های هنگفت هر یک ساعتیست که ظریف الدوله ها روی این کرسی های حساس کشور مینشینند ؟!
کانال تحلیلی مهندس رادمان👇
https://eitaa.com/joinchat/49218036C157929724c
🗳 جهش ایران |
@jahesheiran
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
🌀 تفاوت اظهارات جناب قالیباف با نظر امام خامنهای
× محمدباقر قالیباف/ (سه روز پیش)
ایران، رویکرد دولت منتخب سوریه! را بررسی خواهد کرد!
مردم سوریه!! هر تصمیمی بگیرند، ما به عمل دولتی که در سوریه روی کار بیاید! نگاه می کنیم، اگر رویکرد آنها داعشی نباشد! و به دنبال هماهنگی با صهیونیست ها نباشند!!
تلاش ما این است که امت اسلامی!! یکپارچه باشد!
✓ حضرت امام خامنهای/ (دیروز)
مناطق تصرفشدهی سوریه به وسیلهی جوانان غیور سوری آزاد خواهد شد؛ شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد،
این گروه فعلی هم زمان زیادی ماندگار نیست!
جوانان سوری قیام خواهند کرد.
جوانان غیور عراق، با کمک و هدایت و فرماندهی و سازماندهی شهید عزیز ما، توانستند دشمن را از کوچه و خیابان بیرون کنند، از خانههای خودشان بیرون کنند، شهید عزیز ما هم همهی امکانش را در این راه گذاشت. اینها هم همین کار را خواهند کرد. البتّه ممکن است زمان ببرد، طولانی بشود، امّا نتیجه حتمی و قطعی است.
× بازهم جناب قالیباف/ (امروز)
ما به عنوان جمهوری اسلامی، منتظر عمل مخالفان مسلح و پشتیبان آنها در نسبت به رفتارهای داعشی و میزان همراهی رژیم صهیونی خواهیم بود و متناسب آن تصمیم خواهیم گرفت.
#برکت_امام
ـــ ـ ـ ـــ ـ
۞ کانالحوزهقمـ Hawzeh_Qom
🗳 جهش ایران |
@jahesheiran
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
روحالله #مومن_نسب در تأکید بر حکمرانی فضای مجازی و صیانت از جغرافیای سایبری، در ویراستی نوشت:
عیبِ کار ایران این بود که داعش را از بین برد ولی داعشزاها را در #سوریه رها کرد…
شبکههای صهیونیستی در هر کشوری ول باشند، ناگهان یک داعشی تبدیل به قهرمان ملی! میشود.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
❌️گزارش ۲ رسانه غربی؛ #اینستاگرام عامل احساس حقارت و #بدبختی!
🔻مجله آمریکایی تایم در گزارشی نوشت: نتايج یک مطالعه بر روى جوانان و نوجوانان نشان میدهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است.
🔻طبق این تحقیق کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳٪ بیشتر از کاربران دیگر شبکههای اجتماعی احساس بدبختی میکنند.
🔴 #نیمه_پنهان_غرب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
6.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دنیایی که فمنیستها برای زنان آمریکایی ساختند
◀️خدارو شکر هنوز کشورهایی شرقی تا این حد متاثر از غرب نشدند وگرنه باید زنان ما هم بعد از ترخیص بیمارستان و تحمل مشقات زایمان با بدن زخمی به فکر تامین و پرداخت دونگی پوشک و شیر خشک نوزادشون باشند.
✍عالیه سادات
🍃__________________________
🔴 #نیمه_پنهان_غرب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
.
♻️ اگر به جنگ دشمن نروید در خانه با چکمههای دشمن از خواب بیدار میشوید
🔹صهیونیستها به شکل گسترده از حضور خود در اماکن دولتی سوریه، تولید محتوا و در شبکههای اجتماعی منتشر میکنند.
🗳 جهش ایران |
@jahesheiran
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
🔻براندازیِ هویّتی در جمهوری اسلامی -۱
🖊 دکتر مهدی جمشیدی
[یکم]. میخواهند بهصورت تدریجی و تکهتکه، جمهوری اسلامی را مشروط و محدود کنند؛ طرحهایی بهظاهر فرهنگی و در باطن، امنیتیِ خود را قطعهقطعه اجرا میکنند تا حسّاسیّتها، چندان برانگیخته نشوند و امکان پیشروی برایشان وجود داشته باشد. این پیشرویها، کار را به مرحلهای خواهد رساند که نظام، امکان عمل و مواجهه را از دست خواهد داد و دچار انفعال یا مصلحتاندیشی میشود. به زبان فقهی باید گفت میخواهند ولیّفقیه را از وادی «حقیقت» به وادی «مصلحت» سوق بدهند و استقرار شریعت را از نظر اجتماعی، ممتنع سازند. موقعیّتهایی میآفرینند که در آنها، باید بر اساس اصل تزاحم و تقدیم اهم بر مهم عمل کرد و از پارهای ارزشها گسست و خطوط قرمزِ دیگری را ترجیح داد. وقتی بهصورت کلّی و راهبردی نگاه میکنیم، درمییابیم که خطوط قرمزِ فرهنگی، یکی پس از دیگری، در حال شکستهشدن هستند و ما همچنان در حال عقبنشینیِ ارزشی هستیم. بدیهیّات فرهنگیِ دهۀ شصت، ابتدا به «پرسش» و «ابهام» تبدیل میشوند و آنگاه به فاصلۀ اندکی، حالت «مسألهوار» و «مناقشهبرانگیز» مییابند و باید بهناچار و از سرِ اضطرار، از آنها عبور کرد. اگر مجموعی و برآیندی به عرصۀ فرهنگی بنگریم، حیرت خواهیم کرد که چگونه این مسیر افولی و نزولی را پیمودهایم، ولی مسأله این است که نگاه ما، قطعهای و تکهای است و رویدادها را در کنار یکدیگر نمینشانیم و نظرِ راهبردی به عرصه نمیافکنیم.
