eitaa logo
ستاد مدارس مسجد محور کشور
7.1هزار دنبال‌کننده
438 عکس
328 ویدیو
11 فایل
سامانه ارتباط با ستاد مرکزی مدارس مسجدمحور کشور 09192515423 به علت ضیق وقت لطفا از پیگیری پیامکی خودداری فرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 سخنان بسیار مهم رئیس جمهور آمریکا: برای اینکه اسلام و امام غائب آن را بشناسم، یک پروفسور مطالعات اسلامی استخدام کردم! 🔺 جو بایدن در کاخ سفید: من آن زمان، مسئول کمیته روابط خارجی (سنا) بودم و آن پروفسور هر چهارشنبه می‌آمد و با هم ناهار هم می‌خوردیم. اول خیال می‌کرد فقط یک سال قرار است نزد من بیاید ... ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
📌 تا حالا دیده بودید؟! 🔺 وقتی رقابت برای خدا و انجام تکلیف باشد. 🔺 وقتی هواهای نفسانی نباشد این طور می‌شود: 🔺 کانال آیت الله میرباقری علاوه بر معرفی ایشان، زندگینامه، سوابق و ویژگی‌های رقیب خود در انتخابات خبرگان را نیز منتشر کرد. 🔺 این یک نمونه از سیاست‌ورزی مومنانه و در تراز انقلاب اسلامی است. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک دوربین مخفی خیلی جالب در مسجد جمکران 🔴 صحنه اول: لبیک! آماده‌ایم! حکم جهاد... 🔴 صحنه دوم: الان که نه! نمی‌تونم! نمیشه! اصلا! 🔴 فقط چهار نفر ... ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎈 پیام دختران دانش آموز از یک شهر خیلی دور به همه مردم ایران 🎈 بابا، مامان، عمو، عمه و... و همه مردم ایران... ✅ با کمک معلمشون و با یک کار ساده پیامشون رو رسوندن. بچه‌های ما همشون پر از شور زندگی هستن. پر از خلاقیت و توانایی نوآوری. فقط نمی‌دونم این همه ذوق استعداد در سال‌های تحصیل کجا میره و چه بلایی سرش میاد. 📌 متاسفانه طراحی نظام آموزشی ما جوریه که تا تمام ذوق و قریحه و نوآوری بچه‌ها رو از بین نبره دست از سرشون برنمی‌داره! ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 خانه یا قفس؟ ♦️ این آقا غرب درس خوانده و الان استاد دانشگاه تهران است و برای ملت ایران نسخه خانه ۱۰ و ۱۵ متری می‌پیچد. ♦️ ساده نباشیم. این یک نظر یا نظریه نیست. حتی یک علم هم نیست. خروجی یک ایدیولوژی است. خروجی یک نظام فکری و تمدنی است. ♦️ حاصل نوع نگاه به انسان، خانواده، نسل، عالم خلقت و خداست. این مغز تمدن غرب است. کافی است نگاهی به جامعه غربی بیاندازید تا همین سبک زندگی را ببینید: ♦️ کو خانواده؟ کجاست فامیل و عشیره؟ کجاست صله رحم، مسجد و محله و اجتماع و تعاون و همکاری و دلسوزی و مواسات و ... خانواده و جمعیت با خانه ده متری؟! ♦️ تمدن غرب، تمدن ساختارهاست و با ایجاد ساختارهای آموزشی، اقتصادی، پزشکی، معماری و شهرسازی و... جهان را استثمار کرده است. همان کاری که با دست پهلوی در ایران کرد. ♦️ در مقابل امام خمینی قیام کردند تا یک جامعه توحیدی و با تمدن ایرانی و اسلامی بنا کنند و فرمودند: ما از شرّ پهلوی خلاص شدیم اما از شر تربیت شدگان شرق و غرب به این زودی‌ها خلاص نخواهیم شد. ♦️ ۴۵ سال است یک نبرد سنگین بین معتقدان به تمدن اسلامی و معتقدان به علم و تمدن غربی در کشور ما جاریست. متاسفانه عمده ساختارهای کشور بعد از انقلاب تحول بنیادین نداشته و هنوز غربی هستند. ♦️ به خصوص قوانین مادر و اصلی هنوز همان قوانین مصوب دوره پهلوی هستند. ♦️ اگر خواهان تغییر این شرایط هستیم به کسانی رای بدهیم که فهم تمدنی و ساختاری دارند و ایمان به اینکه تار و پود ساختارهای موجود در کشور باید تغییر کند. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
