eitaa logo
یاوران‌حضرت‌اباصالح‌المھدے(عج)
875 دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.9هزار ویدیو
252 فایل
🌱ݕسݦ‌الݪه‌إݪڔځݦݩ‌إڶڔځيݥ🌱 🌴ݥـد؏ےڲـؤيـدڪـه‌‌ݕـآيــڪـ ڴــڶ ݩـݦــےڳــڔددݕــهآڔ🌸! 🌱ݥـــݩ‌ڲــڶــے‌دآرݦ‌ڪـة‌؏آڶــݦ رآ ڲــݪـسٺـآݩ‌ݦـےڪـݩـد🌻🌿 🌻؏ڄّـڶ‌؏ڶــے‌ظهؤڔڪــ يــآصـآحـݕ أڶـݫݦـآݩ🌻 🍃ږوحــے‌ؤݩفســےڶڪـــ‌آڶــفـدآء🌱 :ارتباط با مدیریت @seyeddzaman
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از علی صغیرا
سعید: موقع خشم يا خوشحالي زياد؛تصميم نگيريم! نتیجه یک تحقیق روان شناسی نشان داده که وقتی انسان هیجان‌ زده می‌شود، عقل و خِرد او به یک‌ سوم، افت پیدا می‌کند (چه مثبت و چه منفی، چه عاشق و چه عصبانی، پر از خشم و نفرت و يا محبت افراطی و ...). اگر  فرد دارای  IQ (ضریب هوشی) 180 هم باشد و جزو نوابغ هم محسوب شود، وقتی هیجان‌زده شود، ضریب هوشی‌ به 60  می‌رسد (نُرمالِ ضریب هوشی، 100 است)، یعنی مثل یک آدم عقب‌مانده تصمیم می‌گیرد. خونسردی، آرامش و متانت و تصميم نگرفتن در لحظه های خشم و عصبانيت و يا عشق زياد، راهِ درست زندگی کردن و موفق و خوشبخت شدن است
💐🌿امام رضاعلیه السلام فرمود: روزه بیست ونهم، کفاره صد سال است. روزه فردا فراموش نشه عزیزان🌹 ___ «»
1_3011061522.mp3
564.5K
يَا مَنْ أَرْجُوهُ لِكُلِّ خَيْرٍ، وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ كُلِّ شَرٍّ، يَا مَنْ يُعْطِى الْكَثِيرَ بِالْقَلِيلِ، يَا مَنْ يُعْطِى مَنْ سَأَلَهُ، يَا مَنْ يُعْطِى مَنْ لَمْ يَسْأَلْهُ وَمَنْ لَمْ يَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً، أَعْطِنِى بِمَسْأَلَتِى إِيَّاكَ جَمِيعَ خَيْرِ الدُّنْيا وَجَمِيعَ خَيْرِ الْآخِرَةِ، وَاصْرِفْ عَنِّى بِمَسْأَلَتِى إِيَّاكَ جَمِيعَ شَرِّ الدُّنْيا وَشَرِّ الْآخِرَةِ، فَإِنَّهُ غَيْرُ مَنْقُوصٍ مَا أَعْطَيْتَ، وَزِدْنِى مِنْ فَضْلِكَ يَا كَرِيمُ. ای آن‌که هر خیری را از او امید دارم و از خشمش در هر شرّی ایمنی جویم، ای آن‌که در برابر عبادت اندک مزد بسیار عطا می‌کند، ای آن‌که به هرکه از او بخواهد می‌بخشد، ای آن‌که به هرکه از او نخواهد و او را نشناسد می‌بخشد، عطایش از روی مهربانی و رحمت است، با درخواستم از تو، همه‌ی خیر دنیا و خیر آخرت را به من عطا کن و با درخواستم از تو همه شر دنیا و شر آخرت را بازگردان، زیرا آنچه را تو عطا کردی کاستی ندارد و از احسانت بر من بیفزای ای مهمان‌نواز.
! با همه فرصت‌های زیبایی که برای استغفار و توبه در اختیارمان گذاشتی حالا وقت وداع با تو رسیده و چقدر دلم برای تو، برای مناجات‌های تو، برای خلوت‌های عاشقانه اعتکاف و بودن در خانه خدا تنگ می‌شود. .
YEKNET.IR - monajat 2 rajab 1401 - narimani.mp3
6.04M
🍃غیر آهۍ در بساطم نیست 🍃آه آورده ام ... 🎙 التماس دعا 🤲🏻🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⏳از باقیمانده‌ی لحظات غافل نشویم؛ اقرار کنیم به گناهانمان نزد پروردگار خویش و آمرزش را طلب کنیم؛ در تنهایی و تاریکی شب به یاد تنهایی هایی که در پیش داریم باشیم؛ امام زمان علیه السلام را واسطه قرار دهیم و از حضرتش بخواهیم برای ما طلب بخشش کنند. همچون فرزندان خطاکار یعقوب که به پدرشان گفتند: ای پدر! آمرزش گناهانمان را بخواه، بی‌تردید ما خطاكار بوده‌ایم. 💜امام مهربانم؛ پدر جانم؛ خودت وساطت کن، بی تردید ما خطاکار بوده‌ایم! قَالُوا يَآ أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَآ إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ: یوسف: ۹۷ "استغفر الله و اسئله التوبه" .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ » اللّهمَّ عَجَّل لِوَلیّکَ الفَرَج اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عجل الله)
🌱سلام پناه همیشگی‌ام، مهدی جان بسان گیاه که به آسمان ... بسان تشنه که به باران ... بسان پرنده که به پرواز ... بسان شب زده که به خورشید ... بسان ساکنان زمستان که به بهار ... هر صبح به تو سلام می‌کنم، جان می‌گیرم، زندگی در رگ‌هایم جاری می‌شود هر صبح به تو سلام می‌کنم و در پناه یاد بهشتی‌ات آرام می‌شوم ... بیچاره من که از دیدارت محرومم روزهایم به بی‌کسی می‌گذرد و شب‌هایم به بیقراری والتهاب در خاطرم هزار قاصدکِ سپید با هزار سلام و دعا به سویت روانه می‌کنم و خودم همچون بوته خاری خشکیده اسیر بیابان تف زده‌ی انتظارم ... بیا ای باران رحمت، ای منجیِ دلها، ای آخرین امید ... بیا و سبزم کن ، جانم ببخش ، آرامم کن ...🌱 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام،حقیقتِ‌بسم‌الله معرفت‌امام‌حاضر ــــ🌱 اللَّهُمَّ عَرِّفْنِےحُجَّتَڪ 🌿ـــــ 💝 شماهم دیگران را در کسب بیشترمعرفت‌مهدوی،مهمان‌کنید👌🏻 .
بسم ربّ المهدی ✨ حدیث روز : ⛅️ قال مولانا الامام المهدی علیه السلام : أنَا الَّذی أملأُها عَدلاً کما مُلِئَت جَورا. 💠 امام مهدی(ع): منم که زمین را از عدالت لبریز می کنم، چنان که از ستم آکنده است. 📚 بحار الأنوار، ج ۵۲ .
1_3409015188-AudioConverter.mp3
1.56M
⁉️ چگونه به درک امام زمان عج برسیم ؟ واینکه منظور از این درک چیست ؟ ⭕️پاسخ: .
1_3391228351-AudioConverter.mp3
1.81M
⁉️فرق بین حکومت امام علی( ع )با حکومت کریمه ای که امام زمان (عج) بعد از ظهور تشکیل میدهد چیست؟ ⭕️پاسخ: .
✍آقای جمهوری اسلامی! 📌ما برای و پای کار تو نیامدیم که بخاطر اینها از تو دست بکشیم؛ 📌تو که چهل و چهار ساله و کردی؛ اینبارم یه بگو و گره از کار مردم وا کن؛ 📌ما به پیروی از عزیز تر از جانمون به آینده امیدواریم و یقین داریم که این مشکلات حل خواهد شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐🍃💐😍💐🍃💐🍃💐 شعبان که همه گلاب و عطر و خُتن است خوشبو و معطر به گل پنج تن است عطری زِ ابالفضل و حسین و سجاد هم یاس علی اکبر و هم نرگسِ ابن الحسن است. 💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐 حلول ماه شعبان المعظم مبارک باد
🛑 ان شاء الله فرصت ماه شعبان را غنیمت بدانیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 گل‌آرایی ضریح امام حسین علیه السلام، توسط خادمان امام رضا علیه السلام، در آستانه اعیاد شعبانیه.