eitaa logo
یاران ولایت
265 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
150 ویدیو
23 فایل
🌷 حرکت در راستای ولایت 🌷 ارتباط با ادمین :
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸 «یعطفُ الهوی علی الهدی اِذا عَطفُوا الهُدی علی الهَوی، و یعطف الرأی علی القرآنِ اِذا عطفوا القرآنَ علی الرأی... و یُحیی میّت الکتابِ و السّنّةِ» 💠(حضرت مهدی) خواسته ها را تابع هدایت وحی‌می کند، هنگامی که مردم هدایت را تابع هوس‌های خویش قرار داده اند، و در حالی که نظریه‌های گوناگون، خود را بر قرآن تحمیل‌می کنند، او (مهدی) نظریه ها و اندیشه ها را تابع قرآن‌می سازد و کتاب خدا و سنّت پیامبر را زنده‌می گرداند. 📚 (ره) @shahid_mokhber
✅ معرفی مبحث سخنرانی: تبلیغات 💿 تعداد جلسات: ۲۷ 🎙 سخنران: استاد مرتضی مخملباف 🔹 عناوین جلسات: - تبلیغات چیست؟ (۲جلسه) - مبلّغ کیست و چه شرایطی باید داشته باشد؟ - شیوه تبلیغات - سیاست تبلیغات - شیوه تبلیغ، نفوذ دشمن از طریق تبلیغات - روش‌ها و سیاست‌های تبلیغاتی - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - روزنامه‌ها - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - چگونگی مقابله با اخبار جعلی - نقش تلویزیون در تبلیغات - تحلیلی بر فیلم‌های تلویزیونی - استفاده از ظواهر در تبلیغات - روش تبلیغی: سیاست‌های گام به گام - روش تبلیغی: مدح و ذم کاذب - روش تبلیغی: مبارزه منفی و تحریم - روش تبلیغی: فرار به جلو - تبلیغات غیرمستقیم (۲جلسه) - ابزار‌های تبلیغاتی (۸جلسه شامل مواردی چون نیت، استفاده از حرکات دست و صورت، مد، در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب، ایجاد بستر مناسب و...) - ابزارهای منفی تبلیغات - تملق و چاپلوسی - مبلغ کیست؟ 🔹 علاقه‌مندان جهت تهیه این بحث می‌توانند به واحد سمعی بصری شعب مؤسسه، یا سایت مؤسسه، و یا کانال آرشیو صوتی تلگرام مراجعه نمایند. 🎧 صوت این مبحث 👈 almiqat.com/Lesson/tabliqat/51460 🆔 @almiqat
✅ معرفی مبحث سخنرانی: تبلیغات 💿 تعداد جلسات: ۲۷ 🎙 سخنران: استاد مرتضی مخملباف 🔹 عناوین جلسات: - تبلیغات چیست؟ (۲جلسه) - مبلّغ کیست و چه شرایطی باید داشته باشد؟ - شیوه تبلیغات - سیاست تبلیغات - شیوه تبلیغ، نفوذ دشمن از طریق تبلیغات - روش‌ها و سیاست‌های تبلیغاتی - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - روزنامه‌ها - نقش رسانه‌ها در تبلیغات - چگونگی مقابله با اخبار جعلی - نقش تلویزیون در تبلیغات - تحلیلی بر فیلم‌های تلویزیونی - استفاده از ظواهر در تبلیغات - روش تبلیغی: سیاست‌های گام به گام - روش تبلیغی: مدح و ذم کاذب - روش تبلیغی: مبارزه منفی و تحریم - روش تبلیغی: فرار به جلو - تبلیغات غیرمستقیم (۲جلسه) - ابزار‌های تبلیغاتی (۸جلسه شامل مواردی چون نیت، استفاده از حرکات دست و صورت، مد، در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب، ایجاد بستر مناسب و...) - ابزارهای منفی تبلیغات - تملق و چاپلوسی - مبلغ کیست؟ 🔹 علاقه‌مندان جهت تهیه این بحث می‌توانند به واحد سمعی بصری شعب مؤسسه، یا سایت مؤسسه، و یا کانال آرشیو صوتی تلگرام مراجعه نمایند. 🎧 صوت این مبحث 👈 almiqat.com/Lesson/tabliqat/51460 🆔 @almiqat
🌹بسیج لشکر مخلص خداست🌹 برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت روز نیمه شعبان در مسجد فاطمیه (س) (ره) (س) @shahid_mokhber
ما بَقِىَ فِى الدُّنْيا بَقِيَّةٌ غَيْرَ هَذَا القُرآنِ فَاتَّخـِذُوهُ إماما يَدُلُّكُمْ عـَلى هُداكُمْ، وَإنَّ أَحَقَ النّاسِ بِالقُرآنِ مَنْ عَمِلَ بِهِ وَإنْ لَمْ يَحْفَظْهُ وَأَبْعَدَهُمْ مِنْهُ مَنْ لَمْ يَعْمَلْ بِهِ وَإنْ كانَ يَقْرَأُهُ تنها چيزى كه در اين دنياى فانى، باقى مى ماند قرآن است، پس قرآن را پيشوا و امام خود قرار دهيد، تا به راه راست و مستقيم هدايت شويد. همانا نزديك ترين مردم به قرآن كسانى هستند كه بدان عمل كند، گرچه به ظاهر (آيات) آن را حفظ نكرده باشند و دورترين افراد از قرآن كسانى هستند كه به دستورات آن عمل نكنند گرچه قارى و خواننده آن باشند ُ (ره) @shahid_mokhber