eitaa logo
سواد رسانه ای ( افسران جنگ نرم )
181 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
8 فایل
طب درمانگر / خانواده / کشور و جهان ما بیداریم و اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد✌ ارتباط با ادمین و طرح سوال و پیشنهاد https://eitaa.com/Ganjie
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 🚨 زینب کمایی دختر ۱۴ ساله‌ای که منافقین او را با چادرش خفه کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون دانشگاه فردوسی مشهد 🔹حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در میدان این دانشگاه با دردست داشتن پرچم ایران لازم به ذکر است که تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در روز شنبه شعار های ضد نظام سر داده و برخی از دخترها روسری های خود را گرفتند اما امروز دانشجویان انقلابی این دانشگاه وارد صحنه شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 فرمانده کل سپاه : ما در زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی از کسانی که ما را دوست ندارند. ما شما را دوست داریم حتی اگر شما ما را دوست نداشته باشید.
🎥فاجعه در استادیوم فوتبال اندونزی 🔹هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و حداقل ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت. .
✨⚪️یکی از خواص مهم عناب این است که می تواند از پوست بدن شما در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت کند. ✓ عناب غنی از انواع آنتی اکسیدان های قوی است که پس از مصرف می توانند اثرات مخرب نور خورشید را کاهش دهند. ✓ البته کسانی که برای مدت طولانی در معرض نور خورشید هستند بهتر است در کنار مصرف عناب از کرم های ضد آفتاب مطمئن نیز استفاده کنند. مصرف عناب در این افراد برای پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست بسیار مفید است
28.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹کارشناس عراقی: در همان روزی که به سفیر ایران اعتراض کردیم دوباره مواضعی در اقلیم بمباران شد. معارضان حکومت ایران از مناطق کوهستانی رفت‌وآمد می‌کنند و مقابله با آن‌ها سخت است! 🔹کارشناس ایرانی: وقتی مقامات اقلیم نمی‌توانند یا نمی‌خواهند با این گروه‌های مسلح برخوردی کنند ما مجبوریم اقدامات لازم را انجام دهیم. این گروه‌ها در خاک اقلیم در حال برنامه‌ریزی و انتقال سلاح به داخل ایران هستند!
🎥 سردار سلامی: دشمن می‌خواهد با فریب جوانان را به خیابان ها بکشد سردار سلامی، فرمانده کل سپاه: 🔸در همه جا دشمن شکست خورده و فقط گریخته است 🔸اکنون به دنبال شکست‌ها همه شیاطین عالم یک جنگ سیاسی و رسانه‌ای را آغاز کرده‌اند 🔸میخواهند اجازه ندهند به نام اسلام یک جغرافیای مستقل با حاکمیت و قدرت و منطقی نافذ وجود داشته باشد 🔸می‌خواهند مانند گذشته ما فقط دیکته برایشان بنویسیم اما ما هر درسی را بلدیم جز نوشتن دیکته 🔸میخواند با فریب جوانان را به خیابان ها بکشند و این آخرین سیاست دشمن است 🔸 نداشتن آگاهی و شناخت عامل شکست است اما آگاهی همیشه پیروزی می‌آورد 🔸به جوانان عزیزمان که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن به خیابان‌ها می‌آیند می‌گوییم که شما فرزندان این مرز و بوم هستید. 🔸ما در زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی از کسانی که ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
بدترین سرفه ها را در 5 تا 15 دقیـــــقه رفع کنید 👌 کافیست مقداری پماد ویکس به کف پاهایتان بمالید و جوراب بپوشید؛ این ترفند خانگی بهتر از هر نسخه و دارویی جواب میدهد
زن ، زندگی و آزادی بعد از شکست ژابن از آمریکا
❌ تیر خلاصی دیگر بر پیکر دشمنان ایران با فرازی دیگر از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب: 🔹رهبرانقلاب: من در میان قوم بلوچ زندگی کرده‌ام و آنها عمیقاً به جمهوری اسلامی وفادار هستند. قوم کُرد نیز یکی از پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی و علاقمند به میهن، اسلام و نظام هستند بنابراین نقشه آنها نخواهد گرفت.
♻️رهبر انقلاب: تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است و کسی که به پاسگاه پلیس یا پایگاه بسیج حمله می‌کند یا در سخنان خود به ارتش یا سپاه طعنه می‌زند، به امنیت کشور حمله می‌کند. پلیس موظف به ایستادن در مقابل مجرم و تأمین امنیت جامعه است، بنابراین تضعیف پلیس به معنی تقویت مجرمین است و کسی به پلیس حمله می‌کند، مردم را در مقابل مجرمین، اراذل و اوباش، سارقان و زورگیران بی‌دفاع می‌گذارد.
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (۱۶۹ آل عمران) برنامه‌های وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی 1️⃣اولین مراسم وداع با شهید مدافع امنیت 🔸دوشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱ 🔸بعد از نماز مغرب و عشا 🔹حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، صحن مسجد اعظم 2️⃣دومین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت 🔸دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ 🔸ساعت ۲۰:۳۰ 🔹آستان مقدس امامزاده سید معصوم (علیه السلام) 3️⃣مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت 🔸سه‌شنبه ۱۲ مهرماه 🔸ساعت ۱۵:۰۰ 🔹تجمع و نماز در صحن امام رضا(علیه‌السلام) حرم مطهر، تشییع بسمت صحن جواد الائمه، سه راه خورشید و سپس خیابان امامزاده ابراهیم(علیه‌السلام) دفن پیکر مطهر در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (علیه‌السلام) قم 4️⃣مراسم اولین شب تدفین شهید مدافع امنیت 🔸سه‌شنبه ۱۲ مهرماه 🔸بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء 🔹 آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) 🔺
پاسخ دندان‌شکن سینا کلهر به محمد فاضلی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خدایا به اون نمازهایی که در کنار این نهرها خونده شد! خدایا به اون جوان‌های عاشقی که کنار این نهرها شهید شدند! خدایا به اضطراب قلب ما و به اشتیاق قلب اونها! قسمت می‌دهیم عاقبت ما را ختم به شهادت کن!😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دشمن هر وقت میخواد یه آشوبی به پا کنه چند سال قبلش زمینه‌های فرهنگی‌شو آماده میکنه فیلم سینمایی که گلشیفته فرهانی چند سال پیش بازی کرد و سکانسی از شعار زن ، زندگی ، آزادی شعار "زن، زندگی، آزادی" شعار اصلی گروهک تروریستی پ.ک.ک بوده و از این شعار فریب دهنده برای جذب زنان و دختران به داخل گروهک استفاده میکردند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سوریه چگونه ویرانه شد؟ 🔸بی‌توجهی و بی بصیرتی مردم سوریه چگونه موجب سوءاستفاده صهیونیست‌ها و سعودی‌ها از اعتراضات و تظاهرات های اعتراضی آنها شد و سوریه را به ویرانه تبدیل کرد؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 10 اکانت برتری که هشتگ مهسا امینی رو ترند کردند! 🔹نکته جالب این هست که بعضی هاشون سه روز قبل از مرگ مهسا شروع به فعالیت کردند! .
⭕️ آموزش ۳۰۰ هزار سرباز در قالب مهارت‌آموزی 🔸سردار عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح: 🔹امسال ۳۰۰ هزار نفر از سربازان در قالب مهارت‌آموزی، آموزش دیده‌اند و گواهینامه فنی و حرفه‌ای وزارت کار را دریافت کرده‌اند که این می‌تواند زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم کند. 🔹سربازانی که در طول خدمت‌شان به کاری مشغول هستند، این کار و فعالیت در واقع برای آن‌ها یک حرفه و مهارت محسوب می‌شود و در نهایت می‌توانند این سابقه را از یگان مربوطه کسب کنند و اگر در همان حرفه می‌خواهند ادامه فعالیت دهند، از این سابقه بهره‌مند شوند. .
درآمد قطر در جام‌جهانی مشخص شد دبیر کمیته سازماندهی و میراث جام‌ جهانی: ⚽️ قطر از برگزاری این مسابقات در حدود ۹ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. ⚽️ هزینه زیرساخت‌ها و آماده‌سازی میزبانی این مسابقات نیز به ۸ میلیارد دلار رسیده است. ⚽️ این رقم نزدیک به هزینه‌های آماده‌سازی جام جهانی قبلی در روسیه است. .
⚪️ویتامین K: 👈مهم ترین نقش آن جلوگیری از لخته شدن خون و کاهش خطر سکته های مغزی و قلبی است. 👈منابع: گوجه فرنگی و سبزی های برگ دار مثل کاهو و گل کلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیش بینی سال‌های گذشته از استاد حسن عباسی در خصوص مد نظر اصلاح طلبان،  براندازان و پادوهای کف خیابانیشان مانند نیلوفرفولادی این جماعت دنبال پرنوکراسی هستند نه دموکراسی آینده پروژه محمد خاتمی ها تبدیل کردن شیعه خانه امام زمان به بزرگترین فاحشه خانه جهان است .