ستاد رسانه جنگ
بقائی: بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس، وارونهنمایی حقیقت و اصرار بر آزمودن آزمودههای پیشین است
🔹اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به بیانیه مداخلهجویانه وزرای خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶، در شبکه ایکس نوشت:
🔹بدون تردید ایران بیشتر از هر طرف دیگری، دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد. اینکه شورای همکاری خلیج فارس، تصور کند راه حل رفع این دغدغه، پناه بردن به بزرگترین ناقض امنیت است، خود نقض غرض است و طنزی تلخ و نشانهای مایوسکننده از عدم درسآموزی از تجربههای تلخ اخیر.
🔹باید از همسایگان جنوبی پرسید چرا خود، با نقض اصل حسن همجواری و قواعد بنیادین حقوق بینالملل، در حمله تجاوزکارانه علیه همسایه مسلمان همراهی کردند و اجازه دادند که از قلمروی آنها علیه ایران استفاده یا از آنجا موشک شلیک شود؟
🔹چرا آنها درباره مسابقه تسلیحاتی مخرب و خرید و ذخیرهسازی صدها میلیارد دلار انواع تسلیحات پیشرفته که هیچ توجیه دفاعی ندارند تغافل میکنند؟
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
شنیده شدن صدای انفجار در دبی
🔹منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در دبی گزارش میدهند.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
🔴 هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد
🔹وزارت کشور امارات با صدور هشدار حمله موشکی از طریق تلفن همراه، از شهروندان این کشور خواست تا در مکانهای امن قرار گرفته و از پنجرهها فاصله بگیرند
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
🔴 هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد 🔹وزارت کشور امارات با صدور هشدار حمله موشکی از طریق تلفن همراه، ا
وزارت کشور امارات شرایط این کشور را امن توصیف کرد
🔹در پی اعلام هشداری مبنی بر احتمال حمله موشکی روی گوشیهای تلفن همراه در امارات وزارت کشور امارات اعلام کرد که وضعیت این کشور امن است.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
🔴 هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد 🔹وزارت کشور امارات با صدور هشدار حمله موشکی از طریق تلفن همراه، ا
وزارت کشور امارات شرایط این کشور را امن توصیف کرد
🔹در پی اعلام هشداری مبنی بر احتمال حمله موشکی روی گوشیهای تلفن همراه در امارات وزارت کشور امارات اعلام کرد که وضعیت این کشور امن است.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
مدیرعامل روساتم: اگر اوضاع پیرامون ایران پایدار بماند متخصصان روساتم طی هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
حماس: رایزنیها برای اجرای کامل آتشبس ادامه دارد
▪️هیات ما بهزودی به قاهره میرود
🔹حازم قاسم سخنگوی حماس از ادامه تماسها برای دستیابی به سازوکار اجرای کامل آتشبس در غزه خبر داد و اعلام کرد هیاتی از این جنبش و گروههای فلسطینی در روزهای آینده برای ارائه پاسخ درباره پیشنهادهای جدید راهی قاهره خواهد شد.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
*🔴 ۲۲ ملوان ایرانی پس از رهایی از دست ارتش آمریکا وارد پاکستان شدند*
🔹وزیر خارجه پاکستان خبر که ۲۲ تن از خدمه کشتیهای ایرانی ربوده شده توسط آمریکا وارد کراچی شدهاند تا پس از آن به میهن خود بازگردند.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
🔴 ۲۲ ملوان ایرانی پس از رهایی از دست ارتش آمریکا وارد پاکستان شدند
🔹وزیر خارجه پاکستان خبر که ۲۲ تن از خدمه کشتیهای ایرانی ربوده شده توسط آمریکا وارد کراچی شدهاند تا پس از آن به میهن خود بازگردند.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
🔸وزیر فرهنگ: فرماندهان مقاومت از لبنان تا ایران با تیم دیپلماسی همنوا هستند
🔹سیدعباس صالحی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به سخنان دبیرکل حزبالله درباره تفاهمنامه میان ایران و آمریکا نوشت: شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله: «تفاهم امضاشده میان تهران و واشنگتن، نشانهای از شکست آمریکا و اسرائیل است.»
🔹فرمانده مقاومت لبنان، خلف صالح شهید سیدحسن نصرالله، این گونه داوری میکند.
🔹فرماندهان میدان مقاومت از لبنان تا ایران با تیم دیپلماسی همنوایند، آدرس اشتباه ندهیم.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
سفر راهبردی پزشکیان به پاکستان؛
🔸از قدردانی برای همراهی در مسیر صلح تا ترسیم نقشه راه همکاریهای آینده
🔹سفر رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران به پاکستان را باید یکی از مهمترین تحرکات دیپلماتیک دولت چهاردهم در ماههای اخیر دانست؛ سفری که اگرچه تنها یک روز به طول انجامید، اما در سطح سیاسی، امنیتی و اقتصادی حامل پیامهای مهمی برای روابط تهران و اسلامآباد و همچنین معادلات منطقهای بود./ پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
📞 گفتوگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و رومانی
🔹 سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، و اوانا تویو، وزیر امور خارجه رومانی، در تماس تلفنی عصر امروز جمعه راجع به آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه میان دو کشور گفتوگو و تبادل نظر کردند.
🔹 در این گفتوگو، وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات مربوط به اجرای یادداشت تفاهم و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را برای همتای رومانیایی خود تشریح کرد.
🔹 وزیر امور خارجه رومانی نیز با استقبال از تلاشهای دیپلماتیک جاری برای کاهش تنشها در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل از سوی طرفهای ذیربط تأکید کرد.
🔹 دو طرف همچنین بر ضرورت استمرار رایزنیها و توسعه همکاریها و مناسبات دوجانبه در دوره پیش رو
تأکید کردند.
#ایران #رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