eitaa logo
آنسوتر | سید محمدرضا رضی
2.6هزار دنبال‌کننده
818 عکس
525 ویدیو
17 فایل
پایگاه رسمی سیدمحمدرضا رضی بهابادی در فضای مجازی کانالی برای آنچه دیدن، گفتن و بازتابش وظیفه است... این پایگاه فعلا توسط مدیران اداره‌ می‌شود.
مشاهده در ایتا
دانلود
ثبت پایین ترین نرخ بیکاری ایران در ۱۸ سال گذشته وزیرکار: 🔹طبق آخرین گزارش مرکز آمار از تابستان ۱۴۰۱، نرخ بیکاری جوانان ۱۵ساله و بیشتر به ۸.۹ درصد رسیده است که طبق بررسی ها، این نرخ طی ۱۸سال گذشته کمترین نرخ بیکاری بوده است. 🔹بر اساس آخرین آمار در هفت ماه نخست امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است. 🔹به دنبال طراحی سامانه ثبت بیکاران در کشور هستیم. ✅eitaa.com/safir_channel ایتا ✅ sapp.ir/safir_channel سروش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 خبرهایی که در ناآرامی های اخیر به قتل رسیدند؛ پیدا کنید قاتلان را ...
آمریکا ما را در «بازی» برد اما ما آمریکا را در «واقعیت» برده‌ایم، می‌بریم و خواهیم برد. 🇮🇷آنسوتَر @seyedrazy
✡ استراتژی امنیتی جنگ‌های علم (١) 1⃣ بنیادهای فورد، کارنگی و راکفلر سال ١٩۴٨، و پس از تصویب فرمان سرّی «توسعهٔ جنگ‌های سیاسی» در شورای امنیت ملی آمریکا به‌سوی گسترش برنامهٔ در تمام کشورهای جهان سوم رفتند. 2⃣ اما سازمان CIA با دعوت از فیلسوفانی چون جان دیویی، برتراند راسل یهودی آتئیست، کارل پوپر یهودی، آیزایا برلین یهودی، هربرت مارکوزه یهودی، هانا آرنت یهودی، ریمون آرون یهودی و… به ایجاد یک در جهان می‌اندیشید. 3⃣ (از پایه‌گذاران CIA) در ۴ آوریل ١٩۵١، یک فرمان فوق‌سرّی را به امضاء رئیس‌جمهور رساند تا با تأسیس شورای برنامه‌ریزی روانی، کلید اجرای بزرگترین قرن بیستم در حوزهٔ را بزند. 4⃣ براساس نقشهٔ راه عملیات، ایالات متحده باید یک که نوعی خاص از ایدئولوژی و ساختار اجتماعی را تبلیغ می‌کند، در جهان حاکم سازد. 5⃣ در این سیستم، باید برای مجموعه‌ای از ضوابط و اصول اخلاقی معین شود و تمامی حوزه‌های اندیشهٔ بشری زیر پوشش آن قرار گیرد؛ چه «در حوزهٔ انسان‌شناسی و نوآوری‌های هنری» و چه «در حوزهٔ جامعه‌شناسی و روش‌های علمی». 6⃣ نتیجهٔ مورد انتظار از اجرای عملیات، و از «اصول سرّی جنگ عقیدهٔ آمریکایی» این بود: در حرکتی روشنفکرانه، عقلایی و بلندمدت، باید همهٔ جهان نابود شوند. تنها الگوی مطلوب، شیوهٔ است، اما مکانیزم عملیات باید به‌گونه‌ای باشد که الگوهای رقیب و به‌ظاهر مخالف اهداف آمریکا را نیز تولید کند. 7⃣ استراتژی عملیات برای این سیستم عقیدتی، نقشی ضدآمریکایی را نیز قائل شد. بدین معنا که برپایهٔ «سیاست همسانی»، باید که در ظاهر مخالف اهداف آمریکا است، ساخته شود و بخشی از نخبگان منتقد نظام را به چنین فضایی هدایت کرد، چون آن‌ها در این «زمین آمریکایی برای بازی مخالفان» به تدریج اهلی می‌گردند!! ✍ پیام فضلی‌نژاد ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡ استراتژی امنیتی جنگ‌های علم (٢) 1⃣ حاكم بر آمریکا، برای «نابودی