🔺️🔻سرلشکر عبداللهی: ترامپ منتظر شگفتانه های ایران باشد
سرلشکر عبداللهی:
🔹️این اولین بار است که ابرقدرت جهان آمریکا به زانو زدنش در مقابل اراده الهی مردمی مقاوم و نیروهای مسلح مقتدر اعتراف می کند
🔹️ ترامپ تا کنون شگفتی های زیادی را به تعبير خودش اعلام نموده و حالا باید منتظر شگفتی های ما باشد.
🔹️دشمن برای خروج از باتلاقی که برای خود به وجود آورده است و برای کاهش بی آبرویی و حفظ قدرت کاذبش دست به هر جنایتی می زند.به فضل الهی دشمنان شما را برای همیشه پشیمان خواهیم کرد
https://eitaa.com/science_ai
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺❤️قرار عاشقی❤️🌺
❤️ السلامُعلیکَیااباعبدالله(ع)
السلام علی الحسین
وعلی علی ابن الحسین
وعلی اولاد الحسین
وعلی اصحاب الحسین
https://eitaa.com/science_ai
🛑 انصارالله اعلام کرد خون شهید لاریجانی و غلامرضا سلیمانی طوفانی بهپا خواهد کرد که مهاجمان آمریکایی و اسرائیلی را در هم خواهد کوبید
✍مردان مرد روزگار ما
https://eitaa.com/science_ai
امریکا از ترکیه درخواست کرده سوخت رسانهای این کشور را میزبانی کند. ایران اخیرا دوسوخت رسان در عراق، و ۵ سوخت رسان را در عربستان منهدم کرده است. با آسیب به سوخت رسان ها، کمیت عملیات هوایی امریکا در ایران کاهش قابل توجهی یافته است.
✍بالاخره باید تکلیف اش رو مشخص کنه کدوم طرفه!
https://eitaa.com/science_ai
🔻تایمز :
▪️نباید لاریجانی را حذف می کردیم
اگر رئیس جمهور آمریکا خواهان پایان سریع درگیری بود؛ لاریجانی می توانست کسی باشد که برای مذاکرات مناسب باشد؛ اما ممکن است کسی سرسخت تر جایگزین او شود.
✍ دستورالعمل امیرالمومنین علیه السلام بعد از شهادت فرماندهان:
«بَقِيَّةُ اَلسَّيْفِ أَبْقَى عَدَداً وَ أَكْثَرُ وَلَداً
آنان که از یاران شهیدشان باقی میمانند، پرتعدادتر و رویندهتر هستند»
📌حکمت ۸۴ نهجالبلاغه
دکتر لاریجانی چگونه ترور شد؟
یک کارشناس مسائل امنیتی و حفاظت گفت:
متاسفانه از طریق ردیابی و شنود موبایل مسئولان و خانواده و فامیل و دوستان آنها و همچنین از طریق دوربین خیابانها، دشمنان مسیر و تردد مسئولان را با استفاده از هوش مصنوعی به دست میآورند و آنان را مورد حمله قرار میدهند.
وی افزود: بنابر این باید برای مقابله با ردیابی موبایل، از کیفهای «شیلد» استفاده گردد که سیگنال را قطع میکند و یا با قرار دادن موبایل در «فویل آلومینیوم ضخیم» برای قطع سیگنال بهره گرفته شود و دوربینهای خیابانها را باید «آفلابن» کرد و یا حداقل دوربینهای نزدیک مراکز حساس نظامی و... و منازل سازمانی را «خاموش» کرد. هوش مصنوعی فقط زمانی برای عملیات نظامی کارآیی خواهد داشت که آنلاین باشد. یعنی قطع سیگنال موبایل و آفلاین شدن دوربینها، هوش مصنوعی را از کارایی میاندازد.
این کارشناس امنیتی تصریح کرد: در مراکز حساس باید «تونل» زده شود. هرچه شهید دادهایم به دلیل آن بوده که در سطح زمین حضور داشتهاند و اگر در طبقات منفی ۲ زیرزمین بودند، هیچ یک شهید نمیشدند.
