eitaa logo
ستاد رسانه جنگ
798.6هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
2.3هزار ویدیو
11 فایل
⚔️ ستاد رسانه ای جنگ ✅ ره نگاشت های رصدی و تحلیلی فضای مجازی در موضوع جنگ ایران و آمریکا ارسال سوژه ها: @setadjaang_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
حزب ‌الله: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد 🔺حزب ‌الله لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت آتش‌بس را نقض کرده است. 🔻 @setadresane 🔻
هلاکت یک نظامی صهیونیست در جنوب لبنان ▪️ارتش اسرائیل امروز اذعان کرد یکی از نظامیان این رژیم در جریان «فعالیت عملیاتی» به هلاکت رسیده است. 🔻 @setadresane 🔻
📷 برافراشته‌شدن پرچم خونخواهی رهبر شهید در «کشوردوست» 🔻 @setadresane 🔻
🔺 شکایت سه قاضی «دیوان کیفری بین‌المللی» از دولت ترامپ 🔹سه قاضی دیوان کیفری بین‌الملل در دادگاه فدرال منهتن، علیه دولت آمریکا شکایت کردند. 🔹علت این شکایت تحریم‌های آمریکا علیه این قضات اعلام شده است. 🔹این قاضی ها می گویند که رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا «آنها را به خاطر تصمیمات قضایی قبلی» ، از جمله احکام بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تصمیم به آغاز تحقیقات در مورد جنایات جنگی ادعایی مرتکب شده توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان، مجازات کند. 🔻 @setadresane 🔻
عطوان: تغییرات راهبردی جدید در منطقه در راه است/ کاهش برتری اسرائیل با ظهور اقتدار ایران 🔹«عبدالباری عطوان» در تحلیلی در رای الیوم آورده است: پس از چهار ماه پایداری ایران در برابر تجاوز آمریکایی-اسرائیلی علیه ایران و گروه‌های مقاومت در لبنان، یمن و غزه، و مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا که اختیارات نظامی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را محدود می‌کند و او را فردی نامناسب و تهدیدی برای امنیت و ثبات ایالات متحده پس از اولویت دادن به امنیت ملی اسرائیل بر امنیت ملی آمریکا می‌داند. 🔻 @setadresane 🔻
هزینه جنگ‌های اسرائیل از ۲۰۵ میلیارد دلار گذشت؛ سنگین‌ترین بحران اقتصادی تاریخ تل‌آویو 🔹گزارش رسانه‌ای در اسرائیل نشان می‌دهد مجموع هزینه‌های جنگ‌های این رژیم در غزه، لبنان، سوریه و ایران از اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به حدود ۲۰۵ میلیارد دلار رسیده است. این گزارش از افزایش هزینه‌های دفاعی، رشد بدهی عمومی، کاهش تولید اقتصادی و فشار فزاینده بر شهروندان و کسب‌وکارها خبر می‌دهد. 🔻 @setadresane 🔻
🔺حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 🔹بر اساس گزارش‌ رسانه‌های عبری، یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی روستای تبنیت در شهر نبطیه لبنان را هدف قرار داد. 🔻 @setadresane 🔻
عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند معاون اول رئیس‌جمهور: 🔺مردم همکاری می‌کنند ما هم امیدواریم که با حداکثر پتانسیل و ظرفیت بتوانیم برای پاسخگویی به مریدان امام که می‌خواهند بیایند، جواب مثبت بدهیم. 🔺درباره مراسم تشییع، بالاجبار چون محدودیت فضا داریم و تابستان است و درجه حرارت هوا بالاست، حتی تأمین آب برای آن ۱۵ میلیون جمعیتی که برآورد شده در مراسم تهران شرکت کنند، خیلی کار سختی است. 🔺از افغانستان، پاکستان و ترکیه تقاضاهای زیادی هست که باید از آنها عذرخواهی کنیم و تقاضا کنیم که مراسمی را در همان کشور خودشان برگزار کنند. 🔻 @setadresane 🔻
🔸وزیر خارجه بحرین: از تلاش های انجام شده برای توقف جنگ استقبال می کنیم 🔹وزیر خارجه بحرین در نشست خبری با همتای آمریکایی از تلاش های منجر به توقف جنگ و تفاهمنامه میان ایران و آمریکا استقبال کرد. 🔹به نقل از الجزیره، عبداللطیف رشید الزیانی وزیر امور خارجه بحرین در نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا گفت: ما از تلاش‌هایی که منجر به توقف خصومت‌ها و امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران شد، استقبال می‌کنیم. بارقه های امید پس از توافق ایران و آمریکا بر منطقه ظاهر شده است. 🔻 @setadresane 🔻
📸پرچم‌های سرخ انتقام در ظهر عاشورا در خیابان کشوردوست به اهتزاز درآمد 🔻 @setadresane 🔻
ادعای مقام آمریکایی درباره عقب‌نشینی اسرائیل از جنوب لبنان تکذیب شد ▪️خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکا مدعی شده نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت محدود از برخی مناطق در جنوب لبنان عقب‌نشینی کردند تا این مسئله را برآیند مذاکرات بیروت-تل‌آویو جا بزند. ▪️یک منبع نظامی لبنان به شبکه خبری الجزیره گفت که «ما هیچ‌گونه عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از خاک اشغال‌شده لبنان را ثبت نکرده‌ایم». ▪️این منبع تأکید کرد که نیروهای اسرائیلی همچنان در تمامی مناطقی که اخیراً اشغال کرده‌اند، مستقر هستند. ▪️سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل در واکنش به این خبرسازی تأکید کرد که «ارتش اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشینی نکرده و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است. 🔻 @setadresane 🔻
🔺وزیر نفت: حمله به زیرساخت های ایران، جنگ علیه امنیت انرژی جهان بود پاک نژاد در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس: 🔹حمله‌ متجاوزان به زیرساخت های انرژی ایران، جنگی کور علیه امنیت انرژی جهان بود 🔹 جمهوری اسلامی ایران آماده است با کشورهای عضو بریکس همکاری های سازنده برای دستیابی به نظم جهانی عادلانه و امن در حوزه انرژی در بستر بریکس داشته باشد 🔹تنها راه رسیدن به ثبات و امنیت در غرب آسیا که بخش عمده‌ای از انرژی جهان را تأمین می‌کند، برچیده شدن پایگاه‌های آمریکایی از منطقه و تامین امنیت غرب آسیا توسط کشورهای منطقه است. 🔻 @setadresane 🔻