الگوهای رایج اعتقادی در دنیا» ساخت و ساز یک به‌نام «گروه نخبهٔ روشنفکران» را آغاز کرده و کوشیدند زمینه‌ای مناسب را برای تولّد جنسی جدید از روشنفکران فراهم سازند: 2⃣ شامل معدودی از افراد هستند که در کنترل مباحث اعتقادی، مهارت و انگیزهٔ خاصی دارند و شناخته می‌شوند. این اربابان اندیشه با آلتِ دست قراردادنِ موضوعات اعتقادی در تلاش هستند تا بینش‌ها و عقایدِ را شکل دهند یا دست‌کم به آن‌ها سمت‌وسو بخشند. 3⃣ اولویت عملیاتی آمریکا، در کشورهای هدف بود تا از این رهگذر «منشأ آمریکایی عملیات» را پنهان سازد، اما به روایت دونالد جیمسون، نمایندهٔ CIA در شورای برنامه‌ریزی روانی «آنان با به‌کارگیری قدرت فکر و استدلال خویش، همواره باید برتمامی اعمال ایالات متحده -چه صحیح و چه غلط- صحّه بگذارند.» 4⃣ طبقهٔ منزلتی فراتر از «رهبران افکار عمومی» داشتند و به عقاید آن‌ها جهت می‌دادند. آنان از خود به کاملاً آگاهی داشتند، اما گزارش‌های به‌جا مانده از سازمان سیا نشان می‌دهد پس از این طبقه، روشنفکران دیگری نیز در خدمت عملیات بودند؛ روشنفکرانی که به قول ریچارد المن در کتاب شگفت‌انگیز هنرنمایی سازمان سیا «این سازمان آنان را سگی با قلادهٔ بسیار بلند می‌پنداشت.» 5⃣ این که خود را وقف پاسبانی از و نابودی مکاتب ناسازگار با نمودند، نزد CIA روشنفکرانی بودند که «از افکار طبقهٔ نخبه تغذیه می‌کردند»، «موافقت اصولی» خود را در قبال سیاست‌های آمریکا به نمایش گذاشتند و پروژهٔ سیا در سرزمین‌هایشان را تعقیب کردند. 6⃣ چون مطابق منطق عملیات مخفی سیاسی: بهترین روش «تبلیغات» (پروپاگاندا) روشی است که طبق آن، «سوژهٔ» شما در جهتی حرکت کند که مقاصد شما پیش برده شود. در حالی‌که سوژه، پیش خود تصور می‌کند که دارد هدف‌های خودش را دنبال می‌کند!! 7⃣ بنابراین «آنان نمی‌‌دانستند که قلاده‌شان به کجا وصل است و از چه جایی کنترل می‌شود.» ✍ پیام فضلی‌نژاد ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ متن کامل مقالهٔ «استراتژی امنیتی جنگ‌های علم» را در آدرس زیر بخوانید: 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/muslim-zionism/5606 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
🔴بزرگ‌ترین اعتصاب 100 سال اخیر انگلیس 🔻انگلیس به سمت بی‌سابقه‌ترین اعتصاب سراسری خود در طول یک قرن گذشته می‌رود. اعتصابی که پیش از شروع با دستور نخست‌وزیر به پلیس این کشور برای سرکوب سخت‌تر و شدیدتر معترضان همراه شده است. گفته می‌شود فراخوان‌ها برای اعتصاب در انگلیس شروع شده و هماهنگی‌ها در سطوح مختلف ادامه دارد. از سوی دیگر، برخی رسانه‌های انگلیسی هم در توصیف این اعتصاب آن‌ را بی سابقه خوانده و از تلاش‌های دولت برای شکستن این اعتصاب سراسری که دو هفته پیش از کریسمس روی خواهد داد، نوشتند. 🔻اکثر تاریخ‌هایی که برای اعتصاب تعیین شده در ماه دسامبر ۲۰۲۲ است که نقطه اوجش دو هفته مانده به کریسمس است. آخرین اعتصاب سراسری در بریتانیا به ۱۹۲۶ برمی‌گردد وقتی که ۱.۵ میلیون نفر از کارمندان بخش خصوصی دست از کار کشیدند. اتحادیه‌های کارگری آزادی خود را برای انجام چنین اقداماتی توسط پارلمان در قرن گذشته محدود کرده‌اند. با این وجود، برخی از رهبران اتحادیه‌ها می‌گویند که در حال هماهنگ کردن اقداماتی برای حداکثر تاثیرگذاری هستند و نزدیک به ۱۰۰ سال پس از آخرین اعتصاب عمومی، ۱.۵ میلیون کارگر ممکن است تا کریسمس دوباره در صفوف تظاهرات حضور پیدا کنند. 🔻اعتصاب سراسری تنها یکبار در انگلیس رخ داد و آن هم در تاریخ سوم مه ۱۹۲۶ بود که ۹ روز به طول انجامید. حدود ۱.۵ میلیون نفر در آن حضور داشتند و انتظار می‌رود که چنین رویدادی بار دیگر در اعتصاب دسامبر ۲۰۲۲ تکرار شود. پس از ویرانی‌های جنگ جهانی اول و از دست رفتن چندین دهه سرمایه گذاری، بسیاری از چشم اندازهای صنعتی در حوزه ماشین آلات و فناوری به شدت ضعیف شد. در پی این رویدادها، کارفرمایان به کاهش دستمزدها روی آوردند. در آن زمان، ۱۷ میلیون کارگر بخش خصوصی و تنها ۱.۵ میلیون در بخش دولتی وجود داشت، در حالیکه امروز به ترتیب ۲۷ میلیون و ۵.۷ میلیون کارگر در این بخش‌ها مشغول به کار هستند. TUC تصمیم گرفت شرکت در اعتصاب را به کارگران راه آهن و حمل و نقل، چاپخانه‌ها و کارگران بارانداز و همچنین کارگران صنعت آهن و فولاد محدود کند که نماینده سایر صنایعی بودند که آنها هم دچار دگرگونی مالی شده بودند. 🔻با این حال، قوانین انگلیس در حوزه کارگری و کارفرمایی برای شکل دهی اعتصابات بسیار سختگیرانه است. این قوانین که عمدتاً در دهه 80 قرن گذشته مصوب شده، به شکلی نوشته شده که همه اتحادیه‌ها نتوانند همزمان با هم در اعتصابات شرکت کنند. در این مورد می‌شود توضیحات بیشتری هم داد، اما به نظر می‌رسد با همه این مسائل، اتحادیه‌ها در فکر مدیریت کردن بهتر فضا برای ورود به گسترده‌ترین اعتصابات در یکصد سال اخیر انگلیس هستند. @syriankhabar
تشرف جبرئیل خدمت حضرت زهرا (1).mp3
3.87M
🎙بشنوید | بغض رهبر انقلاب هنگام تعریف ماجرای تشرف مکرر جناب جبرئیل به خدمت حضرت زهرا سلام الله علیها. این کلیپ صوتی را با 🎧 بشنوید. 🗓 ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ 🌱 @khamenei_Reyhaneh
۱۸سال بیشتر نداشت. اما شدیدا تحت تاثیر مجاهدین خلق بود. تصمیم گرفت با یک عملیات انتحاری آیت الله دستغیب را به شهادت برساند. ۲۰ آذر ۱۳۶۰ با کمربند انفجاری و در پوشش یک زن باردار، خود را به آیت الله نزدیک کرد و... 💐 آیت الله سید عبدالحسین دستغیب و ۱۲ نفر از همراهانشان در این واقعه به شهادت رسیدند. شهید دستغیب می فرمود: هركس ميخواهد بداند که اگر امام زمان (عج) ظهور فرمايد، نسبت به ايشان چه موضعي خواهد داشت، ببيند الان با نائب برحقش(ولی فقیه) چگونه است؛ اگر توانست مطيع ايشان باشد، اطاعت از امام زمان عجل الله خواهد داشت... 🌷بیست آذرماه سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب 🆘 @Roshangari_ir 🆘 rubika.ir/Roshangari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو روحانی با انتشار این ویدیو نوشتند: این دوستان عمامه ما را انداختند حالا با هم رفیق شدیم، جوج می‌زنیم مسجد هم می‌رویم خبـــرهای فـــوࢪی‌ مهم⇩⇩ ☑️ @Akhbar_Fori
