💎 شما برای سرمایهگذاری طلا به میلی دعوت شدهاید! همین حالا با کد دعوت milli-2qauf ثبتنام کنید و 5 میلی هدیه بگیرید!
https://milli.gold/app/sign-up?referralCode=milli-2qauf
🔴کد اطلاعیه : 1440
تاریخ ثبت اطلاعیه : 1403/10/09
بسمه تعالی
👌در ذیل پیام همكاران محترم وزارت در خصوص دورههای برون سازمانی جهت اطلاع همكاران گرامی عینا نقل میگردد.
🔹همكاران محترم ضمن عرض خدا قوت به اطلاع می رساند باتوجه به ضرورت بازنگری و اصلاح دستورالعمل 43263 مورخ 1395/03/22 سیاست ها، ضوابط و ملاحظات اجرایی آموزش های كوتاه مدت با قوانین و مقررات جاری وزارت آموزش وپرورش درراستای كیفیت بخشی دوره های آموزشی و ارتقاء شایستگی های عمومی و تخصصی و حرفه ای معلمان و ایجاد ساز و كارهای اثربخش در آموزش های معلمان براساس سندتحول بنیادین اعم از درون سازمانی و برون سازمانی و انسجام بیشتر، درحال حاضر فعالیت موسسات برون سازمانی در سامانه LTMS غیرفعال گردیده است، لطفا به همكاران حوزه كاری خود به نوعی اطلاع رسانی نمائید تا اطلاع ثانوی در سایت ها و موسسات درون استان و برون استان خود از ثبت نام خودداری نمایند و درسامانه ثبت نمی گردد و درصورت مراجعه مسئولیت به عهده ذینفع می باشد .
🌐 @SchoolBank
🔹 #فوری| اطلاعیه رسمی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در خصوص ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای کنکور ۱۴۰۴
✅ @SchoolBank
📌قابل توجه کاربران محترم ذیربط حوزه بندی المپیاد در استان ها و مناطق
✅ حوزه بندی المپیاد در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ فعال شد.
🛑نکات مهم:
1️⃣ درصورت نیاز به قطب بندی و پس از اطمینان از پایان قطب بندی در استان به منطقه اعلام گردد تا تعریف حوزه و تخصیص دانش آموزان به حوزه را انجام دهند.(در صورت تعریف حوزه در منطقه امکان تغییر قطب بندی در استان وجود نخواهد داشت)
2️⃣ فرایند حوزه بندی و تخصیص دانش آموز به حوزه برای المپیاد در مناطق همانند سایر آزمون ها می باشد و هیچ تغییری ندارد.
3️⃣ بعد از اتمام حوزه بندی و قبل از زدن تایید نهایی اطمینان حاصل شود تا تعداد دانش آموزان در قسمت جامانده ها صفر باشد.(بعد از تائید نهایی امکان برگشت وجود ندارد)
4️⃣ بعد از اطمینان از تایید نهایی گزینه صدور کارت زده شود تا برای دانش آموز شماره صندلی تخصیص داده شود .
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات
💠 @SchoolBank
📌قابل توجه کاربران محترم ذیربط حوزه بندی المپیاد در استان ها و مناطق
💠 حوزه بندی المپیاد در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ فعال شد.
🔸️🔹️🔸️🔹️نکات مهم:
1️⃣ درصورت نیاز به قطب بندی و پس از اطمینان از پایان قطب بندی در استان به منطقه اعلام گردد تا تعریف حوزه و تخصیص دانش آموزان به حوزه را انجام دهند.(در صورت تعریف حوزه در منطقه امکان تغییر قطب بندی در استان وجود نخواهد داشت)
2️⃣ فرایند حوزه بندی و تخصیص دانش آموز به حوزه برای المپیاد در مناطق همانند سایر آزمون ها می باشد و هیچ تغییری ندارد.
