eitaa logo
ستاره ساز💫 سجاد حیدری
5.1هزار دنبال‌کننده
209 عکس
36 ویدیو
2 فایل
🌹سلام رفیق سجاد حیدری هستم ✅استراتژیست کسب و کار ✅مربی توسعه فردی ✅نویسنده کتاب معجزه فروش تلفنی ✅مدیر آکادمی بنفش 💥اگه حالت بده و نیاز به امید داری و میخوای آدم موفقی بشی. اینجا مال توعه! خوش اومدی :)))) 🤍 ‌ ارتباط با من @Heidaariii
مشاهده در ایتا
دانلود
صبحتون بخیر 🌺 صبح گلهای ما هم بخیر☘
در یک رستوران، یک سوسک ناگهان از جایی پر می‌زند و بر روی یک خانمی می‌نشیند. آن خانم از روی ترس شروع به فریاد زدن می‌کند. او وحشت‌زده بلند می‌شود و سعی ‌می‌کند با پریدن و تکان دادن دست‌هایش سوسک را از خود دور کند. واکنش او مسری بود و افراد دیگری هم که سر همان میز بودند وحشت‌زده می‌شوند. بالاخره آن خانم موفق می‌شود سوسک را از خود دور کند. سوسک پر می‌زند و روی خانم دیگری نزدیکی او می‌نشیند. این بار نوبت او و افراد نزدیکش می‌شود که همین حرکت‌ها را تکرار کنند! پیشخدمت به سمت آنها می‌دود تا کمک کند. در اثر واکنش‌های خانم دوم، این بار سوسک پر می‌زند و روی پیشخدمت می‌نشیند. پیشخدمت محکم می‌ایستد و به رفتار سوسک بر روی لباسش نگاه می‌کند. زمانی که مطمئن می‌شود، سوسک را با انگشتانش می‌گیرد و به خارج رستوران پرت می‌کند. در حالی‌که قهوه‌ام را مزه مزه می‌کردم، شاهد این جریان بودم و ذهنم درگیر این موضوع شد. آیا سوسک باعث این رفتار عصبی شده بود؟ اگر اینطور بود، چرا پیشخدمت دچار این رفتار نشد؟ چرا او تقریبا به شکل ایده‌آلی این مسئله را حل کرد، بدون این‌که آشفتگی ایجاد کند؟ این سوسک نبود که باعث این ناآرامی و ناراحتی خانم‌ها شده بود، بلکه عدم توانایی خودشان در برخورد با سوسک موجب ناراحتیشان شده بود. من فهمیدم این فریاد پدرم، همسرم یا مدیرم بر سر من نیست که موجب ناراحتی من می‌شود، بلکه ناتوانی من در برخورد با این مسائل است که من را ناراحت می‌کند. این ترافیک بزرگراه نیست که من را ناراحت می‌کند، این ناتوانی من در برخورد با این پدیده ‌است که موجب ناراحتیم می‌شود. من فهمیدم در زندگی نباید واکنش نشان داد، بلکه باید پاسخ داد. آن خانم‌ به اتفاق رخ‌داده واکنش نشان داد، در حالیکه پیشخدمت پاسخ داد. واکنش‌ها همیشه غریزی هستند در حالی‌که پاسخ‌ها همراه با تفکرند. نحوه واکنش‌های ما به مشکلات و نه خود مشکلات است که می‌تواند در زندگی بحران ایجاد کند. این مفهوم مهمی در فهم زندگی است. آدمی که خوشحال است به این خاطر نیست که همه چیز در زندگیش درست است. او به این خاطر خوشحال است که دیدگاهش نسبت به مسائل درست است... @setaaresaz
شما چه خودتون رو باور داشته باشین چه نداشته باشین در وجودتون بمبی از انرژیه... شما سرشار از توانایی و استعداد هستید حتی اگه خودتون حسش نکرده باشید.... شما بینظیر و منحصر به فرد هستین حتی اگه خودتون رو کوچیک بدونین... هر دیدگاه بدی که از خودتون دارین فقط از باورهای غلط و افکار منفی خودتون ساخته شده ولی واقعیت اینه که خداوند بزرگ در وجود ما منبع عظیمی از قدرت قرار داده پس باورهای منفی و نادرست رو تموم کن بذار این انرژی و قدرت درونی وجودیت خودش رو نشون بده تنها راه فعالسازی این انرژی ایجاد  باورهای مثبت نسبت به خودت هستش از همین لحظه شروع کن تا این قدرت عظیمت رو فعال کنی تا به خارق العاده بودن خودت  دست پیدا کنی. ☘🌸 @setaaresaz