وی تاکید کرد: قدرت نفوذ حملات در سطح زمین بوده و کمتر توان نفوذ به طبقات زیرزمین داشتهاند. دو سال اسرائیل حماس را بمباران میکرد ولی هیچیک صدمه نمیدیدند، زیرا در زیر زمین و در تونلها بودند. زمانی که در سطح زمین می آمدند، شهید میشدند. نمونهاش یحیی سنوار بود که تا زمانی که در تونل بود، اسرائیل نتوانست او را مورد حمله قرار دهد.
این کارشناس امنیتی افزود: جلسات مسئولان و نظامیان نباید در سطح زمین و یا در طبقات ساختمانها برگزار شود. باید در تونل و یا حداقل در زیرزمین منفی دو یا بیشتر تشکیل شود. تا امکان صدمه نداشته باشد.
وی در پایان تاکید کرد: حماس و جهاد، تونلها را با چکش و دست، ایجاد کردهاند اما ما در ایران، با ماشینهای تونل زنی، براحتی در عرض چند روز میتوانیم تونلهای زیرزمینی منفی ۷ طبقه بزنیم و کاملا از حملات در امان بمانیم. حتی اگر پدافند هم نداشته باشیم.
✍اگه دبیر شعام این ها رو نمی دانست وای به حال ما
https://eitaa.com/science_ai
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 گزارش خبرنگار MS Now از افزایش قیمتها در ایالت آریزونا به دلیل جنگ با ایران:
"مردم در سراسر ایالت آریزونا حرف مشابهی به من میزنند، اینکه آنها مجبورند بین بنزین و مواد غذایی یکی را انتخاب کنند. وقتی میبینند که قیمتها چه در پمپبنزینها و چه در فروشگاههای مواد غذایی بالا میرود، دیگر نمیتوانند از آن صرف نظر کنند."
https://eitaa.com/science_ai
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشاگری نماینده مجلس عراق در مورد پیام آمریکا به مسئولین این کشور
مصطفی سناد: آمریکاییها به دولت و سیاستمداران عراق اطلاع دادند و گفتند صبر کنید، دولت تشکیل ندهید. ایران را میزنیم، خامنهای را میکشیم و رژیم ایران را ظرف ۳ روز از بین میبریم.
دولت عراق معتقد بود که ایران تمام شده است.
https://eitaa.com/science_ai
الجزیره: دولت ترامپ رسانهها را تهدید میکند که اگر دیدگاههای مخالف جنگ با ایران را نشان دهند، مجوزهایشان را لغو خواهد کرد.
پ ن: این هم از آزادی بیان و رسانه در آمریکا
https://eitaa.com/science_ai
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️تحلیلگر شبکۀ الحوار: مردم ایران توطئۀ ترامپ را نقش بر آب کردند
سعد جواد، تحلیلگر سیاسی:
🔹حضور مردم اولین نشانۀ شکست مخالفین جمهوری اسلامی ایران بود که اسرائیلیها و آمریکاییها باید به آن توجه میکردند.
https://eitaa.com/science_ai
📣📣📣
🔴 امارات، چرا میخواهد در امور همه کشورهای دور از خود، دخالت کند مانند یمن، لیبی، سوریه و در نهایت سودان و فلسطین؟
🔴 راز "امارات" که کمتر کسی میداند
📣📣📣
♦️جمال ریان، خبرنگار رسانه:
هیچ کس نمی داند کشوری مانند "امارات"، که مساحت آن کوچک است و بیش از 75هزار کیلومتر مربع نیست، و جمعیت بومی آن، که هنوز از (800) هزار نفر بیشتر نشده است، چگونه می تواند شاهد چنین رنسانس سریع باشد.
🔹«امارات تاریخ سیاسی، جنبش های آزادیبخش و نهادهای فرهنگی و فکری ندارد. آیا شیخ زاید سوره یاسین را در آن دمید تا یک شبه با ساخت و ساز و بازسازی رونق یابد که یکی از توسعه یافته ترین اقتصادهای غرب آسیا را دارد؟!