3️⃣ بعد از اتمام حوزه بندی و قبل از زدن تایید نهایی اطمینان حاصل شود تا تعداد دانش آموزان در قسمت جامانده ها صفر باشد.(بعد از تائید نهایی امکان برگشت وجود ندارد)
4️⃣ بعد از اطمینان از تایید نهایی گزینه صدور کارت زده شود تا برای دانش آموز شماره صندلی تخصیص داده شود .
#المپیاد
✅ @SchoolBank
🆔 https://eitaa.com/joinchat/4162912713C93ea7f1a70
گروه فرهنگیان کل کشور☝️🏻
همکاران حتما عضو این گروه بشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘✨سـ🍁ــلام
🕊✨روزتـــون
🔘✨پر از خیر و برڪت
🕊✨امروز چهارشنبہ ↶
✧ 12 دی 1403 ه.ش
❖ 30 جماد الثانے 1446 ه.ق
✧ 1 ژانويہ 2024 میلادی
.┄┄┄┅┅❅✾❅┅┅┄┄┄
🔘✨↯ ذڪر روز ؛
🕊✨《 یا حَیُّ یا قَیّوم 》
🍃🌸خورشیدی و
🍃🌸ما چو ذره نا پیداییم
🍃🌸سر، بر درِ
🍃🌸آستان تو می ساییم
🍃🌸صبح دگری
🍃🌸دمید، بر میخیزیم
🍃🌸تا دفتر دل
🍃🌸به نام تو بگشاییم
🍃🌸خدایا!
🍃🌸باتوکل بهاسم اعظمت که روشنگر
🍃🌸جانست روز را آغاز می کنیم
🍃🌸بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
🍃🌸الــهــی بـــه امــیـــد تــــو
2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ 0️⃣1️⃣ 0️⃣1️⃣
👍 دلایل کسب نتایج ضعیف دانش آموزان ایرانی در آزمون "تیمز ۲۰۲۳"
👤حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:
▫️برای تحلیل دقیقتر نتایج آزمون "تیمز ۲۰۲۳ باید به ورودیها و عوامل مؤثر توجه کرد. عواملی مانند تعداد دانشآموزان در کلاس، سرانه دانشآموزی، حقوق معلمان، و امکانات مدارس تأثیر بسزایی بر عملکرد نظام آموزشی دارند.
▫️برای نمونه، معلمی که در کلاسی با 45 دانشآموز و با پایینترین حقوق در میان کارکنان دولت فعالیت میکند، نمیتواند شرایط مناسبی برای آموزش فراهم کند. علاوه بر این، تعطیلی مکرر مدارس به دلایلی مانند برودت هوا، فشار مضاعفی بر نظام آموزشی وارد میکند.
▫️یکی از موضوعات کلیدی در بحث کیفیت آموزش، زمان واقعی آموزش است. در ایران، اگرچه زمان اسمی آموزش ممکن است زیاد به نظر برسد، اما تعطیلیهای مکرر این زمان را کاهش داده است. این در حالی است که در بسیاری از کشورهایی که در آزمون تیمز نتایج خوبی کسب کردهاند، حتی در مناطق سردسیر، مدارس بهندرت تعطیل میشوند.
▫️تحلیل سؤالات آزمونهای تیمز و پرلز نشان میدهد که این آزمونها بر درک، فهم، و تحلیل تأکید دارند. اما روشهای آموزشی فعلی در مدارس ایران، چنین رویکردی را دنبال نمیکنند. ازاینرو، نیاز به تغییرات اساسی در برنامههای درسی و روشهای آموزشی وجود دارد.
▫️افزون بر این، بهبود کیفیت یادگیری مستلزم کاهش تراکم دانشآموزان در کلاسها، افزایش سرانه دانشآموزی، و ارتقای شرایط آموزش در مدارس است.
▫️تحقیقات نشان میدهد کشورهایی که از جداسازی دانشآموزان خودداری کرده و تلاش دارند شرایط آموزشی را برای تمامی دانشآموزان بهبود دهند، در آزمونهای بینالمللی موفقتر هستند.
▫️جداسازی دانشآموزان، محرومسازی دانشآموزان ضعیف از ثبتنام در مدارس دولتی عادی، و بهکارگیری معلمان فاقد مهارت کافی یا بازنشسته برای دوره ابتدایی، همگی عواملی هستند که به افت عملکرد منجر میشوند.
▫️شایان ذکر است آزمون بینالمللی تیمز (TIMSS)، که هر چهار سال یکبار برگزار میشود، عملکرد دانشآموزان پایههای چهارم و هشتم را در دروس ریاضی و علوم بررسی میکند.
✅ @SchoolBank
✅«مدرسهسازی» و «اصلاح نظام آموزشی» جزو اولویتهای دولت چهاردهم است
👤 پزشکیان رئیس جمهور:
▫️«مدرسهسازی» و «اصلاح نظام آموزشی» جزو اولویتهای دولت است. تصمیم داریم با کمک خیرین مدرسهساز و مردم در تمامی نقاط کشور کمبود فضاهای آموزشی را برطرف کنیم و اصلاح نظام آموزشی هم در دستور کار قرار دارد.
▫️طی این ماهها سعی کردهام که بسیاری از مشکلات را تا جای ممکن به مردم نگویم که نگران نشوند، اما واقعیت این است که کشور با ناترازیهای سختی مواجه است و منابعی که در اختیار داریم محدود است. مشکلاتی را که کشور با آن دست و پنجه نرم میکند ما ایجاد نکردهایم، اما به ما رسیده و باید برای رفع آنها تدبیر بیندیشیم.
▫️از همان روز اولی که من کار را آغاز کردم، پرستارها اعتصاب کرده بودند، گندمکاران از دولت طلب خود را میخواستند و معلمها و بازنشستگان حقوق و دستمزد دریافت نکرده بودند. از سوی دیگر به حوزه سلامت ۹۰ همت بدهی داشتیم، وزارت نیرو بابت خرید برق و آب ۱۵۰ همت بدهکار بود و علاوه بر اینها ۱۲۰۰ همت هم کسری بودجه داشتیم.
▫️ اینها را نمیگویم که ناامید شویم، اما از روزی که آمدهایم بحران پشت بحران میآید و تحریمها هم شدیدتر شده است؛ با وجود همه اینها تلاش ما بر این است که کسریها را جبران کنیم و به امید خدا موفق خواهیم شد.
✅ @SchoolBank
❌فرمول محاسبه پاداش پایان خدمت:
1. مبلغ مشمول بازنشستگی:
از آخرین حکم کارگزینی خود، بندهای غیرمشمول زیر را کسر کنید:
فوقالعاده بدی آب و هوا 🌦️
فوقالعاده مناطق کمتر توسعهیافته 🌍
کمکهزینه عائلهمندی 👨👩👧👦
کمکهزینه اولاد 👶
تفاوت تطبیق ⚖️
بند سایر (ردیف آخر حکم کارگزینی) 📋
2. ضرب در سابقه خدمت:
مبلغ حاصل را در تعداد سالهای خدمت (حداکثر ۳۰ سال) ضرب کنید. ✖️
3. سقف قانونی:
طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۲، سقف پاداش پایان خدمت ۵۲۰ میلیون تومان است 💰 (برای سال ۱۴۰۳ این سقف ۵۵۰ میلیون تومان خواهد بود).
مثال:
کل حقوق: ۲۰ میلیون تومان 💵
بندهای غیرمشمول: ۴ میلیون تومان ➖
مبلغ مشمول: ۱۶ میلیون تومان (۲۰ - ۴) ✅
سابقه خدمت: ۳۰ سال 📆
پاداش: ۴۸۰ میلیون تومان (۱۶ × ۳۰) 💎
نکته: اگر مبلغ محاسبهشده بیش از سقف قانونی باشد، تنها سقف مجاز پرداخت میشود.
✔️ @SchoolBank