بسم الله الرحمن الرحیم غیرت هشام بن حکم در جهاد تبیین به توصیه استادمان روایتی از کتاب الاحتجاج کافی شریف را خواندم در روایت سوم از غیرت هشام بن حکم تعجب کردم و از غیرت دینی خود تاسف خوردم؛ داستان از این قرار است که در بصره شخصی به جایگاه امامت خرده گرفته و برای خود دکان و دستگاهی راه انداخته است. هشام شنیده است و گُر گرفته ؛ مثل سربازان آتش به اختیار دل به دل راه زده و خودش را به مسجد این شیخ در بصره رسانده ؛فکرش را بکن تا بصره رفته تا برای آن شخص و اطرافیانش تبیین کند؛ این جوان مجاهد وارد بر مجلس شیخ می شود ؛بلند و رسا می گوید:ای عالم سوالی دارم. شیخ :بفرمایید. هشام:آیا چشم دارید؟ شیخ:این چه سوالی است وقتی می بینی دارم؟ هشام:سوال من این چنین است. شیخ : بپرس فرزندم گر چه سوالت احمقانه است؟ هشام:داری؟ شیخ: بله هشام:با آن چه می کنی؟ شیخ:با آن رنگ ها و اشخاص و ... را می بینم. هشام:آیا بینی داری؟ شیخ : بله دارم. هشام: با آن چه می کنی؟ شیخ:بو می کشم. هشام:دهان داری؟ شیخ:بله. هشام:با آن چه می کنی؟ شیخ: طعم غذا را می چشم. هشام:گوش داری؟ شیخ:بله. هشام: با آن چه می کنی؟ شیخ:با آن می شنوم. هشام:آیا قلب داری؟ شیخ: بله. هشام:با آن چه می کنی؟ شیخ:با آن آنچه بر اعضا و جوارح وارد می شود را تشخیص می دهم. هشام:آیا با بودن این جوارح از قلب بی نیازی؟ شیخ:نه. هشام:چه طور با اینکه آن جوارح همه سالم هستند؟ شیخ:پسرم هرگاه جوارح شک کنند در آنچه دیده ام یا خورده ام یا بوییده ام یا شنیده ام آن را بر قلب عرضه می کنندو هرچه قلب گفت بدان یقین پیدا می کنند. هشام:پس خدا قلب را برای برطرف کردن شک از جوارح اقامه کرده است؟ شیخ:بله. هشام:ای ابا مروان چه طور خدا برای حل اختلاف و برطرف کردن شک اعضا و جوارح تو امامی را فرستاده است تا در هنگامه شک به جوارح تو کمک کنند اما خلق خودش و مردمش رادر حیرت و گمراهی رها کرده تا اینکه در اختلاف ها و شک ها و در گیری ها سرگردان باشند؟و برای آنها امامی قرار نداده است تا شک و اختلاف و حیرت آنها را بر طرف کند؟ شیخ دیگر چیزی نگفت و ساکت شد.بعد گفت:آیا تو هشام بن حکم هستی؟ هشام:نه. شیخ:آیا پای مجلس او نشسته ای؟ هشام:نه. شیخ:پس اینها را از کجا گفته ای؟ هشام: از اهل کوفه. شیخ: تو خود هشامی.هشام را بر جای خود نشاند و حرفی نزد تاینکه هشام بلند شد و رفت. تا هشام این قصه را برای امام صادق علیه السلام گفت امام خندیدند و گفتند از کجا این را یاد گرفته ای؟ هشام گفت چیزی بود که از شما گرفته بودم.امام صادق علیه السلام فرمودند: بخدا این در صحف ابراهیم و موسی نوشته شده است. هشام بن حکم در راه تبیین مجاهده کرد و لبخند رضایت بخش امامش را برای خود خرید.رزقناالله و ایاکم. سید ضیاءالدین رضی @seyedrazy
