eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
امام جمعه مهریز: 🔻 سوء مدیریت‌های داخلی بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور 🔹 عبدالرضا محی‌الدینی در پیام جمعه این هفته گفت: مشکلات اقتصادی کشور فقط به علت وجود تحریم‌ها نبوده و عمده آنها ناشی از سوء مدیریت‌های داخلی است. 🔹 وی در بخش دیگری از پیام جمعه خود به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: ملت ایران اگر می‌خواهند مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی رفع شود باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/yazd/news/14000127000276/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه یزد: 🔻 تلاش دشمن وارونه جلوه دادن حقایق در فضای مجازی است 🔹 نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در ارتباط زنده تلفنی با برنامه « در ساحت حضور» رادیو تهران با اشاره به اینکه ملت ایران باید به‌ خوبی دشمن را بشناسد، افزود: تحریک آمریکا، کنگره و سعودی‌ها از توطئه‌های صهیونیست‌هاست و خرابکاری‌هایی که از طرف آنها در کشور صورت می‌گیرد باید با قدرت پاسخ داده شود. 🔹 وی یکی از کارهایی که جمهوری اسلامی در این انتخابات باید انجام دهد در اختیارگرفتن فضای مجازی و خارج کردن آن از دست دشمن است ،ادامه داد: برای آگاه‌سازی مردم و پاسخ به مخرب‌های دشمنان ما باید فضای مجازی را در دست بگیریم و فعالیت جدی تری داشته باشیم. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84297437 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه موقت تهران: 🔻 استکبار، عزت و قدرت مسلمانان را نمی‌خواهد 🔹 عزت، آن مسأله ای است که هیچگاه نمی گذارد انسان خودش را خوار و ذلیل کند؛ کسانی که در پی قدرت و عزت هستند می دانند که دنیای استکبار هیچگاه عزت و قدرت مسلمانان را نمی خواهد. 🔹 دستیابی به عزت و قدرت تنها از طریق پیوند با خدای متعال شکل می گیرد و هر چه انسان ارتباط قوی تری با پروردگار عالمیان داشته باشد، در سطوح بالاتری از قدرت قرار خواهد گرفت. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه بوشهر: 🔻 عملیات خرابکارانه نطنز برای تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار در مذاکرات است 🔹 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام جمعه این هفته در خصوص عملیات خرابکارانه و ماجراجویانه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز گفت: بی‌ تردید این نوع عملیات به جهت تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار بر ایران در امتیاز دهی در مذاکرات است. تنها راه مقابله با این جرثومه های جنایت، مقاومت، اقتدار و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان و اجرای تمام تعهدات توسط آن بدعهدان است. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/1400012715510 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه قزوین: 🔻 اگر بجای مذاکره در مقاومت هزینه داشته باشیم اوضاع بهتر می شود 🔹 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیام جمعه این هفته گفت: همه رسانه‌های بیگانه به دنبال مایوس کردن ما از امید و اقتدار و عزت کشورمان هستند، آنها درحال تلاش هستند که عظمت‌های ما را کوچک کنند و به گونه ای جلوه دهند که گویا ما هیچ پیشرفت و اقتداری نداریم، در قرآن می‌خوانیم که دشمنان همیشه ما را وعده فقر و ناامیدی می‌دهند اما خدا همواره می‌خواهد ما امید را ببینیم. 🔹 وی افزود: ما در مواجهه با دشمنان در مذاکرات هزینه زیادی می‌کنیم؛ اگر بجای هزینه در مذاکره در مقاومت هزینه داشته باشیم اوضاع بهبود می یابد و بدانیم هر چقدر سازش کنیم تحریم‌ها افزایش می‌یابد. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/qazvin/news/14000127000311 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه یزد: 🔻 حرکت‌های رو به جلو ایران نباید به بهانه مذاکره متوقف شود 🔹 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیام جمعه این هفته در خصوص برجام گفت: آمریکا اکنون از موضع قدرت صحبت می‌کند و حتی در پیشنهاد مذاکره نیز از ابزار تهدید استفاده می‌کند اما بداند که ایران مرعوب این تهدیدها نمی‌شود زیرا می‌دانیم که آمریکا هرگز به تعهدات خود عمل نمی‌کند. 🔹 امام جمعه یزد عنوان کرد: ایران اکنون در شرایط متفاوتی قرار دارد و به پشتوانه اراده و مقاومت مردم، دست از آمریکا شسته و وارد قرارداد با سایر کشورها شده و به مناسبات جهانی خود ادامه می‌دهد. 🔹 وی تاکید کرد: البته مشکلاتی داریم از جمله ضعف مدیریت اما باید جهادی و با اراده عمل کنیم تا این مشکلات نیز حل شود. 🔹 وی بیان کرد: حرکت رو به جلوی ما هرگز نباید متوقف شود و باید با قدرت در مسیر توسعه علم و پیشرفت کشور قدم برداریم و با پشت گرمی به وعده‌های آمریکا، پیشرفت کشور را متوقف نکنیم. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/yazd/news/14000127000226 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
ور 🔻 جلسه صمیمانه حاج رضائی امام جمعه شهر نیم ور و درس عقائد وپاسخ به شبهات جوانان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 متن پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز به مناسبت انتصاب ریاست شورای رسیدگی به امور مساجد استان تهران بسمه تعالی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسین محمد ابراهیم ریاست محترم شورای رسیدگی به امور مساجد استان تهران با سلام و تحیات؛ انتصاب شایسته جنابعالی به سمت رئیس شورای رسیدگی به امور مساجد تهران که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما با در مسئولیت های گوناگون است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم. بی تردید پیشنهاد ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه کشور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج علی اکبری و حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب برای تصدی این مسئولیت خطیر و همچنین تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم . امید است تبریز و خطه آذربایجان هم از تجارب و تلاش های ارزنده مجموعه تحت امرتان در امور رسیدگی به مساجد بهرمند باشد. سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 امر به معروف و نهی از منکر روح دین و احکام الهی است نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه: 🔹 امر به معروف و نهی از منکر روح دین و احکام الهی محسوب می شود، بنابراین ادای این فریضه واجب بر همه ما به عنوان مسلمان واجب و ضروری است. 🔹 با این حال باید اذعان کرد که برخی از مردم و مسئولان نسبت به ادای سنت امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت هستند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه قم: 🔻 بی‌تدبیری در مدیریت موجب تعطیلی مکرر و صدمه به مردم شده است 🔹 رئیس شورایعالی جامعه مدرسین با انتقاد از برخی بی‌تدبیری‌هایی که صورت گرفته، گفت: اگر از ابتدا یک تصمیم درستی گرفته می شد، ما الآن با این مشکلات مواجهه نمی شدیم که یک تعطیلاتی برای نوروز داشته باشیم و یک تعطیلات هم برای کسب و کار، بعد از نوروز داشته باشیم. بیکاری معضل هر جامعه ای است که باعث صدمه به معیشت مردم می شود و اگر معیشت صدمه ببیند، ممکن است به ایمان آنها لطمه وارد کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 نظر امام جمعه تبریز درباره کلاب‌هاوس 🔹 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: برخی کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتی صورت گرفته و احتمال دارد از این نرم افزار نقش آتش بیار معرکه استفاده شود، لذا ورود به شبکه های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه و اثرگذار باشد نه تاثیر پذیر. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
تألیف عبدالکریم عابدینی؛ 🔻 کتاب «تفسیر اسماء الحسنی سوره قدر» منتشر شد 🔹 کتاب «تفسیر اسماء الحسنی سوره قدر» به تألیف عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و به همت نشر معارف قم منتشر شد. 🔹در مقدمه این اثر آمده است: «خداوند حکیم زمان ویژه‌ای را به نام «لیله‌القدر» معین و مقدر فرموده و آن را بسیار بزرگ شمرده است. بستر حوادث محیرالعقولش قرار داده است. جنب و جوش، و شور و شعف خاصی بدان بخشیده است، در این برهه‌ی سرنوشت ساز فرشتگان را فوج فوج همراه با روح، بر زمین و برای زمینیان فروفرستاده است، انسان را به تلاش و تکاپو در جهت شناخت ژرفای این شب نورانی و بهره‌مندی از برکات بی مثال آن تشویق فرموده است تا هرکسی به قدر همت خویش لحظه‌های آکنده از شکوه معنویت آن را دریابد، و در پرتو انوار رحمت خدا و معیت و حمایت فرشتگان، توشه‌ی خویش برگیرد و برای معماری بنای سعادت و رستگاری خود همت گمارد.» به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 پیگیری میدانی مشکل آب شرب ۸خانوار روستایی در دیشموک 🔹 وحدانی فر امام جمعه شهرستان کهگیلویه به درخواست مردم برای پیگیری مشکل آب شرب یکی از روستاهای مورخانی عازم این روستا در بخش دیشموک شد. 🔹 امام جمعه شهرستان کهگیلویه در این بازدید مشکل مخزن و پمپاژ آب این روستا را از نزدیک بررسی کرد. 🔹 وحدانی‌فر پس از بازدید میدانی در گفت وگوی تلفنی با مسئولین آب و فاضلاب و برق خواستار رسیدگی هر چه سریع برای برطرف شدن مشکل آب شرب هشت خانوار ساکن دراین منطقه شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 اجرای دومین مرحله رزمایش مواسات و خدمت مومنانه در ماه مبارک رمضان 🔹 بمناسبت ماه مبارک رمضان و با کمک خیرین محترم شهر و پایگاه مقاومت بسیج خواهران و ستاد نمازجمعه و فاطمیه شهر و با محوریت بابامحمدی امام جمعه محترم سرخنکلاته تعدادی بسته‌ معیشتی تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهر محمدیه: 🔻 سست کردن بنیان خانواده‌ها مهمترین راهبرد دشمن در جنگ نرم است 🔹 امام جمعه شهر محمدیه گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به این نتیجه رسیده که با فروپاشی نظام خانواده می تواند به راحتی به اهدافش دست یابد. لذا برای پیشگیری و مقابله با تهدید فرهنگی و اجتماعی دشمنان باید همه افراد، تشکل‌ها و نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی وارد میدان فعالیت شوند. 🔹 امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: خانواده ها در این شرایط حساس بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند، چرا که دشمن اعتقادات آنها را نشانه گرفته است. 🔹 وی بیان کرد: دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده را هدف قرار داده و راهکار مصونیت در مقابل آن، بصیرت و دشمن شناسی است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه حکم آباد: 🔻 نباید بگذاریم روزه داری درماه مبارک رمضان دغدغه خوراک را داشته باشد، خیرین و نیروهای انقلابی به گوش باشند! 🔹 باتوکل بر خدای متعال و مساعدت خیرین بزرگوار، رزمایش (مواسات و همدلی) مرکز نیکوکاری حکم آباد، با همت و حضور ایزانلو، امام جمعه بخش عطاملک و برخی از مسئولین در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد. 🔹 در این رزمایش تعداد یکصد و پنجاه بسته حمایتی شامل هفت قلم کالای مورد نیاز به مبلغ هر بسته چهارصد و پنجاه هزار تومان و به ارزش هفتاد میلیون تومان توسط مسئولین مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) شهر حکم آباد ، بین نیازمندان توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 امام جمعه بندر خمیر از محرومیت مردم منطقه می گوید 🔹 شعیب صالحی در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)هرمزگان با انتقاد از کم توجهی مسئولان به مردم شهرستان بندر خمیر، گفت: بندر خمیر دارای ظرفیت فراوان از حیث اقتصادی است و ۶۵ درصد معادن کل استان را در خود جای داده است، اما میزان اجرای مسئولیت های اجتماعی صنایع به صورت قاطع می توان گفت صفر است؛ صنایع باید با توجه به حجم آلایندگی ها مسئولیت های اجتماعی خود را در مقابل مردم ایفاء کنند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/953712 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 تو همان دُرّ گرانبهایی 🔹 شرح دعای سحر امام خمینی(ره) 🌙 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جنگ اُحد و تأثیر گناه 🔹️ «إِنَّ الَّذِينَ تَوَلَّوْاْ مِنكُمْ يَوْمَ الْتَقَي الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا كَسَبُواْ وَلَقَدْ عَفَا اللّهُ عَنْهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ» (آیه ۱۵۵ سوره مبارکه آل‌عمران) ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری: اجازه برگزاری محافل دینی و مذهبی در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل ها داده شود 🔹در این شرایط کرونایی اگر بنا است که تعطیلاتی باشد به بستر فرهنگ دینی و مروجان کم‌ترین آسیب باید برسد چرا که خاستگاه و زادگاه تربیت فرهنگ دینی و انسان‌های وارسته اهل حماسه و ایثار هستند ،همه باید تابع کارشناسان حوزه سلامت باشیم. 🔹️در طول سال یک ماه رمضان بیشتر نداریم از این رو از مسئولان امر خواستیم با رعایت دقیق پروتکل‌ها به یک شکلی اجازه بدهند محافل دینی و مذهبی باز باشند نماز جماعت برگزار شود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 حضور امام جمعه ازنا در بیمارستان امام علی(ع) 🔹 در پی شیوع مجدد کرونا و اطلاعیه شبکه بهداشت ازنا مبنی بر نیاز به نیروهای جهادی، با حضور سپهوند امام جمعه ازنا به همراه جمعی از نیروهای جهادی، نشست اضطراری شبکه بهداشت در بیمارستان امام علی علیه السلام، برگزار شد. 🔹 امام جمعه ازنا در این نشست، با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر، کادر درمان؛ گفت: در حدود یک سال گذشته مجاهدت‌ها و گزارشات فراوانی از صبر و حوصله و عملکرد مثبت کادر درمان در برخورد با بیماران داشته‌ایم که بسیار قابل تقدیر است. 🔹 وی با اشاره همراهی نیروهای جهادی و بسیج با کادر درمان، اظهار داشت: گروه های جهادی هیچ‌گاه احساس نکردند که کادر درمان باید تنها بماند و با فعالیت‌های خود ثابت کردند که در هر شرایطی کنار کادر درمان هستند. 🔹 سپهوند افزود: در پی اعلام نیاز شبکه بهداشت به نیروهای جهادی، با هماهنگی انجام شده؛ تعدادی از این نیروها برای حضور در بیمارستان‌ها و انجام هر کاری که می‌تواند باری از دوش کادر درمان بردارد، اعلام آمادگی کرده‌اند، و پای کار هستند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 سریال گاندو کار بسیار ارزشمند 🔹 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد: دوم اردیبهشت روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم است که در همین پیام به این مناسبت هم من اشاره کنم، روز تأسیس سپاه در سال 1358 به فرمان امام خمینی رحمه الله علیه است. سپاه پاسداران واقعاً یکی از نعمت‌های بزرگ خدا در درون نظام جمهوری اسلامی است. 🔹 شما همین بخش کار بسیار ارزشمندی که در این فیلم گاندو دیدید این مجموعه سپاهیان و اطلاعات سپاه چقدر زیبا نقش‌آفرین بودند البته متأسفانه جلوی این کار را گرفتند و نگذاشتند پخش بشود و امیدوار هستیم بعد ان‌شاءالله پخش بشود و مردم ببینند که چقدر این‌ها در امنیت جامعه مؤثر و نقش‌آفرین هستند و جهاد می‌کنند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه بندرعباس: 🔻 بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود 🔹 نماینده ولی فقیه در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه گام دوم به ما یاد آور شده است که با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی همچنان بر سر ارزش ها ایستاده‌ایم. 🔹 وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در دورانی که شعارهای شوروی و انقلاب کبیر فرانسه در حال رواج بود، ظهور کرد و توانست تحولاتی را در دنیا رقم بزند و همچنان نیز بر سر آرمان های اصلی خود مانند «نه غربی و نه شرقی» ایستاده است و خدمتگزاری به مستضعفین در اولویت قرار دارد. 🔹 امام جمعه بندرعباس گفت:  در گام دوم باید روشن کنیم که به دنبال چه چیزی هستیم و برای دانستن مسیر باید جامعه نخبگانی، بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین و آن را به گفتمان حاکم تبدیل کنند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/953844 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 شایعه تزریق واکسن کرونا امام جمعه آبادان تکذیب شد 🔹 ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان در پی شایعه دریافت واکسن کرونا گفت: تا الان هیچ گونه واکسنی نزدم و قطعا نخواهم زد تا افراد اولویت دار استفاده کنند. 🔹 امام جمعه آبادان تاکید کرد: منتظر خواهم بود تا واکسن ایرانی استفاده کنم. 🔹 وی همچنین از فعالان رسانه‌ای درخواست کرد: در پخش خبرها و حفظ آبروی افراد در ماه شریف رمضان دقت بیشتری شود به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?