🔴 گزارش مختصر :
➖ جمعی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به صورت خودجوش در اعتراض به «شیوع بیماری کشف حجاب و برهنگی» و «انفعال مسیولین» و همچنین برخی تصمیمات ساختار شکنانه وزارت ورزش در گوشهای از تهران بزرگ تجمع کردهاند که با اقتدار خشونت آمیز مأموران مواجه میشوند.اقتداری که دربرابر کشف حجاب و سلیطهگی و شرارت کمتر شاهد آن هستیم.
امّا از نظر قانونی اعتراض به این حرکت مجرمانه، ابتدا متوجه برادر بزرگوار سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله در تهران است و متولی اصلی امنیت این نهاد مبارک میباشد.
برادران بزرگوار!
این مردان و زنان مطالبهگر، پشتوانه اصلی عزت و افتخار شما و نظام اسلامی هستند و اگر خطری متوجه نظام اسلامی بشود، سینه اینها سپر در مقابل خطرهاست.
اما سوال اساسی| بر فرض هر نقص و اشتباهی در این اجتماع، مجوز جرح خشونت نسبت به این عزیزان مظلوم چیست ؟
نگذارید ملت احساس کنند، امنیت برای ساختارشکنان و کشفحجاب کردهها و خشونت برای هسته سخت نظام است.
#اقدامات_مشکوک
#مطالبه_از_سردار_نجات
حجتالاسلام رحمتالله معظمی
@r_moazzami
هدایت شده از حسین زمانی میقان
به نظر شما چهره اقتصادی سال ۱۴۰۲ چه کسی بود؟
https://EitaaBot.ir/poll/l0796s
#نظرسنجی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سلام علیکم
انتشار فیلم برخورد یک بی حجاب با روحانی در درمانگاه،
نوک کوه یخ سلطه فضای مجازی در مدیریت جامعه ماست
فضای مجازی با به دستگیری حادثه سازی مدام، مرتب در ابعاد مختلف ما را دچار انفعال می کند، مسئله گران سازی مدام دلار. رواج قماربازی، برهنگی، عملهای زیبایی، سفرهای توریستی .... ، تجملگرایی، رواج مکتبهای پوچ، عرفانهای کاذب و....
همه و همه آثار حکمرانی فضای مجازی است،
لذا به اصل این نوع از حاکمیت باید اندیشید. نه صرف شاخه و برگها
علی اصغر کوثری
اساساً منِ کم سواد اجازه ورود به این بحث رو ندارم اما در کنار نقد و بررسی استاد عباسی فر، پیشنهاد میکنم این فایل صوتی از حضرت آقا، این ویدیو و این ویدیو از آیت الله حائری شیرازی رو هم نگاهی بندازید...
طبق آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعهی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم مثلاً دانشجوی دولتی و آزاد و پیام نور و بقیهی دانشگاههای کشور داریم، حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانیاند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینهی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینههای علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به جهانبینی اسلامی باشد و بخواهد جامعهشناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشتهها میگیریم؟ این نگران کننده است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفههائی هستند که مبنایش مادیگری است، مبنایش حیوان انگاشتن انسان است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع شکاکیت و تردید و بیاعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست. این از جملهی چیزهائی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد؛ هم در مجموعههای دولتی مثل وزارت علوم، هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی، هم در هر مرکز تصمیمگیری که در اینجا وجود دارد؛ اعم از خود دانشگاهها و بیرون دانشگاهها.
بیانات در دیدار با اساتید دانشگاهها ۱۳۸۸/۰۶/۰۸
اینکه بنده دربارهی علوم انسانی در دانشگاهها و خطر این دانشهای ذاتاً مسموم هشدار دادم - هم به دانشگاهها، هم به مسئولان - به خاطر همین است. این علوم انسانیای که امروز رائج است، محتواهائی دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامی و نظام اسلامی است؛ متکی بر جهانبینی دیگری است؛ حرف دیگری دارد، هدف دیگری دارد. وقتی اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند؛ همین مدیران میآیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسی داخلی، خارجی، امنیت، غیره و غیره قرار میگیرند. حوزههای علمیه و علمای دین پشتوانههائی هستند که موظفند نظریات اسلامی را در این زمینه از متون الهی بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند، برای برنامهریزی، برای زمینهسازیهای گوناگون. پس نظام اسلامی پشتوانهاش علمای دین و علمای صاحبنظر و نظریات اسلامی است؛ لذا نظام موظف به حمایت از حوزههای علمیه است، چون تکیهگاه اوست.
