eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.5هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.1هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹سرباز ایران و پاسدار اسلام؛ فرزند دلیر تنگستان ✍️ پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی شهادت دریابان علیرضا تنگسیری 📝 بسم الله الرّحمن الرّحیم 🌷 ولاتَحسبَنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ‌اللهِ اَمواتاً بَل اَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون 🔻 فرمانده غیور و شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریابان علیرضا تنگسیری پس از سالها مجاهدت به مقام شهادت مزیّن شد. شهادت آن فرزند دلیر تنگستان، سرباز ایران و پاسدار اسلام در حماسه‌ جنگ تحمیلی سوم، برای مردم دلاورخیز بوشهر، جوانان منطقه‌ جنوب، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت ایران که همواره حافظ استقلال و مرزهای آبی ایران خصوصاً خلیج فارس می‌باشند، سند افتخاری عظیم محسوب می‌شود تا مسیر اقتدار و مقاومت دریایی ایران را قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته طی نمایند، ان‌شاءالله. ▪️ این‌جانب شهادت آن فرمانده سلحشور را به خانواده‌ ارجمند، همرزمان و فرماندهان نیروی دریایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید، علوّ درجات را مسئلت می‌کنم. ✍🏼 سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای ۱۰ / فروردین / ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید تنگسیری: دختران ما شرف ما هستند و برای این شرف ما حاضریم جانمان را بدهیم💔 @sebastin🇮🇷
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیش بینی امام شهید از نتیجه جنگ ایران با آمریکا و اسرائیل.. @sebastin🇮🇷
شیطان یک سلاح دارد: ترس. ‌بزرگ‌ترین سلاح دشمن در این جنگ نیز همین است: ترساندن. اما نقطه شکستش نیز همین‌ جاست: نترسیدن... @sebastin🇮🇷
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😂😂😂 ابتکار هم‌وطن مشهدی در مواجهه با دلقک زرد @sebastin🇮🇷
والا من یک شب بدجا پارک کردم ۲۰۰ تومن هم جریمه شدم @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
والا من یک شب بدجا پارک کردم ۲۰۰ تومن هم جریمه شدم @sebastin🇮🇷
همه جای ایران رو که زدن مسئولین و نظامی ها هم که فرار کردن سوال اینجاست که این پول هارو دقیقا کی داره میده؟😂😂😂😂😂😂 @sebastin🇮🇷
+ شهریه ی این ماه کلاس یوگای یاسمین رو هم پرداخت کنم، بعدش دیگه فقط فراخوان فراخوان فراخوان. @sebastin🇮🇷
‌ «دقیقا یک ماه است که یک ماه را از دست داده ایم» روح‌الله رستمی @sebastin🇮🇷
هرچی جلوتر میریم وقاحت این بی شرف بی وطن بیشتر میشه به قول هوشنگ ابتهاج سایه جان! مهر وطن کار وفاداران است بادسارانِ‌هوا را به وطن حاجت نیست @sebastin🇮🇷
‌ سرباز اسرائیلی گرفتیم نکشیم بیاریم مجبورشون کنیم با ذره بین سرچ کنن و مقاله بنویسن به این میگن مرگ فرسایشی @sebastin🇮🇷