eitaa logo
ستاد رسانه جنگ
796.5هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
2.3هزار ویدیو
11 فایل
⚔️ ستاد رسانه ای جنگ ✅ ره نگاشت های رصدی و تحلیلی فضای مجازی در موضوع جنگ ایران و آمریکا ارسال سوژه ها: @setadjaang_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
غریب آبادی: عبور ایمن در تنگه هرمز با تصمیم‌سازی خارج از ملاحظات ایران تضمین نمی‌شود معاون وزیر امور خارجه: 🔹عبور ایمن در تنگه هرمز با ترتیبات مبهم، مسیرهای موازی یا تصمیم‌سازی خارج از ملاحظات ایران، به عنوان دولت‌ ساحلی، تضمین نمی‌شود. 🔹هر چارچوب معتبر باید بر هماهنگی با ایران و مفاد بند پنج یادداشت تفاهم اسلام آباد استوار باشد. در غیر این‌صورت، نتیجه، تعلیق مسیر تعیین شده موازی می شود. 🔻 @setadresane 🔻
گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ازبکستان 🔹سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بختیار سعیدوف وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان، در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند. 🔹در این گفتگوی تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان همتای ازبکستانی را در جریان آخرین تحولات مربوط به اجرای تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی قرار داد. 🔹وزیر امور خارجه ازبکستان ضمن استقبال از تلاش‌های جاری دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل تاکید کرد. 🔹دو طرف همچنین بر تداوم رایزنی‌ها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینه‌های مورد علاقه دو کشور تأکید کردند. 🔻 @setadresane 🔻
ولایتی: ثبات امروز اعراب حاشیه خلیج‌فارس، مدیون مدیریت قرن‌واره‌ی ایران بر شاهرگ تنگه هرمز است 🔹غرب جز وحشی‌گری و غارت، دستاوردی برای منطقه نداشته است. 🔹«حاشیه نشینان و اطفال سیاسی منطقه» به بیانیه‌های سفارشی دلخوش ندارند و بدانند: حیات شما ریزه‌خواری از این سفره است. 🔹در بازآرایی معادلات بزرگ، کوچک‌های حاشیه‌نشین جایی پای میز ندارند؛ حذف می‌شوند و حیات استراتژیکشان وامدار سقف تحمل تهران است. 🔻 @setadresane 🔻
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عبور از تنگهٔ هرمز فقط با اجازهٔ ایران 🔹پس از هشدار سپاه پاسداران، ۳ نفتکش متخلف خارجی که قصد عبور غیرمجاز از تنگهٔ هرمز را داشتند متوقف شده و به خلیج فارس بازگردانده شدند. 🔻 @setadresane 🔻
بن‌گویر: آتش‌بس در لبنان نمی‌تواند ادامه یابد 🔹ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با کانال ۷ رژیم اسرائیل خواهان از سرگیری جنگ شد و گفت که توافق آتش‌بس در لبنان نمی‌تواند ادامه یابد. 🔻 @setadresane 🔻
ارتش اسرائیل برای شهر منصوری لبنان هشدار تخلیه صادر کرد 🔹در ادامه نقض‌های مکرر آتش‌بس از سوی اسرائیل، ارتش این رژیم با پخش اعلامیه بر فراز شهر منصوری، از ساکنان آن خواست این منطقه را ترک کنند. 🔻 @setadresane 🔻
وال استریت ژورنال فاش کرد: احتمال خروج پایگاه های آمریکا از منطقه 🔺روزنامه وال استریت ژورنال از حجم گسترده‌ تخریب پایگاه نیروی دریایی آمریکا در بحرین پرده برداشت و افزود که آمریکا احتمالا برخی پایگاه های خود را به غرب منتقل می کند. 🔺این روزنامه در تحلیلی با استناد به تصاویر ماهواره‌ای، ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی و مصاحبه با نظامیان آمریکایی فاش کرده که حملات موشکی و پهپادی ایران که از پدافند هوایی آمریکا عبور کردند، خسارات جدی به پایگاه دریایی آمریکا در بحرین وارد کرده‌اند. 🔺وال استریت افزود که مقر فرماندهی و حداقل ۱۲ ساختمان دیگر، به همراه دو ایستگاه ارتباطات ماهواره‌ای در این پایگاه، به شدت آسیب دیده‌اند. 🔻 @setadresane 🔻
📷 ارتش اسرائیل با انداختن اعلامیه‌هایی در مناطق جنوبی لبنان، به ساکنان هشدار داده که درصورت نزدیک‌شدن به مناطق زردرنگ، به آن‌‌ها شلیک می‌کند. 🔻 @setadresane 🔻
یک شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه 🔹منابع خبری از نقض آتش‌بس و حمله پهپادی ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی به «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خبر دادند. 🔹یک منبع در اورژانس غزه گفت که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا در شمال نوار غزه یک نفر به شهادت رسید. 🔻 @setadresane 🔻
🔸۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا، در کراچی تحویل سرکنسولگری ایران شدند 🔹۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که توسط ایالات متحده در آب‌های بین‌المللی به طور غیرقانونی توقیف شده بود، با پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران و اقدامات تسهیل گرانه دولت پاکستان، امروز به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی تحویل شدند. 🔻 @setadresane 🔻
پرس تی‌وی: بر اساس بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس، یک خط ارتباطی بین ایران و آمریکا در تنگه هرمز ایجاد شده است تا از حوادثی که می‌تواند منجر به تشدید تنش نظامی شود، جلوگیری شود/ این کانال برای جلوگیری از حوادث در این آبراه استراتژیک که ممکن است منجر به درگیری نظامی شود شده است 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
بقائی: بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس، وارونه‌نمایی حقیقت و اصرار بر آزمودن آزموده‌های پیشین است 🔹اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به بیانیه مداخله‌جویانه وزرای خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶، در شبکه ایکس نوشت: 🔹بدون تردید ایران بیشتر از هر طرف دیگری، دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد. اینکه شورای همکاری خلیج فارس، تصور کند راه حل رفع این دغدغه، پناه بردن به بزرگ‌ترین ناقض امنیت است، خود نقض غرض است و طنزی تلخ و نشانه‌ای مایوس‌کننده از عدم درس‌آموزی از تجربه‌های تلخ اخیر. 🔹باید از همسایگان جنوبی پرسید چرا خود، با نقض اصل حسن هم‌جواری و قواعد بنیادین حقوق بین‌الملل، در حمله تجاوزکارانه علیه همسایه مسلمان همراهی کردند و اجازه دادند که از قلمروی آنها علیه ایران استفاده یا از آنجا موشک شلیک شود؟ 🔹چرا آنها درباره مسابقه تسلیحاتی مخرب و خرید و ذخیره‌سازی صدها میلیارد دلار انواع تسلیحات پیشرفته که هیچ توجیه دفاعی ندارند تغافل می‌کنند؟ 🔻 @setadresane 🔻