بیانات در دیدار طلاب و فضلا و اساتید حوزه علمیه قم ۱۳۸۹/۰۷/۲۹
آیت الله حائری شیرازی:
علوم انسانی «توهم» اند! چرا؟ چون آنچه بشر درباره انسان میداند موهوم است و تمام علوم انسانی از انسان میگذرد، تا انسانشناسی علمی نباشد، محصولات علوم انسانی علمی نمیشود؛ نتیجه تابع اخس مقدمتین است، (اَخَسّ به معنی پستتر است؛ نتیجه تابع اخس مقدمتین یعنی اگر دومقدمه داشتیم، نتیجه تابع مقدمهای است که پستتر باشد؛ با یک مثال توضیح میدهند.) یعنی اگر100مقدمه داشته باشه و 99تا یقینیه، ضروریه و مطلقه باشند و یکیش وهمیه باشد، نتیجش وهمیه است! آقایان نباید تردید بکنند در رد محصولات علوم انسانی غرب!
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
تا ساعاتی دیگر انتشار کلیپی تبیینی از حجت الاسلام رضی
تهیه شده به همت «رهام»؛ رسانه اقتصاد مقاومتی
🌾سلسله جلسات خـودکفـایی کشـاورزی اندیشکده قصد
🔰نشست پانزدهم
✅با موضوع: سیـل سیسـتان وبلوچسـتان وراهـکارهای مهـار آن (راهکارهای آبخیـزداری برای مهـار سیل چیست؟)
🔰سخنران: آقـای دکتر علیـرضا سـرورینـژاد (معـاون آبخیـزداری سازمان منـابع طبیعی استـان سیستان و بلوچستان)
🔸پنجشنبه ساعت ۱۶
🔹پخش زنده از اسکای روم:
https://www.skyroom.online/ch/saman2/doreghom
10.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️سلسله مباحث بررسی کارآمدی انقلاب اسلامی▫️
کلیپ سوم
🔴دو خیانت نفتی به جهان اسلام توسط حکومت پهلوی
1️⃣در جنگ جهانی اول
🔶️تامین نفت کشتیهای جنگی انگلیسی از پالایشگاه آبادان
🔸️در جنگ جهانی اول، رژیم صهیونیستی پایهگذاری میشود و سعودیها عربستان سعودی را تشکیل میدهند و امپراتوری اسلامی عثمانی -با وجود همهی انتقادات- دچار فروپاشی میشود.
رژیم پهلوی در تمام این جنایتها در حق مسلمین شریک است.
2️⃣در جنگ مسلمانها و اسرائیل
🔶️کشورهای مسلمان، رژیم صهیونیستی را تحریم نفتی میکنند اما رژیم پهلوی این تحریم را میشکند.
🗣حجتالاسلام سید محمدرضا رضی
#انقلاب_اسلامی #پهلوی #رژیم_صهیونیستی #جهان_اسلام #حجت_الاسلام_رضی #ویدیو
⚜️رهام، رسانه اقتصاد مردمی
@raham_media
🇮🇷#آنسوتر
@seyedrazy
سلام و عرض ادب خدمت تمدنسازان گرامی
پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام رضی
امشب،پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۲۲:۰۰
در گروه جبهه تمدنساز
http://Eitaa.com/joinchat/3206415025C911638214e
سوالات خود را در زمان پرسش و پاسخ با هشتگ سوال (#سوال) مطرح فرمایید.
🇮🇷#آنسوتر
@seyedrazy