فوری فوری فوری سلام علیکم با تجهیزات تبیینی به تبلیغ برویم. این دوره با محوریت اغتشاشات اخیر طراحی شده،انشاالله بتوانیم تبلیغ تبیینی قوی داشته باشیم. یاعلی دوستان طلبه را خبر کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | ⛔️ قسم خوردن ⛔️ اسم خداوند را بزرگتر از آن بدان که بخواهی برای هر چیز پیش پا افتاده روزمره بگویی به خدا قسم، این منافات دارد با تعظیم اسم پروردگار 🌹 حضرت آیت الله سیفی مازندرانی (حفظه‌الله) ☑️ @ayatollahseyfi
دستاوردهای اقتصادی انقلاب استادرضی فاطمیه دوم1401_1_1.m4a
42.61M
🌴«تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران»🌴 🌳جلسه اول 🖌تحلیلگر: سید محمدرضا رضی بهابادی 🔶این دوصوت مربوط به بحث «تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران» است. این سرفصل طی دوجلسه در جمع برخی از مبلغان در شهر مقدس قم به تاریخ آذرماه ۱۴۰۱ش. ارائه شده است. 🔶این دو جلسه شامل طرح و چارچوبی نو برای بررسی شبهه بسیار مهم «عدم موفقیت انقلاب در عرصه اقتصاد» است. 🔶تلاش شده است با رویکردی علمی، بدون تلاش برای توجیه کورکورانه مشکلات اقتصادی موجود و نیز با شجاعت لازم برای شکست دایره تحریم تبلیغاتی انقلاب به ارائه بحث بپردازیم. این دو جلسه حاصل حدود ۱۰ سال پژوهش می‌باشد. تقدیم به شما... 🇮🇷آنسوتَر @seyedrazy
دستاوردهای اقتصادی انقلاب جلسه دوم استاد رضی.m4a
35.1M
🌴«تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران»🌴 🌳🌳جلسه دوم 🖌تحلیلگر: سید محمدرضا رضی بهابادی 🔶این دوصوت مربوط به بحث «تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران» است. این سرفصل طی دوجلسه در جمع برخی از مبلغان در شهر مقدس قم به تاریخ آذرماه ۱۴۰۱ش. ارائه شده است. 🔶این دو جلسه شامل طرح و چارچوبی نو برای بررسی شبهه بسیار مهم «عدم موفقیت انقلاب در عرصه اقتصاد» است. 🔶تلاش شده است با رویکردی علمی، بدون تلاش برای توجیه کورکورانه مشکلات اقتصادی موجود و نیز با شجاعت لازم برای شکست دایره تحریم تبلیغاتی انقلاب به ارائه بحث بپردازیم. این دو جلسه حاصل حدود ۱۰ سال پژوهش می‌باشد. تقدیم به شما... 🇮🇷آنسوتَر @seyedrazy
لطفا نظرات تکمیلی پیشنهادی و انتقادی خود را در مورد مباحث بالا به حقیر هدیه دهید‌. @seyedrazy
سخنرانی استاد رضی.m4a
27.6M
🔹تا به حال چقدر منبرهای اقتصادی شنیده‌ایم؟ 📿سلسله منبرهای «تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران» 🖋سید محمدرضا رضی بهابادی 🌹منبر اول 🔹مسجد فاطمة الزهرا سلام الله علیها، پردیسان، قم مقدسه، آذرماه و دیماه ۱۴۰۱ش. 🇮🇷 @seyedrazy
اقتصاد ایران.m4a
46.47M
🔹تا به حال چقدر منبرهای اقتصادی شنیده‌ایم؟ 📿سلسله منبرهای «تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران» 🖋سید محمدرضا رضی بهابادی 🌹منبر دوم 🔹مسجد فاطمة الزهرا سلام الله علیها، پردیسان، قم مقدسه، آذرماه و دیماه ۱۴۰۱ 🇮🇷 @seyedrazy بصیرت اقتصادی یعنی چه؟ آیا اقتصاد ایران قابل دفاع هست! اگر جواب مثبت است پس چرا شیرینی اقتصاد ایران دیده نمیشود؟ در این صوت به این سوالات جواب داده میشود.
