eitaa logo
🚀 کابوس 🚨SECRET🚨 ضدانقلاب 🚀
177 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
75 فایل
محرمانه*سری،فوری ، ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
√ توصیه‌های ویژه‌ی استاد شجاعی برای دریافت بهترین تقدیرات در شب قدر 🤲🏻 باید از الآن شروع کرد. ✅ انتشار حداکثری با شما🙏
37.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قٰالَ حُسَینُ بنِ عَلي (ع): اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم» (مستدرک الوسائل، ج ۱۲، ص ۲۰۹)  «بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست؛ پس، از این نعمت‌ها خسته نشوید که هر آینه به سوی دیگران سوق می‌یابد»
🇮🇷✌️𑨳رباز،ولایت💚💯 منتظرظهور🤲🏻🇮🇷
ساواک و شکنجه های سریالی در داخل یا خارج زندان!! با تأسیس ساواک در سال 1335 شکنجه عریان‌تر و مدرن‌تر شد. یکی از حربه‌هایی که ساواک برای خارج کردن افراد از صحنه فعالیت و مبارزه علیه رژیم به کار می‌برد، پخش شایعه در مورد آن‌ها برای بی‌اعتبار کردن تشکیلات و افراد در بین مردم و هواداران آن‌ها بود؛ برای نمونه ساواک برای بی اعتبار کردن هرچه بیشتر نیروهای حزب توده، شایعاتی پراکنده می‌کرد مبنی بر اینکه حزب توده در کودتای 28 مرداد 1332 در تشویق افسران طرفدار شاه برای براندازی دولت مصدق دست داشته است. همچنین ساواک در بعضی از موارد با انتساب بعضی از اعضای حزب به خود و اعلام همکاری آنها بعد از آزادی از زندان با ساواک یا پخش شایعه‌ای مبنی بر اینکه بعضی افسران حزب توده که به شوروی فرار کرده‌اند، به گونه‌ای از روس‌ها سرخورده شده‌ و خواستار بازگشت به ایران گردیده‌ و شوروی‌ها چند تن از این افراد را به دولت ایران تحویل داده‌ و در ایران به جوخه اعدام سپرده شده‌اند، تلاش می‌کرد از گرایش جامعه به جریان چپ و فعالیت هواداران حزب جلوگیری کند. می‌توان گفت که دژخیمان پهلوی تحت آموزش آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها شکنجه‌های سریالی را به جای شکنجه‌هایی به‌کار بردند که به راحتی به مرگ منتهی می‌شد. این شکل جدید شکنجه که هم صدمات بیشتر به بدن و هم شرایط دشوار عصبی را ایجاد می‌کرد شکنجه‌های «سریالی» بود که باید دائم تا «حصول نتیجه» ادامه پیدا می‌کرد. پس از به‌دست گرفتنِ قدرت توسط رضاشاه، اصلاحاتی در دستگاه قضایی اعمال شد که شکل شکنجه را تا حدودی تغییر داد و آن کم‌رنگ شدن خشونت‌های علنی و بدنی زندانیان بود. این تغییر باعث تسلط بیشتر حکومت پهلوی بر زندانیان در زندان‌های مدرن نظیر زندان قصر شد. پس از سقوط رضاشاه و تا پیش از ایجاد ساواک الگوهای شکنجه رضاشاه در دوره پسرش ادامه یافت، اما تأسیس ساواک نقطه گسست جدی در الگوهای شکنجه است. نکته حائز اهمیت در این فرایند در حال تغییر، اهمیت یافتنِ شکنجه سریالی، مدرن و حتی خارج از زندان در دوره پهلوی دوم است که طی آن دستیابی به اطلاعات برای نظام سیاسی نسبت به از بین بردنِ زندانی اهمیت بیشتری داشت. می‌توان گفت که اگر در دوره رضاشاه زندانِ مدرن به محل وحشت تبدیل شده بود، در دوره محمدرضا پهلوی شاهد حکومتِ وحشت هستیم که شکنجه‌ها حتی در بیرون از زندان و با نقش‌آفرینی ویژه ساواک دنبال می‌شد. منبع: موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران iichs ir/News-20203/
سقف مبلغ کارت به کارت ماهانه محدود شد 🔹بر اساس دستور رئیس مرکز اطلاعات مالی کشور، ارائه خدمات کارت به کارت بیش از ۱۰ میلیارد ریال یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به اشخاص حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت‌های بانکی متصل به کد ملی اشخاص مذکور ممنوع می‌باشد.
