eitaa logo
شهید مسعود عسگری
967 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
40 فایل
مدافع حرم حضرت زینب س فدایی سید علی تولد:69/6/8 شهادت: 94/8/21 بهشت زهرا س قطعه 26 ردیف 79 شماره 19 خواهر زاده شهيد مدافع حرم مصطفی نبی لو ارتباط با ادمین👇 @masoud1394
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔺️🔴🔺️🔴🔺️ سلام بزرگواران افراد دغدغه مند و مطالبه گر لطفا این پویش را امضا بفرمایید تا صدای اعتراض علیه بی حجابی بالا برود اعتراض علیه بی حجابی غرفه داران و بعضی از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب و بی توجهی وزارت فرهنگ وارشاد جهت اصلاح قراردادهایی که برای اجاره غرفه ها داشته اند مردم غیور و انقلابی لطفا اعتراض خود را اعلام بفرمایید در نشر این پویش همکاری لازم را داشته باشید نگذاریم دچار استحاله فرهنگی و پایمال شدن ارزش‌های انقلاب و خون شهدا بشویم https://www.farsnews.ir/my/c/141191 🔴نشرحداکثری🔴
📎 مدافع حرمی که به زور کچل شد😅 همرزم‌شهید: «شب های آخر قبل از شهادت عبدالله باقری، بچه ها خیلی با هم شوخی کرده و سر به سر هم می گذاشتند☺️دوازده نفر بودیم و فرمانده دسته شهید باقری🌱 بود. آقا عبدالله یک لوله پلاستیکی داشت که وقتی بچه ها شلوغ می کردند یا به شوخی به حرفش گوش نمی دادند، از روی مزاح بچه ها رو میزد😄که این کار برای بچه ها، تفریح شده بود. هم چون زبر و زرنگ بود😍 ، کنار دست شهید باقری ایستاده و به او، تو این کار کمک می کرد😐بعد از یکی دو روز، شهید باقری تصمیم گرفت موهای سرش را کچل کند✂️ از طرفی بقیه بچه های دسته هم به خاطر علاقه ای که به شهید باقری داشتند، از او تبعیت کرده و نوبتی موهایشان را تراشیده و کچل کردند😇 فقط یک نفر مانده بود که نه تنها موهایش را کوتاه نمی کرد، بلکه بقیه بچه ها را هم مسخره و با آن ها شوخی می کرد و خیلی به موهایش حساس بود😎 . این آقا هم رفیق جودو کار👊 بود. مسعود هم دور موهایش را کوتاه کرد☺️ . اما این رفیق جودو کارمان که فیزیک خیلی خوبی ام داشت، گفت که من نمی گذارم موهایم را کوتاه کنید😉 . همه بچه ها دنبالش بودند که او را بگیرند🏃‍♂️🏃‍♂️ و سرش را کچل کنند. شهید عسگری به شهید باقری گفت که حاجی من از پشت دو دستی او را می گیرم، تو موهایش را کوتاه کن😅 . همین کار را هم انجام دادند و مسعود، حریف رفیق جودو کارمان شد و حاج عبدالله یک چهار راه قشنگ، وسط سر رفیق مان انداخت😂 که در نهایت ناچار شد کچل کند😅 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توضیحات حاج ابوذر روحی درباره برگزاری اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تهران 🔹هفته آینده ورزشگاه صدهزار نفری آزادی، میزبان خانواده‌های تهرانی برای برگزاری اجتماع سلام فرمانده خواهد بود و سایر برنامه‌ها لغو شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💡🖋💡امام صادق علیه السلام فرمودند: ✅🌷✅ زمانی میرسد که امام هدایتگر و نشانه آشکاری نباشد از حیرت و سرگردانی آن دوره کسی نجات پیدا نمی‌کند مگر کسی که به خواندن دعای غریق مداومت کند : یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِکَ کمال الدین، جلد ۲، ص ۳۵۱ 