فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♨️ مرعشی: ریاست جمهوری ۴ ساله هست فایده ندارد، رهبری را میخواهیم.
🔹حسین مرعشی در برنامه تبلیغاتی مسعود پزشکیان در کیش: علت اینکه کاندید ریاست جمهوری نشدم اینه که چهار سال به چهار سال عوض میشه و اصلا ارزش نداره؛ ما دنبال رهبری هستیم که مادام العمره...
✍آقای مرعشی بی درایتی و بیرون ریختن مکنونات قلبی شما اتحاد ما را بیشتر خواهد کرد.
این کم خرد هنوز نفهمیده است رهبری مادام العمر نیست وصلاحیت برای این جایگاه، پیوسته توسط خبرگان، مورد بررسی قرار می گیرد.
#امتداد_بدرقه_شهیدان
#روشنا_زنجان
💠⃟🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پسر اقای هاشمی رفسنجانی رفتن بالا میگن به پزشکیان رای بدید این رفراندوم و تغییر حکومت را به گوش حاکم و مردم برسانیم هرکس به ما رای بدهد ما به دنبال تغییریم بابرگزاری رفراندوم ورای به پزشکیان به سوی تغییر نظام جمهوری اسلامی
ایا این حرف ها شما را یاد فتنه گران 88نمی اندازد....
این ها می خواهند خون شهدا رابی اثر کنند
#انتخابات
#بصیرت
روحانی و ظریف برای پزشکیان شهر به شهر میرند و تبلیغ میکنند
به مسجد اهل سنت رفتند و برای جمع آرا حتی حاضر شدند نماز بدون مهر بخوانند
این چه مسلمانی هست که برای گرفتن مقام از ارزش ها و اعتقادات خود میگذرن 😡😡
آنوقت من و تو خونه نشستیم مدام برای خودمون پیام های تکراری میفرستیم کاری نمی کنیم
فقط تبلیغ چهره به چهره 👌👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روحانی از زمان گرانی بنزین خبر داشت
⚜"زمانه خود را بشناس"
_________________________
🟡
27.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این انتخابات باید ما رو به تمدن انسانی برسونه!
#روشنا_زنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😡 قابل توجه اون های که به پزشکیان رای دادند و یا دوباره میخوان رای بدند
👆👆لطفاً این کلیپ رو ببنید 👆👆
🛎. ایشون بهتر پزشکیان میشناسه.
😳 سالومه بود؟. 👇👇
👈 مگه از خودشون نیست ؟ 👉
👈 مواجبش کم شده یا وجدانش بیدار شده!؟
👈 شاهد از غیب رسید
شاید پزشکیان سهمش را نداده حالا شتیل می خواهد
#رسمی
🔴نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران:
▪️از ۱۰میلیون و ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط، ۳میلیون و ۳۶۶هزار نفر رای دادند.
▪️پزشکیان : ۱ میلیون و ۴۹۲هزار رای
▪️جلیلی : ۱ میلیون ۱۶۵هزار رای
▪️قالیباف : ۶۳۷هزار رای
▪️پورمحمدی : ۳۵هزار رای
🔻مهم: کسانیکه دور اول رای ندادند هم در دور دوم میتوانند رای دهند.
🔰ترکیب متفاوت مرددین/ چه باید کرد؟
🔸آرای مردد دو دسته اند. دسته اول آرای مشارکت ساز هستند. آرائی که بین رای دادن و ندادن مردد اند. دسته دوم آرایی که رای می دهند اما هنوز معلوم نیست به چه کسی.
🔸اما حرف اینجاست که کمپین های انتخاباتی و تبلیغات رسانه ای هنوز کمکی به آرای مردد نکرده اند و این یک تفاوت جدی با گذشته است. چرا؟
آیا شعارها و برنامه ها و وعده های نامزدها دست مردم رسیده است؟ اجمالا پاسخ منفی است. اما آیا نامزدها حرف نمی زنند؟ می زنند، چه بسا بیش از گذشته. آیا برنامه و ایده و وعده ندارند؟ کم و بیش دارند. پس ماجرا چیست؟
🔸علت اصلی اینست که برخلاف گذشته دیگر نامزدها و ستادها نیستند که کمپین می سازند و امروز شبکه های مجازی اند که کمپین سازند. کمپین سازی دیگر بالا به پائین نیست و افقی و عرضی است. به همین دلیل حتی هوادارها نیز کار به برنامه ها و وعده ها ندارند.
🔸هرکس قصه خودش از نامزدش را برای مخاطب می گوید تا او نیز با همین قصه هم قصه شود. خیلی هم برایش مهم نیست این قصه چه میزان واقعی است.
🔸به همین دلیل است که در خیلی از موارد نیز کار به اختلاف و جدل کشیده می شود چون روایت افراد از نامزد مورد علاقه شان اغلب افراطی و دوقطبی ساز است. طبیعت ذهن و روان ادمی چنین است. آدم ها دوست دارند از نامزد مورد علاقه خود فرشته و از رقیب او اهریمن بسازند.
🔸برای رقابت های دیو و پری گونه نیز ایده و برنامه و شعار نیاز نیست، بلکه زمین بازی را افشاگری ها و بداخلاقی ها و طعنه زدن ها و غیره روشن می کند. رقابت نمی کنند که دیگران انتخاب کنند، رقابت می کنند تا همدیگر را حذف می کنند.
🔸اینجاست که سطح کمپین ها فراتر از هواداری سخت نخواهد رفت چون قدرت گسترش در مقایس های بزرگ تر اجتماعی و عمومی را نخواهد داشت.
حالا چه باید کرد؟
🔸در روزهای باقی مانده باید کمپین های شبکه ای و افقی شکل بگیرد. کمپین هایی که قدرت رشد مویرگی در شبکه های محلی و خانوادگی و دوستانه و غیره را داشته باشد. صاحب این کمپین ها چه کسانی اند؟ خود فعالان شبکه اجتماعی.
🔸هرکس با هدف معرفی نامزد مورد علاقه اش مسائلی که می تواند میان مخاطب دست به دست شود را احصا و روی همان تمرکز کند. مثلا فرض کنید این روزها برای مخاطب تورم یا فیلترینگ یا حجاب یا ارز و بورس و غیره مهم است. هر هواداری می تواند روی ایده نامزد خود لابه لای نظام مسائل مخاطب تمرکز شود. هر میزان که از آن ایده می فهمد همان را به زبان خودش بگوید.
🔸فایده اصلی این کمپین های شبکه ای اینست که هم وضع موجود را می بیند و هم ناظر به مخاطب ایده و برنامه می دهد و لذا امیدافزاست و از همه مهمتر اینکه به روایت مخاطبین است نه ستادها. چنین کمپین هایی می تواند هم مشارکت بسازد و هم انتخاب.
شما هم راه حل پیشنهاد دهید.
📝 #محسن_مهدیان
#انتخابات۱۴۰۳
#انقلابیون
⚜"زمانه خود را بشناس"
_________________________
🟡