eitaa logo
شمع | شبکهٔ مبلغان
51.4هزار دنبال‌کننده
902 عکس
528 ویدیو
90 فایل
شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی شــ شبکه‌سازی ـمـ محتوای ارزنده ــع عملیات‌های تبلیغی طرحی نو برای انسجام همدلانۀ مبلغان دینی هم روی منبر و هم در صحنۀ کُنش اجتماعی ShabakeTabligh.ir شناسۀ پشتیبان در ایتا @shabaketabligh1
مشاهده در ایتا
دانلود
شمع | شبکهٔ مبلغان
مسخره می‌کنی!‌ چرا؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی Shab
مسخره می‌کنی!‌ چرا؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر کسی یا کسانی به این یقین رسیده‌اند که رضای خدا در این است که به یکی دو فرزند بسنده نکنند؛ اگر کسانی که می‌دانند آیندهٔ جامعه ما با ادامه روند فعلی جمعیت دچار بحران‌های جدی می‌شود؛ اگر کسانی برایشان مثل روز روشن است که بالاخره دیر یا زود، خودشان یا همان یک یا دو فرزندشان گرفتار تنهایی و افسردگی خواهند شد؛ اما فقط و فقط به خاطر حرف مردم به یک یا دو فرزند اکتفا کرده‌اند، باید بدانند که هم دنیا را باخته‌اند و هم آخرت را. خدای متعال در قرآن می‌فرماید: «وَإِنْ تُطِعْ أَكْثَرَ مَنْ فِي الْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ» (اگر از اکثریت مردم روی زمین رأی‌گیری کنی و بخواهی به آنچه آن‌ها می‌گویند عمل کنی، تو را از راه خدا گمراه می‌کنند.) و در ادامه می‌فرماید: «إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ» (چون آن‌‌ها از ظن و گمانِ خود پیروی می‌کنند و به دنبال حرف منطقی و عقلانی که دلیل قطعی داشته باشد، نیستند.) چرا ما فکر می‌کنیم اکثریت ملاک حق هستند؟ معیارمان برای تصمیم بر اساس حرف مردم چیست؟ معیار کسانی که خانوادهٔ کامل را مسخره می‌کنند چیست؟ چرا بعضی‌ها در کشور ما خانوادهٔ کامل را مسخره می‌کنند، اما خانواده پرجمعیت ۱۹ نفرهٔ آمریکایی را مسخره نمی‌کنند؟ چرا بازیکنان یا بازیگران معروف در دنیا که چهار پنج بچه یا بیشتر دارند را به سخره نمی‌گیرند؟ خب، اگر خانوادهٔ کامل بی‌کلاسی است، پس چرا به خانواده ۱۹ نفره آمریکایی نمی‌گویند بی‌کلاسی و مسخره‌اش نمی‌کنند؟! آیا معیارشان عقل و منطق است؟ حالا اگر خواستیم به تمسخر مردم بها دهیم و به آن عمل کنیم (یعنی دیگر بچه نیاوریم) کار ما بر اساس عقل و منطق است؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کتاب منبر «با بچه‌هایم سر یک سفره» صفحه ۱۳۵ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
دور اول نشست هم‌اندیشی گفتمان انقلاب ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شهر مقدس قم ۱۵ لغایت ۱۷ آذر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان سراسر کشور ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
دور دوم نشست هم‌اندیشی گفتمان انقلاب ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شهر مقدس قم ۲۰ لغایت ۲۲ آذر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان سراسر کشور ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
دور سوم نشست هم‌اندیشی گفتمان انقلاب ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شهر مقدس قم ۲۳ لغایت ۲۵ آذر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان سراسر کشور ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
بسته محتوایی تبلیغی فاطمیه 1443 اداره امور مبلغین و امور مساجد شمع شبکه مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ۱-کتابچهٔ «آغوش جاودانه»: دغدغهٔ ما در فراهم‌آوریِ کتابچهٔ حاضر این بوده است: «مادری‌کردن جایگاه پُرافتخاری است برای زنان، و عمیق‌ترین لذت‌ها و عبادت‌ها و خاطره‌ها را مادران می‌چشاند؛ اما این دارد کمرنگ می‌شود» ۲- کتاب «فاطمه‌ای دیگر» در کتاب منبر «فاطمه‌ای دیگر» کوشیده‌ایم با الگوبرداری از زندگی فاطمهٔ زهرا(س) و بررسی ویژگی «مادری» آن حضرت، ارزش این مفهوم عمیق و عزیز یعنی «مادری» را توصیف کنیم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
آغوش جاودانه، دیجیتال.pdf
4.75M
دعوتید به خواندن کتابچهٔ «آغوش جاودانه» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ محور محتوایی فاطمیهٔ ۱۴۴۳ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دغدغهٔ ما در فراهم‌آوریِ کتابچهٔ حاضر این بوده است: «مادری‌کردن جایگاه پُرافتخاری است برای زنان، و عمیق‌ترین لذت‌ها و عبادت‌ها و خاطره‌ها را مادران می‌چشند؛ اما این دارد کمرنگ می‌شود» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ می‌خواهیم در فاطمیهٔ امسال بر محور «افتخار مادری» تمرکز کنیم و سخن برانیم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ برشی از کتابچه: زنان سرورِ تاریخ که به‌کنار، سرور زنانِ تاریخ هم به «مادریِ» خود می‌بالید. فاطمهٔ داستان ما عمری داشت به کوتاهیِ هجده سال و نگاهی داشت به‌بلندای تاریخ؛ پس به کیفیت و عمق زندگی‌اش پرداخت. وقتی نداشت برای هدردادن! برای لحظه‌هایش ارزش قائل بود. از مزرعهٔ دنیا بهترین محصول را می‌خواست. برای همین، در همین فرصت کوتاه، خواست که مشغولِ «بهترین» کار باشد و مشغول «مادری» شد. آری، فاطمه آغوش گشوده بود برای رویش و پرورش همهٔ خوبی‌ها. آغوش فاطمه آغوشی جاودانه بود. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
فاطمه‌ای دیگر، رنگی، ۲۵آذر۱۴۰۰.pdf
1.5M
در کتاب منبر «فاطمه‌ای دیگر» کوشیده‌ایم با الگوبرداری از زندگی فاطمهٔ زهرا(س) و بررسی ویژگی «مادری» آن حضرت، ارزش این مفهوم عمیق و عزیز یعنی «مادری» را توصیف کنیم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به این امید که با «بازتعریف نقش مادری در خانواده» بتوانیم تکرار فاطمهٔ زهرا(س) را در خانواده‌های خود ببینیم و از آن بهره‌ها بگیریم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ آری، با این الگوگیری از فاطمهٔ زهرا(س) می‌توان کاری کرد که زنانمان «فاطمه‌ای دیگر» باشند و فرزندانی علوی بیاورند و سربازانی مهدوی تربیت کنند. ــــــــــــــــــــــــــــــــ عناوین اصلی کتاب: مجلس اول: مادرانه‌های فاطمی توصیف مفهوم مقدس مادری مجلس دوم: مادری که مادری می‌کرد! بررسی مهمترین ابزار مادران برای تربیت مجلس سوم: رنجِ شیرینِ مادری بیان سختی‌ها و شیرینی‌ها مادری. مجلس چهارم: مانند فاطمه(س) تبیین نقش محوری مادر در خانواده. مجلس پنجم: عبادت‌های خانوادگی بررسی بهترین راه سیروسلوک و معنویت ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی