eitaa logo
آقــاسَـجّــادٌ
532 دنبال‌کننده
6.8هزار عکس
981 ویدیو
15 فایل
بسم رب المهدی(عج) ولادت: ۱۳۷۰/۱۱/۱۹ شهادت: ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ محل شهادت:جنوب حلب مزار #شهید_سجاد_زبرجدے💛: گلزار شهدای تهران، قطعه۵۰ ردیف۱۱۷ شماره۱۴ "تنها کانال رسـمی شهید سجاد زبرجدی در پیام رسان ایتا"
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🕊🌹 ✨ شهید حمید باکری : 6 اسفند عملیات خیبر۷ ✨ شهید حاج حسین خرازی : 8 اسفند عملیات کربلای 5 ✨ شهید امیر حاج امینی : 10 اسفند عملیات کربلای 5 ✨ شهید محمد ابراهیم همت : 17 اسفند عملیات خیبر ✨ شهید حجت الله رحیمی : 18 اسفند راهیان نور ✨ شهید عبدالحسین برونسی : 23 اسفند عملیات بدر ✨ شهید عباس کریمی : 23 اسفند عملیات کربلای 5 ✨ شهید مهدی باکری : 25 اسفند عملیات بدر ماهی به رنگ شهدا.... آغازش با حمید و پایانش با مهدی... اسفند ماه بوی شهادت میدهد... ~~~🍃🌹 @shahid_sajad_zebarjady
5.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد #رائفی_پور: « مگه انقلاب کردیم شما شغال‌ها به جایی برسید؟! » @shahid_sajad_zebarjady
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امروز ضد انقلاب ڪسی است ڪه در ڪاری ڪه مشغول است سستی ڪند..! •|امام‌خمینے‌🍃 @shahid_sajad_zebarjady
4.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ #فوری♨️ #تا_دقایقی_دیگر 👌مستند " #روایت رهبری" که روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت ١٩:٣٠ از شبكه اول- و ٢٢ از شبكه مستند- پخش خواهد شد، مروری جامع بر فیلم مذاکرات جلسه ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ و انتخاب حضرت آیت‌الله #خامنه‌ای به رهبری است. @shahid_sajad_zebarjady
سرّ عاشق شدنم لطف طبیانه توست ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا؟! @shahid_sajad_zebarjady
🚩 خاطراتی که رهبر انقلاب را منقلب می‌کرد محمدعلی آذرشب، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه ادبیات عرب: 🔸۲۰ سال پیش حضرت آقا جلساتی درباره زبان، ادبیات عرب و جهان عرب‌شناسی داشتند و به زبان عربی صحبت می‌کردند. 🔸در میان جلسات، گاهی آقا خاطراتی را به زبان عربی بیان می‌کردند. 🔸در بیان برخی خاطرات حالشان تغییر می‌یافت. خاطرات سنگینی که به زحمت می‌توانستند آن‌ها را بیان کنند. به ویژه شکنجه‌هایی که خودشان می‌دیدند و از آن بالاتر شکنجه‌هایی که شاگردانش در زندان‌ها می‌دیدند و ناله‌ها، آه و گریه و زاری آن‌ها را می‌شنیدند و بازگویی این خاطرات، ایشان را بسیار ناراحت و منقلب می‌کرد. 🔸یکی از مسائل زیبایی که در خاطرات ایشان وجود دارد، این است که چگونه یک معمم وقتی وارد جامعه می‌شود و مشکلات جامعه را به دوش می‌گیرد و به آن‌ها کمک می‌کند، مردم دورش حلقه می‌زدند، به ویژه در سیل زاهدان که خودشان حضور داشتند و همین ارتباط با مردم زاهدان، به دلیل همان خدمت‌گزاری که در زاهدان داشتند، همچنان ادامه دارد. @shahid_sajad_zebarjady
