دیروز زیاد هیجان نداشت، نه موشکی پرتاب کردیم نه چیزی، امیدوارم مذاکره عالی پیش بره و از فردا دوباره حمله رو شروع کنیم.
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
بخونیم💔 @sebastin🇮🇷
دوستان خوندن دعای فرج و یک صفحه قرآن رو هم پنج دقیقه هم وقتتون رو نمیگیره
لطف کنید وقت بذارید❤️🙏🏼
استوری اشکان خطیبی:
پ.ن:ماشاالله به غیرتتون
خوب تونستید به تفرقه دامن بزنید و دشمن شادمون کنید
دمتون گرم❤️
@sebastin🇮🇷
کینگ رضا پهلوی گفته یه جای مملکت رو تسخیر کنید که من فقط بتونم بیام
تهرانم نبود نبود فقط یه جایی باشه من بتونم بیام و اونجا مستقر شم
بنظرتون کجا رو میتونیم آماده کنیم براش؟😂
@sebastin🇮🇷
اگر ایشون باور ۹۰ میلیون ایرانی هستن که بنده از همینجا تف کنم به این باور
@sebastin🇮🇷
باز شانس آوردند آمریکا مدرسهٔ میناب رو زد که این سلبریتیها بتونند ژست وطنپرستی بگیرند.
@sebastin🇮🇷
ایرانی بهخاطر تاریخ نخواندن و توهم
دانایی، خیلی هزینه داد . .
یکی از توهمات، نجات به دست شاهزاده
سوار بر اسب سفید پهلوی بود !
کجاست ؟
به مردم بینوا به چشم یك تکه گوشت
قربانی برای رسیدن به تاج نگاه کرد و
الان هم احتمالاً تو یك ساحل خصوصی
درحال آفتابگیری و استراحته.
@sebastin🇮🇷