eitaa logo
یاران ولایت
265 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
150 ویدیو
23 فایل
🌷 حرکت در راستای ولایت 🌷 ارتباط با ادمین :
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸 «یعطفُ الهوی علی الهدی اِذا عَطفُوا الهُدی علی الهَوی، و یعطف الرأی علی القرآنِ اِذا عطفوا القرآنَ علی الرأی... و یُحیی میّت الکتابِ و السّنّةِ» 💠(حضرت مهدی) خواسته ها را تابع هدایت وحی‌می کند، هنگامی که مردم هدایت را تابع هوس‌های خویش قرار داده اند، و در حالی که نظریه‌های گوناگون، خود را بر قرآن تحمیل‌می کنند، او (مهدی) نظریه ها و اندیشه ها را تابع قرآن‌می سازد و کتاب خدا و سنّت پیامبر را زنده‌می گرداند. 📚 (ره) @shahid_mokhber
✅ معرفی مبحث سخنرانی: تبلیغات 💿 تعداد جلسات: ۲۷ 🎙 سخنران: استاد مرتضی مخملباف 🔹 عناوین جلسات: - تبلیغات چیست؟ (۲جلسه) - مبلّغ کیست و چه شرایطی باید داشته باشد؟ - شیوه تبلیغات - سیاست تبلیغات - شیوه تبلیغ، نفوذ دشمن از طریق تبلیغات - روش‌ها و سیاست‌های تبلیغاتی - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - روزنامه‌ها - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - چگونگی مقابله با اخبار جعلی - نقش تلویزیون در تبلیغات - تحلیلی بر فیلم‌های تلویزیونی - استفاده از ظواهر در تبلیغات - روش تبلیغی: سیاست‌های گام به گام - روش تبلیغی: مدح و ذم کاذب - روش تبلیغی: مبارزه منفی و تحریم - روش تبلیغی: فرار به جلو - تبلیغات غیرمستقیم (۲جلسه) - ابزار‌های تبلیغاتی (۸جلسه شامل مواردی چون نیت، استفاده از حرکات دست و صورت، مد، در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب، ایجاد بستر مناسب و...) - ابزارهای منفی تبلیغات - تملق و چاپلوسی - مبلغ کیست؟ 🔹 علاقه‌مندان جهت تهیه این بحث می‌توانند به واحد سمعی بصری شعب مؤسسه، یا سایت مؤسسه، و یا کانال آرشیو صوتی تلگرام مراجعه نمایند. 🎧 صوت این مبحث 👈 almiqat.com/Lesson/tabliqat/51460 🆔 @almiqat
✅ معرفی مبحث سخنرانی: تبلیغات 💿 تعداد جلسات: ۲۷ 🎙 سخنران: استاد مرتضی مخملباف 🔹 عناوین جلسات: - تبلیغات چیست؟ (۲جلسه) - مبلّغ کیست و چه شرایطی باید داشته باشد؟ - شیوه تبلیغات - سیاست تبلیغات - شیوه تبلیغ، نفوذ دشمن از طریق تبلیغات - روش‌ها و سیاست‌های تبلیغاتی - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - روزنامه‌ها - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - چگونگی مقابله با اخبار جعلی - نقش تلویزیون در تبلیغات - تحلیلی بر فیلم‌های تلویزیونی - استفاده از ظواهر در تبلیغات - روش تبلیغی: سیاست‌های گام به گام - روش تبلیغی: مدح و ذم کاذب - روش تبلیغی: مبارزه منفی و تحریم - روش تبلیغی: فرار به جلو - تبلیغات غیرمستقیم (۲جلسه) - ابزار‌های تبلیغاتی (۸جلسه شامل مواردی چون نیت، استفاده از حرکات دست و صورت، مد، در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب، ایجاد بستر مناسب و...) - ابزارهای منفی تبلیغات - تملق و چاپلوسی - مبلغ کیست؟ 🔹 علاقه‌مندان جهت تهیه این بحث می‌توانند به واحد سمعی بصری شعب مؤسسه، یا سایت مؤسسه، و یا کانال آرشیو صوتی تلگرام مراجعه نمایند. 🎧 صوت این مبحث 👈 almiqat.com/Lesson/tabliqat/51460 🆔 @almiqat
🌹بسیج لشکر مخلص خداست🌹 برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت روز نیمه شعبان در مسجد فاطمیه (س) (ره) (س) @shahid_mokhber