۱۷ اسفند ۱۴۰۲
🔴 سوالات بی پاسخ❗️
🔹دکتر آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی، در همایش #استعمار_سایبری (نقد مصوبه اخیر شورا) حضور پیدا کردند.
ایشان در فرصت سخنرانی خود که توسط مسئولین همایش برای ایشان فراهم شده بود، چهار سؤال مطرح شده توسط حضار را بیپاسخ گذاشتند:
1⃣ با کدام مراکز دانشگاهی و فقهی مرتبط با فضای مجازی در رابطه با این مصوبه مشورت صورت گرفته است⁉️
2⃣چرا برخی معاونتهای شما در مقابل برخی توصیههای روشن رهبری موضعگیری اهانت آمیز داشتهاند⁉️
3⃣ چرا مرکز ملی فضای مجازی، به فرمایشات صریح رهبری در باب اعمال حاکمیت بر فضای مجازی عمل نکرده است⁉️
4⃣ چرا مرکز ملی فضای مجازی تأثیرگذاری لازم بر فضای مجازی کشور را ندارد؟ برخی مصوبات خوب، عملی نمیشود و برخی مصوبات دیگر، همچون مصوبه اخیر برخلاف حاکمیت ملی است!؟
۱۷ اسفند ۱۴۰۲
📌هشت توصیه حضرت امام رضا(ع) برای روزهای آخر شعبان
♦️اباصلت (سلام الله علیه) میگوید:
در آخرین جمعه شعبان خدمت امام رضا علیهالسلام رسیدم.فرمودند:
ای اباصلت، بیشترِ[ماه شعبان] سپری شده و امروز آخرین جمعه شعبان است،پس در روزهای باقیمانده کوتاهیهای روزهای گذشته را جبران بکن و باید به آنچه برایت مهم است اقدام کنی:
1⃣ زیاد دعا کن
2⃣ زیاد استغفار کن
3⃣ زیاد قرآن تلاوت کن
4⃣ از گناهانت به درگاه خدا توبه کن تا خالصانه به ماه خدا وارد شوی
5⃣ هر امانتی که گردنت هست ادا کن
6⃣ تمام کینههایی که در دلت نسبت به مؤمنان داری، از دل بیرون کن
7⃣ هر گناهی که به آن مبتلا هستی از آن دست بکش و تقوای خدا پیشه کن و در آشکار و پنهان بر خدا توکل کن...
8⃣ و در روزهای باقیمانده این ماه بسیار بگوید:
اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنَا فِیمَا مَضَی مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ
🔻خداوندا اگر در روزهای گذشته شعبان ما را نیامرزیدی، پس در روزهای باقیمانده بیامرز
📚عیون اخبار الرضا(علیه السلام)/ج2/ص51
📚بحارالانوار/ ج 94/ص73
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر خواسته زنان غزه کنار گذاشتن #حجاب بود، اروپا ناوگان دریایی اش را به حرکت در می آورد، اگر خواسته مردان غزه هم جنس بازی بود آمریکا ناوهای هواپیما برش را به منطقه می فرستاد، اگر خواسته کودکان غزه تغییر جنسیت بود در سازمان ملل همه برایشان گریه می کردند.
اما مساله اینجا ایمان و کفر است و ایمان همیشه مورد حمله شیاطین عالم است...
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
🔰ندبه و ضجه امام صادق در فراق مهدی آل محمد(ص)
💫حضرت امام جعفر صادق (ع)، گاه مشتاقانه از زمان وجود آخرین حجّت خدا صحبت میكند و برای كسانی كه آن زمان را درك میكنند، میفرماید:
فطوبی لمن أدرك ذلك الزّمان(۱)
«خوشا به حال كسی كه آن زمان را دریابد.»
🔸گاه نیز عاشقانه برای درك زمان آن حضرت میفرماید:
و لو أدركته لخدمته أيّام حیاتی(۲)
«اگر زمان او را درك میكردم حتما همه ایام عمرم را در خدمتش میگذراندم.»
