eitaa logo
مدرسه‌تـ؋ــکرونوآوری‌ نگاه
4.2هزار دنبال‌کننده
809 عکس
238 ویدیو
3 فایل
مدرسه تفکر و نوآوری نگاه؛ «آگاهی» برای سامانی دیگر سایت مدرسه: www.negahschool.ir ارتباط با ادمین: @sch_negah_admin ارتباط با مسئول سایت: @sch_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️دشمن همین‌جاست! تقدم ثروت یا تقدم قدرت؛ اختلافاتی عمیق در سطوحی بزرگ! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
نام آشنای هوشنگ مرادی کرمانی، بیش از آنکه تصویر یک چهره ماندگار ادبیات یا عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی را به ذهن‌ها متبادر کند، تصاویری ترش و شیرین از اثر معروف «قصه‌های مجید» را تداعی می‌کند. قصه‌هایی که مرادی کرمانی بعدها شبیه آن را بسیار نوشت و دریچه‌هایی گشود به «تاریخ» نه خیلی دور و «جهانی» نه خیلی نزدیک. کتاب «بچه‌های قالی‌باف‌خانه» یکی از همان دریچه‌هاست که روایت‌گر رنج کودکانی‌ست مخفی مانده در تاریخ معاصر ایران. بچه‌هایی که پیش از اختراع مفهوم «کودک کار»، به ناچار در قالی‌باف‌خانه‌های دور از خانه به بافتن قالی گماشته می‌شدند و طبعا رنج‌هایی را متحمل.. از آنجا که این اثر مرادی کرمانی هم‌راستا با رسالت «محفل خوانش» است و از زاویه ادبیات، منظری را به ابعاد سیاسی-اجتماعی تاریخ معاصر می‌گشاید، مدرسه نگاه در نهمین محفل خوانش خود سراغ آن رفته است. درباره قوت درون‌مایه‌های کتاب همین بس که جوایز متعدد جهانی را به خود اختصاص داده است. از جمله، جایزه جهانی «هانس کریستین اندرسن»، جایزه جهانی برلین و جایزه جهانی «خوزه مارتینی». شیوه اجرا: حضورے‌‌(قم)| مجازے‌‌ علاقه‌منــدان برای حضور در محفل ادبی خوانش، با شماره تلفن یا آیدی زیر در ایتا یا بله هماهنگ نمایند. (شرکت در این حلقه رایگان می‌باشد) 09907629882 @sch_negah_admin ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ موقعیت را بفهمیم سرگردانی یهود در زمین است، سرگردانی شیعه در زمان! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ تبیینی آیت‌الله میرباقری به یک شُبهه 💥 سخن بنده همان ادبیات فقهای ما دربارۀ مرز استقامت و فداکاری برای دفاع از کیان اسلام و نبی‌اکرم(ص) بود. ابداً سخن از آغاز به جنگ و کشتن دیگران نبود. جان انسان‌ها عزیز است و ما حتی یک نفر را هم حق نداریم از بین ببریم. ☑️ @mirbaqeri_ir
هفته دوم درسگفتار نوجهان(نظم توحیدی مقاومت) ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ کلمه و گلوله چه زمانی قدرت نظامی هم بی اثر می‌شود؟ ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️هم سرنوشت نظامی‌ها را رها کنید، ما برای جنگ چه کردیم؟! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️تسخیر سفارت آمریکا، یک تصمیم ملی بود ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah @simafekr_com
▪️ای غم، نمی دانم روز ِ رسیدن، روزی ِ گام ِ که خواهد بود؟ اما درین کابوس ِ خون آلود، در پیچ و تاب ِ این شب ِ بن بست، بنگر چه جان های گرامی رفته اند از دست... در من کسی آهسته می‌گرید! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
▪️من مطمئن هستم که در هیچ شرایطی، مردمِ اروپا و آمریکا، به سودِ مظلومْ وارد میدان نمی‌شوند. اُمید بستن به اینکه روزی، غرب، حقیقتاً و صمیمانه از آزادی دفاع کند و یا دردهایِ ما را بفهمد، "احمقانه‌ترین اُمیدِ" زندگی ماست! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️دشمنِ درون! برادر! سال‌هاست که جنگ ما آغاز شده و نیروی واقعی اسرائیل همین حوالی‌ست... ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(ع) قــرن‌ها از پی هم خواهند گذشت و چه بسیــار مردمان که حســرت زندگی در زمــانه ما را به جان داشته باشند.‌ ما اگر توفیق نیافتیم در عصـــر معصــوم از وجود ائمه هــدی(ع) سیراب شویم، اما از انگشت‌شمـــار اهالی زمین بودیم که شبیه‌ترین انســان‌ها بدیشان را دیدیم و شنیدیم و دل سپــردیم. ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقطه‌ی سقوط! طوفان الاقصی کدام نقطه بحران در اسرائیل را فعال کرد؟ ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
28.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ایرانی که نمی‌شناسیم! قطعه‌ای کوتاه‌ از حکیم جوادی آملی پیرامون ایران و ایرانی ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