🔴سرتیپ يحيى سريع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: 🔹جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی ۴۸ حمله هوایی در طول ساعت‌های گذشته در مناطق مختلف یمن انجام داده‌اند: - ۱۳ به حوزه پایتخت و استان صنعاء. - ۹ حمله به استان حديدة. - ۱۱ حمله به استان تعز. - ۷ حمله به استان البيضاء. -۷ حمله به استان حجة. - یک حمله به استان صعدة.
🔭‏از بزرگترین افتخارات پهلوی بازدید از ناسا بود،ولی بازدید از ناسا کجا و ساخت و ارسال ماهواره به فضا کجا ! ✖️ما به‌ جایی رسیدیم که به دستاورد‌های خودمون افتخار میکنیم تا بازدید از دستاوردهای آمریکا... 😳اونوقت یک فرد احمق و نادان مثل مزدک میرزایی تو اینترنشنال نشسته میگه ایران با جمهوری اسلامی به قهقرا رفته(!) و مردم آرزو دارن به ۵۰ سال پیش برگردن(!)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹امیر سرتیپ آذر فر به یاران شهیدش پیوست 🔹صبح امروز امیر سرتیپ آذرفر فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه و از پیشکسوتان دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست. امیر سرتیپ تکاور غضنفر آذرفر که بود؟ استادتکاور شهید صیاد شیرازی و سایر فرماندهان بزرگ ارتش و فرمانده عملیات کربلای۷ که در آن عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران را نجات داد! ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰کار زیبای تماشاگران ایرانی بعد از دیدار با ژاپن تماشاگران ایرانی روز گذشته بعد از دیدار با ژاپن اقدام به تمیر کردن سکوهای ورزشگاه اجوکیشن سیتی کردند. عزیزان خودتحقیر احیاناً نظری ندارن یا چی⁉️
⚠️زنگ خطری که صدایش هر روز بلندتر میشود... 🔹رکورد کمترین تعداد تولد ۱۳ سال اخیر در سال ۱۴۰۲ ثبت شد! 🔺براساس آمارهای سازمان ثبت‌واحوال کشور، در ۹ ماهه نخست امسال تعداد متولدان کشور به ۷۹۸ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده که  ۴۱۴ هزار از آنها پسر و حدود ۳۸۶ هزار نفر نیز دختر هستند. 🔺مقایسه تعداد متولدین ۹ ماهه امسال با ۹ ماهه دوره ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۲ نشان می‌دهد امسال کمترین تعداد تولد در کشور به ثبت رسیده است. 🔺قابل ذکر است در ۹ ماهه سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ تعداد متولدین کشور بیش از یک میلیون نفر بوده است که تعداد فعلی متولدین حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار نفر کمتر از آن دوره است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😏چرخش ۱۸٠ درجه‌ای شبکه اینترنشنال در وقت‌های اضافه؛ از تیم‌ جمهوری اسلامی به تیم ملی‌ایران! 💢شبکه اینترنشنال همزمان با پیروزی تیم ملی ایران در اظهاراتی عجیب و غیر منتظره شروع به تعریف و تمجید از بازیکنان تیم ملی ایران پرداخت و بر خلاف تمام لجن‌پراکنی‌هایی که این سال‌های اخیر علیه تیم ملی فوتبال داشت، این تیم را متعلق به ایران توصیف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️جوابِ آزمایشی که خیلی حرف در آن است! 🔹تعدادی پودرِ ژله و ژلاتینِ خوراکی از فروشگاه‌های ایران خریداری شد و جهت آزمایش به دانشگاهِ تربیت مُدرس و همچنین به آزمایشگاهی در آلمان فرستاده شد. 🔹متاسفانه در این آزمایش ها مشخص شد که موادِ اولیه برای تولیدِ این ژله های خوراکی، از اعضای بدنِ خوک تهیه میشود.