💥 مدارس جاسوسی! 🔺 کتابی تحقیقی در موضوع نقش سازمان‌های جاسوسی در دانشگاه‌های آمریکا 🔺 دانیل گلدن نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی که خود فارغ‌التحصیل هاروارد است در کتاب مدارس جاسوسی با تحقیقات و دلایل قابل قبول خود نشان می‌دهد که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و سایر کشورها چگونه تاکنون موفق شده‌اند دانشگاه‌های آمریکا را مورد استثمار خود قرار دهند و آموزش عالی این کشور را به خط مقدمی برای جاسوسی‌های بین‌المللی بدل سازند. 🔺 پانوشت: سالهاست که بسیاری از گلوگاه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور ( از جمله در نظام آموزشی و تعداد قابل توجهی از کرسی‌های مجلس) در اختیار تحصیل کردگان آمریکا و انگلیس است. و تا چنین است وضعیت کشور هم چنین است! ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🔴 از انقلابیون سلبی تا انقلابیون ایجابی 📌 خیلی انقلابی و پرشور است. حاج داوود را می‌گویم. انقلابی پرشور دهه سی. تلفن زد که اگر برف نباشد می‌روم تهران رای می‌دهم. و اگر برف باشد در قم به فلانی و فلانی و فلانی رای می‌دهم. 📌 پرسیدم چرا؟ گفت چون اینها انقلابی هستند. گفتم سخنت را قبول دارم. این آقایان را هم قبول دارم. سالها برای کشور و اسلام زحمت کشیده‌اند. اما هنر بزرگ این آقایان در تمام سالها سلبی بوده است. 📌 گفت یعنی چی؟ گفتم یعنی این آقایان با افراد و گروه‌های منحرف و غربگرا و ... مبارزه کردند و در مقابل فلان شخصیت‌های منحرف ایستادند؛ مبارزه کردند و هزینه هم دادند. گفت: خوب! 📌 گفتم: اولا آن آدم‌ها و جریانات منحرف دیگر از دور خارج شده و یا جایگاه و قدرت سابق را ندارند. لذا این آقایان که عمده هنرشان مبارزه با آن افراد و جریانات بود الان قرار است بروند در مجلس یقه چه کسی را بگیرند و با او مبارزه کنند؟! ثانیا حالا آن وجهه سلبی و مبارزه با افراد و جریانات انحرافی را از این بزرگواران بگیر. چه چیزی باقی می‌ماند؟ این عزیزان به لحاظ ایجابی چه حرفی برای گفتن دارند؟ کدام مشکل کشور را می‌توانند حل کنند؟ چه طرح ایجابی برای پیشبرد اهداف کشور و انقلاب دارند؟ 📌 آیا تخصص لازم در اموری چون اقتصاد، مسکن و شهرسازی، طب و سلامت و ... مطابق با اصول و مبانی اسلامی و ایرانی دارند تا بتوانند کشور را به سوی اهداف بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی قدمی به جلو ببرند؟ آیا غیر از همین محتوای رایج در کتب ترجمه شده دانشگاهی که محصول دست چندم غربی‌هاست حرف نویی در اداره کشور دارند؟ 📌 واقعیت آن است که انقلاب اسلامی از مرحله میدان‌داری انقلابیون سلبی عبور کرده است. امروز کسانی می‌توانند بار انقلاب را به دوش بکشند که با تسلط به مبانی اسلامی و بومی، سلطه اسناد، سازمان‌ها و علوم غربی در کشور را در هم شکسته و برنامه پیاده‌سازی اهداف انقلاب اسلامی را در زمینه‌های مختلف طراحی و اجرا کنند. 📌 گفت: راست می‌گویی. حالا به چه کسی رای بدهم؟ راستی جواب شما چیست؟ به چه کسی رای بدهیم؟ ♦️ پانوشت: متاسفانه علی‌رغم شکل‌گیری برخی جریانات و گفتمان‌های تحولی در میان برخی نامزدها، اما سخن قابل توجهی از تحول در ساختار آموزشی کشور به میان نیامده است. حال آنکه نظام تعلیم و تربیت در هر کشوری، ریل اصلی تحول آن کشور است و پیش نیاز هر تحول اساسی به حساب می‌آید. این مسئله نشان می‌دهد جریان تحول‌خواه کشور هنوز به بلوغ خود نرسیده است. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 کودک بیش فعال؟! ❗️ کودکان بیش فعال شده‌اند یا سبک زندگی مردم این دوره و زمانه غلط است؟! ❗️ سبک زندگی خودت در دهه چهل و پنجاه و شصت یادته؟ نون و رب یادته؟ ❗️ اکثر بچه‌هایی که بهشون میگن بیش فعال، جزو سالم‌ترین و بهترین بچه‌ها هستن. ✅ دکتر عزیزی ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