«خوانش علوم انسانی، هنر و زندگی» در سومین حلقۀ مطالعه و گفتگوی خود به سراغ کتاب «پنج اقلیم حضور» اثر دکتر رفته است. تعبیر پنج اقلیم حضور بیانگر پنج وجه وجود یا زمان حضور است که هر ایرانی اهل ادب به واسطه پنج شاعر بزرگ خود راه با ساحت های آنها می گشاید. هر یک از این شاعران نیز نقطه غایی وجهی از وجود ایرانی است که با اسلاف خود نسبتی وثیق برقرار می‌کند. اما این ساحت ها کدام اند، و شاعران چگونه آنها را متبلور می‌سازند؛ و در نهایت این ساحت ها چگونه با هم نسبت برقرار می‌کنند؟ در جلسه خوانش در همین حوالی به گفتگو خواهیم نشست... زمان: دوشنبه؛ ۵ آذرماه، ساعت ۱۵:۳۰ شیوه اجرا: حضورے‌‌(قم) | مجازے‌‌ علاقه‌منــدان برای حضور در محفل ادبی خوانش، با شماره تلفن یا آیدی زیر در ایتا یا بله هماهنگ نمایند. (شرکت در این حلقه رایگان می‌باشد) 09907629882 @sch_negah_admin ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️مثل او نیستیم! ▫️کدام طرح مقاومت؟ مقاومتی که حاج قاسم آن را نمایندگی می‌کرد یا مقاومتی که ما از آن نمایندگی می‌کنیم؟ ▫️آیا ما به کلونی هایی تبدیل نشده‌ایم که روز به روز تندتر و خالص تر می‌شوند و زبان گفتگو با مردم را از دست می‌دهند؟ 🔻مشاهده نسخه کامل در آپارات مدرسه نگاه ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
به مناسبت ایام برگزار می‌گردد: بازخوانی مقاله | ولایــت و زعــامت | اثر مرحوم علامه طباطبــایی(ره) با نگاهی به جلد ۲ و ۴ تفسیر المیزان استاد: حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدهاشمی تعدادجلسات: ۵ جلسه ۸۰ دقیقه‌ای شروع: ۵ آذرماه زمان: دوشنبه‌ها، ساعت ۱۶ 🎴شیوه برگزاری: حضوری | مجازی قم، بلوار غدیر، کوچه ۱۰، ساختمان مفید طبقه ۴ 🔻لینک ثبت نام: https://www.negahschool.ir/product/velayat-and-zeamat/ شرکت حضوری می‌باشد. درصورت شرکت در تمامی جلسات، هزینه ثبت‌نام عودت داده می‌شود. ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah 🌐 http://www.negahschool.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ علامه و اسلام سیاسی اسلام سیاسی و اسلام اجتماعی؛ آیا باز هم دچار دوگانه‌‌ای غیر واقعی شده‌ایم؟! 🔻لینک ثبت نام: https://www.negahschool.ir/product/velayat-and-zeamat/ ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️مصیبتی بالاتر از کربلا! ▫️نگذاشتند بشریت طعم اسلام را بچشد! ▫️قطعه‌‌ای کوتاه‌ از سخنان امام خمینی در باب بزرگترین ظلم تاریخ... ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
أین نصرالله؟! لیته فی الحاضرینا... ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
🎙ویژه‌برنامه‌ی صوتی «آن ســه‌ماه» جــدال صابــرین؛ روایتی متفاوت از نقش حضـرت زهــرا(س) در سه ماه بعد از رحلت پیــامبر(ص) »» معرفی ویژه‌برنامه: ویدئو | عکس‌نوشت‌ 🔻یازده جلسه گفت‌وگوی مدرسه نگاه با حجـت‌الاســلام حسین @social_theory 🔻لینک صوت جلسات: • بخـــش اول »» مسئولیت فوری در قبال فاطمیه • بخــش دوم »» امر جدید و پایان عصر خدابازی‌ها • بخــش ســوم »» ویژگی‌های امر جدید • بخش چهـارم »» لوازم اجرای امر جدید • بخش پنجـــم »» استراتژی صبر • بخش ششـــم »» الگوی صبر فعال • بخش هفتـــم »» روزهای بعد از رحلت پیامبر • بخش هشتــم »» تمایز ولایت و خلافت • بخـــش نهـــم »» نظم‌دهی به حوادث آن سه ماه • بخــش دهـــم »» اوج درگیری‌ها • بخش یازدهم »» و پایان آن سه ماه • پیوست »» بررسی نمونه ابن‌ابی‌الحدید در شناخت الگوی تعامل با اهل سنت ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ مسئله تربیت سیاسی ▫️آیا به ارتباط مدرسه ایرانی با مقاومت فکر کرده‌ایم؟ ▫️نهاد مدرسه ذاتا سیاسی است و تربیت رسمی غیر سیاسی یک تناقض بزرگ است! 🔻مشاهده نسخه کامل در آپارات مدرسه نگاه ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
به مناسبت ایام برگزار می‌گردد: بازخوانی مقاله | ولایــت و زعــامت | اثر مرحوم علامه طباطبــایی(ره) با نگاهی به جلد ۲ و ۴ تفسیر المیزان استاد: حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدهاشمی تعدادجلسات: ۵ جلسه ۸۰ دقیقه‌ای شروع: ۵ آذرماه زمان: دوشنبه‌ها، ساعت ۱۶ 🎴شیوه برگزاری: حضوری | مجازی قم، بلوار غدیر، کوچه ۱۰، ساختمان مفید طبقه ۴ 🔻لینک ثبت نام: https://www.negahschool.ir/product/velayat-and-zeamat/ شرکت حضوری می‌باشد. درصورت شرکت در تمامی جلسات، هزینه ثبت‌نام عودت داده می‌شود. ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah 🌐 http://www.negahschool.ir