🔹و اما واقعیت:
یهودیان پشت تأسیس «پروژه امارات» هستند، جایی که «یهودیان ثروتمند» در غرب به فکر ایجاد یک شهرک یهودی در خاورمیانه بودند که حامی منافع آنها بدون نیاز به مقابله با منافع مالی و تجاری و سیاسی دولت "مادر" باشد
🔹از سال 1971 که سال تاسیس آن است، غرب تصمیم گرفت که امیرنشینها را به ۶ و سپس به ۷ امارت تقسیم کند و هر امیرنشین دارای یک امیر، ارتش، پلیس، امنیت و غیره باشد.
در حالی که امارت ابوظبی بیش از سه چهارم این منطقه را اشغال کرده است. این شیوه به خاطر این است که اماراتیها قادر به تشکیل یک دولت نباشند.
🔹حتی اگر طبق آمار رسمی بپذیریم که جمعیت امارات 750هزار نفر است.
این در برابر تعداد خارجیان مقیم امارات هیچ است که تعداد آنها (9) میلیون نفر از (200) ملیت و (150) قومیت مختلف است. حتی اگر کل جمعیت به یک دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و ارتش تبدیل می شد، نمیتوانند از کشور خود محافظت کنند.
🔹امارات متحده عربی به طور کلی، و ابوظبی به طور خاص دارای بالاترین درصد افراد ثروتمند در جهان با تعداد تقریبی 75هزار میلیونر است، در حالی که یهودیان ثروتمند بالاترین درصد آنها را تشکیل می دهند. این کار فراهم کردن یک محیط امن برای این ذخیره مالی بزرگ است. بنابراین، جای تعجب نیست که کسی که محمد بن زاید را با دست به سوی «اسرائیل» هدایت کرد، میلیونر یهودی «حیم سابان» بود.
🔹امارات فقط ساختمانهای مرتفع، خیابانهای زیبا، و مبادله تجارت، ماشین آلات کارخانه ها و کارگاهها نیست.
این یک سازش برای توطئه علیه ملتها است.
❓ سوال مهم:
امارات متحده عربی به چه چیزی نیاز دارد که اکنون او پنجمین کشور در هزینه های تسلیحاتی است؟!!!
ارتشش کجاست؟!!!
و از چه مرزهایی دفاع میکند؟!!!
☑️ پاسخ:
همه این تسلیحات، چه معاملاتشان اعلام شود و چه نشود به سمت توطئه علیه کشورهای منطقه می رود، چرا که هیچ کشور عربی یا اسلامی در منطقه وجود ندارد که امارات در مسائل اقتصادی، سیاسی و... آن دخالتی نداشته باشد. و از لحاظ امنیتی در آن کشور هرج و مرج ایجاد میکند.
❓سوال:
آیا خانواده آل زاید این همه هوش دارند که این تعداد پرونده پیچیده را مدیریت کنند؟
❓آیا این همه دخالت گسترده در امور کشورهایی که هزاران کیلومتر از امارات دورتر است به نفع شیوخ امارات است؟
❓سوال:
چرا سرمایهداران اماراتی به جای بادیه نشینان اصلی و بومی، مستقیماً بر «امارات» حکومت نمیکنند؟
☑️ پاسخ این سوالات در کتاب: یهودی جهانی نوشته هنری فورد، مالک شرکت فورد در سال 1921، داده میشود که میگوید:
"یهودیان ترجیح میدهند عالم را از پشت سر و به طور مخفیانه رهبری کنند".
❓سوال دیگر:
چرا برای جابهجایی سرمایه ها به جای «امارات» «اسرائیل» را انتخاب نکردند، به خصوص که در سرزمین فلسطین، منابع و زیبایی طبیعی فراوانی دارد و موقعیت جغرافیایی و موقعیت مهمی دارد و منظره دریا آن نیز زیباست؟
☑️ پاسخ:
«اسرائیل» برای سرمایه گذاری مناسب نیست، زیرا یک «سنگر نظامی» است و هر لحظه در معرض تهدید است و تعامل تجاری با آن در منطقه نیز نامطلوب است.
یعنی: «نا امن»است، و ظاهر آن یک حکومت یهودی است!
نتیجه گیری نهایی:
«امارات» یک شهرک اسرائیلی است، که ازسال ۱۹۷۱ ایجادشده است.
✍چندبار این مساله را عنوان کردم
https://eitaa.com/science_ai