♦️ حدیث تربیتی ❇️ امام رضا (علیه‌السّلام): به فرزندانتان دستور دهید تا صدقه را هرچند یک نصف نان یا کمتر از آن و یا چیزی هرچند‌ اندک باشد، خودشان بپردازند، چون صدقه‌ اندک اگر با نیّت خیر انجام شود، بسیار بزرگ است. وسائل الشیعة، ج۹، ص۳۷۶ باب ۴ من ابواب الصدقة، ح۱. ♦️ آداب تربیت فرزند ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🔴 پرورش اسلامی و ایرانی در مدرسه با مبانی غربی؟! حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا: 🔺 پشتوانه فلسفی آموزش در مدارس کشور آرای فلاسفه غربی است 🔷 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه نظام آموزشی باید متوجه پشتوانه فلسفی آموزش خود باشد، گفت: بچه‌های ما از ابتدا فیلسوف بار می‌آیند و عقبه فکری آنان معنای علمی است که کانت در قرن ۱۹ بیان کرده است و این فلسفله توابع عظیمی دارد که صدها معرفت در حاشیه و تاریکی دارد که وارد فرهنگ ما می‌شود. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
📌 فرهنگ مدرن و انکار معرفت شهودی به عنوان علم 🔺 تکمیل متن قبل ♦️ حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: ♦️ فرهنگ مدرن جهانی شده و همه نظامات درسی را دربرگرفته است و از ابتدا به بچه‌ها یاد می‌دهند واقعیت علمی همان است که با حس و تجربه آموخته می‌شود و آنچه درس علوم است درس قرآن و خداشناسی نیست؛ علم همان لوبیایی است که به ما می‌دهند تا بکاریم و در مواردی هم می‌گویند اینها (قرآن و احادیث و ...) علم نیست. ♦️ استاد پارسانیا با تاکید بر اینکه نظام آموزشی باید ببیند که پشتوانه فلسفی خود را از کجا گرفته است، گفت: بچه‌های ما از ابتدا فیلسوف بار می‌آیند و عقبه فکری آنان معنای علمی است که کانت در قرن ۱۹ بیان کرد و این فلسفه توابع عظیمی داشته و صدها معرفت در حاشیه و تاریکی دارد که وارد فرهنگ ما می‌شود. منبع: http://iqna.ir/00HdUm ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🟡 ماجرای یک عکس: زیباترین تصویر دنیا 🔺 در دهکده‌ای بسیار محروم، دانش‌آموزی یک جفت چکمه پلاستیکی از معلمش هدیه می‌گیرد و خوشحالی بی‌پایان این کودک، این عکس را زیباترین عکس دنیا می‌کند! 🔺 اما جریان این جایزه بسیار زیبا و شنیدنی است. معلم به عنوان یک مسابقه از دانش‌آموزان می‌خواهد که هر کدام در رابطه با وضعیت خود انشایی بنویسد. بهترین انشاء جایزه‌ای از من دریافت می‌کند. همه‌ی بچه‌های کلاس، انشا را می‌نویسند و معلم بعد از خواندن همه‌ی آنها از آنجا که همه انشاها را زیبا می‌یابد، نمی‌تواند یکی را انتخاب کند و تصمیم می‌گیرد به قید قرعه برنده این کفش‌ها را مشخص کند. 🔺 همه‌ی دانش‌آموزان اسامی‌شان را می‌نویسند و داخل چکمه می‌گذارند و معلم یک اسم را از بین آنها بیرون می‌کشد. همین که می‌خواهد اسم را بخواند همه بچه‌ها دست می‌زنند و معلم با صدای بلند اسم همین بچه‌ای که در عکس دیده می‌شود را می‌خواند. 🔺 معلم وقتی این جریان را برای همسرش توضیح می‌داد اشک ریخت و چنین ادامه داد: وقتی بقیه‌ی اسمها را نگاه کردم متوجه شدم که تمامی بچه‌ها فقط اسم همین کودک، یعنی فقیرترین بچه کلاس را نوشته بودند! 🔺 اگر دیگران فطرت کودک را خراب نکنند آنها بر فطرت پاک الهی هستند. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
