eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی شهرستان سوادکوه
113 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
37 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 شب جمعه‌ها با امام حسین علیه السلام ⭕️ گریه‌ای که ملک الموت را مهربان‌تر از مادر می‌کند 🌕 امام صادق علیه السلام فرمودند: گریه بر مصائب امام حسین علیه السلام سبب می‌شود که هنگام مرگ، ملک الموت، مهربان‌تر و رحيم‌تر از مادر به فرزندش گردد. 📗کامل الزيارات، ص ۱۰۱ 🌹صلَّی اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ
18.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 مراقبت امام صادق علیه السلام از کیسه زرد رنگ😳 👌 تحت هیچ شرایطی از دست ندهید 🔻 ظهور بسیار نزدیک است
25.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 این کلیپ استاد شجاعی را حتماً ببینید و بفرستید برای کسانی که می‌گویند از رهبری دفاع نمی‌کنیم به خاطر اختلاس‌ها و گرانی و فسادهایی که در جمهوری اسلامی وجود دارد.
7.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید | شگفتا سپیده‌ی غیرت شهیدان 🇮🇷 شعر تازه‌ی را می‌شنوید در وصف عملیات بی‌نظیر سربازان وطن در بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳.
11.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🔹پاسخ آیت الله حائری (رضوان الله علیه) به یک پرسش: 🔸اگر یک روزی امام حسین علیه السلام به شما بگوید: آقای حائری شیرازی دیگر شما را نمی خواهم شما چه می گویید؟!
17.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای لحظه ورود حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شب جمعه به حرم
امیرالمؤمنین علی ولی الله فرمودند: همانا خدای سبحان روزی فقراء را در اموال سرمايه داران قرار داده است، پس فقيری گرسنه نمی ماند جز به كاميابی توانگران، و خداوند از آنان درباره گرسنگی گرسنگان خواهد پرسيد. 📚 نهج البلاغه حكمت ٣٢٨ @deltangihayeentezar
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم.. 🔹‌بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم.. 🔹‌بی خود ازحادثه عشق تو دیوانه و مست 🔹‌عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم.. ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️بسیار مهم دو فیلم میبینید فیلم سمت چپ دختری که بدون رعایت حداقل پوشش داره از زندگی در تهران صحبت میکنه فیلم سمت راست دختری نیمه عریان که از جوانی رهگذر تقاضای ازدواج میکنه! در نگاه اول چیزی که مشمئز کننده هست رفتارهای بدور از حیای دو دختر ایرانی رو میبینیم و درخواست از قوه قضاییه ب ای برخورد قانونی اما اما این داستان سر دراز داره! متهم اصلی این دو دختر جوان نادان نیستن متهم اصلی کارفرماهایی هستن که در جلوی دوربین قرار ندارن و از نیاز و یا فقر مالی و فرهنگی این دو دختر و امثالهم در جهت تبلیغات کثیف سواستفاده میکنن و در ازای پرداخت پول از این دختران جوان در برای تبلیغات کسب و کار خودشون بهره میبرن. توضیح: در فیلم سمت چپ هدف معرفی پیتزا فروشی(جایی که سوت گذاشتم) و در فیلم سمت راست هدف معرفی تابلوی فروشگاهی هست که در پشت تصویر وجود (داره مات کردم). اگه خاطرتون باشه قبلا در مورد تبلیغات کثیف دیجی کالا تحلیلی نوشتم که مجدد فوروارد میکنم. قوه قضاییه هم باید هر چه زودتر جلوی این رویه غلط رو بگیره وگرنه به زودی همین موضوع به یک بحران تبدیل خواهد شد. ✍خبرفوری سراسری 📌 خبر فوری سراسری @fori_sarasari
♨️بررسی علت رفتارهای دیجی کالا واقعا میشه تصور کرد که مدیران دیجی کالا نمیدونستن که این اسامی برای مردم متدین و انقلابی ایران بسیار مقدس هستن ؟! پس چرا اینکارو کردن؟!! یک اصل در فروش محصولات یک شرکت وجود داره و اون این هست که بازاریابی و تبلیغات دومقوله جدا از هم هستن بازاریابی برای فروش مستقیم محصول در همون زمان هست ولی تبلیغات برای دیده شدن برند یا محصول برای انتخاب شدن در آینده از بین چند برند مشابه انجام میشه! شرکتها وقتی تبلیغ میکنن لزوما به فروش در اون لحظه براثر تبلیغاتی که انجام میدن توجه و نظر ندارن! بنا بر تحقیقات، برای اینکه شما یک‌محصول با برند خاص رو به صورت ناخودآگاه از بین چند محصول مشابه با برندهای دیگه از توی قفسه فروشگاه بردارید نیاز هست که قبلا حداقل ۸ بار اسم اون برند رو از طریق تبلیغات شنیده باشید. به همین دلیل خیلی شرکتها برای اینکه بیش از ۸ بار دیده بشن و در عین حال هزینه سنگین تبلیغات رو پرداخت نکنن، دست به تبلیغات معکوس میزنن که به تبلیغات کثیف شناخته میشه! در تبلیغات کثیف تمرکز روی حساسیت های نژادی و اعتقادی و یا اخلاقی قرار میگیره! در تبلیغات کثیف روی حافظه ضعیف مشتری خیلی حساب باز میشه و صاحبان شرکتها میدونن که به مرور زمان اونچه که در ذهن مشتری باقی میمونه اسم برند هست نه نوع تبلیغاتی که باعث جلب توجه و یا شناخته شدن اون برند شده! مثال میزنم سونی همون اوایل در یکی از تبلیغاتهاش زنی سفید پوست رو نشون داد که با خشونت گلوی زنی سیاه پوست رو گرفته بود که نشان دهنده‌ی توهین به نژادها بود، ابتدا اعتراضاتی به همراه داشت اما نتیجه‌ همون بود که مدیرانش انتظار داشتن مثال دوم شرکت داو همینطور زن سیاه پوست رو در کنار زن سفید پوست قرار داده بود و استفاده از کرم داو رو دلیل این سفیدی و تمیز بودنش معرفی کرد اما با وجود اعتراض شدید مردم، باز هم‌ برای مدیرانش نتیجه، مطلوب بود. با این حساب اگه فیلم یک دعوایی رو دیدید که پشت تصویر تابلوی یک فروشگاه یا برند خاص وجود داره احتمال بدید اون دعوا ساختگی و از نوع تبلیغات کثیف باشه!😉 حالا دیگه متوجه شدید که فیلم کشف حجاب دیجی کالا و ازکی که مدتی قبل به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد به چه علتی بوده! درسته چون مدیرانش اینطور خواسته بودن و مطمئن بودن قوه‌ قضاییه عزم جدی در برخورد با این‌ ناهنجاریها رو نداره! اما ببینید دستگاه قضایی ما با رها کردنشون چه لطفی به این شرکتهای هنجارشکن کردن!