هدایت شده از زکریای ناراضی
از اینکه زمانی به هردلیلی اوضاع روحی خوبی ندارم و یا واقعا حوصله ی معاشرت ندارم یا درگیر مسئله ای هستم و جواب پیام کسیو نمیدم ،بعد اون فرد قهر میکنه و بعدش باید برم عذرخواهی کنم بگم ببخشید من اون قدر بی حوصله بودم که دوست نداشتم با کسی حرف بزنم و بخاطر یه چیز خیلی ساده به نام" حوصله نداشتن و تمایل به تنها بودن" باید جواب پس بدم و عذرخواهی کنم متنفرم