🔴 افزایش شمار شهدای به ۲۷۳۶۵ نفر 🔸وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. 🔹این وزارتخانه افزود در این حملات ۱۲۷ فلسطینی شهید و ۱۷۸ نفر هم زخمی شدند. 🔸با شهادت این افراد، شمار شهدای غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۷۳۶۵ نفر و شمار مجروحان به ۶۶۶۳۰ نفر افزایش یافت. 🔹نزدیک به ۷۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند.
🚨#🚨#🚨#🚨#🚨#🚨# اگر افراد ناصالحی بر نظام اسلامی حاکم شدند،وظیفه ، کنار زدن آنهاست نه کنار رفتن خودمان و باز کردن فضا بر آنان 🦶 دشمن😈🤑 خوشحال میشن خصوصأ فسادطلب🤮 =کابوس_ضدانقلاب✌️🏻💯
♨️واکنش تند مفتی عمان به خیانت تازه عربی-خلیجی به فلسطین 🔻مفتی اعظم عمان روز شنبه، در پیامی، به‌شدت از کمک برخی کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. 🔻احمد الخلیلی گفت: وضعیت در فلسطین اشغالی وخیم شده و ظلم هم به بیشترین میزان خود رسیده است. در حالی که ملت مظلوم و مبارز فلسطین، از گرسنگی در رنج هستند، خویشاوندان آنان با انبوهی از کامیون‌ها به دشمن [اسرائیلی] کمک می‌کنند. 🔻وی افزود: پیرمردان، زنان و یتیمان فلسطین، چیزی برای خوردن و پوشیدن در این سرمای شدید ندارند؛ برادری اسلامی، غرور عربی و کمک انسانی شما کجا رفته است؟ 🔹در سایه حملات یمن که رژیم صهیونیستی را در تنگنای اقتصادی قرار داده، هفته گذشته رسانه‌ها از گشایش پنهانی یک کریدور زمینی از دبی به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند، که از مسیر سعودی و اردن، تمام نیازهای صهیونیست‌ها، «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد» را تأمین می‌کند.
از اینایی که پرستن بپرسید،مادر محمدرضا چرا توی گورستان بی خانمان ها،معتادان و ... نیویورک دفنه ؟! جیغ میزنن و فرار میکنن (:
🔴 مشاور امنیت ملی آمریکا: ما تعداد تلفات در میان "نیروهای وابسته به ایران" را ارزیابی می کنیم و معتقدیم که حملات (آمریکا به مناطقی در سوریه و عراق) "تأثیر خوبی در تضعیف توانایی های آن‌ها" داشته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑تایم لپس جالب رقابت بزرگترین تولیدکننده کننده پسته در جهان طی ۴۰ سال اخیر 👤 آنتی صهیون: اول جهانیم ولی خودمون نمی‌تونیم‌ پسته بخوریم!
✍ نکته اشتباهی که درباره تاثیر حملات آمریکا به آن پرداخته میشود نابودی توان مقاومت است.. حال اینکه مقامات نظامی آمریکا خود به خوبی می‌دانند که این حملات توان مقاومت را نابود نمی‌کند یا حملات به پایگاه های آمریکایی را متوقف نمی کند حملات آمریکا را باید در چارچوب شکستن قبح کشتن نیروهای آمریکایی دانست آمریکایی در طی این حملات 2 هدف را مد نظر داشتند: اول اینکه این حملات موجب افزایش سطح تنش نشود و به نبرد مستقیم با ایران تبدیل نشود.. یکی از علت‌های تاخیر حمله را باید همین دانست دوم با ایجاد تلفاتی مانع از شکستن قبح کشتن نیروهای آمریکایی شوند آمریکایی ها به خوبی می‌دانند اگر به حمله اردن پاسخ درخوری داده نشود کشتن آمریکایی ها پس از آن یک اتفاق عادی خواهد بود.. همان‌گونه که حمله به پایگاه هایشان به یک اتفاق عادی تبدیل شده است به همین دلیل گفتیم برای نتیجه گیری از حمله آمریکا باید صبر کرد.. روزهای آینده مشخص خواهد کرد آیا کشته شدن نیروهای آمریکایی قبح زدایی می‌شود یا آمریکا به هدف حمله خود خواهد رسید؟ به عقیده نگارنده پاسخ در یمن منفی ست.. برای عراق و سوریه ولی باید صبر کرد.