eitaa logo
کانال شاد کلاس اول
4هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
3.6هزار ویدیو
5.1هزار فایل
❤فایل های کانال به زودی بروز خواهند شد ارتباط با واحد تبلیغات 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/858390734C5538c5d1dd 👇👇تبادل 👇👇 @aaabbbmmmiiinnn
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تم 15: مسجد مفاهيم: رديف/ ستون، اول تا دهم، وسط/کنار/ بين، چپ/راست،جلو/پشت، جلو/ عقب. مهارت ها: شرکت در نماز جماعت، رفتن به مسجد همراه پدر و مادر پر کردن صف ها به نوبت، رعايت نظم در پر کردن صف ها. 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
ارتباط با صفحات اين بخش: • دانش آموزان در هر صف را بشماريد و آن ها را به دسته های ده تايی و باقيمانده تقسيم کنيد. چند دانش آموز در تصوير می بينيد؟ • با کمک رديف و ستون در کتاب خانه مسجد به کتاب خاصی آدرس دهيد. • به الگو های روی فرش توجّه کنيد و اشکال ساده هندسی که روی آن قرار دارند را بگوييد. • با خط کشيدن داخل شيشه های مربعی در ها، شيشه های يک در را به دسته های پنج تايی، يک در را به دسته های شش تايی و يک در را به دسته های ۸ تايی تقسيم کنيد. • به الگوی گلدان های واقع در پايين تصوير اشاره کنيد. • اگر دانش آموزان را به دسته¬های پنج تايی تقسيم کنيم، در چند صف يک نفر باقی مانده خواهيم داشت؟ 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
اهداف صفحه 100: توانايی دسته بندی کردن اشياء کمتر از ۲۰ تا به دسته¬های مساوی. کسب آمادگی برای درک مفهوم ارزش مکانی. 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
اهداف صفحه 101: ساختن دسته های ده تايی با توجه به اشياء داده شده. آشنايی با مفهوم دسته های ده تايی و بيان تعداد اشياء به صورت ده تايی و يکی. آمادگی برای درک مفهوم ارزش مکانی. 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
اهداف صفحه 102: توانايی نمايش عدد در جدول يکی، ده تايی پس از دسته بندی آموزش عدد ده با استفاده از مفهوم ارزش مکانی. ارائه نمايش های مختلف عدد ۱۰. 🍃🌻🍃 @k_avaliha
اهداف صفحه 104: استفاده از ابزار شابلون برای رسم شکل متقارن. تشخيص الگو ها در محيط پيرامونی. توانايی تخمين طول با يک واحد غير استاندارد 🍃🌻🍃 @k_avaliha
توصیه های آموزشی : 📕 در طراحی فرش، دانش آموزان بايد با استفاده از ابزار شابلون، قرينه اشکال هندسی را رسم کنند. در صورتی که اندازه ی شکل های شابلون با اندازه های رسم شده تطبيق ندارند، تنها درست بودن محل شکل ها و رعايت قرينه کردن به خصوص در مورد مثلث ها کفايت می کند. 📕 در شکل سمت راست دانش آموزان با نحوه ی تخمين زدن طول ها با در نظر گرفتن يک واحد غيراستاندارد آشنا می شوند. 📕 توجّه دانش آموزان را به الگوی شکل های رسم شده در حاشيه ی فرش و ترتيب قرار گرفتن شکل ها جلب کنيد. 🍃🌻🍃 @k_avaliha