🔸و گاه با مشاهده شرایط غیبت آن حضرت از خود بی خود شده و سیل اشك از زمزم دیدگانش جاری میسازد.
🔅«سُدَیر صیرفی» میگوید:
به همراه «مفضّل»، «ابوبصیر» و «ابان» خدمت امام صادق(ع) رسیدیم و دیدیم كه آن حضرت در حالی که جامهای خیبری، بی گریبان و زبر تن كرده بود بر روی خاكها نشسته(حالت خضوع و تذلّل کامل بخود گرفته) و همانند مادر فرزند مرده ی جگر سوخته در حال گریه و زاری است. سراسر وجود او را حزن و اندوه فرا گرفته بود؛ آثار غم و اندوه در صورتش ظاهر گشته بود؛ رنگ چهره او به كلّی دگرگون شده بود، سیل اشك از دل پر خون و قلب پر التهاب او برخاسته بود و بر گونههایش فرو میریخت و در این حال این گونه زمزمه میكرد:
سیدی! غَیبتُكَ نَفَت رُقادی و ضَیَّقَت عَلَّیَ مِهادی و ابتزَّت منی راحةَ فوادی، سیدی! غَیبتُكَ اوصلت مصابی بفجایع الابد و فقدُ الواحد بعد الواحد یُفنی الجمعَ و العدد...(۳)
«ای سرور من، غیبت تو خواب از دیدگانم ربوده و بسترم را بر من تنگ کرده و آسایشِ دلم را از من سلب نموده است. ای آقای من، غیبت تو مصیبتهای مرا به مصیبتهای دردناک همیشگی متصل ساخته و از دستدادن یکی پس از دیگری (یاران)، جمع و شمار را نابود كرده است.»
🔅سدیر میگوید:
هنگامی كه امام صادق(ع) را این چنین پریشان دیدیم، دلهایمان آتش گرفت و هوش از سرمان پرید كه چه مصیبت جانكاهی برای حجّت خدا روی داده و چه فاجعه اسفباری بر او وارد شده است.
🔅عرض كردیم:
ای فرزند بهترین خلایق! چه حادثهای بر شما روی آورده كه این چنین سیل اشك از دیدگانتان فرو میریزد و اشك چون باران بهاری بر چهرهتان سرازیر میشود؟ چه فاجعهای شما را این چنین بر سوك نشانده است؟
💫امام صادق(ع) آهی سوخته از اعماق دل بركشید و به ما روی كرد و فرمود:
«وای برشما! صبح امروز در كتاب جفر مىنگريستم و آن كتابى است كه مشتمل بر علم منايا و بلايا و پیشامدهای ناگوار و علم ما كان و ما يكون تا روز قيامت است، همان كتابى كه خداى تعالى آن را به محمّد (ص) و ائمّه پس از او اختصاص داده است و در فصول آن از ميلاد قائم ما و غيبت و تأخير كردن و طول عمرش و بلواى مؤمنان در آن زمان و پيدايش شك ها در قلوب آنها به واسطه طول غيبتش و مرتد شدن بیشتر آنها از دينشان و بركندن رشته اسلام از گردنهايشان كه خداوند که ذکرش مقدّس است، در مورد آن فرموده است: «وَ كُلَّ إِنسانٍ أَلْزَمْناهُ طائِرَهُ فِي عُنُقِهِ» كه مقصود ولايت است، نگريستم. پس (بخاطر غم غیبت و بلاهای مؤمنین) رقّتى مرا فرا گرفت و اندوه ها بر من مستولى شد.
🔅دعای شریف ندبه كه از امام صادق(ع) نقل شده است، شاهد دیگری بر سوز و گداز آن حضرت در غیبت و فراق قائم آل محمد(ع) و منجی موعود جهان اسلام است.
