eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 خطبه‌های تاثیرگذار 🔺 همان مقداری که فداکاری حضرت ارزش پیش خدای تبارک و تعالی دارد و در پیشبرد نهضت حسین- سلام الله علیه- کمک کرده است، خطبه‌های حضرت سجاد و حضرت زینب هم به همان مقدار یا قریب آن مقدار تاثیر داشته است. 📆 امام خمینی (ره) | ۲۵ مهر ۱۳۶۱ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
(علیهاالسلام)... من مادران شهدایی را زیارت کردم که بجد و با صدق واقعی می‌گفتند اگر ما ده تا فرزند هم داشتیم، حاضر بودیم در راه خدا بدهیم؛ دروغ نمی‌گفتند. من مادران و پدرانی را ملاقات کردم که احساس عزت و افتخار می‌کردند، به خاطر اینکه فرزندانشان در راه خدا شهید شدند. البته حق هم با آنهاست، عزت و افتخار است؛ همان‌طوری که عمه‌ی ما زینب کبری‌ (سلام‌الله‌علیها) فرمود: «ما رأیت الّا جمیلا»؛ جز زیبائی ندیدم. حادثه‌ی کربلا چیز کوچکی است؟ این چشم خدابین، از این حادثه، از این خون‌های ریخته شده، از این مصیبت سنگین، یک حقیقت زیبا مشاهده می‌کند؛ «ما رأیت الّا جمیلا». من خانواده‌های بسیاری را دیدم که همین احساس زینب کبری‌ در آنها هم بود؛ آنها هم می‌گفتند: «ما رأینا الّا جمیلا». این هاست که به یک ملت اقتدار می دهد؛ این‌هاست که اعتماد به نفس را در یک ملت به وجود می‌آورد؛ این هاست که تهدیدهای قدرت‌های مادی دنیا، عربده‌های مستانه‌ی دولت‌های متجاوز و مستکبر دنیا دل آنها را نمی‌لرزاند. ۱۳۸۹/۰۷/۲۸ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»:
✍ فرهنگ مقاومت و مدیریت جهادی ✅ حرکت جهادی چیزی است که باید مسئولان آن را مهم بشمارند چراکه هر جا از حرکت جهادی فاصله گرفتیم شکست خوردیم و کم آوردیم و هر جا بادل و جرئت و بر اساس روح و و حرکت کردیم دستاوردهای بزرگی داشتیم. امام جمعه میبد (خطبه های نمازجمعه میبد) ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجت الاسلام شیخی امام جمعه کردکوی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیان داشتند: امور تربیتی در آموزش و پرورش یک رکن و ضرورت اجتناب ناپذیر است. امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر است که در مدت کوتاه مسئولیت شان برکات ماندگاری را به یادگار گذاشتند. وی همچنین از آموزش و پرورش خواست که نسبت به مسائل تربیتی و تهذیبی اهتمام بیشتری داشته باشند. 🔹امام جمعه کردکوی گفت ما از اقدام مجلس انقلابی به جهت تصویب محدود کردن بازرسی آژانس انرژی اتمی تشکر میکنیم و خواستار همصدایی مجلس و دولت در برابر بیگانگان هستیم به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز: شخصیت الهی حضرت زینب(س) را می توان در سه فضیلت معرفت، بصیرت و شجاعت خلاصه کرد آن حضرت باور عمیق به توحید و نبوت داشته و هم راه شناس و هم راهنما بودند ▫بصیرت یعنی توان تشخیص حق در هر شرایط و عمل بهنگام؛ بصیرت منشا قدرت است ▫شجاعت حضرت زینب(س) بی نظیر بود طوری که در روایت ها به شیرزن هاشمی مشهور شده اند به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
دولت ملزم به اجرای قانون مجلس در خصوص خروج از معاهدهNPT است 🔹امام جمعه اصفهان در خطبه دوم ضمن تشکر از کادر درمان، پرستاران و پزشکان گفت: خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا این عزیزان بوده و هستند و همچنان بیش از پیش باید قدردان جانفشانی های کادر درمان باشیم. 🔹 ایشان ضمن اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: آن چیزی که امروزه بسیار بیشتر از قبل مورد نیاز کشور ماست وحدت قوای سه گانه و مردم می باشد. 🔹وی تاکید کرد: قانون خروج از معاهده NPT مصوب قانونی مجلس شورای اسلامی است و در صورت عد لغو تحریمها از سوی آمریکا ، دولت باید ملزم به اجرای قانون خروج از معاهده باشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
برگزاری یادواره شهدای زن استان باحضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ آتش به اختیاری ✅ باید شیوه‌های درست عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مطالبه‌گری و آتش به اختیاری برای مردم تبیین شود. ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔶 توزیع نهالبین شهروندان شهرستان دلند. 🔹 بمناسبت هفته منابع طبیعی ۲۰۰ اصله نهال مثمر و غیرمثمر به همت واحد منابع طبیعی شهر دلند و با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیائی امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر در بین نمازگزاران و شهروندان توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠آیت الله سعیدی در دیدار با وزیر بهداشت: 🔹پیشرفت‌های کشور در مقابله با کرونا نادیده گرفته نشود 🔸آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: توجه به مسائل بهداشتی در کنار مسائل معنوی مهم بوده و موجب می‌شود تا بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم. 🔸وی با تاکید بر اینکه توجه به مسائل بهداشتی در کنار مسائل معنوی از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت کشور را ببینند اما همگان دیدند که در عرصه‌های مختلف چه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم. 🔸وی در بخش پایانی سخنان خود از تلاش‌ها و خدمات کادر درمان در حفظ سلامت جامعه تقدیرکرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠آیت الله سعیدی در خطبه های نماز جمعه ۸ اسفند قم: هرگز به دشمنان کینه توز و پیمان شکن باج نمی دهیم/از حق شرعی و قانونی خود کوتاه نمی آییم خطیب این هفته نماز جمعه قم گفت: در اسلام جنگی که منجر به نابودی گیاهان، جانداران و انسان های بی‌گناه شود حرام شرعی است و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای برای برطرف کردن نیازهای کشور حق شرعی و قانونی است که از این حق کوتاه نمی آییم. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🌼افتتاح مرکز نیکوکاری در آرادان در مراسمی که با حضور امام جمعه محترم ، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان سمنان و مسئولان شهرستانی برگزار شد ، دو مرکز نیکوکاری در آرادان و روستای حسین آباد به بهره برداری رسید . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم تجلیل از مقام ۱۷ زن شهید و ۱۲ جانباز زن استان: 💢اسلام نگاه ویژه‌ای به حقوق زن دارد/ تجلیل از مقام زنان شهید و جانباز اقدام ارزشمندی است به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه موقت تهران: ایستادگی، مقاومت، حرکت بر محور ولایت و ایجاد وحدت و انسجام در کشور راه حل مشکلات است. آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای به تبیین گوشه ای از فضائل ایشان پرداخت و تأکید کرد که رمز قبول شدن همه عبادات انسان پذیرش ولایت حضرت علی(ع) است. وی گران فروشی ها، احتکارها، هتک حرمت ها و بی بندوباری ها را نتیجه دوری از دستورات اسلام دانست و ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم که برخی خانواده ها، مغازه داران و افراد جامعه نسبت به احکام اسلام توجهی ندارند و این در حالی است که ما برای رسیدن به انقلاب اسلامی و پیاده سازی احکام الهی در مملکت شهدای بسیاری را تقدیم کرده ایم. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675553/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه موقت بجنورد گفت: ستاد تنظیم بازارباید تلاش کند در روزهای پایانی سال، قیمت افسار گسیخته کالاهای اساسی را مهار کند. حجت الاسلام اسدالله جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، با اشاره به روز ملی حمایت از مصرف کنندگان، گفت: ستاد تنظیم بازار متأسفانه گاهی تبدیل به ستاد عدم تنظیم بازار می شود. امام جمعه موقت بجنورد افزود: مصوبات ستاد تنظیم بازار باید توسط دولت اجرا شود و نظارت ها به خوبی صورت گیرد. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1031637 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در هرمزگان: توسعه فضای آموزشی همگام با فضای پرورشی انجام شود حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با گرامیداشت روز امور تربیتی، اظهار داشت: در دین مبین اسلام به مسایل پرورشی اهمیت خاصی داده شده و خانواده نقش بسیار مهمی در جهت رشد و پویایی فرزندان دارد و در شرایط امروز والدین باید تلاش بیشتری در تربیت فرزندان خود داشته باشند. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84243841 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج: توقف اجرای پروتکل الحاقی را باید باقدرت ادامه داد خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برجام و مسئله هسته ای گفت: مستکبران غربی و اروپایی بدانند از آنجا که به تعهدات خود عمل نکرده اند مورد نفرت و انزجار مردم دولت جمهوری اسلامی خواهند بود حسینی همدانی تصریح کرد: اقدام مطلوب کشور در حوزه برجام این است که دولت باید در موضوع برجام قانون را کاملا اجرا کند و از اقدام گزینشی بپرهیزند، دولت مردان به وعده دشمن دلخوش نکند و به دنبال مذاکره دوباره نباشند. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/alborz/news/13991208000419 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرکرد: نظم دهی به بازار باید در اولویت قرار گیرد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با بیان اینکه نظم دهی به بازار باید در اولویت قرار گیرد، گفت: نظمی در بازار وجود ندارد، ارتباط درستی با تولیدگران برقرار نمی‌شود برنامه درستی حاکم نیست. مشروح خبر: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/12/08/2460164/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم آباد: صدای واحد باید از کشور شنیده شود حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به رویکرد دولت جدید آمریکا درباره ایران اظهار داشت: تاکنون آنچه که شنیده‌ایم، سخنان طلبکارانه و به دور از منطق بوده که در گذشته هم تکرار شده است. وی با بیان اینکه آمریکا و سه کشور اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نکرده‌اند و این امر سبب شد تا ایران سطح تعهدات خود را کاهش دهد، اظهار داشت: امروز این کشورها همچنان از اجرای تعهدات ایران و بازگشت به برجام به صورت یکجانبه سخن می‌گویند و صحبتی از تعهدات خودشان نیست. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84243857/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه وامام ‌جمعه کرمانشاه: عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای رهبر انقلاب، خسارت محض است آیت‌الله مصطفی علما با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، «ایران در موضوع هسته‌ای براساس نیازها و مصلحت ملت تصمیم‌گیری می‌کند»، گفت: موضع دولتمردان هم باید همسو و مطابق بیانات رهبر انقلاب باشد و بی‌شک اگر مسوولی یک کلمه از تأکیدات ایشان عقب‌نشینی کند، خسارت محض به کشور است. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84243836/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ امام جمعه اهرم مطرح کرد: محیط زیست در اولویت طرح‌های ملّی قرار گیرد ✅ تمام حامیان محیط‌زیست فارغ از همه مشکلاتی که گریبانگیر جهان شده است به اهمیت ویژه آن تأکید دارند. بسیاری از آن‌ها معتقدند که محیط‌زیست در وضعیت قرمز قرار گرفته و اگر به‌موقع به داد آن نرسیم اولین قربانیان این تخریب انسان‌ها خواهند بود. بسیاری آنقدر غرق در زندگی سرمایه‌داری هستند که فراموش کرده‌اند زندگی انسان‌ها تا چه اندازه با محیط‌زیست گره خورده است. مشروح مصاحبه: https://www.isna.ir/news/99120705004 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری: برخورد قاطع و عزتمندانه، بهترین سلاح در برابر زورگویی های مستکبران است حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی، یک نظام مردم سالاری جایگزین یک رژیم استبدادی شد، ادامه داد: با خودباوری که امام راحل به ملت ایران هدیه دادند، اراده ملی وارد مدیریت کشور شد و امروز جوانان در همه عرصه ها میدان دار هستند و دولت آینده نیز دولت جوان، مؤمن و انقلابی باید باشد. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675557 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند: ریشه مشکلات جامعه در انتخاب‌های نادرست و احساسی است نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم ایران از ۴۰ سال پیش تاکنون با وجود مشکلات متعدد منطقه‌ای و بین‌المللی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و دشمنان را مأیوس کرده‌اند. عبادی بیان‌کرد: امروزه نیز باید با معیارهای عقلی و شناخت علل و اسباب مشکلات فعلی، در مسیری قدم برداریم که این مسائل از جامعه رخت بربندد. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5156529/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?