eitaa logo
سواد رسانه ای ( افسران جنگ نرم )
181 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
8 فایل
طب درمانگر / خانواده / کشور و جهان ما بیداریم و اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد✌ ارتباط با ادمین و طرح سوال و پیشنهاد https://eitaa.com/Ganjie
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افتتاح خط تولید شارژر انواع خودرو‌های برقی 🔹وزیر صمت: به همت مهندسان ایرانی خط تولید شارژر انواع خودرو‌های برقی به بهره‌برداری رسید.
حمله سایبری جدید علیه رژیم صهیونیستی 🔹کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به وب سایت آرشیو دولتی اسرائیل خبر داد. در این حمله سایبری بسیاری از اطلاعات محو و از بین رفته است.
🍏ضد درد طبیعی داروی ضد دردهای سنگ کلیه و مشکلات مثانه طرز تهیه👇 دو گرم تخم تره را تهیه و در یک لیوان آب جوش ریخته تا دم بکشد سپس آنرا صاف کرده و بعد از هر وعده یڪ فنجان میل کنید.
اگر آمریکا فتنه‌ای ایجاد کند، سربازان ما در خلوتگاهش حضور می‌یابند 🔹فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمریکا می‌داند که با چه کشوری طرف است و اگر فتنه‌ای ایجاد کند، سربازان این کشور از پشت می‌روند و در خلوتگاه آن حضور می‌یابند.
افتتاح کارخانه ۱۱ هزار تنی شیرخشک در البرز‌ 🔹همزمان باسفر رییس جمهور به البرز، طرح صنایع تبدیلی شرکت آکام پودر سپهر با ظرفیت ۱۱ هزار تن شیرخشک با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد به بهره‌برداری رسید.
استقلال برترین تیم ایرانی در آسیا 🔹سایت جهانی آمار فوتبال (اوپتا)، تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های برتر قاره کهن را در رده باشگاهی اعلام کرد. در این جدول استقلال در ردۀ هفتم و پرسپولیس در جایگاه سیزدهم آسیا قرار دارد
نماینده مجلس: تا کی باید بیمارستان و درمانگاه بسازیم؟ طب اسلامی را جدی بگیرید! 🔹مهدی سعادتی بیشه‌سری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن اشاره به اهمیت موضوع الگوی اسلامی، پیشگیری ساختاری بیماری‌ها براساس آیات و روایات و تمدن اسلامی که 12 گام دارد، تاکید کرد: هم وزارت بهداشت و درمان و هم کمیسیون بهداشت مجلس باید موضوع طب اسلامی را جدی بگیرند. وی تصریح کرد: تا کی باید به گسترش ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و اضافه کردن به تخت‌ها  ادامه دهیم؟ چرا از طب اسلامی که در سایر دانشگاه‌ها تدریس می‌شود حمایت نمی‌کنیم؟ میلیون نفر تحت پوشش این موضوع هستند و باید موضوع طب آبا و اجدادی‌مان جدی گرفته شود.
ضرب‌الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا مدیرکل خدمات فنی مهندسی وزارت صمت: 🔹طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر فرصت دارند به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شوند. 🔹تاکنون از ۲۲ شرکت، ۱۴ شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده‌اند، اما ایران خودرو و سایپا هنوز به این سامانه متصل نشده‌اند.
🔴 لاغر شدن 💠 برای سریعتر لاغر شدن، نعنا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، چرا که آنزیم های گوارش را فعال تر می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانش‌بنیان‌ها داروی کلیدی درمان سرطان را بومی‌سازی کردند معاون علمی رئیس‌جمهور: 🔹امروز خط تولید داروی «فسفاماید» داروی کلیدی درمان سرطان که به‌دست یک شرکت دانش‌بنیان تولید شده به بهره‌برداری رسید. 🔹این داروها در شرایط تحریمی بومی‌سازی شده است.
رئیسی: تا به امروز بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کارخانه‌‌ احیاء شده است 🔹رئیس‌جمهور در جشن احیای ۱۸۵ واحد‌ تولیدی‌وصنعتی استان البرز: به‌صورت جدی از وزرا می‌خواهم واحدهای صنعتی که به هر دلیلی دچار ضعف شده‌اند را حمایت کنند 🔹واردات بی‌رویه خنجری بر قلب تولیدات داخلی است و باید توسط وزرای مربوطه تمهیدات لازم در این مسیر اندیشیده شود.
چیزهایی که یبوست می آورد : 🔹شکر 🔹آب یخ 🔹هسته انار 🔹نان سفــید 🔹سیـنه مــرغ 🔹نوشابه‌های گاز دار 🔹کم تحرکی و اضافه وزن
022.mp3
1.65M
🎙 رابطه صحیح زن و شوهر ⭕️ خدمات باید بدون منت و زحمت باشد! 🔴
در زمستان پیاز سبز بخورید! 🔹پیاز سبز یا همان پیازچه حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است و از بدن در برابر بیماری های مرتبط با زمستان مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند. 🔹تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت دستگاه گوارش، رهایی از اضافه وزن، آنتی باکتریال و تنظیم سطح قند خون از خواص مصرف پیاز سبز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ هدف عصای حضرت موسی نیست هدف انگشتر حضرت داوود نیست ⭕️ هدف چیز دیگه‌ایه...
. 🛑دو کار که بعد از میوه خوردن نباید انجام داد!! 👈 بعد از خوردن میوه هایی مثل هندوانه، خربزه، طالبی، گرمک، انگور، هلو، زردآلو و... دیگر میوه های تابستانی، آب نخورید.❗️ 🔸همچنین این میوه ها را قبل از خواب میل نکنید! زیرا حکما می‌گویند خوابیدن پس از خوردن چنین میوه هایی باعث تجمع فضولات بخاریه در سر می‌گردد و موجب ضرر و زیان به چشم ها و ذهن و حافظه می‌گردد. 🍒همچنین مصرف مداوم و بیش از حد این میوه ها باعث ضعیف شدن معده می‌گردد!!
هيچ وقت هويج را پوست نكنيد زيرا پوست هويج داراى مواد سرشارى از املاح معدنى و ويتامين هاست و طعم و مزه لذيذى هم دارد.