❤️ زِ کودکی خادم این تبار محترمم... چند پلان از میهمانان کوچک حرم امام رضا(علیه السلام) @shahid_sajad_zebarjady
💢 دست‌نوشته پاسدار #شهید_مرتضی_عباسی_مقانکی (۱۰) / شرح ماجرای خواب یک رزمنده قبل از عملیات در جبهه👇/دفاع مقدس http://dnws.ir/333992 @shahid_sajad_zebarjady
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقــاسَـجّــادٌ
📚 ۱۶۸ حزب و بعد در سربازخانه است که به اتّحاد شکل و فکر و لباس پیراهن سیاهان و پیراهن قهوه‌ای‌ها می‌کشد که هر بیست سال یک بار، همان ممالک غرب را چنان که دیده‌ایم، به خون می‌کشاند و دنیا را به جنگ می‌خواند و این همه عواقب از خود به یادگار می‌گذارد، صریح‌تر بگویم جنگ‌طلبی – صرف نظر از این‌که دنباله‌ی توسعه‌ی صنعتی شدید و در جست و جوی بازارهای جدید برای صدور کالا به ظهور می‌رسد – اصلاً آداب و رسوم خود را از ماشین اخذ می‌کند. از ماشین که خود محصول «پراگماتیسم» و «سیانتیسم» و «پوزیتیویسم» و ایسم‌های دیگر، از این دست است. این روزها حتّی بچّه‌ها هم می‌داند که ماشین، وقتی به مرحله‌ی اضافه تولید رسید و قدرت صادر کردن مصنوعات خود را یافت، آن وقت صاحبان ماشین (کمپانی‌ها) بر سر کسب انحصار بازارهای صادرات، با رقبای خود از در مخامصه در می‌آیند.[۵] ۱۶۹ علاوه بر این‌ها توجّه کنیم به این نکته که احزاب در یک اجتماع دموکرات غربی، منبرهایی هستند برای ارضای عواطف مالیخولیایی آدم‌های نامتعادل و بیمارگونه – از نظر روحی – که به صف کشیده شدن روزانه پای ماشین و سر ساعت برخاستن و سر کار به موقع رسیدن و تراموای را از دست ندادن، فرصت هر نوع تظاهر اراده‌ی فردی را از آنان گرفته است؛ و نیز به خصوص اگر توجّه کنیم که احزاب فاشیست و انواع دیگر دسته‌های غلو کننده در اصول و تعصّب‌ورز در فروع، نهایت درجه‌ی دقّت را می‌کنند، در ارضای بیماری‌های همین آدم‌ها، از رنگی که سرخ سرخ برای پرچم‌هاشان انتخاب می‌کنند، تا علامت‌ها و نشانه‌ها و سمبل‌هایی که دارند، از عقاب و شیر و ببر که همه در حقیقت «توتم»های توحّش قرن بیستمی‌اند! و آدابی که هبرای ورود به جرگه‌ی خود و اخراج از آن دارند و رسومی که به جا می‌آورند؛ آن وقت متوجّه علّت‌العلل این بیماری‌ها و طرز مداوای آن‌ها یا مزمن نگه داشتن آن‌ها می‌شویم. این‌ها هر کدام مشکلی از مشکلات غرب و اجتماعات مترقّی ماشین‌زده است که حلّ آن با خود عقلای آن اقوام! ولی ما؛ این مایی که نه از دموکراسی خبری دارد و نه از ماشین، تا از «رژیمانتاسیون» اجباری آن درکی واقعی داشته باشد. خوش مزه این است که این ما، حزت و اجتماع فرمایشی هم دارد! ما به جای این‌که از راه ماشین به صف کشیده بشویم و بعد به حزب و اجتماع (دموکراسی) سوق داده بشویم و بعد همان صف‌ها را در سربازخانه‌ها بیاراییم. درست از ته، شروع کرده‌ایم: یعنی اوّل از راه سربازخانه‌ها (که تازه هرگز به کار جنگ نمی‌آیند، مگر... 📚 🖊 📄 @shahid_sajad_zebarjady