1.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕗 ساعت سلام
سلام پناه خستگیم
سلام رفیق با مرام...
قسمت 3⃣
توله های پشمالو
راوی:
زهرا صدرزاده (خواهر شهید)
از دبیرستان که اومدم بیرون.
بوی رطوبت انبوه درختان می زدتوی دماغم.
آخر مدرسه تازه ام در شمال، درست وسط جنگل بود.
مدرسه مصطفی کمی پایین تر بود و فضای قشنگی هم داشت.
تعطیل که می شد،
اول بازی اش بود توی شالیزار ها و جنگل ها.
عاشق حیوانات بود.
جوجه،مرغ،اردک و مرغابی نگه می داشت
صبح به صبح وقت مدرسه رفتن، آنها را به من میسپرد تا مراقب آب و دانشان باشیم.
بعد ها در شهریار هم که بودیم چند توله سگ پشمالو با خودش آورد خانه
می گفت:
((می خواهم تا موقعی که بتونن از خودشون مراقبت کنن، نگه شون دارم .))
مادرم گفت:
((آخه اینها نجسن، کجا میخوای نگه شون داری؟))
بردشان پشتبام تا خیال مادر هم راحت باشد. بهشان می رسید،
شیر برایشان می خرید و مواظبشان بود.
تا هر وقت هم که می آمد پایین،
یک راست می رفت حمام . توله ها که بزرگ شدند، برد و رهایشان کرد.
داداش مصطفی🤍
https://eitaa.com/shahid_mostafasadrzadeh
477.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😭 "لأَندُبَنَّكَ صَباحاً و مَساءً و لأَبكِيَنَّ عَلَيكَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً" بخشی از زیارت ناحیه مقدسه است که توسط امام زمان (عج) در مصیبت امام حسین (ع) خوانده میشود. این جمله به این معناست: "هر صبح و شام بر تو ندبه میکنم و به جای اشک، خون گریه خواهم کرد
السلام علیک یا صاحب الزمان
#اَللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
خودسازی(کمال علم)
امام علی علیه السلام:
کمال علم، عمل کردن به مقتضاى آن است.غررالحکم/ح4482
سعدی می گوید:عالم بی عمل به درخت بی بر می ماند.
یکی را گفتند عالم بی عمل به چه ماند؟ گفت به زنبور بی عسل.
زنبور درشت بی مروت راگوی
باری چو عسل نمی دهی نیش مزن
#اللَّھُـمَعجِّـلْلِوَلیِڪَألْـفَـرَج
#یکشنبه_های_علوی
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_براسرائیل
#فرهنگی_مجازی_هادی_دلها
❤️شهید مصطفی صدرزاده❤️
https://eitaa.com/shahid_mostafasadrzadeh
Khamenei.ir14030405_44341_128k.mp3
زمان:
حجم:
1.05M
🎧 اوج هوشیاری در مقابل دشمن
امیرالمؤمنین میفرماید که «وَ مَن نامَ لَم یُنَم عَنه» اگر تو خوابت برد، معلوم نیست دشمن هم خوابش برده باشد، او بیدار است. نوازش دشمن و لالایی دشمن موجب نمیشود من به خواب بروم؛ یعنی این هوشیاری در مقابل دشمن در اوج است.
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
@t_manzome_f_r
▫️مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبری