eitaa logo
سواد رسانه ای ( افسران جنگ نرم )
181 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
8 فایل
طب درمانگر / خانواده / کشور و جهان ما بیداریم و اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد✌ ارتباط با ادمین و طرح سوال و پیشنهاد https://eitaa.com/Ganjie
مشاهده در ایتا
دانلود
فروش اموال عبدالباقی برای پرداخت خسارات متروپل رئیس کل دادگستری استان خوزستان: 🔹پس از وقوع حادثه متروپل آبادان و تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به حادثه از جهات مختلف، پرونده در جریان رسیدگی قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده و کارشناسی‎های تخصصی لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن منجربه صدور قرار جلب دادرسی و کیفرخواست شد. 🔹با توجه به پیگیری رئیس دستگاه قضا دیروز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از اموال مقصر متوفی که برای اجرای احکام حقوقی این پرونده توقیف شده بود، به فروش رسید و با توجه به اولویت بر تقدیم دادخواست‌های حقوقی که در این رابطه صورت گرفت، به کسانی که حکم به نفعشان صادر شده، پرداخت می‌شود. .
ذات لیبرالیسم در تعارض با دین و دین‌داری هستش، حالا آقایون بعد از 40 سال دولت داری و سرسپردگی به تئوریسین‌های لیبرال؛ با امثال غنی‌نژاد اومدن توی صحنه! شاخ گنده‌تر از سروش توی این مملکت شکسته شد، ببینم عرضه مواجهه با این استاد دانشکده نفت رو دارید یا نه...
📸 تصاویر ماهواره‌ای، ادعای افغانستان را رد کرد/ مقادیر قابل‌توجه آب پشت سد کجکی و کمالخان 🔹تصاویر ماهواره‌های بین‌المللی و ماهواره خیام از نقاط مختلف بالادست هیرمند اعم از سد کجکی و سد کمالخان، نشان دهنده مقادیر قابل توجهی آب پشت این سدها است و ادعای اخیر حاکمان افغانستان را رد می‌کند. .
سلطنت‌پرستان باز با داستان حق‌آبه هیرمند موضوع جدید برای اشک تمساح پیدا کردند. جهت اطلاع از ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۱ ذیل اقتدار امپراتوری پهلوی، حق آبه‌ ایران از ۳٫۲ میلیارد( حدود ۴۰ درصد) در سال ۱۳۵۱ به ۸۲۰ میلیون مترمکعب (حدود ۱۰درصد) کاهش پیدا کرد! آب و‌خاک کشور رو تاراج کردن و اینقدر زبون‌درازن
رئیسی: وحدت راهبرد همه امت‌های اسلامی است رئیس جمهور در جمع مردم جاکارتا: 🔹ماموریت دارم سلام گرم رهبر انقلاب را خدمت مردم و دولت اندوزی ابلاغ کنم. 🔹اسلام ما را به وحدت و انسجام دعوت می‌کند. وحدت یک راهبرد بین همه امت های اسلامی است. 🔹کسانی که به نام اسلام و دین در جامعه اسلامی اختلاف افکنی و خون ریزی می‌کنند و هیچ نسبتی با اسلام و قرآن ندارند. 🔹هدف از سفر من توسعه روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و تمدنی بین ایران و اندوزی است. 🔹دشمن یک بار با خلق داعش، بار دیگر با امپراطوری رسانه‌ای، یکبار با اهانت به نبی اکرم و ... به دنبال این است که امت اسلامی نتواند متحد باشد. .
افشای جنایت عجیب دولت آمریکا ▪️پزشکان «باید» معلولین را عقیم کنند! 🔹قانونی در ۳۱ ایالت آمریکا وجود دارد، که پزشکان را مجبور به عقیم‌سازی افراد معلول می‌کند. در همین حال، در ۱۷ ایالت دیگر این قانون روی کودکان نیز اجرا می‌شود. 🔹گزارشی در سال ۲۰۱۳ توسط مرکز گزارش‌های تحقیقاتی نشان داد که ایالات متحده بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ به پزشکان زندان‌ها ۱۴۷۴۶۰ دلار پرداخت کرد تا زنان زندانی را عقیم کنند. .
🔥۲۵۰۰دانشجویی که به اروپا رفتند❗️ 🔻پس از فشارهای اقتصادی لیبرال های دولت هاشمی در دهه 70 شمسی، مردم برای اعتراض به سیاستهای خشن اقتصادی دولت وقت از کانال انتخابات به که تصور می کردند قطب مقابل هاشمی است پناه آوردند!! 🔻اما بعدها معلوم شد که دوم خرداد میوه اصلی دولت هاشمی است و ملت رکب خوردند. 🔻حمیدرضا جلائی پور از اعضای اصلی حزب مشارکت در کتاب «جامعه شناسی جنبش های اجتماعی»؛ حلقه اول جریان دوم خرداد را شاگردان معرفی می کند که افرادی مانند اکبر گنجی در قالب انتشارات «صراط» و امثال شمس الواعظین در ماهنامه «کیان» اندیشه های سروش را در جامعه منتشر می‌کردند 🔻وی حلقه دوم را «مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری» در دوران هاشمی می داند که امثال حجاریان و عباس عبدی و ...به اسم مطالعه برای «توسعه سیاسی» در قالب نشریاتی مانند «راهبرد» و «عصر ما» برای اصلاحات نظریه پردازی می کردند 🔻اما بخش جالبتر را جلائی پور اینگونه روایت می کند: «حلقه‌ی سوم این جنبش (دوم خرداد) را باید در آن ۲۵۰۰ دانشجویی که در دوران هاشمی رفسنجانی برای دوره‌ی دکتری به خارج از کشور، انگلستان، کانادا، استرالیا و فرانسه اعزام شده بودند جستجو کرد» 🔸پ.ن: به عبارت دیگر جماعتی که با برخی ادعاهای مذهبی و مبارزاتی از بیت المال ریال و دلار گرفتند تا مثلا کار فکری کنند یا در فرنگ درس بخوانند و برگردند تا به تحقق اهداف انقلاب کمک کنند، عمدتا تبدیل شدند به حامیان غرب و عناصر اصلی انقلاب زدایی و دین زدایی از جامعه اسلامی!! این چنین بود که دوم خرداد شکل گرفت
🔴 سفر به مروارید استوا 🔹‌ سفر رئیس جمهور به اندونزی فرصت‌ها فراوانی را پیش روی ایران باز خواهد نمود. 🔹‌ نیاز اندونزی به واردات انرژی به عنوان یکی از مصرف‌کنندگان بزرگ انرژی جهان، ایجاد زمینه برای فعالیت تجار ایرانی در «آ سه آن» به واسطه‌ای اندونزی، نیاز این کشور به دارو و تجهیزات پزشکی، امکان انتقال فناوری روز دنیا توسط اندونزی به کشور در حوزه‌های مختلف مانند صنعت هواپیماسازی، صادرات خدمات فنی و مهندسی به‌ویژه در حوزه ساخت نیروگاه در اندونزی در کنار بازاری با جمعیت 277 میلیونی از جمله فرصت‌ها این سفر است.
016.mp3
1.75M
🎙 رابطه صحیح زن و شوهر 🌴 بخش شانزدهم ⭕️ فقط باید به وظیفه‌مان عمل کنیم! 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 وزیر ارتباطات: 🔹 امروز با استفاده از یک ربات پیشرفته جراحی ساخت ایران در دو شهر که ۵۰۰ کیلومتر باهم فاصله داشتند جراحی صورت گرفت .
💢زخم پای دیابتی 💥 در افرادی که قند خون بالاست ، عطش دارند و مایعات زیاد می نوشند؛ با مصرف زیاد مایعات ، کلیه سرد می شود 💥کلیه مسئول تخلیه بخشی از سودا و بلغم در خون است . و با سرد شدن کلیه ها امتلا بدن از این دو خلط زیاد خواهد شد. 👈از طرفی کلیه که سرد شده نمی تواند سودای کثیف را از بدن خارج کند این سودا به مرور در پاها رسوب کرده و فرد دیابتی بعد از مدتی حس می کند پاهایش بیحس شده این تجمع سودا در کف پا ممکن است در آینده به تبدیل شود.
خبر مخبر در زمینه حذف دلار معاون اول رئیس‌جمهور: 🔹کار بزرگی در زمینه حذف دلار در معاملات بین کشورها در حال اتفاق است. 🔹اتحادیه پایاپای آسیا سابقه طولانی دارد و بیش از ۱۰ کشور حضور دارند که در حال فعال کردن همکاری‌ها هستیم.
سربازانی که ۳ فرزند دارند معاف می‌شوند رئیس سازمان وظیفه عمومی: 🔹مشمولان و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران، از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند. 🔹این مقررات تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی بوده و از ابتدای خرداد ماه رسیدگی به درخواست ها آغاز شده است. مشمولان باید با به همراه داشتن مدارک لازم اعم از اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. . .
🔻 بمناسبت سالروز غرور آفرین آزادی خرمشهر عزیز ✍ تا قبل از آزاد سازی ، تقریبا هر شهری که از ایران جدا شده بود،هرگز پس گرفته نشده بود! در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران، حدود سی هزار کیلومتر مربع از خاک ایران عزیز،به اشغال درآمد و ما برای باز پس گیریش مجموعا ۷۹۹هزار نفر شهید و جانباز دادیم، یعنی بابت هر ۳۷متر مربع، یک نفر ...