💡🖋💡رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی : 🌹🖋 مرحوم آقای بهجت (رضوان الله تعالی علیه) میفرمودند این دعا را زیاد بخوانید: «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک». ممکن بود یک اشکال مقدّری وجود داشته باشد، ایشان به آن هم جواب می‌داد. ممکن بود کسی بگوید وقتی میگوئیم «ثبت قلبی علی دینک»، ما که دینمان درست است، منطقی است، مستحکم است، این برای آن طبقات پایین است. ایشان میفرمود در هر طبقه‌ای که دل انسان و ایمان انسان و دینداری انسان هست، تنزل از آن طبقه، برگشت است.  💡🖋💡آیت الله العظمی بهجت رحمت الله علیه : 🌷🖋 دعای تعجیل فرج، دوای دردهای ماست. در روایت است که در آخرالزمان همه هلاک می شوند، مگر کسانی که برای فرج دعا کنند. «إلّا من دعا بالفرج»... در زمان غیبت به خواندن دعای «اللّهمّ عرّفنی نفسک...» سفارش شده است... ائمه(ع) ما این مطلب را با ما اتمام حجّت کرده اند و فرموده اند: «برای فرج بسیار دعا کنید»، البته نه با لقلقة زبان. خود امام در مسجد سهله، جمکران، در خواب و بیداری در گوش افرادی از دوستانش بدون اینکه او را ببیند، فرموده است: «فرج من نزدیک است، دعا کنید» یا به نقلی فرموده: «فرجم نزدیک شده دعا کنید «بداء» حاصل نشود» ...
از شما عزیزان‌ می‌خواهم تا وقتی خون‌ در رگتان است نگذارید دشمنان به انقلاب‌اسلامی ضربه بزنند تا خون شهدای عزیز پایمال نشود.
8.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️زمان شاه چیزی گرون نمی‌شد؟! 🔻پس این چی میگه؟! ⁉️بعد از دیدن این کلیپ شاید سوال بپرسید؛ چرا عده‌ای از مردم فکر می‌کنند زمان شاه چیـزی گران نمی‌شد؟! ✅پاسخ: تکرار مداوم یک دروغ خاص بالاخره آن را به‌عنوان حقیقت در ذهنمان رقم می‌زند. این اثر را «حقیقت موهوم» می‌نامند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️هموطن! این بار قطع‌کننده زنجیره باش! ❓چگونه می‌توان به دولت در اجرای برنامه‌های اقتصادی کمک کرد؟ ❌«ویدئوی یورش، غارت یا حمله مردم قزوین به فروشگاه»، «تصویر کارت یارانه نان»، «خبر ۹۰ هزار تومانی شدن مرغ» و ... که در هفته‌ اخیر دست به دست در رسانه‌ها و پیام‌رسان‌ها چرخیده و هر بار به طریقی تکذیب شده، نشان می‌دهد با همه تبیین‌ها و توضیح‌ها و هر اندازه اطلاع‌رسانی‌ها و پاسخگویی‌ها قوی و جامع باشد (که نیست و ایراداتی دارد)؛ رسانه همچنان رسانا نیست و پیام به درستی به مخاطب نمی‌رسد. علاوه بر آنکه نباید از یاد برد رسانه فقط رسانه نیست و محصول محیط سیاسی و وضع اقتصادی است. همچنان که از پدیده‌ای مانند «انتظارات تورمی» سخن می‌گوییم و «اثر روانی» بازار را در تغییر قیمت‌ها مؤثر می‌دانیم و کنش رسانه را بر اقتصاد را هم در نمودار می‌آوریم، از منظر اقتصاد و تجارت نیز به رسانه بنگریم. واقعیت بازار را تنها آمار و عدد و نمودار نمی‌سازد، جیب مشتری و تجربه خریدار نیز می‌سازد. ⭕️با این همه، تجربه تجمعات و رخداد نارضایتی‌های پنج سال اخیر نشان می‌دهد رسانه‌ها به ویژه پیام‌رسان‌های موبایلی و شبکه‌های اجتماعی در وخیم شدن شرایط روانی و حتی نابسامان شدن وضعیت اقتصادی اثر مستقیم دارد. اینجاست که باید مراقبت کرد به جای ارتقای فهم عمومی و آموزش شهروندی، مطالبه محدودیت شبکه و