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضی.m4a
42.79M
🔹تا به حال چقدر منبرهای اقتصادی شنیده‌ایم؟ 📿سلسله منبرهای «تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران» 🖋سید محمدرضا رضی بهابادی، محقق و مدرس اقتصاد 🌹منبر سوم 🔹مسجد فاطمة الزهرا سلام الله علیها، پردیسان، قم مقدسه، آذر و دیماه ۱۴۰۱ 🇮🇷 @seyedrazy
تذکر: مطالب این منبرها طی چند هفته ارائه شده است. به جهت فاصله یک هفته‌ای میان مباحث بخشی از آنها تکرار می‌شوند تا برای مخاطب یادآوری شوند. اگر با تکرار و مرور بعضی بحثها مواجه شدید، از این باب است. یاعلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به زبان خودمونی و روان .... 🛑 ویژه کودک و نوجوان 🛑 چی شد که به خونه حضرت زهرا س حمله کردن؟ چرا حضرت فاطمه س دفاع کرد از امام علی ع ، چرا خود امام علی باهاشون حرف نزد؟ چرا حضرت زهرا س گفتن شبانه من را غسل و کفن و دفن کن و کسی را خبر نکن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | 🇮🇷 🔹حضرت آیت الله سیفی مازندرانی (حفظه‌الله): 🔸 یکی از مصادیق واضح «نعیم» - که ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ (تکاثر: ۸) - نعمت جمهوری اسلامی است، فردای قیامت از همه‏‎ی ما سوال میکنند شما چه کردید با این ؟ هیچ هدفی جز «اقامه‎ی دین الهی» در ذات رهبری و امام نیست - ما این را میدانیم - [اما] خب بیاییم اینجور برخورد بکنیم که آب در آسیاب دشمن بریزیم، قرآن را - آن هم بر خلاف مسلّم - تفسیر بکنیم که مثلا بیاییم جانب داری به اسم مردم بکنیم؟ کدام مردم؟ همین مردم خواستند بشود؛ نه جمهوری ابتذال و فساد ☑️ @ayatollahseyfi
⭕استسباع یعنی چه و چه ربطی به شرایط امروز ما دارد؟ 🔸حکمای قدیم اصطلاحی دارند به نام «استسباع». در بعضی حیوانات مانند خرگوش اینگونه است که وقتی با حیوان درنده‌‏ای که او را شکار می‌کند- مثلا با شیر- روبه‌رو می‌شود اگر شیر چشم در چشمش بیندازد این حیوان مستسبَع می‌شود یعنی همه‌چیز خود را، اراده و فکر خود را از دست می‌دهد؛ فکر فرار کردن، فکر اینکه این خورنده من است و اگر من به طرف او نزدیک شوم مرا می‏‌بلعد به‌کلی از ذهن این حیوان بیرون می‌رود؛ سر جای خودش می‌ایستد بلکه خودش به طرف او می‌آید. قدرت فرارکردن از او سلب و به زمین میخکوب می‌شود. این را می‌گویند خودباختگی، از دست دادن خود، از دست دادن روحیه و از دست‌دادن اعتماد و ایمان به خود. 🔸گاهی یک جامعه در مقابل جامعه دیگر خودش را می‌‏بازد، خودباخته می‌شود، مستسبَع می‌شود. گاهی یک جامعه جامعه دیگر را از روی زرنگی با عواملی که دارد خودباخته می‌کند. نیرنگ بزرگ استعمار با کشورهای مستعمره و کشورهای استعمارزده همین است، کوشش می‌کند که کشور استعمارزده اعتماد و ایمان به خودش و ایمان به حیثیت خودش را از دست بدهد؛ به فرهنگ خود، دین خود، ملیت خود، کتاب‌های خود، پیشوایان خود، به تاریخ گذشته خود و به هر چه که دارد بی‌اعتقاد شود، بگوید همه آن هیچ و پوچ بوده، ما که چیزی نیستیم، ما که هیچ هستیم، هر چه هست آن‌ها هستند. این بزرگ‌ترین نیرنگ استعمار است. 📚 برش‌هایی از کتاب آینده انقلاب اسلامی، صفحه ۱۳۵ الی ۱۴۰، به قلم استاد شهید مرتضی مطهری.👇👇 🌷🌷✅@Mfatemiyyeh @seyedrazy
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضی۲.m4a
28.6M
🔹تا به حال چقدر منبرهای اقتصادی شنیده‌ایم؟ 📿سلسله منبرهای «تحلیل کارآمدی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران» 🖋سید محمدرضا رضی بهابادی، محقق و مدرس اقتصاد 🌹منبر پنجم 🔹مسجد فاطمة الزهرا سلام الله علیها، پردیسان، قم مقدسه، آذر و دیماه ۱۴۰۱ 🇮🇷 @seyedrazy
الان که نرخ اسمی دلار بالا رفته است، بهترین فرصت است تا اقتصاد ایران را از شر این قلاده ننگین آزاد کنیم. هر سیاستی که فقط به کاهش قیمت دلار بیاندیشد و به آقایی آن ضربه نزند، صرفا حفظ وضع موجود است. مسئولان اقتصادی دولت باید این را بفهمند و فرصت طلایی رهایی از دلار را از دست ندهند. 🇮🇷 @seyedrazy