4_977809829613535271.pdf
374.9K
فایل
❤️پیک
🌹 هفتگی
❤️دی ❤️
👇دریافت لینک کانال های اول تا ششم ابتدایی در #ایتا
👇👇👇👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1907032093C6e0916180d
4_977809829613535265.pdf
993.3K
فایل
❤️پیک
🌹 هفتگی
❤️دی ❤️
👇دریافت لینک کانال های اول تا ششم ابتدایی در #ایتا
👇👇👇👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1907032093C6e0916180d
4_569820007014334473.pdf
200.9K
فایل
❤️ازمون
🌹 اجتماعی
درس
#اول تا #پنجم
❤️دی ❤️
👇دریافت لینک کانال های اول تا ششم ابتدایی در #ایتا
👇👇👇👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1907032093C6e0916180d
4_1282449287233405143.pdf
91.6K
فایل
❤️ازمون
🌹 علوم
کل کتاب
❤️دی ❤️
👇دریافت لینک کانال های اول تا ششم ابتدایی در #ایتا
👇👇👇👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1907032093C6e0916180d
🔮✨ گامهای تکنیکی در جهت رفع و کاهش #مشکلات_نوشتاری ✨🔮
🎓✨1- اولین گام، بررسی #وضعیت_بینایی دانش آموز است. در صورت عدم مشکل جدی در چشمها، ادراک بینایی نیز نقش مهمی را در یادگیری خواندن و نوشتن دارد.
تعدادی از دانش آموزان در تمریناتی که مربوط به این فرآیند است با مشکل رو به رو هستند.
به عنوان مثال دانش آموز نمی تواند بین کلماتی مانند حوادث، حوادس، هوادس و... تفاوت بگذارد.
#دی_ماه
👇دریافت لینک کانال های اول تا ششم ابتدایی در #ایتا
👇👇👇👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1907032093C6e0916180d
🎓✨2- بررسی وضعیت #اندام_گفتاری دانش آموز نیز در این دسته از کودکان ضروری است.
از عوامل دیگری که باعث غلطهای املایی می شود اختلال تلفظ است. به عنوان مثال، دانش آموزی که زیپ را دیپ تلفظ می کند در املا نیز همین طور عمل می نماید. بنابراین این کودکان باید به گفتار درمان مراجعه نمایند.
#دی_ماه
👇دریافت لینک کانال های اول تا ششم ابتدایی در #ایتا
👇👇👇👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1907032093C6e0916180d