سیاست گران‌سازی اینترنت پررنگ نشود. فاصله میان این دو را باید جامعه مدنی آگاه و دلسوز و مراجع اجتماعی پر کنند. از جمله در عالم رسانه، به معلمان، مشاوران و فعالانی نیاز داریم که شهروندان جامعه را توانمند کنند تا از آسیب‌پذیری آنان بکاهند. «سواد رسانه‌ای» به‌رغم استفاده ناآگاهانه و بیجایی که در سال‌های اخیر از آن شده، همچنان ضرورتی خطیر است. فقر این سواد و ضعف این آگاهی در برهه‌هایی مثل روزهای اخیر که یک جراحی اقتصادی در جریان است، بهتر و بیشتر خود را نشان می‌دهد. از این روست که شاید چهار مهارت عمومی سواد رسانه‌ای زیر به کار آید: 1️⃣به منبع توجه کنیم: آیا مطلب یا ویدئو، رفرنس یا منبعی دارد؟ آیا رفرنس یا منبع در آن زمینه معتبر است؟ عمده پیام‌ها یا ویدئوهای فیک و دروغ، منبع ندارند و حاصل تقطیع یا دستکاری‌اند. اهمیت نفوذ در رسانه‌های رسمی و هک وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نیز از همین روست که اصالت منبع اهمیت دارد. 2️⃣به ناشر توجه کنیم: اخبار جعلی یا پیام‌ها و ویدئوهای دروغین را کسانی منتشر می‌کنند که توجهی به اثر کار خود ندارند. برخی‌ها عادت دارند فقط و فقط سیاه‌نمایی و تخریب کنند. از نظر روانی، همنشینی و معاشرت با افراد منفی‌باف و افسرده، پیامدهای تخریبی پرشماری دارند. صرف نظر از این پیامدها، غفلت از روی ناراحتی سبب می‌شود دروغ‌ مثل بومرنگ بازگردد و ذهن و روان خود فرد را نیز به بازی بگیرد. 3️⃣در سایر رسانه‌ها جستجو کنیم: جستجوی ساده عنوان پیام یا ویدئو در موتورهای جستجو یا دیگر خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌ها کمک می‌کند درستی یا نادرستی آن محک بخورد. این معیار اگرچه یک معیار حداقلی است اما می‌توان گفت در بیشتر اوقات، فرد را به یک سپر دفاعی قدرتمند مجهز می‌کند. برای نمونه، خود من در مقابل خبر نادرست کشته شدن عده‌ای در یکی از استان‌های جنوبی در تظاهرات‌ اعتراض به گرانی استفاده کردم. هیچ منبعی حتی رسانه‌های ضدانقلاب که عادت دارند از کاه کوه بسازند، هم اشاره‌ای به این خبر نداشتند. 4️⃣به رنگ، لباس، هوا و جزئیات پیام، ویدئو یا صوت دقت کنیم: در دورانی که رفته‌رفته دستکاری در افکار عمومی به یک صنعت تبدیل می‌شود، تجزیه و تحلیل عناصر یک محصول یا تولید رسانه‌ای، می‌تواند مانعی هر چند کوچک جلوی تسلط فریب بر حقیقت باشد. برای این منظور، یک تجزیه و تحلیل ابتدایی، مثل همین کاری که در ویدئوی موسوم به یک فروشگاه در قزوین صورت گرفت و از روی لباس گرم حاضران، دروغین بودن ادعای ویدئو معلوم شد. ‼️کمک کردن به دولت تنها صبر بر این شرایط سخت نیست. این بار باید زنجیره انتشار و توزیع پیام دروغ را قطع کرد. حتی پیام‌هایی که برای دفعات پرشمار فوروارد شده یا بازدیدهای میلیونی گرفته، ممکن است دروغین باشد. مانند ویدئوی خوشگذرانی ادعایی یک سردار سپاه. اگرچه واکنش رسمی، سریع و البته همراه با سعه صدر و نرمی خلق به این دروغ‌ها و فریب‌ها نیز نباید از یاد برود. چیزی که متأسفانه در نظر برخی با استدلال «بیشتر به دیده شدنش کمک میکنه» و «ارزشش رو نداره» همراه می‌شود و این همراهی به گسترش اخبار دروغی که در ابتدا مسخره و مضحک به نظر می‌آیند، می‌انجامد.