eitaa logo
شمع | شبکهٔ مبلغان
50.7هزار دنبال‌کننده
913 عکس
553 ویدیو
92 فایل
شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی شــ شبکه‌سازی ـمـ محتوای ارزنده ــع عملیات‌های تبلیغی طرحی نو برای انسجام همدلانۀ مبلغان دینی هم روی منبر و هم در صحنۀ کُنش اجتماعی ShabakeTabligh.ir 📲راهِ ارتباطی ما: http://goftino.com/c/cxfXD4
مشاهده در ایتا
دانلود
20.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موشن‌گرافی طرح گفتگو محور «زنجیره تواصی» در فضای مجازی با محوریت روبیکا اهمیت اجرا در شرایط کرونا اهداف طرح مراحل اجرا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اطلاعات بیشتر: https://eitaa.com/joinchat/1513160823Cf0e8e91af0 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ محیط اصلی عملیات در پیامرسان ایرانی روبیکا؛ به آدرس https://rubika.ir/tablighmajazy ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱ خرداد ۱۴۰۰
8.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حوزویان دست از کارها بردارند و کمک کنند! این مسئله حیاتی است، آسان نگیرید. ـــــــــــــــــــــــــــــــ تقویت زنجیرهٔ تواصی برای گسترش امید و اعتماد ـــــــــــــــــــــــــــــــ مشاهده کلیپ در آپارات https://www.aparat.com/v/oelgali ـــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۵ خرداد ۱۴۰۰
6.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذکر یازهرا(سلام‌الله‌علیها) آرامش‌بخشِ طلبه‌ای تنها در غسال‌خانه ــــــــــــــــــــــــــــــ | روایت حجت‌الاسلام وکیل‌پور از روزهای سخت تبلیغ در کرونا ــــــــــــــــــــــــــــــ خاطره‌ها و تجربه‌های مبلغان را پنج‌شنبه‌ها در کانال شمع پی بگیرید. ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh «شمع‍»ی باش! شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۶ خرداد ۱۴۰۰
8.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رها کردن گفتمان انقلاب در انتخابات چه نتیجه‌ای دارد؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سخنان حجت‌الاسلام‌ در نشست ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مشهد مقدس فروردین ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تـقـویت زنجیرهٔ تـواصـی برای گسترش امید و اعتماد ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مشاهده کلیپ در آپارات https://www.aparat.com/v/cnjv56b ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۸ خرداد ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران در عصر پهلوی در رده چه کشور‌هایی بود؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سخنان حجت‌الاسلام‌ در نشست ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مشهد مقدس فروردین ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تـقـویت زنجیرهٔ تـواصی برای گسترش امید و اعتماد ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۹ خرداد ۱۴۰۰
10.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما برای انقلاب چه کردید؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ حجت‌الاسلام‌ در نشست ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مسجد مقدس جمکران فروردین ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تقویت زنجیرهٔ تواصی برای گسترش امید و اعتماد ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۰ خرداد ۱۴۰۰
6.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایستگاهی که انقلاب به آن رسیده است گفتمان تواصی گفتمان امید نزدیک ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سخنان حجت‌الاسلام‌ در نشست ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مشهد مقدس فروردین ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تقویت زنجیرهٔ تواصی برای گسترش امید و اعتماد ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۱ خرداد ۱۴۰۰
ترسیم وضعیت صحنه انتخابات . دکتر جعفرزاده.pdf
3.76M
ترسیم وضعیت صحنه و ارایش میدان انتخابات ۱۴۰۰ فضای انتخابات بهترین فرصت ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سرفصل‌های کلی: - اهمیت انتخابات و میدان اصلی عملیات - وضعیت شناسی افکار عمومی بر اساس نظرسنجی‌ها - ترسیمی از وضعیت کمپین انتخاباتی جریان غیر انقلابی - گونه شناسی جدید رای دهندگان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۲ خرداد ۱۴۰۰
جدول بزرگ عملیات14000217 .pdf
447.2K
جدول جامع عملیات انتخابات ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سرفصل‌های اصلی: - مشارکت پذیری - اصلح گزینی - بصیرت افزایی هر کدام از سرفصل‌های فوق با براساس شاخصه‌های زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند: - محورهای تولید محتوای پایه - اولویت مخاطب - گزاره‌های اختصاصی - گروه‌های مرجع -رسانه‌ها - تاکتیک‌ رسانه‌ای و قالب‌های نشر - تمایز گفتمانی و شعار نمونه‌ها و مصادیق ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۲ خرداد ۱۴۰۰
نگاشتی بر تیپ شناسی .pdf
480.8K
نگاشتی بر تیپ‌شناسی جدید از رای دهندگان در انتخابات ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سرفصل‌های اصلی و فرعی: - گونه‌شناسی مخاطبان؛ - مولفه‌های راهبرد در طراحی کمپین انتخاباتی جریان انقلاب؛ — رد نظریهٔ افزایش سبد رأی جریان رقیب در صورت بالا رفتن میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰؛ — تفاوت در میزان اثرپذیری مخاطبان طیف هم‌سو و میانه، از گروه‌های مرجع و رسانه‌های متناسب با خود؛ — بالا بودن میزان اثرپذیری از روحانیت و پایین بودن تأثیر از سلبریتی‌ها در تمامی گروه‌ها؛ برخلاف باور عمومی؛ — نقش موثر «نیاز و باور شخصی» مخاطبان در گرایش به شعارها و گزاره‌های گفتمانی، حتی در طیف همسو؛ — برخورداری اکثر کاندیداها از «تصویر خالص» و بریده از رویکردهای ایدئولوژیک و سیاسی؛ — بالا بودن گرایش به مذاکره و باور تکیه به بیرون؛ حتی در برخی از گروههای طرف‌دار گفتمان انقلاب. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۲ خرداد ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناامیدی با منبع موثق! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سخنان حجت‌الاسلام‌ در نشست ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مشهد مقدس فروردین ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تقویت زنجیرهٔ تواصی برای گسترش امید و اعتماد ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
سالروز شهادت ششمین پیشوای شیعیان جهان، رییس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام را خدمت همراهان گرامی شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی تسلیت عرض می‌کنیم. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ امام صادق علیه‌السلام و شبکهٔ مبلغان امام صادق (علیه‌السلام ) در اواخر دوران بنی‌امیه، شبکهٔ تبلیغاتی وسیعی را که کار آن، اشاعهٔ امامت آل‌علی (علیه‌السلام ) و تبیین درست مسألهٔ امامت بود، رهبری می‌کرد؛ شبکه‌ای که در بسیاری از نقاط دوردست کشور مسلمان، به ویژه در نواحی عراق و خراسان، فعالیت‌های چشم‌گیر و ثمربخشی دربارهٔ مسألهٔ امامت عهده‌دار بود، ولی این تنها یک روی مسأله و بخش ناچیزی از آن است. موضوع تشکیلات پنهان در صحنهٔ زندگی سیاسی امام صادق (علیه‌السلام) و نیز دیگر ائمه (علیهم‌السلام)، از جمله مهم‌ترین و شورانگیزترین و در عین حال مجهول‌ترین و ابهام‌آمیزترین فصول این زندگینامهٔ پرماجراست. مقام معظم رهبری، ۲۱خرداد۱۳۵۸ مطالعهٔ بیشتر در سایت khamenei.ir ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
۱۵ خرداد ۱۴۰۰