🔅به راستی، چه شد که امام صادق علیهالسلام با آنکه دوران غیبت امام دوازدهم در زمان ایشان واقع نشده بود و امام زمان ارواحنافداه نیز به ظاهر هنوز پا به عرصهٔ دنیا نگذاشته بودند، در غم غیبت آن حضرت مضطرّانه و با سوز و گدازی جانکاه می گریستند، ولی ما که در دوران غیبت واقع شده ایم؛ در خلوت خود بر فتنهها، مصیبتها، انحرافها كه در زمان غیبت گریبانگیر اهل ایمان میشود، و بر این دوری و هجران گریه نكنیم؟
🔅آیا تاكنون اتفاق افتاده است كه با همه وجود سنگینی مصیبت غیبت را درك كنیم و در نبود امام زمانمان از ته دل ناله سر دهیم؛ و بر هجران و دوری از مولای خود ضجّه زنیم!!!؟
۱) بحارالانوار، ج۵۱، ص۱۴۴
۲) الغیبه، ص۲۴۵
۳)کمال الدین، ج۲، ص۳۵۳
🤲اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَ
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ادعاهای محمدعلی باب (بهائیت) تنها در ۵ سال!!!!
سال۱۲۶۰ مفسر قرآن
سال۱۲۶۱ ادعای بابیت(رابطه باامام زمان)
سال۱۲۶۲ ادعای مهدویت(امام زمان)
سال۱۲۶۳ ادعای نبوت(پیغمبر بودن)
سال۱۲۶۴ ادعای ربوبیت(خدایی)
سال۱۲۶۵ادعای الوهیت(ساخت خدا یا خدای تمام خداها)
#امیرکبیر_مچکریم
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
🔴 همصدایی تسنیم با اینترنشنال در زدن رسایی!
حمید رسایی هم ممکن است دارای اشکالاتی باشد، خود ایشان هم هیچ وقت نگفتند من کامل ترینم، اما این هجمه سازمان یافته به او ازخبرگزاری تسنیم و روزنامه جوان وابسته به بسیج و سپاه تا اینترنشنال ضد انقلاب جای بسی تعجب است
اولا؛ چرا برخی روزنامه ها هم چون جوان، تسنیم، فارس و... که وابسته به برخی نهادهای خاص هستند بلافاصله بعد از اعلام نتایج انتخابات برخلاف تدابیر رهبری با عصبانیت تمام اقدام به هجمه و تخریب آقای رسایی نمودند؟؟
ارتباط این رسانه ها که برخلاف قانون(بدلیل وابستگی به نهادهای خاص) مبادرت به حمایت از کاندیدای خاص نمودند با این جریانات چیست و چه منافعی از این گروه ها با انتخاب رسایی و برخی نمایندگان به خطر افتاده است؟؟
ثانیا؛ چرا همزمان از #امید_دانا تا رسانه ی معاندان همراستا با روزنامه جوان وابسته به یک نهاد نظامی تاتسنیم و ... با یک ادبیات مشابه مبادرت به تخریب جریان پیروز درانتخابات با محوریت رسایی می نمایند؟
بنظرمیرسد پاجوش هایی که توانستندچنارهای مغرور را از ریشه بکنند وبساط این جریان مغرور مدعی وطلبکار را برای همیشه جمع کنند با پیروزیشون در انتخابات مجلس، بدجوری منافع این جریانات را به خطر انداختند.یقینا مرور زمان حقایق بیشتری را آشکارخواهد کرد.
امیدواریم جریان انقلابی پیروز در انتخابات اسیر این حواشی نشوند و همچنانکه طی این چند سال با مطالبه گری انقلابی خود در راه تحقق تدابیر حضرت اقا و رفع دغدغه های مردم انقلابی قدم برداشتند با همان قوت به این مسیر ادامه دهند و یقینا مردم انقلابی همچنان از انها حمایت خواهند کرد.
۱۸ اسفند ۱۴۰۲