از عرش ظهور عدل و داد آمده‌است در ماه رجب لطفِ زیاد آمده‌است گوییم به آقای خراسان تبریک امید دل شیعه جواد آمده‌است @setaaresaz
تأثیرگذاری ما در دنیا از جایی آغاز می‌شود که به جای فکر کردن به «من»، به «ما» فکر کنیم. @setaaresaz
💎✨بازار این فروشندگان هر روز کسادتر می‌شود: ۱ـ فروشندگانی که به مشتری خود سلام نمی‌کنند و تُرش‌رو هستند. ۲ـ فروشندگانی که پشت تلفن و هنگام صحبت با مشتری خود، لبخند نمی‌زنند. ۳ـ فروشندگانی که روی هر شیشۀ مغازۀ خود نوشته‌اند: «لطفا تکیه ندهید»، «لطفا دست نزنید»، «لطفا با خوراکی وارد نشوید»... انگار که نوشته باشند: «کلاً وارد نشوید!» ۴ـ فروشندگانی که روی همۀ جنس‌های مغازه‌شان نوشته‌اند: «لطفا دست نزنید.» ۵ـ فروشنده‌هایی که وقتی خریدار از آنها می‌خواهد جنسی را نشانشان بدهد (معمولاً هم با لحنی تُند) می‌گویند: «اگر می‌خری بیارم!» ۶ـ فروشندگانی که به ظاهر خود نمی‌رسند، موی ژولیده و نامرتب دارند و بدن‌شان خوش بو نیست. ۷ـ فروشندگانی که متناسب با شغل خود لباس نمی‌پوشند (مثل فروشندۀ کت و شلوارهای رسمی که شلوار جین و لباس اسپرت می‌پوشد و موهایش را فشن درست می‌کند!) ۸ـ فروشندگانی که بی‌‌دلیل با خریدار صمیمی می‌شوند و جوک می‌گویند. ۹ـ فروشندگانی که جلوی مشتری، با سایر همکاران خود جروبحث می‌کنند. ۱۰ـ فروشندگانی که همان‌جا در برابر مشتری، دربارۀ کالاها و قیمت‌ها با ویزیتورها یا نمایندگان شرکت‌ها صحبت‌هایی می‌کنند که لزومی ندارد مشتریان در جریان آنها باشند. ۱۱ـ فروشندگانی که اصلاً گوش نمی‌کنند و توجه ندارند خریدار دنبال چه نوع جنسی است و می‌خواهند سلیقۀ خود را به او تحمیل کنند. ۱۲ـ فروشندگانی که خریداران را برای خرید، با اصرار زیاد و...، در رودربایستی قرار می‌دهند. ۱۳ـ فروشندگانی که قسم‌های الکی می‌خورند. ۱۴ـ فروشندگانی که نزد خریدار، از دیگر شرکت‌های تولیدی، ویزیتورها و... بدگویی می‌کنند. ۱۵ـ فروشندگانی که نزد خریدار، از همکاران خود نیز بدگویی می‌‌کنند. ۱۶ـ فروشندگانی که پس از خرید، از مشتری خود به‌خاطر خریدش تشکر نمی‌کنند. ۱۷ـ فروشندگانی که از بس حواس‌شان پرتِ چیزهای دیگر است، خریدار را مجبور می‌کنند یک چیز را چند بار از آنها بخواهد (حتی شده مشتری جنس را برداشته و می‌خواهد پولش را بدهد، بارها باید بپرسد چقدر شد تا پولش را بدهد و از مغازه برود بیرون!). ۱۸ـ فروشندگانی که وقتی خریدار از آنها مشورت و راهنمایی نخواسته، اصرار دارند که به او مشورت بدهند و راهنمایی‌اش کنند. ۱۹ـ فروشندگانی که در مورد کیفیت و کارایی کالاها و یا خدمات خود، اغراق می‌‌کنند. ۲۰ـ فروشندگانی که اگر خریدار برای یک خرید نسبتا کم، تراول ۵۰ هزار تومانی به آنها بدهد، اخم می‌کنند. ۲۱ـ فروشندگانی که فکر می‌کنند خودشان همه چیز را بلدند و دنبال آموزش‌های بیشتر نمی‌روند. ۲۲ـ فروشندگانی که اگر مشتری سوالی دربارۀ جنسی داشته باشد که آنها ندارند (اما می‌توانند درباره‌اش راهنمایی کنند، یا مغازه‌های اطراف را معرفی کنند)، فقط