[دوم]. شگرد جریان تجدّد در این زمینه، «عادیسازی» است و برای عادیسازی نیز باید حوصله داشت و کار را به زمان سپرد. ابتدا یکی از ارزشها را به بحث عمومی میکشانند و دربارۀ آن، شبهه و اشکال مطرح میکنند و در همین راستا، «مفهومسازیِ منفی» میکنند تا زمینۀ اجتماعی، فراهم آید. سپس ضربههای کاری و ناگهانی وارد میآورند تا «پیشرویِ جهشی» رخ بدهد. تجربۀ کشف حجاب، صورت تامّ و تمامی از این صحنهآرایی است. از سالهای آغازین دهۀ نود، جریان مهاجرت برخی بازیگران به وقوع پیوست و این مهاجرتها، به کشف حجاب و برهنگی، گره خورد. در آن دوره، امکان کشف حجاب در درون ایران، افسانۀ محال و نشدنی به نظر میرسید، اما برای زمینهسازی، کشف حجابِ پنهانی در دستورکار قرار گرفت. مفاهیمی همچون «آزادیهای یواشکی»، «چهارشنبههای سفید»، «نه به حجاب اجباری»، در همین دوره ساخته شدند. در سال نودوشش، ناگهان مفهوم «دختران خیابان انقلاب» را صورتبندی کردند که در ذیل آن، برخی زنان در خیابان و آشکارا، روسری خود را بر سرِ چوب نهادند. شاید حدود سی نفر در شهرهای مختلف، چنین کردند و با همۀ آنها نیز مواجهۀ قضائی صورت گرفت، اما نهفقط این موج تصنّعی و سازماندهیشده، فروننشست، بلکه چندی بعد، مسألۀ امکان کشف حجاب در درون وسیلۀ نقلیه مطرح شد؛ با این توجیه که درون وسیلۀ نقلیه، حریم خصوصی است. انتخابات ریاستجمهوری در سال نودوشش که در آن، تکنوکراتها به قدرت رسیدند، به صحنۀ معاملۀ آنها بر سرِ حجاب تبدیل شد و زینپس، جریان تجدّدی احساس کرد که شرایط از نظر سیاسی، فراهم شده است.
[سوم]. در این میان، حاکمیّت، هیچ طرح و تدبیری برای مواجهه با موج شکل گرفته در دست نداشت و نظارهگر و منفعل بود. همه در انتظار تصمیم دیگران بودند و یا در انتظار زمان مساعدی که بتوان این زخم را علاج کرد؛ درحالیکه گذر زمان، رخنه و عفونت ایجاد کرد و اصلاح و تغییر را دشوارتر نمود. بخشهایی از حاکمیّت نیز که بینش لیبرالی یافته بودند، کمترین اعتقادی به خطوط قرمزِ فرهنگی از جمله حجاب نداشتند. این «وضعِ رهاشده»، سبب گردید که حدود شصت درصد از کشف حجاب، در همین مدّت به وقوع بپیوندد. تنها امری که میتوانست حاکی از مواجهۀ نظام باشد، حضور تعداد اندکی گشت ارشاد در نقاط محدودی از شهر تهران بود. این حضور بسیار ناچیز، بسیار بزرگنمایی میشد؛ چنانکه گویا نظام، به قلعوقمع زنان و دختران همّت گمارده و به خشونت بیپروا روآورده است. واقعیّت، بر رهاشدگی و هرجومرج فرهنگی دلالت داشت، اما روایت، سخن دیگری داشت. حاکمیّت، نه «واقعیّت» را در اختیار داشت و نه «روایت» را. هر دو به دست باد سپرده شده بودند و بدین سبب، حلقۀ محاصرۀ فرهنگی، هر لحظه تنگتر و منقبضتر میشد. توقع میرفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در این برهه، علاج و تدبیری در پیش بگیرد و چالشها را پیشبینی کند و نهادهای فرهنگی را به سوی مقصد واحدی سوق بدهد، اما دریغ از فهم زمانه و ضرورتهای آن. سرانجام، اغتشاش «زن، زندگی، آزادی» از راه رسید و چهل درصدِ باقیمانده نیز به وادی کشف حجاب راه یافتند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🗳 جهش ایران |
@jahesheiran
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir
28.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️سخنان آیت الله وفسی در پاسخ به اظهارا ت نسنجیده "سخنگوی دولت" درباره "قانون حجاب"
🔹مگر مملکت قانون ندارد؟ تو چه کاره ای که اظهار نظر میکنی ؟؟
🔹طوری دیکتاتورانه سخن میگوید، انگار که ملکه الیزابت یا فرح پهلوی نطق میکند...
🔹قانونگذاری وظیفه مجلس است و هیچ ربطی به شما ندارد.
🗳 جهش ایران |
@jahesheiran
به کانال #سواد_رسانهای بپیوندید↙️
https://eitaa.com/savad_resane_ir