📌 اینجا بچه‌ها با جان و دل دارن واسه تمیز کردن مدرسه‌شون تلاش می‌کنن. 📌 چون مدرسه‌شون یه ساختمان معمولی نیست. خانه خداست. یک قطعه از بهشته. سجده‌گاه مومنینه. محور همه اتفاقات خوب محله است. 🕌 غبارروبی مسجد حضرت فاطمه زهراء سهند (تبریز) با مشارکت بچه هاي مدرسه مسجد محور بینش 📌 پانوشت: برخی از مدارس مسجدمحور اصلا نیروی خدماتی ندارند. بلکه بچه‌ها در تمام طول سال به صورت داوطلبانه کارهای کلاس و مسجد را بین خود تقسیم کرده و آنها را به صورت جمعی و با کمک معلمین انجام می‌دهند. 📌 بدین گونه روحیه مسئولیت‌پذیری، تعهد، تلاشگری و کار جمعی از کودکی در وجود کودکان نهادینه می‌شود. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎈 نتیجه سال‌ها عربی خوندن در مدرسه 😄😄 🎈 عربی بدتر از انگلیسی، انگلیسی بدتر از عربی 🎈 خدا رحم کرد فارسی رو تو خونه یاد گرفتیم و الا بعد از دوازده سال مدرسه، دو تا جمله فارسی هم نمی‌تونستیم حرف بزنیم 😒😒 ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🔴 پدر یعنی... 🔺 از کوچه‌ای عبور میکرد 🔺 کودکی را دید که سر به دیوار گذاشته بود 🔺 و گریه میکرد! 🔺 نزدیک رفت 🔺 کودک را روی دامن نشاند 🔺 و اشک‌هایش را پاک کرد. 🔺 علت گریه ی بچه را پرسید؛ 🔺 کودک گفت: بچه‌های اینجا 🔺 مرا از بازی طرد می‌کنند 🔺 و میگویند: چون پدر نداری 🔺 ما با تو همبازی نمیشویم... 🔺 اشک از چشمان مولا جاری شد 🔺 مقداری اشرفی به کودک داد 🔺 و فرمود: برو با بچه ها همبازی شو 🔺 و اگر گفتند پدر نداری 🔺 بگو بابای من علی‌بن‌ابی‌طالب‌ است... کتاب‌امیرالمومنین ص۱۲۷ ✅ رمضان نزدیک است. کودکان یتیم هم فرزند ما هستند. علوی باشیم. ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
📌 مدارس استعدادهای درخشان در تسخیر سرمایه‌داران؟! 📌 تیتر یک روزنامه: «مدارس سمپاد رایگان شود» 📌 ابتدا مدارس برتر از قبیل مدارس استعدادهای درخشان در اختیار ثروتمندان قرار می‌گیرد و در گام بعد دانشگاه‌های برتر. 📌 نمی‌دانم چرا یاد دانشگاه شریف افتادم. اغتشاشات پارسال. مشتی دانشجوی هرزه‌دهان. عاری از کمترین حیا و ادب و پای‌بندی به شرع و قانون و نظام. 📌 پشت پرده این برنامه‌ریزی‌ها چه کسانی هستند؟ جایگاه مردم عادی و مستضعفین در این نظام آموزشی کجاست؟! ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🔴 آقای جمهوری اسلامی! حواست هست؟ ♦️ اخیرا و به خصوص بعد از اغتشاشات زن زندگی آزادی، تعداد قابل توجهی از درگیری هنجارشکنان با مردم معترض و ناهیان از منکر گزارش شده و تعداد این درگیری‌ها رو به افزایش است. در این باره نکات ذیل قابل توجه است: ♦️ ا_ حمله هنجارشکنان به مردم معترض و ناهیان از منکر از موضع قدرت اتفاق می‌افتد. گویی این افراد هیچ ترسی از قانون و مجازات ندارند. بلکه رفتارشان به گونه‌ایست که گویا یقین دارند هیچ نهادی هم حامی شرع و مردم متدین نیست. ♦️ ناگفته نماند که این یقین به عدم مجازات، پربیراه هم نیست‌. چه اینکه در هیچ یک از این موارد، خبری از برخورد جدی نهادهای متولی و یا حکم قاطع دستگاه قضاء در مورد این هنجارشکنان منتشر نشده است. ♦️ ۲_ آن کسانی که تصور می‌کنند مسئله این افراد صرفا روسری و حجاب است سخت در اشتباهند. این جماعت بارها و بارها نشان داده‌اند به هیچ یک از حدود و قیود شرعی، قانونی، اخلاقی و عرف ایرانی پایبندی ندارند و حجاب برای این جماعت نشانه و پرچم ارزش‌های دینی و ملی محسوب می‌شود. به تعبیر دقیقتر حجاب نماد حکومت اسلامی است. اگر این پرچم و نماد به زیر کشیده شد دیگر هیچ ارزشی از تعرض مصون نخواهند ماند و به زودی باید بر سر برهنگی، شرب خمر، زنا، همجنس‌بازی و حرام زادگی بجنگیم. ♦️ ۳_ سوال مهم این است که قانون چیست؟ قانون آن میثاق ملی است که قرار است در همه اختلافات فصل الخطاب باشد. اگر بنا باشد جماعتی به هر دلیلی بتوانند یک قانون محکم مستند به شرع و عرف ایرانی را لگدمال امیال خود بکنند از چه رو دیگران نتوانند سایر قوانین را زیر پا بگذارند؟ آیا در این شرایط سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ در جامعه‌ای که قانون از مناط بیفتد دزدان، زورگیران، مزاحمین نوامیس، مفسدان و سایر خلافکاران برای قانون‌شکنی تشویق شده و حتی دست برتر را خواهند داشت. چرا که کسی یارای مقابله با آنان را نخواهد داشت. ♦️ ۴_ آیا ما برای مقابله با موج روزافزون قانون‌شکنی‌ها باید منتظر قانون جدید باشیم؟ البته تهیه و تصویب قانون بهتر همیشه مطلوب است. ولی آیا این به معنی وانهادن انبوهی از قوانین فعلی است؟ وانگهی حاکمیتی که از إعمال قانون فعلی ناتوان باشد قوانین بعدی‌ خود را نیز از اعتبار انداخته است. بماند که ما اکنون هم برای مقابله با قانون شکنان و هنجارشکنان قانون کم نداریم که بخواهیم معطل تصویب فلان قانون بمانیم. ♦️ ۵_ ما با ساختاری مواجهیم که وقتی اراده می‌کند می‌تواند برجام نافرجام را با انبوهی از حواشی و تبعات داخلی و بین‌المللی در بیست دقیقه به تصویب مجلس رسانده و همان روز تایید شورای نگهبان را نیز برای آن بگیرد. چنین ساختاری وقتی مدت‌ها صیانت از شرع و قانون را معطل تصویب فلان قانون کرده و آن قانون را هم دو سال بین دستگاه‌ها سرگردان می‌کند انتظار دارید جامعه چه پیامی از این مسئله دریافت کند؟ اقلیت هنجارشکن پیام اقتدار نظام را دریافت کنند و یا مومنین پیام ضعف و عقب نشینی را؟ ♦️ ۶_ آیا همه مردم به رعایت همه شرع و قانون راغب هستند؟ قطعا خیر. به صورت متعارف هر کدام از مردم ممکن است نسبت به بخشی از قوانین معترض باشند. تا برسد به بخشی از جامعه که هنجارشکن، ضدقانون، تبهکار و مجرم محسوب می‌شوند. به نظر شما چه چیزی افراد مختلف را از هنجارشکنی و ارتکاب جرائم باز می‌دارد؟! ♦️ مهم‌ترین عامل بازدارنده و کنترل کننده جامعه، اقتدار حاکمیت است. اقتداری که اولا مانع بروز هرج و مرج و هنجارشکنی شده و ثانیا در صورت بروز هرگونه فعل مجرمانه، قاطعانه با آن برخورد می‌کند. اگر اقتدار حکومتی خدشه‌دار شد چه چیزی ضمانت اجرای قوانین است؟ هیچ چیز! قانون بدون پشتوانه و ضمانت اجرا چیست؟ چیزی نیست جز سیاهی رو کاغذ! هر حکومتی نیز بدون قانون و بدون ضمانت اجرای قانون و بدون قدرت حفظ حریم ارزش‌های خود، قطعا آسیب‌پذیر خواهد بود. لذا جمهوری اسلامی باید یک بار دیگر خطوط قرمز خود را پررنگ کرده و مانند هر حکومت دیگری با هنجارشکنانِ قانون‌ستیز برخود عبرت آموز داشته باشد. ♦️ البته مجازات و برخورد با هنجارشکنان و قانون‌شکنان هزینه دارد اما فراموش نکنیم که مماشات با آنها قطعا هزینه سنگین‌تری دارد. هزینه‌ای که شاید قابل جبران نباشد. چنان‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مقاومت در برابر گردنکشان خارجی فرمودند: «مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش به مراتب بیشتر است.» مسلماً این قاعده حکیمانه در برابر گردنکشان داخلی هم صادق است. ♦️ ضمانت اجرای شرع و قانون، اقتدار عملی نظام اسلامی است. اقتدار پلیس، دستگاه امنیت، دستگاه قضا و ... آقای جمهوری اسلامی عزیز، حفظ شرع، قانون و اصل نظام بستگی به اقتدار تو دارد. حواست به اقتدارت هست؟ 🖋 حسینعلی دیلم. دبیر ستاد مدارس مسجدمحور کشور ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329