سرشان را به علامت ندانستن بالا می‌برند و به خودشان زحمت کوچک‌ترین راهنمایی را هم نمی‌دهند (یا حداقل این‌که بگویند: متاسفانه من در این مورد اطلاعی ندارم). ۲۳ـ فروشندگانی که فقط می‌خواهند مشتری را هیجانی کنند تا بخرد، اما اصلا توجه نمی‌کنند که شاید مشتری به آن کالا یا خدمات نیاز نداشته باشد. ۲۴­ فروشندگانی که اگر سوالات مشتری زیاد شود، از کوره در می‌روند. ۲۵ـ فروشندگانی که بقیۀ پول مشتری را با کالاهای کم‌قیمت دیگر می‌دهند، اما عذرخواهی نمی‌کنند که چون پول خُرد ندارند مجبور به این کار هستند و حق انتخاب هم به مشتری نمی‌دهند. ۲۶ـ فروشندگانی که ته ذهن‌شان فکر می‌کنند: فروش یعنی قالب کردن چیزی به دیگران. ۲۷ـ فروشندگانی که رفقای خود را پشت دخل می‌برند و در حضور مشتری، صحبت‌های بی‌ربط با هم می‌‌کنند. ۲۸ـ فروشندگانی که ویترین و یا داخل مغازه‌شان شلخته است. ۲۹ـ فروشندگانی که جنس خاک‌گرفته را از قفسه به مشتری می‌دهند و وقتی مشتری خواهش می‌کند آن را با یک دستمال پاک کنند یا یک کالای خاک‌نگرفته به او بدهند، با مشتری بحث می‌کنند و نهایتا با اکراه این کار را انجام ممی‌دهند. @setaaresaz
🔘افڪارت چرڪ نویس گفتارت هستند. 🔘و اعمالت پاڪ نویس گفتارت 🔘پاڪ نویست را با اعمال اشتباه تباه وخط خطی نڪن @setaaresaz
در حال صعود بر می گردی نفس نفس زنان به دور و برت نگاه می کنی. به خودت میگی باریک الله به خودم که این همه اومدم بالا. جز من کسی پاش به این بالاها نرسیده… بعد توی برف چند تا جای پا پیدا می کنی! آره ، یه نفر قبل تو اون جا بوده… چه به خدا ایمان بیاری ، چه ازش نامید شی ، چه به یه زن اعتقاد پیدا کنی ، چه ازش دلسرد شی ، چه تمام فلسفه ها رو نهی کنی ، چه خودت رو غرق زندگی دنیوی کنی ، چه از این عالم بر حذر باشی ، یا حتی اگه بری دکتر بهت خبر بده که سرطان معده داری و چهار سال دیگه هم بیشتر دووم نمیاری... همه ی این حالت ها رو یه نفر قبل تو هم داشته. قبل تو هم یه نفر باور داشته ، شک داشته ، خندیده ، گریه کرده ، تو فکر که بوده دستش رو توی دماغش کرده ، درست عین تو ، همیشه یه نفر قبلا همه ی این کارا رو کرده… به حال تو فرقی نمی کنه ، می دونم ، تو دفعه ی اولته ، برای تو همه ی اینا مثِ برفِ پا نخوردس ، اما برف پا نخورده وجود نداره..! @setaaresaz
((دوست داشتن ستايش ديگران، از مغتنم ترين فرصت هاى شيطان است.)) امیرالمومنین(ع)، کتاب غرر الحکم، حدیث ۴۸۷۷ چقدر در زمانه ما زیاد شده اند کسانی که حاضرند ناحق بگویند ولی تشویق بشنوند😔 @setaaresaz
تا دلتون بخواد ابزار و وسایل ارتباطی داریم ، اما ارتباط واقعی با هم نداریم! فقط اطلاعات به هم منتقل می‌کنیم... @setaaresaz
ذغال های خاموش را کنار زغال روشن می گذارند تا روشن شود هم نشینی اثر دارد . پس همیشه آدمی را انتخاب کنید که انرژی مثبتش، امیدش و خوبی هایش در شما اثر کند🍃 ☘🌸 @setaaresaz
با سلام. ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام جهت خرید جهیزیه دختر یتیمی نیازمند کمکهای شما عزیزان هستیم لطفا مبالغ خود را به شماره کارت زیر واریز فرمایید 6037997337091566 نزد بانک ملی به نام سیدحسین مرتضوی اجرکم عندالله @setaaresaz