04 Az Heyvaniyat Ta Hayat (1402-04-30) Tehran.MP3
زمان:
حجم:
23.52M
🔈 #از_حیوانیت_تا_حیات | جلسه چهارم
🔰 فصل اول؛ دو راهی طغیان و اطمینان
▪️شب چهارم ماه محرمالحرام ۱۴۰۲
* چهار محور کلیدی سوره فجر: انسان، طغیان، اطمینان، امتحان.
* بدیها به جای خود؛ حتی خوبیهای دنیا هم امتحان است!
* ماجرای حال بد امیرالمومنین علی علیهالسلام.
* عبارت «خدا بد نده!» درست است.
* وقتی کسی قرعه کشی برنده شد باید به او بگوییم: «خدا صبرت بده!»
* نقطه اصلی طغیان ما انسان ها؛ دنیا را به چشم امتحان نمیبینیم!
* زاویه دید درست به تلخیها و شیرینیها.
* اهل طغیان: «هذا لی» این مالِ منه! حقمه!
* اهل اطمینان: »انا لله» خودم مالِ خدا هستم!
* ویژگی مشترک همه بهشتیان.
* علت بیحجابی: «بدن خودمه!»
* سر میز معامله با امام رضا علیهالسلام.
* ماجرای فرزند مریضی که از دنیا رفت امّا خیر بود!
* داستان طاغوت؛ حس مالکیت.
* شیطان بعضیا رو برای نماز بیدار میکنه!!
* الحمدللهِ بدتر از کفر!
* کربلا امتحان شر بود؛ اما زیبا بود.
⏰ مدت زمان : ۵۶:۵٨
11.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنرانی ۲۰ سال پیش رهبر انقلاب:
رابطه بیحجابی و ترویج فاحشهگری و نقشه حمله نظامی به ایران
#جهاد_تبیین
❌حقیقت
اگر میبینید به یک آمر به معروف حمله میکنن، یکی رو میزنن، به یکی فحش میدن...
❌به خاطر سکوت دیگرانی هست که سهم خودشون رو از امر به معروف و نهی از منکر نسبت به اون گناه و گناهکار انجام ندادند، و در نتیجه گناهکار قدرت روحی گرفته و گمان میکنه آمر به معروف تنهاست ، حکم خدا طرفدار نداره ، و تمام خشونتش رو بر سر یک نفر خالی میکنه!
من و توی مذهبی #ساکت هم در این گناه شریکیم...
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درب خانه هایی رو میکوبید که بزرگترین گناهشون #سکوت بود! #سکوت!
19.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاشت ناخن
بازی با سرنوشت فرزند
اثرات کاشت ناخن روی بچه
⭕️وقتی نهادهای نظارتی سکوت می کنند؛
🔸تبلیغ "کشف حجاب" این بار در شوینده "رخش"!
🔹مجموعه شوینده "رخش" وابسته به شرکت توسعه و پخش بارگام بانژ،که یکی از قدیمی ها در حوزه تولید مواد شوینده است مدتی است،"اقدام به انتشار تصویر زن سر برهنه (بی حجاب) بر روی یکی از محصولات خود کرده و با تبلیغ در شبکه های اجتماعی تلاش دارد تو خود را حامی پدیده " کشف حجاب " نشان دهد.
مطابق قوانین و مقررات تبلیغاتِ تجاری در کشور، هرگونه «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان ممنوع است؛ چنانچه در مجموعه قوانین تبلیغاتی کشور به این مهم بدینگونه اشاره شده: «در تبلیغ کالا، خدمات و محصولات استفاده ابزاری از زنان و مردان و کودکان ممنوع است» همچنین در آییننامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز با صراحت از جمله مصادیق «تبلیغ خلاف واقع و نادرست» آمده: استفاده ابزاری از زنان، مردان و کودکان که نقش اصلی را در معرفی کالا و خدمات ایفا مینماید.
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅┅
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به #پایگاه_خبری_مرصاد بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/2273706174C41237230d4
♥السلام علیک یا ابا صالح المهدے♥
بیا باهم بخوانیم دعای فرج به نیابت #شهیدمصطفی_محمدمیرزایی
برا امدن یوسف زهرا س
❣#قرار_شبانہ❣
✨بسماللهالرحمنالرحیم✨
🕊اِلـهی عَظُمَ الْبَلاءُ،وَبَرِحَ الْخَفاءُ،وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ،وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ،وَمُنِعَتِ السَّماءُواَنْتَ الْمُسْتَعانُ،وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى،وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِوالرَّخاءِ؛اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّد ،اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْناطاعَتَهُمْ ،وَعَرَّفْتَنابِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم،فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاًعاجِلاً قَريباًكَلَمْحِ الْبَصَرِاَوْهُوَاَقْرَبُ؛يامُحَمَّدُياعَلِيُّ ياعَلِيُّ يامُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُماكافِيانِ،وَانْصُراني فَاِنَّكُماناصِرانِ؛
يامَوْلاناياصاحِبَ الزَّمانِ؛الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ،اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني،السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ،الْعَجَلَ الْعَجَلَ،الْعَجَل،يااَرْحَمَ الرّاحِمينَ،بِحَقِّ مُحَمَّدوَآلِهِ الطّاهِرين🕊
#شهیدمصطفی_محمدمیرزایی
@shahid_mostafa_mohammadmirzayi