☆ سند آموزشی_اجرایی:
#فقه_الخمینی
#امتداد_حکمت
▪︎زمان: 9:03
¤ احمد فرحانی ¤
51.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪︎رهبری فرمودند:
در حوزه و دانشگاه یک اشتباه محض وجود دارد ...
▪︎آثار مدل غلط حوزه و دانشگاه:
۱. فرسایشی شدن و نااُمیدی
۲. مقلد صِرف و حفظ اندیشهها
۳. نداشتن تولید فکر و تولید علم
و ...
🆔 @emtedad_hekmat
با سلام و عرض خوشآمد
خدمت فرهیختگان گرامی
• این گـــروه صرفا جهت پاسخگویی به شبهـــات
فلسفی و عرفانی و مباحث امتــــــداد حکمـــــت
(اسلامی سازی رشتههای تخصصی) تشکیل شده.
لطفا با رعایت ادب ، احترام و اخلاق مباحثه
در اداره ایـــــن گـــــروه همکـــــاری کنیــــــد.
https://t.me/joinchat/EAAdMV2pqmIyOTg0
🆔 @ahmadfarhani_ir
🆔 @emtedadhekmat
22.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این ویدئو، امتیازات بارگزاری مباحث استاد در یوتیوب، توضیح داده شده:
۱. تغییر سرعت پخش ویدئو
۲. دسترسی جهانی به مباحث
۳. آنلاین دیدن مباحث بدون دانلود
۴. تغییر کیفیت ویدئو، در نتیجه امکان مصرف حجم کمتر
و از همه مهمتر:
نحوهی چگونگی بی نیاز بودن از فیلتر شکن برای ورود به یوتیوب
#یوتیوب
🆔 @emtedadhekmat
شناخت شناسی _ جلسه اول
فلسفه --> فکر --> علم --> تمدن
چگونگی اسلامی سازی رشتههای تخصصی:
اولیات --> بدیهیات --> نظریات --> مجهولات
🌐 https://youtu.be/6MnmMailmJU
شناخت شناسی _ جلسه دوم
فلسفه --> فکر --> علم --> تمدن
چگونگی اسلامی سازی رشتههای تخصصی:
اولیات --> بدیهیات --> نظریات --> مجهولات
🌐 https://youtu.be/ztbDggCTwYY
شناخت شناسی _ جلسه سوم
فلسفه --> فکر --> علم --> تمدن
چگونگی اسلامی سازی رشتههای تخصصی:
اولیات --> بدیهیات --> نظریات --> مجهولات
🌐 https://youtu.be/Q_wn1H52FF4
شناخت شناسی _ جلسه چهارم
فلسفه --> فکر --> علم --> تمدن
چگونگی اسلامی سازی رشتههای تخصصی:
اولیات --> بدیهیات --> نظریات --> مجهولات
🌐 https://youtu.be/OeULEilrIfE
شناخت شناسی _ جلسه پنجم
فلسفه --> فکر --> علم --> تمدن
چگونگی اسلامی سازی رشتههای تخصصی:
اولیات --> بدیهیات --> نظریات --> مجهولات
🌐 https://youtu.be/idg7elMQhjY